بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در هنگام ازدواج مدیریت هزینه ها و انجام خریدهای هوشمندانه برای جهیزیه اهمیت زیادی دارد، مخصوصاً در این دوره زمانه که قیمت ها سر به فلک کشیده و برای تجهیز یک خانه نو باید چندین و چند بار نحوه تقسیم بودجه را بالا و پایین کرد. اینجاست که مفهوم خرید بهینه می تواند نجات بخش باشد؛ یعنی خرید کالایی با کیفیت معقول و متناسب با قیمت آن. معمولاً در مورد خرید یخچال فریزر، تلویزیون و سایر لوازم اساسی و اصصلاحاً درشت بررسی بیشتری انجام می شود و تجهیزات مهمی مانند شیرآلات بهداشتی ممکن است به این دقت انتخاب نشوند. در این مقاله 3 مدل شیرآلات اهرمی ارزان قیمت، با کیفیت و استاندارد معرفی شده است تا خیال شما را بابت خرید مناسب ترین شیرآلات راحت کند.

قیمت شیرآلات اهرمی ارزان

قیمت شیرآلات ارزان مهم ترین نشانه کیفیت شیرآلات ارزان قیمت است. با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی شیرآلات می توانید در مورد متوسط قیمت ست شیرآلات ارزان اطلاعات کاملی به دست آورید. با توجه به این قیمت برای خود مرزی تعیین کنید. اگر قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر شما پایین تر از قیمت متوسط شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای معتبر است؛ اصلا به سراغ خرید آن نروید! چرا که تولید شیرآلات استاندارد هزینه هایی دارد و قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت باید هزینه های تولید آن را پوشش دهد. شیرآلات بسیار ارزان امکان ندارد استاندارد باشد.

با اینکه ممکن است در نگاه اول به نظر نرسد، اما شیرآلات از مهم ترین تجهیزات منزل است و اهمیتی برابر با یخچال و ماشین لباس شویی دارد. بهترین شیرآلات ارزان  باید گارانتی معتبر، کیفیتی مناسب و قیمتی بهینه داشته باشد. قیمت شیرآلات اهرمی ارزان استاندارد باید به قیمت متوسط شیرآلات ارزان برندهای معتبر نزدیک باشد تا قدم اول در جهت اطمینان به کیفیت آن را بردارید. در ادامه سه مدل شیرآلات ارزان استاندارد آراز، شانا و گلسا معرفی شده اندکه برای زوج های جدید که به دنبال خرید جهیزیه هستند بسیار مناسبند.

ست شیرآلات آراز؛ ارزان قیمت و ارگونومیک

ست شیرآلات آراز یکی از انواع ست شیرآلات ارزان قیمت است که هم کیفیت بالایی دارد و هم 5 سال گارانتی. معنای آراز زلال و سرزنده است و در واقع از همان اَرَس گرفته شده. این ست شیرآلات در سال 1401 به بازار عرضه شد و به دلیل فرم دسته اهرمی و بدنه شیر ارگونومی بالایی دارد. ارگونومی یکی از مواردی است که به نفع ارزان تمام شدن قیمت شیرآلات ممکن است در تولید یک محصول نادیده گرفته شود. اما می توان شیرآلات اقتصادی و استانداردی نیز تولید کرد که به ارگونومی آن توجه شده باشد، مانند مدل آراز. ست آراز با کارتریج 35 در تنوع رنگی کروم، سفید و طلایی عرضه می شود.

معرفی 3 ست شیرآلات باکیفیت و اقتصادی برای جهیزیه

ست شیرآلات شانا؛ زیبا و اقتصادی

ست شیرآلات شانا، که در سال 1400 به بازار عرضه شد، دارای طرح جذاب و قیمت مناسب است. طرح شانا نمودی از به هم پیوستگی آرامش و سرزندگی است که در تبدیل مدام منحنی های نرم و زاویه های تند به یکدیگر خود را نشان می دهد. این مدل پس از عرضه به یکی از مدل های محبوب در بازار تبدیل شد و برای تجهیز خانه و کاشانه تازه عروس و دامادها نیز ایده آل است. شیرآلات شانا دارای کارتریج 35 است و در3 رنگ کروم، سفید و طلایی تولید می گردد.

معرفی 3 ست شیرآلات باکیفیت و اقتصادی برای جهیزیه

ست شیرآلات گلسا؛ شیک و قیمت مناسب

معمولاً در زمان تولید شیرآلات ارزان قیمت ظاهر و طرح آن ها چندان در نظر گرفته نمی شود و بیشترین میزان تمرکز بر روی کاهش قیمت است. این موضوع باعث می شود طرح بیشتر شیرآلات ارزان مشابه باشد، در حالی که می توان طرحی خاص با قیمتی نسبتاً پایین نیز تولید کرد. البته که ممکن است قیمت چنین شیرآلاتی کمی از متوسط قیمت شیرآلات ارزان بازار بالاتر تمام شود اما در عوض می توانید طرحی منحصر به فرد خریداری کنید. ست شیرآلات گلسا در میان شیرآلات بهداشتی با قیمت مشابه بسیار شیک است. گلسا در سال 1401 با ایده زیبایی در سادگیست به بازار عرضه شد و دارای 5 سال ضمانت است. اگر به دنبال یک طرح مدرن و مینیمال هستید که قیمتی مناسب نسبت به کیفیت بالا و طرح خاصش داشته باشد، گلسا بهترین انتخاب است. این مدل دارای کارتریج 35 است و در 5 رنگ (کروم، سفید، مشکی، سفید-طلایی و طلایی) در بازار عرضه می شود.

معرفی 3 ست شیرآلات باکیفیت و اقتصادی برای جهیزیه

جنس تمام مدل های شیرآلات ارزان و اقتصادی نامبرده از شمش برنج استاندارد است و توسط شرکت تولیدی شیرآلات کاویان هم افزا طراحی و تولید شده اند. علت پایین تر بودن قیمت شیرآلات ارزان کاویان وزن پایین تر به دلیل طرح اکونومی است و نه تفاوت جنس. شیرآلات کاویان دارای واحد طراحی است که به طور دائم به ایده پردازی و خلق طراح های نو می پردازد تا تنوع واقعی در سبد محصولات کاویان حفظ شود. تمام مدل های شیرآلات بهداشتی و ساختمانی کاویان دارای 5 سال ضمانت است و نیروهای کنترل کیفیت با حضور خود در کلیه مراحل تولید از کیفیت یکپارچه محصولات اطمینان حاصل می کنند. برای مشاهده محصولات بیشتر و مقایسه قیمت شیرآلات می توانید به صفحه شیرآلات در وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز