بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای عروس چه دسته گلی مناسب است؟ بهترین دسته گل عروس ارزان قیمت کدام است؟ آیا مراحل صفر تا صد خرید دسته گل عروس مناسب با تم و لباس عروس را می دانید؟ نکات مهم برای انتخاب و خرید دسته گل عروس را در این مقاله بخوانید

سفارش دسته گل عروس

دسته گل عروس یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اجزای هر عروسی است؛ به همین دلیل باید برای انتخاب رنگ و مدل آن وسواس زیادی به خرج دهید. در گل فروشی، گزینه‌های متنوع با رنگ‌های متفاوتی وجود دارند؛ اما در این میان باید حتما به تناسب دسته گل با لباس عروس و تم مراسم هم توجه داشته باشید. معمولا گل فروشی ‌ها برای خرید گل، پیشنهادات متنوعی به عروس و داماد می‌دهند. انواع دسته گل ارزان، اما زیبا می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای مراسم عروسی باشند. شما حتی می‌توانید با سفارش گل آنلاین، در زمان خود صرفه‌جویی کنید. در این مطلب قصد داریم نکاتی مهم برای انتخاب دسته گل عروسی ذکر کنیم تا انتخاب آن را با دقت بیشتری انجام دهید.

انتخاب دسته گل عروس مناسب با لباس و تم عروسی

انتخاب دسته گل عروس مطابق با لباس

قبل از آن‌که به فکر سفارش آنلاین گل یا خرید دسته گل به صورت حضوری باشید، باید لباس عروس خود را انتخاب کنید. هماهنگی سبک لباس و مدل دسته گل عروس می‌تواند استایل بسیار شیکی برای عروس بسازد. برای آن‌که لباس و دسته گل شما هماهنگی بیشتری باهم داشته باشند، کافیست به چند نکته مهم توجه کنید. اگر لباس شما دنباله خیلی بلندی دارد، بهتر است سبک دسته گل را هم آبشاری انتخاب کنید. دسته گل عروس جدید به سبک آبشاری را با شاخه و برگ‌های مختلفی مانند گل سوسن، ارکیده و رز در طول و عرض‌های متفاوت آماده می‌کنند. اگر لباسی که انتخاب کرده‌اید، مدل پرنسسی دارد، باید هنگام خرید دسته گل عروس، مدل‌های گرد را بخرید.

انتخاب بین دسته گل طبیعی و مصنوعی

یکی دیگر از چالش‌ها هنگام مراجعه برای خرید دسته گل، انتخاب بین گل طبیعی و مصنوعی است. در اکثر مواقع برای سفارش دسته گل عروس، مشتری سفارش گل طبیعی را به گل فروشی می‌دهد. گل‌های طبیعی نمای زیباتر و بوی بسیار مطبوعی دارند و حس سرزندگی آن‌ها در سراسر مراسم عروسی با عروس و داماد همراه است. بعد از مراسم هم می‌توانید آن‌ها را خشک کرده و به شیوه‌های مختلف نگهداری کنید.

برای سفارش دسته گل جدید عروس می‌توانید به گلفروشی آنلاین سولین بازار مراجعه کنید. در این وب‌سایت امکان خرید گل به‌صورت آنلاین فراهم آمده‌ است. در سولین بازار شما امکان خرید از نزدیک ترین گلفروشی را دارید؛ بدین ترتیب می‌توانید انواع دسته گل ارزان تا گران‌قیمت را برای مراسم خود انتخاب کنید.

انتخاب دسته گل عروس مناسب با لباس و تم عروسی

یافتن دسته گل مطابق با بودجه

قبل از آن‌که به سراغ خرید دسته گل جدید عروس بروید، باید نگاهی به قیمت‌ها هم داشته باشید. برخی از گل‌ها قیمت ارزان‌تری دارند، درحالی‌که برخی دیگر با قیمت‌های میلیونی به فروش می‌رسند؛ درواقع قیمت دسته گل باتوجه‌به گل‌هایی که در آن استفاده می‌شود، متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه به گلفروشی سولین بازار، قبل از ثبت سفارش گل آنلاین، از قیمت‌ها مطلع شوید. در سولین بازار می‌توانید انواع دسته گل ارزان‌قیمت تا گران‌قیمت را تهیه کنید.

راهنمایی جامع برای انتخاب رنگ دسته گل عروس

مهم‌ترین سوالی که هنگام فروش دسته گل عروس از گل‌فروشان پرسیده می‌شود، رنگ دسته گل است. اکثر افراد در انتخاب رنگ دسته گل دچار تردید هستند. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد که به شما برای انتخاب رنگ دسته گل کمک بزرگی می‌کنند.

تناسب رنگ دسته گل با فصل

یکی از ایده‌های خلاقانه برای انتخاب رنگ دسته گل، هماهنگی رنگ آن با رنگ فصل است. در اکثر موارد دسته گل‌های سفید، نقره‌ای و طلایی برای فصل زمستان استفاده می‌شوند. از سویی دیگر دسته گل‌هایی با رنگ قرمز، نارنجی و کهربایی بیشتر برای پاییز مناسب هستند. برای فصل بهار بیشتر دسته گل‌هایی با رنگ آبی، سبز و صورتی استفاده می‌شوند. اگر عروسی شما در فصل تابستان برگزار می‌شود، می‌توانید از دسته گل‌هایی با رنگ انواع مرکبات استفاده کنید. در میان تمام گل‌ها، دسته گل رز از طرفداران بیشتری برخوردار است. شما می‌توانید گل‌های رز را باتوجه‌به فصل برگزاری مراسم، به رنگ‌های مختلف انتخاب کنید؛ بدین ترتیب یک دسته گل عاشقانه و هماهنگ با فصل خواهید داشت.

استفاده از تم رنگی گرم

برای فروش دسته گل، اغلب گل‌فروشان دسته گل‌هایی به رنگ گرم را برای عروس پیشنهاد می‌دهند. در قدیم بیشتر دسته گل‌ها به رنگ قرمز یا سفید یا ترکیبی از این دو رنگ بود؛ اما امروزه داستان کمی متفاوت است. در گلفروشی آنلاین سولین بازار می‌توانید انواع دسته گل کوچک و بزرگ را با رنگ‌های شاد و گرمی نظیر قرمز، بنفش، نارنجی و ... سفارش دهید. با انتخاب رنگ‌های گرم برای دسته گل، می‌توانید رنگ آن را با ناخن، رژ لب، کراوات داماد و .. هماهنگ کنید. بدین ترتیب یک تم رنگی زیبا در استایل عروس و داماد به‌وجود آورده‌اید.

توجه به سایز دسته گل

برای سفارش آنلاین گل یا حضوری، باید به سایز دسته گل هم توجه داشته باشید. اگر دسته گل بیش از اندازه بزرگ باشد، تمام زیورآلات و دست شما را می‌پوشاند؛ بدین ترتیب در فیلم و عکس هم خیلی نمای زیبایی ایجاد نمی‌کند. اگر اندام عروس ریز است، باید دسته گل‌هایی با سایز کوچک و جمع‌وجور را انتخاب کند؛ درغیر این‌صورت در کل شب عروسی و در فیلم و عکس‌های عروسی، نمای بدی را ایجاد می‌کند. در نهایت باید با کنار هم قرار دادن مجموع نکاتی که ذکر شد، یک دسته گل زیبا را سفارش دهید. اگر هنوز برای انتخاب تردید دارید، بهتر است با گل فروش مشورت کنید. ازآنجایی‌که گل فروشان در این زمینه تجربه کافی دارند، با جدیدترین ترندهای روز و دسته گل‌های زیبا آشنا هستند.
سولین بازار به‌عنوان اولین پلتفرم سفارش گل آنلاین فعالیت می‌کند و خدمات ارسال دسته گل به درب منزل شما را در کمتر از سه ساعت انجام می‌دهد.

انتخاب دسته گل عروس مناسب با لباس و تم عروسی

انتخاب گل‌هایی بدون گرده

یکی دیگر از نکات مهمی که حتما باید به آن توجه کنید، انتخاب گل‌هایی است که باعث بروز حساسیت در بدن شما نشود. برخی از گل‌ها، گرده خیلی زیادی دارند و برای انتخاب در دسته گل مناسب نیستند؛ زیرا باعث بروز حساسیت فوری در بدن افراد می‌شوند؛ از سویی دیگر این مدل گل‌ها به‌دلیل پخش گرده در اکثر مواقع لباس و بدن عروس را هم کثیف می‌کنند.

بدون‌شک دیدن عروسی که به‌طور مرتب عطسه می‌کند یا گرده گل روی لباس او پخش شده، در فیلم و عکس و برای مهمانان اصلا جذاب نیست. گل فروشان می‌توانند در این مورد به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند. اگر خودتان هم به نوع خاصی از گل حساسیت نشان می‌دهید، حتما قبل از سفارش، به گل فروش اطلاع دهید.

انتخاب دسته گل عروس مناسب با لباس و تم عروسی

سفارش آنلاین گل از نزدیک ترین گل فروشی

انتخاب دسته گل عروس یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها برای برگزاری مجلس عروسی است. با انتخاب یک دسته گل زیبا می‌توانید در شب عروسی بیشتر از همیشه بدرخشید. رنگ، اندازه و نوع گل‌ها باید هنگام انتخاب دسته گل با وسواس انتخاب شوند. دسته گل باید زیبا و هماهنگ با لباس و تم عروسی باشد.

در این مطلب نکاتی را راجع‌به خرید گل و انتخاب دسته گل متناسب با مجلس عروسی، عنوان کردیم. برای سفارش آنلاین گل می‌توانید به گل فروشی آنلاین سولین بازار مراجعه کنید. در سولین بازار انواع دسته گل ارزان تا دسته گل گران‌قیمت برای مشتریان وجود دارد. با سفارش از مجموعه سولین بازار، سفارش شما کمتر از سه ساعت تحویل داده خواهد شد. در این وب‌سایت شما امکان مقایسه و بررسی تمامی انواع گل‌ها را به‌شکل تخصصی خواهید داشت؛ بنابراین، می‌توانید بهترین انتخاب را باتوجه‌به نیاز و بودجه خود داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز