بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چه نوع بسته بندی ای برای آجیل خوبه؟!

با این پاکت ها آجیل رو خیلی خوشگل بسته بندی کن

با این پاکت ها آجیل رو خیلی خوشگل بسته بندی کن

چه نوع بسته بندی ای برای آجیل خوبه؟

امروزه آجیل به دلیل خواص و طعم بی نظیری که دارند، یک میان وعده محبوب و خوشمزه به حساب می آیند. علاوه بر این احتمالا می‌دانید که نگه داری انواع آجیل ها به  کار آسانی نیست. غالب خشکبار برای حفظ کیفیت اولیه نکاتی دارند که بسته‌بندی آجیل هم از قضیه مستثنا نیست. بنابراین بسته بندی آجیل و پیدا کردن یک پاکت مناسب برای بسته بندی آجیل که علاوه بر حفظ طعم و کیفیت آجیل، بتونه ظاهر زیبایی هم داشته باشه، یک موضوع مهم در خصوص بسته بندی آجیل عید نوروزه. امروز قصد داریم که به معرفی چند تا از پاکت‌های خوشگل و با کیفیت برای بسته بندی آجیل عید نوروز بپدازیم.

با این پاکت ها آجیل رو خیلی خوشگل بسته بندی کن

اهمیت زیاد بسته بندی در مقدار فروش

شاید برای شما سوال شده باشه که یک بسته بندی مناسب با ظاهری زیبا، چه تاثیری در فروش داره؟ در واقع بسته بندی محصول باعث می شود محصول شما به چشم خریدار بیاید و همچنین می تواند تا حد زیادی بر فروش آن تاثیر بگذارد. در اصل بسته بندی اولین چیزی است که فرد خریدار از محصول شما می بیند و می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری او برای خرید یا عدم خرید محصول شما داشته باشد. امروزه به دلیل قیمت زیادی که آجیل های بازار دارد، داشتن یک پاکت زیبا و خوشگل که ظاهر قشنگی داشته باشه، میتونه تاثیر خیلی زیادی در جلب رضایت مشتری داشته باشه.

معرفی پاکت بسته بندی و انواع آن

پاکت بسته بندی بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی امروزی افراد شده است. کافی است برای خرید به بازار بروید و چند محصول خریداری کنید، وقتی به خانه بر می‌گردید قبل از خود محصولات متوجه انواع پاکت بسته بندی آنها می‌شوید. باتوجه به اینکه بسته بندی، بخش مهم و اساسی در ارائه و فروش محصولات بوده است، یک بسته بندی صحیح، باید دارای سهولت دسترسی و کار با محصول، نمایان بودن محصول و توانایی باز چرخاندن در راحتی استفاده از محصول را داشته باشد. اگر می‌خواهید با انواع پاکت بسته بندی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  1. پاکت گلاسه: این نوع پاکت از کاغذ گلاسه براق ساخته می‌شود و برای بسته بندی محصولات لوکس و لاکچری مانند عطر، جواهرات و غیره استفاده می‌شود. پاکت‌های گلاسه به دلیل ظاهر زیبا و چاپ پذیری بالا، برای برندسازی و تبلیغات مناسب هستند.
  2. پاکت متالایز: این نوع پاکت از کاغذ یا پلاستیک متالایز شده ساخته می‌شود و برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به محافظت در برابر نور و رطوبت دارند، مانند چیپس، پفک و غیره استفاده می‌شود. پاکت‌های متالایز به دلیل ظاهر جذاب و خاص، برای جلب نظر مشتریان مناسب هستند.
  3. پاکت زیپ دار: این نوع پاکت دارای یک زیپ پلاستیکی است که امکان باز و بسته کردن مکرر آن را فراهم می‌کند. پاکت‌های زیپ دار برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به استفاده مکرر دارند، مانند لوازم التحریر، ابزارآلات و غیره مناسب هستند.
  4. پاکت کرافت: کاغذ کرافت یکی از رایج‌ترین نوع کاغذهای استفاده شده در تولید پاکت‌ بسته‌بندی است. این نوع کاغذ از تولید طبیعی ایجاد می‌شود و معمولاً قوی، مقاوم و انعطاف‌پذیر است. پاکت کرافت یکی دیگر از انواع پاکت های بسته بندی است.

بهترین پاکت ها برای بسته بندی آجیل چیه؟

همونطور که بهتون توضیح دادیم، بسته بندی نقش مهمی در حفظ طعم و کیفیت آجیل داره. علاوه بر این داشتن یک بسته بندی شیک و خوشگل میتونه فروش آجیل را چندین برابر کنه. در ادامه قصد داریم تعدادی از پاکت های مناسب برای بسته بندی آجیل عید نوروز بپردازیم.

پاکت هایی که جنس کرافت دارن

پاکت کرافت بغل کاست در دسته پرفروش ترین و محبوب ترین بسته‌بندی ها قرارگرفته است. این نوع پاکتها باتوجه به شکل مکعب مستطیلی و فرم خاص خود از جذابیت و زیبایی قابل توجهی برخوردار است، پاکت های کرافت در فروشگاه ها بصورت ایستاده، کنارهم و روی هم بصورت منظم قرار می‌گیرد. بسته‌بندی آجیل با پاکت‌هایی از جنس کرافت، یک حس بسیار خوبی به مشتری و خریدار منتقل می‌کند. بسیاری از فروشندگان آجیل در سراسر کشور، از این نوع پاکت برای بسته‌بندی محصول خود استفاده می‌کنند.

پاکت های متالایزی

پاکت ایستاده شفاف متالایز نقره ای مناسب بسته‌بندی محصولاتی می‌باشد که با یک لیبل در طرف شفاف، تولید کننده بسته‌بندی متمایزی از بسته‌بندی‌های عمومی داشته باشد. این پاکت‌ها مناسب برای انواع کسب و کارهای خانگی و کارگاه های صنایع کوچک مانند بسته‌بندی زیتون، خیارشور، آجیل و خشکبار، قطعات خودرو، آرد، برنج، سبزی خشک و تر، گیاهان دارویی و مواردی مانند این‌ها می‌باشند.

پاکت های باکس پوچ

باکس پوچ شکل خاصی از پاکت سازی است که از لحاظ ظاهری نسبت به دیگر نوع های پاکت شکیل تر است و باعث درخشش محصول شما در غرفه فروشگاه ها خواهد شد. قسمت درب پاکت باکس پوچ دارای عرض بیشتری نسبت پاکت های عادی است و قسمت های بغل کاست تنها تا جایی که محتوا داخل آن است امتداد پیدا می کند، از همین رو این نوع پاکت دارای شکل ظاهری و مصرف راحت تری نسبت به دیگر نوع ها است. این نوع پاکت ها از بهترین انواع پاکت های بسته بندی آجیل عید نوروز است.

با این پاکت ها آجیل رو خیلی خوشگل بسته بندی کن

پاکت بسته بندی آجیل رو از کجا بخرم؟

اگر قصد تهیه پاکت بسته بندی مناسب آجیل عید نوروز را دارید، درواقع بازارهای پاکت فروشی در ایران به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه قرار است آن ها را به شما معرفی کنیم.

1_ بازارها:

بازارهای سنتی در هر استانی پیدا می شود. شما با گشتن در این بازارها می توانید پاکت بسته بندی آجیل خود را تهیه کنید. در ادامه ما بازار های سنتی تهران را به شما معرفی می کنیم. بازار بزرگ تهران: این بازار بزرگترین و قدیمی‌ترین بازار ایران است و در آن انواع پاکت‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف به فروش می رسد.بازار تجریش: این بازار نیز یکی از بزرگترین بازارهای تهران است و در آن می توان انواع پاکت‌ها را پیدا کرد.بازار پله نوروزخان: شما در پله نوروزخان می توانید پاکت مورد نیاز خود را پیدا کنید.

 2_تولیدکنندگان پاکت:

بسیاری از تولیدکنندگان پاکت، اقدام به فروش مستقیم محصولات خود به مشتریان می‌کنند. ولی پیدا کردن تولید کنندگان به همین آسانی نیست چون تولید کنندگان در بیرون از شهر قرار گرفته اند.

3_فروشگاه های آنلاین:

امروزه بسیاری از فروشگاه ها اقدام به فروش آنلاین پاکت ها می کنند. این روش خرید مزایای زیادی مانند صرفه جویی در زمان و هزینه دارد. یکی از سایت های معتبر فروش آنلاین و تولید کننده پاکت، زیپ پک است که شما با خرید کردن از این سایت می توانید یک خرید مطمئن و بدون واسطه را تجربه کنید. سایت های دیگری هم برای خرید پاکت وجود دارد شما می توانید با بررسی موارد بالا یک راه را برای خرید پاکت های مورد نیازتان انتخاب کنید.

سخن پایانی

آجیل و خشکبار یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین مواد غذایی در جهان هستند. این مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و برای سلامتی بسیار مفیدند. بسته بندی آجیل و خشکبار نقش مهمی در محافظت از کیفیت و حفظ ارزش غذایی این مواد غذایی دارد. پاکت بسته بندی آجیل و خشکبار باید از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی تهیه شده باشد و به گونه‌ای طراحی شود که از نفوذ هوا، رطوبت و نور به داخل آن جلوگیری کند. این امر از اکسیداسیون و فاسد شدن آجیل و خشکبار جلوگیری می‌کند

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز