بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 آموزش کامل دی جی عروسی در ایران

همان طور که میدانید شغل دی جی فقط نام یک دستگاه میکس و مستر پخش موسیقی نیست و بسیار نیازمند تخصص و تجربه لازم است میشود گفت دی جی در زمینه موسیقی یک حرفه ای است یا یک شغل در سایت کوری وانتز کال میتوانید به صورت تخصصی آموزش دی جی عروسی و تولد را در ایران و به صورت حضوری ببینید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید
kooriwantscall.com .

در ابتدا قصد داریم نگاه به دی جی در ایران و جهان را مورد بررسی قرار دهیم میخواهیم نگاه عمیق تری به هنر، نقش و حرفه دی جی داشته باشیم.

دی جی کیست؟

به معنای اپراتور دیسک است و  Disc Jockey  مخفف اصطلاح  DJواژه کسی که آهنگ های از پیش ساخته شده توسط خود یا دیگران را بانظم و تربیت پشتهم به اجرا میگذارند.این شخص مهارت اولش در ادغام و ترکیب آهنگ ها است.به گونه ای که شنونده نقاط شروع پایان یا اتصال موزیک ها را تشخیص نمیدهد.منزله ی عبور از یک آهنگ به آهنگ بعدی،جوریکه شنونده متوجه تغییر در ریتم وضرب آهنگ نگردد.

البته گاهی لازم است ریتم شکسته شود.مثلا برای عبور از یک آهنگ شیش و هشت به 4و4 انتقال به آهنگ بعدی در این موارد نیازمند دانش موسیقی، خلاقیت و سلیقه است.

 که روی فلش یا هاردلب تاپ قرار دارند mp3امروزه دیجی ها از آهنگ بیشتر استفاده میکنند.در گذشته ای ن چندان دور که تکنولوژی پیشرفت چندانی نداشت دستگاه های دی جی فقط قادر به پخش آهنگ های ضبط شده بودند.

به این صورت که صداها در داخل شیاری حکاکی میشد و سپس سوزن که روی واینل در داخل این شیار ها قرار میگرفت پخش میگشت.

 آموزش کامل دی جی عروسی در ایران

سیستم صوتی دی جی در عروسی

مثل تمامی تجهیزات و تکنولوژی های ساخت بشر دستگاه های دی جی هم با گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شدند.به طوری که امروزه اکثر دی جی های تازه کار و حتی حرفه ای ها از دستگاهی تحت عنوان دی جی کنترلر به جای دستگاه های پخش دی جی استفاده میکنند.این کنترلرها به تنهایی کار نمیکنند.

برای دیجی کردن نیاز به اتصال به لب تاپ از طریق پورت و مدیریت از طریق نرم افزارها قادر به بارگذاری آهنگ از هارد لبتاپ گوشی موبایل تبلت یا رایانه شخصی هستند این کار را برای اکثر دی جی در ساخت پلی لیست و یا پلتفرم های پخش موزیک آنلاین مثل اسپاتیفای استفاده میکنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز