بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شلوار مردانه از جمله لباس‌هایی است که شاید خیلی افراد به اهمیت آن را در استایل‌ خود توجه نکنند، اما تنها کافیست از یک شلوار نامناسب استفاده کنید تا ببینید چگونه خوش تیپی خود را از دست می دهید و اهمیت شلوار برای شما با این کار کاملا ثابت می‌شود.

هر آقای خوش پوشی باید حداقل چند شلوار متنوع در کمد لباس‌های خود داشته باشد تا در موقعیت‌های مختلف استفاده کند. حقیقت این است که تنوع مدل‌های شلوار مردانه در دوره فعلی بسیار بالاست و شما وقتی برای خرید شلوار مردانه بخواهید بین گزینه‌های مختلف پیش رویتان یکی را انتخاب کنید، احتمالا کمی دچار تردید می‌شوید. شلوارهای جین در مدل‌های مختلف، شلوارهای کتان، شلوارهای پارچه‌ای و ...، همگی بسیار زیبا هستند فقط کافی است بدانید هریک از این مدل‌ها را باید در کجا استفاده کنید تا انتخاب و خرید شلوار مردانه برایتان آسان‌تر از هر کار دیگری شود و دیگر دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید. یکی از شلوارهایی که در میان آقایان بسیار محبوب است و تنوع بالایی نیز دارد، شلوار پارچه‌ای مردانه است. ما در این مطلب قصد داریم تا پرکاربردترین و البته محبوب‌ترین مدل‌های شلوار پارچه‌ای مردانه را به شما معرفی کنیم و بگوییم شلوار خود را از کجا بخرید تا بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد.

انواع شلوار پارچه‌ای مردانه

طبق مطلبی که گفته شد اکنون می‌دانید که دنیای شلوارهای مردانه بسیار گسترده‌تر از حد تصور ما است و مدل‌های متنوعی از شلوار مردانه هرروزه توسط تولید کنندگان پوشاک تولید و عرضه می‌شوند. شناخت این مدل‌ها شما را در داشتن یک خرید عالی یاری می‌دهد.

شلوار راسته

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های شلوار پارچه‌ای مردانه، شلوارهای راسته هستند. پاچه‌ی این مدل شلوار از زیر باسن تا پایین گشادی یکسانی دارد و‌کمی آزاد است که باعث می‌شود ظاهری شیک به استایل‌های شما بدهد و عیوب اندام شما را نیز نمایان نکند. جنس شلوار راسته می‌تواند متفاوت و تهیه شده از پارچه‌های متنوعی از نظر ضخامت و ساختار باشد که همگی در فروشگاه‌ها وجود دارند و بسته به استایلتان‌می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

شلوار جذب پارچه‌ای

این مدل شلوارها از بالا تا پایین کاملا چسبان‌اند و فرم‌پاهای شما را به خود می‌گیرند. برای تهیه‌ی این مدل شلوار از پارچه‌هایی که کمی خاصیت کشسانی دارند استفاده می‌شود. این مدل شلوار در سال جدید یکی از ترندهای پوشاک است و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید عید باشد.

شلوار دمپا پاکتی

این مدل شلوار نیز اغلب از پارچه‌های رسمی و دارای ایستایی بالا تولید می‌شود‌. عموما خالت راسته دارد و در قسمت مچ شلوار یک ‌تا خوردگی پاکتی شکل وحود دارد که باعث می‌شود شلوار شما ظاهری خاص پیدا کند. این شلوار حالتی غیر رسمی دارد و با انواع پیراهن و تیشرت ست می‌شود.

شلوار رسمی یا فرمال

این مدل شلوار همان شلوار پارچه‌ای رسمی‌ای است که آقایان به تنهایی یا همراه با کت ست در مجالس، مهمانی‌ها و موقعیت‌های کاری و رسمی مختلف می‌پوشند. رسمی بودن شلوار فرمال و ایستایی زیبای آن باعث شده تا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شلوارها در میان آقایان باشد.

شلوار پارچه‌ای مردانه اسپرت از کجا بخریم؟

شلوار پارچه‌ای کوتاه

این مدل شلوار پارچه‌ای، پاچه‌هایی کمی کوتاه‌تر از سایر مدل‌های شلوار پارچه‌ای مردانه دارد. اگر این مدل شلوار کوتاه‌تر از حد نرمال آن هم باشد به آن شلوار کراپ نیز گفته می‌شود‌. شلوارهای پارچه‌ای کوتاه اغلب رسمیت کمتری دارند و در ترکیب با کتانی استایل زیبایی ایجاد می‌کنند.

شلوار پیلی دار

یکی از انواع شلوارهای پارچه‌ای که استایل زیبا و کلاسیکی را برای شما ایجاد می‌کند، شلوار پارچه.ای پیلی دار است. این مدل شلوار دارای پاچه‌هایی نسبتا گشاد است که گشادی آن تقریبا از روی باسن شروع می‌شود. در قسمت فاق و مایین خط کمر شلوار، چند چین پلیسه که به صورت تا خوردگی روی هم قرار گرفته اند وجود دارد که باعث می‌شود شلوار در تن زیبا بایستد. البته لازم به ذکر است که شلوار پیلی دار به علت دارا بودن این‌ پیلی‌ها روی کمر شکم را بزرگتر نشان‌می‌دهد پس اگر شکم‌و پهلوی بزرگی دارید این‌مدل شلوار برایتان چندان‌ مناسب نیست.

شلوار پارچه‌ای مردانه اسپرت از کجا بخریم؟

شلوار لینن

شلوارهای لینن در حقیقت بر اساس پارچه‌ای که برای دوختشان استفاده می‌شود نام گذاری شده‌اند اما به علت استفاده‌ی گسترده‌ای که دارند، به عنوان یک‌مدل شلوار مستقل در نظر گرفته می‌شوند. این‌ندل شلوار آزاد و بسیار خنک است، عموما قد کوتاه‌تری نسبت به شلوارهای فرمال دارد و برای تابستان و بهار یک انتخاب شگفت‌انگیز است.

انواع شلوارهای اسپرت از جنس پارچه

شلوار بگ و نیم‌بگ

یکی دیگر از مدل‌های شلوار مردانه که اخیرا وارد صنعت مد شده‌اند و البته در طی مدت کوتاهی بسیار مورد استقبال هم قرار گرفتند، شلوارهای بگ ‌و نیم بگ بودند. شلوار بگ به شلواری گفته می‌شود که از قسمت باسن به پایین کاملا گشاد و راحت است‌. حال اکر گشادی پاچه‌ی شلوار کمی کمتر از حالت عادی باشد به آن‌نیم بگ‌می‌گویند. جنس شلوار بگ و نیم بگ‌می‌تواند علاوه بر پارچه، جین یا کتان هم باشد.

شلوار جاگر

یکی دیگر از شلوارهای مردانه که طرفداران زیادی نیز دارد، شلوار جاگر است. برای دوخت این مدل شلوار اغلب از پارجه‌های نسبتا ضخیم استفاده می‌شود و در قسمت کمر و مچ در این مدل شلوار، کش کار شده است. در این مدل شلوار پاچه‌ها و به طور کلی حالتی آزاد و گشاد دارد و برای موقعیت‌های غیر رسمی یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. در حقیقت شلوار جاگر یک شلوار پارچه‌ای و در عین حال اسپرت محسوب می‌شود.

شلوار پارچه‌ای مردانه اسپرت از کجا بخریم؟

شلوار ورزشی

این مدل شلوارها همان‌طور که از نامشان پیداست بیش‌تر برای استفاده از فعالیت‌های ورزشی طراحی شده‌اند و برای هر ورزشی نیز عموما شلوار ورزشی متفاوتی وجود دارد. ویژگی مهم این مدل شلوارها راحتی آن‌ها است که باعث شده تا برخی مدل‌های آن برای مصارف روزمره نیز استفاده شود.

شلوار مردانه پارچه‌ای رسمی یا اسپرت را از کجا بخریم؟

پس از این‌که مدل‌های مختلف شلوار مردانه را شناختید و تکلیفتان از بابت مدل مد نظرتان راحت شد، یک دغدغه‌ی جدید مطرح می‌شود آن هم این است که شلوار مردانه را از کجا بخریم که خیالمان از کیفیت متریال و دوخت آن راحت باشد؟ برندهای معرفی شده در ادامه، بهترین برندهای ایزانی هستند که می‌توانید پوشاک مورد نیاز خود را از آن‌ها تهیه کنید.

تیپ ست

یکی از برندهای فروشگاهی نام آشنا در ایران برای خرید پوشاک، تیپ ست است. این برند تولید‌کننده‌ی پوشاک نیست اما بهترین پوشاک از بهترین برندهای موجود در کشور را در وبسایت خود به مشتریانش ارائه می‌دهد و به همین سبب یک مرجع خوب برای خرید شلوار مردانه نیز محسوب می‌شود‌.

هاکوپیان

یکی دیگر از برندهای ایرانی فعال در زمینه‌ی تولید و فروش پوشاک مردانه، هاکوپیان است که محصولاتش به سبب بالا بودن کیفیت، گزینه‌های خوبی برای خرید هستند.

زاگرس پوش

برند زاگرس پوش یکی از برترین برندهای ایرانی است که در زمینه‌ی انواع مختلف پوشاک‌زنانه و مردانه نظیر انواع کت تک مردانه، کت و شلوار مردانه، شلوارهای زنانه و نردانه، پیراهن‌های مردانه، انواع مانتو و پالتوی زنانه، کاپشن و پالتوی مردانه، شومیز زنانه، تیشرت مردانه و ... فعالیت دارد. این برند برای تولید محصولاتش از بهترین و مرغوب‌ترین پارچه‌ها و مواد اولیه استفاده می‌کند و خبره‌ترین طراحان و خیاطان کشور کار تولید پوشاک زاگرس پوش را بر عهده دارند. بنابر این برند زاگرس پوش یکی از قابل اطمینان‌ترین برندهای داخلی برای خرید انواع مختلف لباس است. اگر قصد خرید شلوار مردانه یا هر آیتم دیگری را دارید و دنبال یک برند خوب برای خرید هستید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت زاگرس پوش هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی و با خاطری آسوده تهیه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز