بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

امروزه برخی پزشکان با دریافت مجوز رسمی و قانونی از وزارت بهداشت، به‌عنوان پزشک زیبایی، خدمات مختلفی از قبیل کاشت مو، جوان‌سازی صورت، فیلر لب، مزوتراپی و بوتاکس را به‌صورت حرفه‌ای برای زیباجویان انجام می‌دهند. با افزایش آگاهی افراد در زمینه توجه به‌سلامت پوست و مو، اکثر آن‌ها تمایل دارند که این خدمات را توسط یک پزشک معتبر و قابل‌اطمینان دریافت کنند تا از بروز خطرات احتمالی که سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد، جلوگیری به عمل آید. کلینیک دکتر متقی، به‌عنوان بهترین کلینیک زیبایی شیراز خدمات بسیاری را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. همچنین علاوه بر ارائه خدمات زیبایی در زمینه پوست و مو، در ارتباط با سایر فیلدهای زیبایی، مشاوره‌های مفیدی را جهت بهبود سلامت افراد ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی این کلینیک زیبایی معتبر و خدماتی که پزشک در کلینیک زیبایی شیراز ارائه می‌دهد، خواهیم پرداخت.

کلینیک دکتر متقی بهترین در زیبایی و کاشت مو شیراز

در کلینیک زیبایی شیراز چه خدماتی ارائه می‌شود؟

افراد زیادی هستند که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و درواقع این مسئله، یعنی مراقبت از سلامت پوست و مو، به یکی از موضوعات مهم برای آن‌ها مبدل‌شده است. به همین دلیل در کلینیک‌های زیبایی، خدمات مختلفی از قبیل تزریق انواع ژل لب، بوتاکس، جوان‌سازی صورت و ده‌ها خدمات دیگر ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که این خدمات باید حتما در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک مجرب و کاربلد انجام شوند؛ زیرا در غیر این صورت امکان بروز مشکلات پوستی مانند نکروز که جبران‌ناپذیرند وجود خواهد داشت. در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه‌شده در کلینیک‌های زیبایی خواهیم پرداخت:

جوان‌سازی صورت، دست‌ها و گردن

برای جوان‌سازی صورت روش‌های زیادی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها پس از معاینه توسط پزشک برای هدف خاصی انجام می‌شود. بهتر است بدانید که هریک از این روش‌ها برای نقاط مختلف بدن مانند صورت، گردن یا دست‌ها، متفاوت است و نحوه انتخاب، بستگی به صلاح‌دید پزشک معالج در کلینیک زیبایی شیراز دارد. برخی از روش‌های رایج جوان‌سازی صورت، دست‌ها و گردن عبارت‌اند از:

کلینیک دکتر متقی بهترین در زیبایی و کاشت مو شیراز

مزوتراپی و جوان‌سازی پوست

این روش توسط سوزن‌های ریزی انجام می‌شود که با اهداف مختلف ازجمله جوان‌سازی صورت، انجام می‌شود. مزوتراپی سبب تولید کلاژن و ترمیم پوستی بااستفاده از ترکیبی از فاکتورهای رشد، آمینواسیدها، ویتامین‌ها و هیالورونیک اسید می‌شود. هیالورونیک اسید با جذب آب، ظاهر پوست را شاداب و جوان نشان داده و به عبارتی جوان‌سازی و از بین رفتن لکه‌های پوستی را به دنبال دارد.

تزریق فیلر شیراز

گاهی برخی افراد در لب خود ناهماهنگی و مشکلاتی را مشاهده می‌کنند که احساس ناخوشایندی برای آن‌ها ایجاد می‌کند، به‌این‌ترتیب درصدد رفع این مشکل برآمده و از برخی روش‌ها جهت اصلاح آن استفاده می‌کنند. ازطرف‌دیگر باتوجه‌به اینکه امروزه لب‌های درشت مد شده و افراد زیادی آن‌ را می‌پسندند، از روی علاقه به استفاده از روش‌هایی مانند تزریق مزوژل شیراز روی آورده و به‌راحتی و در عرض چند دقیقه لب خود را به حالت دلخواه درمی‌آورند.

کلینیک دکتر متقی بهترین در زیبایی و کاشت مو شیراز

خدمات کاشت مو در کلینیک زیبایی شیراز

کلینیک دکتر متقی، توانایی ارائه خدمات مربوط به کاشت مو را به‌صورت کاملا پیشرفته و با نتیجه قابل‌اطمینان دارد. در ادامه ویژگی‌های این مرکز را به‌عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کلینیک‌های زیبایی شیراز بررسی و ارائه می‌کنیم:

تیم پزشکی و متخصصان مجرب

این کلینیک با تیم و متخصصان همراه، بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از دستگاه‌های دقیق و مدرن، تکنیک‌های متنوع کاشتن مو و استفاده از فناوری‌های پیشرفته اشاره کرد.

محیط سالم و بهداشتی

کلینیک زیبایی شیراز برای انجام عملیات کاشتن مو کلیه اقدامات لازم ازجمله استریل کردن اتاق عمل، استفاده از وسایل یک‌بار مصرف، رعایت اصول بهداشتی و دیگر موارد را مهیا ساخته است تا در هنگام انجام کار هیچ‌گونه آسیبی، سلامتی بیمار را تهدید نکند.

مشاوره قبل از کاشت

این کلینیک به ارائه مشاوره کامل و جامع قبل و بعد از عمل می‌پردازد که موضوع آن پیرامون بررسی وضعیت بیمار، توضیح در ارتباط با مراحل عمل و اقداماتی که باید توسط بیمار رعایت شود است. همچنین در صورت نیاز، انجام برخی آزمایشات قبل از کاشت، انجام و بررسی می‌شود.

رضایت‌مندی‌ها

در نهایت بهتر است جهت اطمینان از میزان کیفیت کار کلینیک، از افرادی که قبل از شما از خدمات این کلینیک استفاده کرده‌اند، نظرسنجی کنید. هرچه درصد رضایت‌ها از مکان مربوطه بالاتر باشد، با خیال راحت‌تر می‌توانید انجام کار را به آن‌ها بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید. چنانچه افراد رضایت کافی در ارتباط با یک کلینیک را نداشته باشند، بهتر است از انجام کار در آن مکان خودداری کنید. کلینیک دکتر متقی به‌دنبال بهترین خدماتی که به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌کند، تا به امروز بالاترین درصد رضایت را از آن خودکرده است که می‌توانید برای مشاهده کارهای آن به آدرس اینترنتی آن مراجعه کنید.

کلینیک دکتر متقی بهترین در زیبایی و کاشت مو شیراز

خدمات زیبایی کلینیک زیبایی شیراز

زیبایی و سلامت پوست و مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ازاین‌رو نگهداری و مراقبت از آن‌ها بر هر فرد واجب است. افراد در صورت بروز مشکل در این زمینه‌ها، بهتر است اقدام به یافتن بهترین روش رفع آن، مانند مراجعه به پزشک متخصص در حوزه زیبایی کنند و درمان را هرچه سریع‌تر آغاز کنند. در کلینیک زیبایی شیراز، پزشک متخصص و مجرب به همراه پرسنل حرفه‌ای خود، آماده خدمت‌رسانی در کلیه لاین‌های زیبایی ازجمله تزریق فیلر شیراز، بوتاکس، مزوتراپی مو، زاویه‌سازی و تزریق مزوژل شیراز برای بیماران هستند. همچنین این مرکز جهت خدمات کاشت مو از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

در این مقاله سعی بر آن بود تا همه راه‌های رفع مشکلات پوست و همچنین بهترین کلینیک زیبایی در شیراز را معرفی و ارائه کنیم تا درصورت نیاز از این مطالب بهره بگیرید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز