بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ژاپن یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگرانی است که دوست دارند همزمان دنیای فناوری و تمدن باستانی را تجربه کنند. در زمان گذشته کسی گمان نمی‌کرد که ژاپن با وجود جنگ‌های طولانی، بمب اتمی و حتی زلزله‌های متعدد بتواند روزی رتبه سوم اقتصاد در جهان را کسب کند. فناوری‌ها و جاذبه‌های موجود در این کشور، بسیاری از افراد را از سرتاسر جهان به سوی ژاپن جذب می‌کند؛ بنابراین اگر شما هم دوست دارید، تجربه‌های جدید و منحصر به فرد داشته باشید، حتما سفر به ژاپن را برنامه خود قرار دهید. تور ژاپن فلای‌تودی، به گردشگران این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه بتوانند به بهترین مکان‌های دیدنی ژاپن سفر کنند.

چرا باید برای یک بار هم که شده به ژاپن سفر کنیم؟

اولین علت: با سفر به ژاپن به اعماق طبیعت‌های بکر سفر می‌کنید!

بدون شک اولین پاسخی که می‌توان به سوال "چرا باید برای یکبار هم که شده به ژاپن سفر کنیم؟" تماشای مناظر دیدنی بکر است. با وجود اینکه ژاپن کشوری توسعه یافته و مدرنیته است، شما می‌توانید در این کشور مناظر طبیعی را تماشا کنید که هیچ جای دنیا همانند آن وجود ندارد.

چشم انداز طبیعت‌های ژاپن به قدری زیبا هستند که اگر تا ساعت‌ها به تماشای آن‌ها بنشینید، باز هم خسته نخواهید شد. این چشم اندازها، چشمان شما را جادو می‌کنند و آرامش و حس طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورند. از معروف‌ترین و بکرترین جاذبه‌های طبیعی ژاپن می‌توان به مواردی مانند کوه فوجی، شبه‌ جزیره نوتو، جنگل بامبو اراشیاما، پارک ملی چوبو سانگاکو، پارک ساحلی هیتاچی، جزیره اکونوشیما (جزیره خرگوش ها)، رودخانه مگورو و... اشاره کرد.

دومین علت: ژاپن برای گردشگران یک کشور امن است.

حتما می‌دانید که از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از سفر به آن توجه کرد، امنیت شهر مقصد است. خوشبختانه یکی از اصلی‌ترین پاسخ‌ها به سوال "چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟" امنیت بالای آن است. گردشگران در این کشور می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی اوقات خوشی را سپری کنند.

آمار جرم و جنایت به گونه‌ای در این کشور پایین می‌باشد که بسیاری از ژاپنی‌ها در هنگام خروج از خانه، درب‌‌ها را قفل نمی‌کنند. گردشگران حتی می‌توانند نیمه‌های شب بدون داشتن هیچ گونه نگرانی در خیابان‌ها پیاده روی کنند و از هوای خوش ژاپن لذت ببرند.

جالب است بدانید حتی اگر در این کشور مدارک، کیف و یا سایر وسایلتان در مکانی جا بماند، به احتمال زیاد دوباره می‌توانید از همانجا وسایل گم شده را بیابید زیرا که مردمان ژاپن معمولا به وسایل دیگران دست نمی‌زنند و نهایتا آن‌ها را به پلیس تحویل می‌دهند.

چرا باید برای یک بار هم که شده به ژاپن سفر کنیم؟

 

سومین علت: تنوع بالای غذاهای ژاپنی

حتما در فیلم و سریال‌های ژاپنی دیده‌اید که تنوع غذایی این کشور چقدر بالا است و معمولا در هر وعده ژاپنی‌ها، چندین غذای رنگارنگ وجود دارد. به جرئت می‌توان گفت ژاپن دارای غذاهایی است که در هیچ جای دنیا نمی‌توان طعم آن‌ها را تجربه کرد. اگر طرفدار غذاهای محلی کشورهای مختلف هستید، پیشنهاد می‌شود حتما طعم غذاهای ژاپنی را برای یکبار هم که شده بچشید.

از معروف‌ترین غذاهای ژاپنی می‌توان به مواردی مانند سوشی، تمپورا، سوکیاکی، رامن و... اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است طریقه پخت هر یک از این غذاها در مناطق و شهرهای مختلف ژاپن، کمی تفاوت داشته باشد. با رزرو تور ژاپن فلای‌تودی می‌توانید به بهترین رستوران‌های ژاپنی بروید.

چهارمین علت: برگزاری جشنواره‌های مختلف

مردمان ژاپن، مردمانی پایبند به رسوم سنتی هستند و از همین روی معمولا به مناسبت‌های مختلف جشنواره‌ها و اعیاد سنتی برگزار می‌کنند. اگر قصد سفر به ژاپن را دارید، حتما در این جشنواره‌ها شرکت کنید زیرا که سفر شما بدون شرکت در این جشن‌ها قطعا کامل نخواهد بود.

با وجود اینکه بیشتر مراسم‌های ژاپنی‌ در فصل تابستان برگزار می‌شود اما جشنواره‌های مختلفی مانند "جشنواره‌های کلبه برفی کاماکورا" در فصل زمستان در شهرهای مختلف برپا خواهد شد. هنرمندان معمولا در این جشن‌ها لباس‌های محلی پر زرق و برق می‌پوشند و حرکات نمایشی و اجراهای خود را به مردم نشان می‌دهند.

پنجمین علت: ژاپن کشور فناوری‌های نوین و عجایب است!

همانطور که می‌دانید ژاپن از نظر تکنولوژی و فناوری جز قوی‌ترین کشورهای جهان است و به این ترتیب شما می‌توانید بروزترین تکنولوژی‌ها که هنوز به کشورهای دیگر صادر نشده را در این کشور مشاهده کنید. در ژاپن حتی روش پرورش و تهیه بسیاری از مواد خوراکی متفاوت است؛ به طور مثال هندوانه‌های مکعب شکل، تنها در این کشور پرورش می‌یابند. از عجایب دیگر ژاپن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود میلیون‌ها دستگاه فروش خودکار در سراسر کشور

  • هتل‌های کپسولی

  • توالت‌های پیشرفته

  • آسانسور پارکینگ گاراژ

  • میز / پتو هیبریدی

  • تولید شکلا‌ت با طعم‌های عجیبی مانند چای سبز، انبه، هندوانه و...

ششمین علت: وجود مراکز خرید متنوع

ژاپن به خصوص توکیو دارای مراکز خرید متنوع است که گردشگران می‌توانند از این مراکز سوغاتی‌ها و اجناس منحصر به فردی را خریداری کنند.

چرا باید برای یک بار هم که شده به ژاپن سفر کنیم؟

رزرو تور ژاپن از فلای‌تودی

همانطور که تاکنون دریافتید برای بازدید از کشور زیبای ژاپن، دلایل بسیار زیادی وجود دارد. شما می‌توانید با انتخاب یک تور باکیفیت، بهترین مکان‌های دیدنی ژاپن را با کمترین قیمت ببینید و از طرفی با راهنمایی‌های مناسب در زمان خود صرفه‌جویی کنید. تور ژاپن فلای‌تودی به تمامی کسانی که به دنبال کسب تجربه‌های جدید و خاطره‌ انگیز از سفر هستند، پیشنهاد می‌شود. این مجموعه به منظور رضایت بیشتر کاربران تمامی خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد.

علاوه بر امکان رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی از فلای‌تودی، شما می‌توانید امکانات و خدماتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی، خرید ارزان‌ترین بلیط‌‌های قطار و اخذ انواع ویزا (توریستی، تجاری و سفارت) را از این مجموعه دریافت کنید.

دسترسی به تمامی امکانات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان پذیر است. کاربران می‌توانند در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در رزروهای خود، با پشتیبانی 24 ساعته مجموعه تماس بگیرند.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز