بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خرید آینه دفرمه قدی یکی از چالش های جدید عروس و داماد ها شده و با پر طرفدار شدن و ترند شدن این مدل آینه قدی ها امروز قصد داریم به بررسی بپردازیم.

آینه‌های دفرمه سبک جدیدی از آینه‌ها هستند. آینه دفرمه بیشتر متناسب با گسترش مینیمالیسم و دکوراسیون مدرن، طراحی و تولیدشده است. برخلاف رویه معمول آینه‌ها که معمولاً به شکل دایره، مستطیل و یا مثلث هستند، این آینه‌ها از اشکال هندسی خاصی پیروی نمی‌کنند و همانند آنچه از اسمشان برمی‌آید، دفرمه هستند. در ادامه این مقاله، به بررسی بیشتر انواع آینه دفرمه می‌پردازیم؛ و این سوال که چرا خرید آینه دفرمه را باید در لیست جهیزیه قرار دهیم؟ !

چرا باید خرید آینه دفرمه را در لیست جهیزیه خود قرار دهید؟

تعریف ویژگی‌های آینه دفرمه

آینه‌های دفرمه همان‌طور که اشاره کردیم، از شکل خاصی پیروی نمی‌کنند. طرفداران سبک مدرن و افرادی که خانه‌هایشان را با این سبک دیزاین می‌کنند به‌شدت از این نوع آینه استقبال می‌کنند. این مدل از آینه‌ها در عین ایجاد یک فضای مینیمال، دکوری شیک را نیز برای خانه به ارمغان می‌آورد. این آینه‌ها مانند یک آینه‌ی عادی، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. آینه‌های قدی، بک‌لایت، چوبی، رومیزی و...،  انواع تولیدی آینه‌های دفرمه هستند.

انواع آینه‌های دفرمه

آینه‌های دفرمه را در انواع مختلفی تولید می‌کنند. در ادامه، به بررسی بیشتر تنوع در آینه‌های دفرمه می‌پردازیم.

آینه قدی دفرمه

یکی از انواع آینه دفرمه، نوع قدی آن است. این نوع آینه‌ها را همان‌طور که می‌دانید به‌دلیل نشان دادن قد کامل یک انسان، قدی می‌نامند. آینه‌ قدی دفرمه از پرکاربردترین انواع آینه‌ها است. در خانه‌ها این نوع آینه در هال، بر روی در کمد دیواری و کنار اتاق‌خواب، قرار می‌گیرد. در آرایشگاه‌های شیک و البته مزون‌هایی با دکوراسیون مدرن نیز از این نوع آینه استفاده می‌کنند.

آینه‌های قدی دفرمه که از لوازم سبک مدرن شناخته می‌شوند، ازلحاظ ظاهری به‌مراتب زیبایی بیشتری از انواع دیگر آینه‌ها دارند. در تولید این نوع آینه‌ها موارد زیادی ازجمله، کاربرد آن‌ها، در نظر گرفته می‌شود؛ به همین دلیل، در شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند.

از کاربردهای این نوع آینه‌ها می‌توان استفاده در سالن‌های باشگاهی، رستوران‌ها و مکان‌هایی از این قبیل را دانست. استفاده از آینه قدی دفرمه، مزیت‌های فراوانی را نیز به همراه دارد. اولین مزیت استفاده از این آینه‌ها، ظاهری زیبا و تأثیر فراوان در دکوراسیون محیط موردنظر است.

آینه‌های دفرمه قدی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. علاوه‌بر این، آینه‌ها در تمامی اشکال دفرمه نیز قابل‌تولید هستند. این نوع آینه‌ها در مدل پایه‌دار، مدل دیواری و مدل چرخ‌دار تولید می‌شوند. از آینه دفرمه دیواری بر روی ستون‌های منزل هم استفاده می‌کنند. انواع آینه‌های قدی که دفرمه هم هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آینه ثابت قدی: آینه‌های دفرمه قدی که به‌صورت ثابت نیز نصب می‌شوند. انتخاب این نوع آینه کاملاً به سلیقه فرد بستگی دارد.
  • آینه‌قدی متحرک: آینه‌های دفرمه قدی به‌صورت متحرک هم تولید می‌شوند. برای راحتی جابه‌جایی، امکان دارد چرخ‌هایی به‌عنوان پایه در زیر آینه نصب شوند. با این چرخ‌ها به‌آسانی آینه قابل‌جابه‌جایی است. در این صورت، به‌‌راحتی می‌توان دکوراسیون فضا را نیز تغییر داد.

چرا باید خرید آینه دفرمه را در لیست جهیزیه خود قرار دهید؟

  • آینه طرح دار قدی: انواع متن و طرح را می‌توان متناسب با شکل آینه‌های دفرمه بر روی آن پیاده کرد.
  • آینه‌قدی با قاب: آینه‌های قدی با قاب عمومیت بیشتری دارند. این مدل و طرح برای خانه‌هایی که کودک در آن زندگی می‌کند، مناسب‌تر است. همچنین، به‌خاطر وجود قاب دور آینه، استحکام بیشتری نیز دارند؛ به همین دلیل، جلوی ضربه و خطر را تا حد زیادی می‌گیرد. در انتخاب آینه‌های قدی با قاب، انتخاب سبک و رنگ قاب اهمیت ویژه‌ای دارد؛ به همین دلیل، بهتر است سبک و رنگ قاب را متناسب با خانه خود انتخاب کنید.
  • آینه‌‌قدی بدون قاب: در هنگام انتخاب این نوع آینه باید توجه شود که آینه قدی دفرمه بدون قاب، برای مکانی که کودک در آن رفت‌وآمد دارد، مناسب نیست. از انواع این مکان‌ها می‌توان مهدکودک و یا خانه‌هایی که بچه کوچک دارند را می‌توان مثال زد. آینه‌های قدی دفرمه بدون قاب هم زیبایی خاص خود را دارند. انتخاب این سبک آینه، سبب می‌شود آینه بزرگ‌تر نیز به نظر برسد.
  • آینه دفرمه چوبی قدی: آینه دفرمه با قاب چوبی برای افراد علاقه‌مند به وسایل چوبی، سبک بوهو و مینیمالیسم، مناسب است. از آینه دفرمه چوبی قدی می‌توان برای انتخاب یک سبک هماهنگ بین رنگ قاب آینه با مبل‌ها و صندلی‌های چوبی بهره برد. آینه دفرمه چوبی قدی جزء آینه‌های پرطرفدار و سازگار با عموم سلیقه‌ها است. علاوه‌بر این‌ها، معمولاً وزن سبک‌تری نسبت به آینه‌هایی با قاب‌های آهنی و فلزی دارد.

آینه‌های دفرمه گرد

چرا باید خرید آینه دفرمه را در لیست جهیزیه خود قرار دهید؟

این سبک آینه هم در داخل فضاهای مسکونی و هم تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. آینه‌های دفرمه گرد به‌دلیل طراحی‌های خاص و جذابشان، به‌عنوان یک شیء دکوراتیو، طرفداران بسیاری دارند.

آینه‌‌های گرد دفرمه به‌خاطر شکل شبه هندسی و طراحی‌های زیبا و خاصی که امکان حک بر روی آن‌ها‌ وجود دارد، می‌تواند توجه هر مخاطبی را به خود جلب ‌کنند. این آینه‌ها را می‌توان به‌تنهایی یا با ترکیبی همراه با سایر اجزای دکوراتیو مانند، تابلوها یا نمایشگرها، بر روی دیوار به‌کار برد.

آینه‌های شبه گرد دفرمه را می‌توان در نقاط استراتژیک منزل قرارداد؛ بدین ترتیب، احساسی همانند آرامش در فضا به وجود می‌آید. این ابزار دکوراتیو مدرن به افراد اجازه می‌دهد تا با داشتن دید به همه فضا، اتاقی زیباتر و متنوع‌تر را تجربه کنند.

آینه‌های گرد دفرمه را اغلب به‌عنوان یک اثر هنری در فضاهای داخلی مورداستفاده قرار می‌دهند. طرح‌ها، فریم‌ها و استفاده از جزئیات مختلف در این نوع آینه‌ها، آن‌ها را به یک عنصر زیبا و تجربه هنری تبدیل کرده است. آینه‌های دفرمه گرد در اندازه‌ها و اشکال مختلفی موجود هستند؛ از آینه‌های دفرمه کوچک همراه با قابی چوبی تا آینه‌ دفرمه دیواری با فریم‌های مدرن. این تنوع به افراد امکان می‌دهد که با توجه به سلیقه و نیازهای دکوراتیو خود، آینه‌ها را در فضاهای مختلف مورداستفاده قرار دهند.

آینه‌های گرد معمولاً به‌خوبی عمق فضا را افزایش می‌دهند. این ویژگی، مخصوصاً در فضاهای کوچک، به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک می‌کند. آینه گرد دفرمه با انواع طراحی‌ها و فریم‌ها، سبک‌های مختلف دکوراسیون را پشتیبانی می‌کنند. از آینه‌های کلاسیک بافریم چوبی گرفته تا آینه‌های مدرن با فریم‌های فلزی یا شیشه، این آینه‌ها قابلیت تطبیق با هر نوع استایل و دکوراسیون دکوراتیو در خانه‌ها را دارند.

آینه‌های گرد دکوراتیو می‌توانند نور را در اطراف فضای خانه منعکس کنند؛ درنتیجه، حس فضای روشن و پرنور خانه را افزایش می‌دهند. این امکان، به‌خصوص در فضاهای کم‌نور و یا کوچک، کمک‌کننده است.

برخی از انواع آینه گرد دفرمه را با بالا بردن مقاومت آن‌ها در برابر عوامل جوی و آب، تولید می‌کنند؛ به همین دلیل، می‌توانند به‌خوبی در فضاهای باز مانند، بالکن‌ها و باغ‌ها، مورداستفاده قرار بگیرند.

آینه دفرمه بک لایت

یکی از انواع آینه‌های دفرمه، مدل بک لایت است. این سبک آینه در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیداکرده است. چراغ‌های LED این آینه‌ها، در پشت آن‌ها قرار دارد؛ به همین دلیل، نوری ملایم، یکنواخت و آرام را در فضا ایجاد می‌کنند. استفاده از آینه بک لایت دفرمه به‌عنوان یک ابزار اصلی درزمینه آرایشگری و عکاسی، رواج دارد. از دیگر انواع کاربرد آن می‌توان به استفاده از آن در فضاهای آرایشی و تجاری اشاره کرد. این آینه‌‌ها قابلیت نورپردازی مناسب و تنظیم رنگ نور را دارند. به همین سبب، این امکان برای کاربران وجود دارد تا آرایشی بی‌‌نظیر و یا عکسی فوق‌العاده را ایجاد کنند. طراحی شیک و زیبا و قابلیت نصب دیواری آن‌ها، به افراد امکان می‌‌دهد فضای آرایشگاه و یا فروشگاه خود را بهبود بخشند.

چرا باید خرید آینه دفرمه را در لیست جهیزیه خود قرار دهید؟

آینه بک لایت دفرمه مزایای زیادی دارد. این مزایا آینه دفرمه بک لایت را به یک عنصر دکوراتیو دفرمه محبوب تبدیل کرده است. با ایجاد یک نور ملایم توسط آینه بک لایت دفرمه، حس آرامش خاصی در فضا ایجاد می‌شود. نور آینه بک لایت، فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. آینه بک لایت می‌تواند به‌عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی مورداستفاده قرار گیرد. برخی از آینه‌های بک لایت دفرمه دارای قابلیت تنظیم شدت نور هستند. بهره‌‌مندی از این ویژگی، به کاربران امکان می‌دهد نور را به‌صورت مطلوب و موردپسند خود تنظیم کند.

در هنگام خرید آینه‌های دفرمه بک لایت، یک‌سری نکات را باید موردتوجه قرار دهید. ازجمله‌ آن‌ها موارد زیر هستند:

  • نور آینه بک لایت در انواع مختلفی ازجمله، مهتابی، آفتابی و رنگی، موجود است. نوع نور را باید متناسب با سبک دکوراسیون خانه انتخاب کرد.
  • لامپ‌های LED موجود در آینه بک لایت در انواع مختلفی ازجمله، لامپ‌های SMD ،COB و LED STRIP موجود هستند. نوع لامپ باید متناسب با نیاز فرد انتخاب شود.
  • میزان نوردهی آینه بک لایت باید متناسب با نیاز فرد و وسعت اتاق مورداستفاده باشد.
  • برخی از آینه‌های بک لایت دفرمه امکاناتی اضافی مانند، بلندگوهای بلوتوث یا پورت USB برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی را دارند. این ویژگی‌ها جهت راحتی کاربران تعبیه‌شده‌اند؛ به همین دلیل، تجربه‌ کار با آن‌ها را بهبود می‌بخشند.

آینه بک لایت دفرمه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. آینه بک لایت دفرمه قدی یکی از آن‌ها است. این آینه‌ها معمولاً دارای قاب‌های چوبی یا فلزی هستند و سبک این آینه‌ها به کلاسیک نزدیک‌تر است. نوع دیگر آن، آینه بک لایت رومیزی است. این آینه‌ها معمولاً قاب‌های پلاستیکی یا فلزی دارند. سبک آینه دفرمه کوچک بک لایت، به مدرن نزدیک‌تر است. آینه بک لایت دفرمه دیواری هم نوع دیگری از این نوع آینه‌ها است.

آینه بک لایت را می‌توان در فضاهای مختلف داخلی خانه و یا محل کار استفاده کرد. آینه بک لایت دفرمه در اتاق‌خواب، حمام، نشیمن و روی کنسول، راهرو، ورودی خانه و... به‌کار می‌رود. می‌توان از آینه بک لایت دفرمه به‌عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. برای این کار، آینه بک لایت را در یک مکان برجسته قرار می‌دهند. می‌توان این آینه‌ها را با عناصر دکوراتیو دیگری مانند، تابلو‌هایی در اطرافش و یا شمع‌هایی به همراه شمعدان، به‌کار برد. از آینه بک لایت برای ایجاد ظاهری مدرن در دکوراسیون داخلی هم می‌توان استفاده کرد. برای این کار، آینه بک لایت را با قاب‌های فلزی یا پلاستیکی ساده همراه می‌کنند.

آینه‌های دفرمه با قاب استیل

در این سبک، یک قاب استیل به‌عنوان فریم دور آینه قرار می‌گیرد. به‌طور مثال، برای دیوارهای مشکی و طوسی‌رنگ، باید قاب‌های طلایی و مسی مدرن را به‌کار برد؛ بدین شکل، نمای زیبایی در فضای داخلی خانه ایجاد می‌شود. این آینه با قاب استیل را می‌توان در خانه‌هایی با سبک روستیک به‌کار برد. در سبک روستیک عناصری مانند، چوب و فلز، در کنار یکدیگر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

آینه‌های دفرمه دوطرفه 

در سالن‌های کوچک و به‌منظور استفاده بهینه از فضای داخلی، بهتر است که آینه‌های دوطرفه دفرمه به‌کار رود. این نوع آینه‌ها اغلب دارای قاب‌های استیل و هایگلاس‌های رنگی هستند. این سبک از آینه‌ها در پروژه‌های خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ همانند پروژه‌هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستند. برخی مزون‌ها، بوتیک‌ها و آرایشگاه‌ها که فضای کوچکی را دارند، می‌توانند به‌جای قرار دادن دو آینه، یک آینه دوطرفه را مورداستفاده قرار دهند. دلیل این امر این است که فضایی کمتر را به آینه اختصاص می‌دهند. در صورت استفاده از آینه دفرمه دوطرفه، هیچ‌گونه فضای اضافی اشغال نخواهد شد.

خرید آینه دفرمه

اگر قصد خرید آینه دفرمه به‌صورت آنلاین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از یک فروشگاه معتبر که پشتیبانی خوبی برای مشتریان ارائه می‌دهد و حمل‌ونقل مطمئنی دارد، انجام دهید. دلیل این امر آن است که آینه یک محصول شکستنی است؛ به همین دلیل، خرید از یک فروشگاه با حمل‌ونقلی مطمئن، امنیت محصول شما را تأمین می‌کند. یکی از این فروشگاه‌های معتبر در این زمینه، پرتو چوب نام دارد. پرتو چوب فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. در آن زمان و در ابتدای فعالیت خود، به تولید و ساخت تخصصی کابینت اشپزخانه پرداخت. سپس، به طراحی و تجهیز دکوراسیون داخلی مشغول بوده‌اند. اکنون نیز تصمیم به فروش محصولات مختص خود در وب‌سایت پرتوچوب گرفته‌اند. محصولات آن‌ها در وب‌سایت پرتوچوب شامل انواع آینه‌قدی، آینه‌های دفرمه، میز آرایش، مبل تختخواب‌شو، میز کنسول و دیگر لوازم چوبی است. برای سفارش آینه دفرمه، وب‌سایت پرتو چوب بهترین و معتبرترین فروشگاه محصولات چوبی، به‌خصوص آینه دفرمه است.

جمع‌بندی

آینه‌های دفرمه از انواع آینه‌‌های دکوراتیو هستند. این سبک آینه‌ها را بیشتر در فضاهای مدرن و مینیمال مشاهده می‌کنیم. بااین‌حال، با قرار دادن آینه دفرمه در یک قاب چوبی، آینه به سبک کلاسیک هم نزدیک می‌شود. از انواع آینه‌های دفرمه می‌توان به آینه‌قدی، آینه چوبی دفرمه، آینه بک لایت دفرمه، آینه دفرمه کوچک رومیزی و دیگر موارد، اشاره کرد. می‌توانید سفارش آینه دفرمه خود را در وب‌سایت پرتو چوب ثبت کنید و محصول متناسب باسلیقه خود را در هرجایی از ایران که هستید، دریافت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز