بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
نوتری پاد تولید کننده مکمل های دارویی مانند مکمل ویتامین D و مکمل تقویت سیستم ایمنی و قرص نوروبیون و قرص زینک پلاس

شرکت پاد جندی شاپور در سال 1396، با هدف کمک به نظام سلامت کشور و به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه جندی شاپور، این شرکت جهت ارتقاء سلامت در جامعه، از سال 1398 با گسترش حیطه فعالیت خود قدم در عرصه تولید دارو و مکمل‌های دارویی با برند نوتری پاد گذاشت. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مکمل های دارویی نوتری پاد میپردازیم

مکمل های دارایی ویتامین D

ویتامین دی نوعی از ویتامین‌های محلول در چربی می‌باشد که برای سلامت استخوان، ماهیچه، سیستم ایمنی و سایر عملکردهای بدن ضروری است. می‌توانید آن را از طریق قرار گرفتن در برابر نور خورشید و برخی غذاها دریافت کنید. این ویتامین نقش مؤثری در روند سلامتی افراد دارد و پزشکان کمبود ویتامین D را یک مشکل بهداشتی شایع می دانند که می تواند منجر به عوارض جدی شود 

 نوتری پاد برند برتر تولید مکمل های دارویی

کمبود ویتامین دی (D) و نشانه‌هایی که باید جدی بگیرید

کمبود ویتامین D یک موضوع بسیار مهم است، که بر روی سیستم ایمنی بدن و عملکرد صحیح اندام‌ها تأثیر زیادی می‌گذارد. جالب است بدانید ویتامین دی برخلاف بسیاری از ویتامین‌های دیگر مانند یک هورمون عمل می‌کند. تک تک سلول‌های بدن برای دریافت ویتامین D گیرنده (رسپتور) دارند. زمانی که افراد در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند بدن می‌تواند ویتامین دی بسازد.

کمبود ویتامین دی در بدن در درجه اول باعث ایجاد مشکلات مربوط به استخوان‌ها و عضلات شما می‌شود. ویتامین D یک ویتامین ضروری است که بدن شما برای رشد و نگهداری طبیعی استخوان از آن استفاده می‌کند. ویتامین D همچنین در سیستم عصبی، سیستم اسکلتی عضلانی و سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

لازم به ذکر می‌باشد که افراد دارای پوست تیره و افراد مسن ممکن است از طریق نور خورشید ویتامین D کافی دریافت نکنند همچنین موقعیت جغرافیایی شما ممکن است از قرار گرفتن در معرض ویتامین D کافی از طریق نور خورشید جلوگیری کند. با وجود همه این روش‌ها برای به دست آوردن ویتامین D، کمبود ویتامین D یک مشکل شایع در سراسر جهان است.

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین دی 

علائم و عوارض کمبود ویتامین D می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • درد استخوان و ماهیچه
  • خستگی
  • افسردگی
  • افزایش خطر ابتلا به عفونت
  • پوکی استخوان
  • راشیتیسم در کودکان

 

انواع قرص مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن نوتری پاد

قرص تقویت سیستم ایمنی بدن شرکت نوتری پاد در حالت کلی به صورت قرصهای تقویت سیستم ایمنی بدن که بلعیدنی است و قرصهای تقویت سیستم ایمنی بدن جوشان تولید میگردد.

دسته بندی های مکمل های سیستم تقویت ایمنی نوتر پاد به صورت زیر است:

  • مکمل های حاوی زینک و اجزای جانبی
  • مکمل های حاوی ویتامین ای
  • مکمل های حاوی ویتامین ها و املاح معدنی
  • مکمل های حاوی ویتامین ث و اجزای جانبی
  • مکمل های حاوی ویتامین دی و اجزای جانبی

عوامل مؤثر بر سیستم ایمنی بدن

وجود بسیاری از اختلالات و کمبودها می‌تواند بر سیستم ایمنی بدن انسان‌ها تأثیر بگذارد. مصرف بعضی از داروها ممکن است سیستم دفاعی بدن شما را دچار اختلال کند، همین امر باعث می‌شود بدن شما در مبارزه با عفونت دچار مشکل شود. برخی اوقات شرایط پزشکی خاصی وجود دارد که سیستم دفاعی بدن فرد به سلول‌های سالم بدن یا پروتئینهای طبیعی خود هجوم می‌برد. همین امر موجب می‌شود سیستم ایمنی به سختی بتواند از بدن شما در برابر بیماری‌ها دفاع کند یا بیماریهای “خودایمنی” بروز نمایند.

 نوتری پاد برند برتر تولید مکمل های دارویی

6 روش کاربردی تقویت سیستم ایمنی بدن

  1. مواد غذایی مناسب برای تقویت سیستم ایمنی بدن :

    یکی از روش‌های تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده از مواد غذایی مناسب است. استفاده از مواد غذایی سالم مانند سبزیجات تازه، میوه و ادویه جات موجب می‌شود سیستم ایمنی بدن عملکرد مناسبی داشته باشد. پژوهش‌ها نشان داده است که بسیاری از غذاهای گیاهی از خاصیت‌های ضد میکروبی، ضد ویروسی برخوردار هستند.
  2. تأثیر مایعات و نوشیدن آب کافی برای تقویت سیستم ایمنی:

    نوشیدن آب باعث دفع پسماندهای مضر از بدن شده، همچنین به گوارش صحیح کمک کرده و از بروز بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
  3. ورزش:

    یکی دیگر از روش‌های تقویت سیستم ایمنی بدن، ورزش منظم است. پژوهش‌ها ثابت کرده است انجام ورزش به صورت منظم از ابتلا به بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند. افزایش ترشح اندروفین پس از ورزش باعث می‌شود افراد بتوانند استرس خود را کنترل کنند. با توجه به اینکه استرس باعث می‌شود سیستم ایمنی بدن آسیب ببیند، انجام منظم ورزش به تقویت سیستم ایمنی کمک زیادی می‌کند.
  4. خواب کافی:

    با توجه به اینکه سلول‌های ایمنی مانند سلول‌های T و همچنین برخی واسطه های شیمیایی در سیستم ایمنی مانند اینترلوکین ۱۲ و سایتوکین‌ها در زمان خواب ساخته و توزیع می‌شوند، خواب و استراحت ناکافی موجب می‌شود بدن نتواند این فرایند را انجام دهد.
  5. کاهش استرس و تنش:

    وجود استرس دائم در بدن باعث ترشح هورمون کورتیزول به صورت دائمی می‌شود و همین امر موجب می‌شود سیستم ایمنی نتواند در برابر عوامل خطرناک واکنش درستی داشته باشد.
  6. مصرف مکمل‌ها: 

    یکی از روش‌های تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده از ویتامین‌ها می‌باشد که باعث می‌شود افراد در برابر انواع بیماری‌ها نظیر سرماخوردگی، آنفولانزا و… مقاومت داشته باشد. مصرف ویتامین‌ها باعث می‌شود سطح انرژی بدن افزایش پیدا کند و پس از بیماری بهبودی سریع حاصل شود.

 

قرص نوروبیون نوتری پاد (نوراپاد)

حداکثر توان جسمانی و عملکرد سیستم مغز و اعصاب با قرص نوروبیون نوراپاد

قرص نوروبیون نوراپاد شامل ویتامین ها  ب1+ب6+ب12 ، در کمک به تأمین ویتامین‌های گروه B (b1، b6 و b12 ) و تقویت سیستم عصبی و بهبود کارکرد مغز کاربرد دارد که در افزایش‌ انرژی سلولی موثر می‌باشد.

در بین ویتامین های گروه b سه ویتامین ب1 ، ب6 و ب12 در ارتباط با عملکرد اعصاب بیشتر حائز اهمیت هستند. مطالعات موجود حاکی از آن است که هر یک از این سه ویتامین به تنهایی دارای اثرات مفید بر سیستم اعصاب هستند.

 نوتری پاد برند برتر تولید مکمل های دارویی

ویتامین b1 در تولید انرژی و به مصرف رسیدن آن در سلول های عصبی مهم است. ویتامین b6 در ساخت ناقل های شیمیایی عصبی و انتقال پیام ها در بین سلولهای عصبی نقش ایفا می کند. ویتامین b12 نیز در عملکرد سلول های اطراف سلول های عصبی و شکل گیری بخش هایی موسوم به میلین که در انتقال پیام در آکسون های سلول های عصبی نقش دارند حائز اهمیت است.

کمبود در هر یک از این سه ویتامین با بروز علائم جدی در سیستم اعصاب و بروز بیماری های شناخته شده سیستم اعصاب همراه است. از جمله خواص دیگر این ویتامین ها اثرات نوروتروفیک آنهاست ( کمک به بازتولید و ترمیم سلول های عصبی).

این اثر به ویژه در بیماران مبتلا به دیابت حائز اهمیت است. بیماران مبتلا به دیابت بعد از گذشت چند سال از ابتلا، دچار عارضه ای موسوم به “نوروپاتی” دیابتی می شوند.

در این عارضه بیماران به دلیل آسیب به اعصاب دچار دردهای خاصی می شوند که ممکن است به شکل سوزش، سوزن سوزن شدن و مورمور احساس شوند. دردها بیشتر در قسمت های انتهایی اندام ها یعنی در دست و پا و در قسمت هایی که به طور معمول توسط دستکش و جوراب پوشیده می شوند، احساس می شوند.

شواهدی وجود دارد که مصرف این سه ویتامین (b1، b6 و b12) به شکل همزمان ممکن است اثر هم افزایی (سینرژیسم) در بهبود علائم نوروپاتی دیابتی به همراه داشته باشد. ضمنا این ویتامین ها در بهبود علائم دیگر اشکال نوروپاتی و به طور کلی دیگر مشکلات نورولوژیک ممکن است نقش داشته باشند.

قرص نوروبیون حاوی دوز بالا از ویتامین های ب1، ب6 و ب12 در مقادیر معادل با آمپول نوروبیون می باشد. مبتلایان به نوروپاتی دیابتی با استفاده از قرص های خوراکی نوراپاد بدون نیاز به تحمل درد ناشی از تزریق می توانند از اثرات مفید این سه ویتامین مهم در تخفیف علائم نوروپاتی دیابتی (درد ویژه در انتهای پاها و دست ها) بهره مند شوند.

قرص زینک پلاس بلعیدنی نوتری پاد

تحولی در سلامت پوست، مو و ناخن با بهترین قرص زینک پلاس

برای تامین زینک مورد نیاز بدن مصرف بهترین قرص زینک پلاس که ترکیبات مناسبی داشته باشد ضروری است. زینک یکی از مهم‌ترین مواد معدنی در بدن ما است و نقش اساسی‌ای در سلامتی ما نیز ایفا می‌کند. قرص زینک پلاس با تقویت سیستم ایمنی، تثبیت قند خون، حفظ سلامت قلب، چشم‌ها، پوست و مو و بسیاری دیگر از فوایدی که دارد، با دستور پزشک و برای مصرف روزانه نیاز است.

 نوتری پاد برند برتر تولید مکمل های دارویی

قرص زینک پلاس بلعیدنی نوتری پاد  100% نیاز روزانه به زینک و حدود 100% از نیاز روزانه به ویتامینهای گروه ب ( در مورد بیوتین که به لحاظ کاربرد پوست و مو حائز اهمیت است تا 500% RDA) را تامین می نماید.به همین جهت این محصول به عنوان بهترین قرص زینک پلاس موجود در بازار شناخته می شود.

در کنار اینها محصول حاوی 100 میلی گرم ویتامین ث است که به اثرات مفید فرآورده در ارتباط با سیستم ایمنی و همچنین پوست، مو و ناخن می افزاید.

  • قرص بلعیدنی
  • حاوی 10 میلی گرم زینک المنتال (گلوکونات)
  • ویتامین های گروه ب
  • ویتامین ث

 

منبع: سایت نوتری پاد https://nutripad.org



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز