بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بندر گناوه،‌ یکی از شهرهای معروف استان بوشهر و از مقصدهای مهم گردشگری در جنوب ایران است. هر سال تعداد زیادی مسافر به‌قصد بازدید از مکان‌های دیدنی و خرید از مراکز خرید متنوع به این شهر سفر می‌کنند و در بهترین هتل بندر گناوه مستقر می‌شوند. برای سفر به این بندر، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما خرید بلیط قطار به‌دلیل قیمت مناسب پرطرفدارتر است. در این مطلب، ابتدا قصد داریم توضیح دهیم که از گناوه چه چیزهایی می‌توان خرید و سپس به معرفی مراکز خرید معروف بندر گناوه می‌پردازیم.

خرید در بندر گناوه: از لباس و لوازم آرایشی تا خوراکی‌های محلی

از بندر گناوه چه چیزهایی می‌توان خرید؟

همان‌طور‌که در مقدمه نیز اشاره کردیم، بندر گناوه بوشهر به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تعداد زیاد مراکز خرید به یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری جنوب کشور تبدیل شده است. هر سال تعداد زیادی از مردم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به این بندر، بلیط قطار بندر ماهشهر را خریداری کرده و راهی سفر می‌شوند. در بندر گناوه، ایستگاه راه‌آهن وجود ندارد؛ بنابراین، مسافران ابتدا باید با قطار خود را به ایستگاه راه‌آهن ماهشهر برسانند و سپس از آنجا با تاکسی به‌سمت گناوه حرکت کنند و بعد از 3 ساعت و 50 دقیقه به مقصد برسند.

آن‌ها پس از رسیدن به مقصد و اقامت در بهترین هتل بندر گناوه می‌توانند برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و خرید آماده شوند. از جاذبه‌های گردشگری معروف گناوه می‌توان به مواردی مانند تالاب حله، تپه‌های باستانی، دهکده توریستی مال قائد، جزیره میرمهنا، برج خان، بازارها و مراکز خرید گناوه اشاره کرد. از بندر گناوه محصولات زیادی می‌توان خرید. مهم‌ترین محصولات عبارت‌اند از:

  • لوازم خانگی بدون گارانتی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و ...
  • لوازم و وسایل برقی مخصوص جهیزیه
  • انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه
  • صنایع‌دستی مانند حصیربافی، گبه، قالی و ...
  • لوازم آرایشی و بهداشتی برند و باکیفیت خارجی
  • لوازم جانبی انواع مختلف موبایل
  • خرمای تازه و خوش‌طعم
  • انواع ماهی‌های جنوب مانند سرخو، حلوا سفید، سنگسر، شوریده و شیرماهی

تمام این محصولات نسبت به سایر نقاط کشور قیمت ارزان‌تری دارند؛ زیرا اکثر آن‌ها بدون واسطه و به‌صورت مستقیم وارد بندر گناوه می‌شوند.

خرید در بندر گناوه: از لباس و لوازم آرایشی تا خوراکی‌های محلی

معروف‌ترین بازارها و مراکز خرید بندر گناوه کدام‌اند؟

قبل از این‌که برای خرید آنلاین بلیط قطار و رزرو هتل بندر گناوه اقدام کنید، بهتر است با معروف‌ترین بازارها و مراکز خرید این شهر به‌خوبی آشنا شوید. در ادامه این بخش، بازارها و مراکز خرید معروف بندر گناوه را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بازار اصلی

بازار اصلی بندر گناوه یکی از بازارهای معروف این شهر است که در میدان و خیابان امام‌خمینی این شهر قرار دارد. هر چیزی که فکرش را بکنید در بازار اصلی به‌فروش می‌رسد. گردشگران با گشت‌وگذار در این بازار می‌توانند از دست‌فروش‌ها متنوع‌ترین اجناس را با قیمت ارزان خریداری کنند.

بازار سیف

بازار سیف یکی دیگر از بازارهای واقع در میدان امام‌خمینی بندر گناوه است که انواع کالا و وسایل برقی متنوع با قیمت ارزان در آن به‌فروش می‌رسد. بیشتر خانواده‌هایی که قصد خرید جهیزیه دارند، وسایل برقی موردنیاز جهیزیه را از این بازار خریداری می‌کنند.

بازار ماهی‌فروشان

یکی دیگر از بازارهای معروف گناوه واقع در بلوار ملوان این شهر، بازار ماهی‌فروشان است. در این بازار، می‌توان انواع و اقسام ماهی‌های جنوبی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کرد. فروشندگان، ماهی‌ها را به‌صورت تمیز و پاک‌شده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

پاساژ طالقانی

پاساژ طالقانی یکی از مراکز خرید برتر بندر گناوه است که در بلوار امام‌خمینی و بلوار بسیج این شهر قرار دارد. گردشگران در تمام روزهای هفته می‌توانند از 8 صبح تا 10 شب از پاساژ طالقانی بازدید کرده و خریدهای خود را انجام دهند. رستوران گلستان، هتل ستاره خلیج، مهمان‌پذیر پارس، هتل خور و فروشگاه لوازم خانگی انصار نیز از مکان‌های نزدیک به این پاساژ هستند.

پاساژ کوروش

یکی دیگر از مراکز خرید معروف بندر گناوه پاساژ کوروش است. این پاساژ در بلوار جمهوری اسلامی و بلوار پاسداران این شهر قرار دارد. گردشگرانی که قصد خرید بهترین برندهای پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را دارند، باید به پاساژ طالقانی مراجعه کنند. از مکان‌های نزدیک به این پاساژ می‌توان هتل خور، مجتمع پارس و نان شیرینی پارس را نام برد.

پاساژ بهروزی

در بلوار امام‌خمینی، بلوار بسیج بندر گناوه مرکز خرید دیگری به‌نام پاساژ بهروزی وجود دارد. از مکان‌های نزدیک به این پاساژ می‌توان به پاساژهای طالقانی، ایران، ارغوان و میلاد و همچنین هتل ستاره خلیج‌فارس، مهمان‌پذیر پارس، هتل خور و سفره‌خانه سنتی سلطانیه اشاره کرد.

پاساژ امام‌ علی

گردشگران برای خرید پوشاک و سایر لوازم موردنیاز خود بهتر است به پاساژ امام علی واقع در بلوار جمهوری اسلامی و بلوار پاسداران بندر گناوه مراجعه کنند. در نزدیکی این مرکز خرید، مکان‌هایی مانند مرکز خرید شال و روسری بندر، پارک محله‌ای، درمانگاه شبانه‌روزی ابوریحان و مسجد صاحب‌الزمان وجود دارد. مجتمع تجاری افتخاری 2، مجتمع آفتاب، پاساژ ارغوان، پاساژ آزادگان، پاساژ زیتون و فروشگاه عمده لوازم آرایشی در خیابان امام‌خمینی 18 از دیگر مراکز خرید معروف بندر گناوه به‌شمار می‌روند.

کدام بازارها به بندر گناوه نزدیک هستند؟

زمانی‌که در فصل‌های پرمسافر سال به بندر گناوه سفر می‌کنید و حوصله گشت‌وگذار در بازارها و مراکز خرید بسیار شلوغ گناوه را ندارید، می‌توانید به بازارهای بندر ریگ و بازار بندر دیلم بروید. بندر ریگ با بندر گناوه 18 کیلومتر فاصله دارد و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری بوشهر شناخته می‌شود. فاصله بندر دیلم تا گناوه نیز 68 کیلومتر است. با‌توجه‌به نزدیک‌بودن بندر دیلم به کشورهای کویت و عراق، محصولات خارجی موجود در بازارهای این بندر مانند بندر گناوه قیمت ارزانی دارند.

خرید در بندر گناوه: از لباس و لوازم آرایشی تا خوراکی‌های محلی

خرید بلیط قطار و رزرو هتل بندر گناوه از‌طریق سایت فلای تودی

در این مطلب، راجع‌به بازارها و مراکز خرید بندر گناوه بوشهر و محصولات موجود در آن‌ها صحبت کردیم و توضیح دادیم که با‌توجه‌به ارزان‌بودن اجناس در این بندر، هر سال تعداد زیادی مسافر به گناوه سفر می‌کنند. روش‌های مختلفی برای سفر به بندر گناوه وجود دارد؛ اما با‌توجه‌به این‌که قیمت بلیط قطار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است و سفر با قطار راحتی بیشتری دارد، طرفداران سفر با این وسیله نقلیه بیشتر است.

برای خرید آنلاین بلیط قطار ماهشهر، نزدیک‌ترین ایستگاه راه‌آهن به گناوه و رزرو یکی از بهترین هتل ‌های این شهر، باید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. امکان خرید ارزان‌ترین بلیط با اطلاع از قیمت‌ها، صرفه‌جویی در زمان، سهولت در استفاده از خدمات سایت، امکان خرید بلیط و رزرو هتل به‌صورت هم‌زمان و پشتیبانی شبانه‌روزی از کاربران مهم‌ترین مزایای سایت فلای تودی محسوب می‌شوند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز