بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به یک‌مجلس یا مهمانی رسمی دعوت شوید یا اینکه قصد شرکت در یک‌موقعیت کاری خاص را داشته باشید اما ندانید چه لباسی بپوشید که هم زیبا و شیک باشد و هم بتواند اندام شما را به زیباترین حالت ممکن نشان دهد؟ اگر به دنبال چنین لباسی هستید، بی شک اولین پیشنهاد ما به شما، خرید کت شلوار زنانه هستند. کت و شلوارهای زنانه یکی از بهترین آیتم‌های لباس رسمی و مجلسی‌ای هستند که هر خانم خوش تیپی می‌تواند انتخاب کند. تنوع مدل و رنگ‌بندی کت و شلوارهای مجلسی زنانه نیز متنوع و گسترده است و امروزه برندهای مختلف، مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی از کت شلوار بانوان را طراحی و به بازار عرضه کرده ‌اند که هر کس می‌تواند بسته به سلیقه‌ی خود هر یک را که می‌خواهد انتخاب و استفاده کند. انتخاب کت و شلواری که از همه نظر مناسب باشد یکی از دغدغه‌های ذهنی اصلی بانوان است‌ بنابراین ما در تلاشیم تا در این مقاله به شما بگوییم کت و شلوار مجلسی خود را چگونه انتخاب کنید که بهترین استایل را داشته باشید.

معیارهای انتخاب کت شلوار مجلسی زنانه

همانطور که در مقدمه گفته شد، انتخاب کت و شلوار برای بانوان بر اساس برخی معیارها می‌تواند به شما کمک کند تا استایل بهتری را با کت و شلوار زنانه دشته باشید. بنابراین ما در ادامه مهم‌ترین معیارهای انتخاب و خرید این نوع لباس را برای شما خواهیم گفت.

انواع کت و شلوار زنانه را بشناسید

تنوع مدل‌های کت و شلوار مجلسی زنانه بسیار زیاد است و هر مدل بر اساس الگوی ویژه و با برش‌های متفاوتی تولید می‌شود‌. همین تفاوت در دوخت و برش می‌تواند باعث شود تا هر مدل این لباس برای برخی افراد با سلیقه و اندام به خصوص، مناسب‌تر باشد. شناخت مدل‌های کت شلوار زنانه به همین دلیل اهمیت دارد چرا که کمک می‌کند تا شما بفهمید کدام مدل برای اندامتان مناسب‌تر است و آن‌را بیشتر دوست دارید.

کت و شلوار تک دکمه

در حقیقت وجه تمایز اصلی این مدل کت شلوار، تعداد دکمه‌ای است که در جلوی کت دوخته شده و کت به وسیله‌ی آن بسته می‌شود. تعداد دکمه در کتِ این مدل یک عدد است. این دکمه می‌تواند دقیقا پایین سینه قرار بگیرد یا وسط شکم باشد و بر اساس محل قرارگیری خود می‌تواند تعیین کند که کدام قسمت اندام شما بُلدتر دیده شود. برای مثال اکر دکمه زیر سینه باشد می‌تواند قسمت سینه‌ها را برجسته تر نشان دهد و دکمه‌ی روی شکم کمر را باریک‌تر نشان می‌دهد.

کت شلوار زنانه مجلسی را از کجا بخرم؟

کت شلوار زنانه دو دکمه

این مدل کت‌ها نیز بر اساس تعداد دکمه‌هایشان که دو عدد است دسته بندی می‌شوند‌. معمولا کت‌های دو دکمه حالت رسمی‌تری نسبت به انواع تک دکمه دارند.

کت شلوار زنانه مجلسی را از کجا بخرم؟

کت شلوار شنل

برای دوخت این مدل کت و شلوار زنانه از نوعی پارچه تحت عنوان پارچه‌ی شنل استفاده می‌شود. پارچه‌ی شنل نوعی پارچه‌ی فاستونی بافت دار است که در طرح‌های مختلف وجود دارد و تار و پود آن کاملا مشخص و اغلب به صورت ترکیبی از تیره و روشن است. این کت و شلوارها به علت ضخامت نوع پارچه‌شان برای پاییز و زمستان مناسب‌تر اند.

کت شلوار زنانه کراپ

مانند تمام انواع مختلف کت و شلوار زنانه، در تعیین مدل این کت و شلوار نیز مدل دوخت و الگوی کت نقش تعیین کننده دارد. کت این مدل کت و شلوار به صورت کراپ است یعنی قد کت کوتاه‌تر از حالت عادی است و بالای خط کمر قرار می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که فاق شلوار در این مدل کت و شلوار نیز بلندتر از حالت عادی است و تا حد زیادی کوتاهی کت را پوشش می‌دهد.

کت و شلوار شالی

کت در این مدل کت و شلوار دارای یقه‌ی شالی است. یعنی حالت یقه به صورتی است که مانند یک شال دور گردن قرار گرفته است و هیچ شکاف و برشی ندارد.

پپلوم

کت در این مدل کت و شلوار دارای پپلوم است یعنی تا قسمت میانه‌ی کمر کاملا جذب است اما از میانه‌ی کمر یک قسمت چین‌دار و دامن مانند به آن متصل می‌شود که این قسمت متصل شده را پپلوم می‌نامند. قد کت‌های پپلوم معمولا کوتاه‌تر از کت‌های عادی است و تا بالای باسن است اما بلندی فاق شلوار این کوتاهی را پوشش داده و حالتی زیبا برای کت و شلوار ایجاد می‌کند.

کت شلوار زنانه مجلسی را از کجا بخرم؟

سنگ دوزی

این مدل کت و شلوار مجلسی حالت عادی کت و شلوار را دارند اما یک تفاوت بزرگ دارند و آن هم این است که بر روی کت و حتی در برخی موارد بر روی بخش‌هایی از شلوار، سنگ‌دوزی با پولک یا نگین‌ها و سنگ‌های مختلف انجام شده است که حالتی براق و بسیار مجلسی به کت و شلوار می‌دهد.

بر اساس فرم اندامتان کت و شلوار انتخاب کنید

فرم اندام افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. اندام‌ها می‌‌توانند بر اساس عرض بالاتنه و پایین تنه فرم‌های مختلفی مانند گلابی‌ شکل، سیبی شکل‌، مستطیلی، ساعت شنی و ... داشته باشند. انتخاب صحیح کت و شلوار بر اساس این فرم اندام‌ها می‌تواند هیکل شما را زیباتر نشان دهد و عیوب بدنی شما را نیز بپوشاند. برای مثال اگر اندامتان مستطیلی است یک کت تک دکمه که روی شکم بسته شود یا یک کت پپلوم می‌تواند کمر شما را باریک‌تر و اندامتان را زیباتر نشان دهد. پس فرم اندامتان را بشناسید و با توجه به آن مدل مد نظرتان را انتخاب کنید تا لباس بیش‌تر به تن شما بنشیند.

در انتخاب رنگ دقیق باشید

در انتخاب رنگ کت و شلوار سه فاکتور را باید در نظر بگیرید. اول این که رنگ انتخابی شما مطابق با سلیقه‌تان باشد و آن را دوست داشته باشید. دوم اینکه رنگ کت و شلوار شما باید با رنگ پوستتان هماهنگ باشد و مورد سوم این‌که دقت کنید رنگ‌ها توانایی زیادی در بهتر نشان دادن اندام شما دارند! اگر تپل هستید از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا لاغرتر و کشیده‌تر دیده شوید و اگر لاغر هستید و دوست دارید پرتر دیده شوید به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید.

از برند خوب و با کیفیت خرید کنید

خرید از یک برند خوب به منزله‌ی یک تضمین محکم برای کیفیت بالای لباس شماست چرا که برندهای خوب برای تولید پوشاک خود از بهترین پارچه‌ها استفاده می‌کنند و به همین سبب کیفیت محصولات بالا و ظاهر آن‌ها شکیل‌تر و زیباتر است‌. در ادامه بهترین برندهای ایرانی را که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی انواع پوشاک حرف اول را می‌زنند معرفی خواهیم کرد.

برند با سلام

با سلام یک فروشگاه معتبر ایرانی است که تنوع گسترده‌ای از انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌کند و با این حساب یک مرجع قابل اطمینان برای خرید انواع البسه محسوب می‌شود.

برند گراد

گراد نیز یک برند ایرانی معتبر است که انواع پوشاک مردانه و زنانه را با کیفیت بالا تولید و عرضه می‌کند و برای خرید کت و شلوار مجلسی زنانه می‌توانید به سراغش بروید‌.

برند زاگرس پوش

زاگرس پوش یکی از برترین برندهای تولید پوشاک در ایزان است که انواع مختلفی از پوشاک زنانه و مردانه را تولید و ارائه می‌کند. این برند علاوه بر تولید کت و شلوارهای زنانه و مجلسی با کیفیت پوشاک دیگری مانند انواع مانتو، پالتو زنانه و مردانه، شلوار، شومیز، تیشرت و ... نیز تولید می‌کند و تمام تولیدات این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه و پارچه‌های با کیفیت و نیروهای کاری چیره‌دست، بالاترین کیفیت ممکن را دارند. اگر قصد خرید کت و شلوار مجلسی با کیفیت و زیبا را دارید توصیه‌ی ما به شما این است که به فروشگاه‌های حضوری یا وبسایت زاگرس پوش رفته و خریدتان را از این برند انجام دهید تا لذت یک خرید عالی و رضایت بخش را تجربه کنید‌



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز