بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با فرا رسیدن عید نوروز و تعطیلات بهاری، بیشتر افراد اهل سفر در تکاپوی این هستند که کشوری مناسب برای گذراندن تعطیلات خود بیابند. قطعا سفر در آب‌و‌هوای معرکه بهار و زیبایی‌های شگفت‌انگیز آن، می‌تواند روحیه هر فردی را منقلب کند. با رزرو تور خارجی مناسب، علاوه بر آن که امکان آشنایی با فرهنگ‌ها و مردمان سایر کشورها برایتان فراهم می‌شود، می‌توانید زیباترین و هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های معروف دنیا را از نزدیک ببینید.

5 تور ارزان خارجی برای نوروز 1403

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دائما از خودتان می‌پرسید برای تعطیلات عیدنوروزی کجا برویم؟ پیشنهاد می‌‌دهیم تا پایان با ما همراه باشید. مجموعه فلای‌تودی، یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی است که برای کاربران و مشتریان خود انواع تورهای خارجی را قرار داده است. با وجود این تورهای خارجی 1403 شما می‌توانید با ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها، سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

  1. تور فرانسه، رمانتیک‌ترین تور مسافرتی

تورهای فرانسه معمولا در بین زوج‌های جوان محبوبیت بسیار بالایی دارند، چرا که این کشور از رویایی‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. معمولا گردشگرانT فرانسه را به واسطه جاذبه‌هایی همچون برج ایفل، کاخ ورسای و موزه لوور می‌شناسند؛ اما باید گفت جاذبه‌های این کشور زیبا، تنها محدود به این موارد نیست.

جاذبه‌های فرانسه به قدری زیاد هستند که بدون شک اگر فردی قصد بازدید از تمامی آن‌ها را داشته باشد، حداقل به چندین ماه زمان نیاز پیدا خواهد کرد.

5 تور ارزان خارجی برای نوروز 1403

رزرو تور فرانسه به تمامی کسانی که علاقه‌مند به خرید برندهای معروف هستند، پیشنهاد می‌شود؛ چرا که لوکس‌ترین و بهترین برندهای جهان به راحتی در این کشور یافت می‌شود. جالب است بدانید، بخشی از لاکچری‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دنیا نیز در فرانسه گنجانده شده است. امکان رزرو بهترین هتل‌های فرانسه و بهترین تور فرانسه 1403 از فلای‌تودی امکان پذیر است.

  1. تور ایتالیا، پایتخت مد و فشن در دنیا

اگر به دنبال دلایلی برای تهیه تور ایتالیا هستید، باید بگوییم هزاران هزار دلیل برای سفر به ایتالیا وجود دارد. این کشور به سبب داشتن تمدن قوی، مرکز مهمی از فرهنگ و تاریخ باستان را تشکیل داده که بازدید از آن هر تاریخ دوستی را به وجد می‌آورد.

علاوه بر جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی این کشور نیز در سراسر جهان زبانزد همگان است. بکرترین و دست‌ نخورده‌ترین آبشارها، غارها، سواحل، منظره‌ها و... را می‌توانید در این کشور بیابید.

شکم دوستان که به هیچ عنوان نباید تور ایتالیای فلای‌تودی را از دست بدهند! ایتالیا جدا از جاذبه‌های گردشگری خود، به سبب غذاهای خود مانند پاستا، پیتزا، گلاتو و قهوه اسپرسو شهرت چشم‌گیری کسب کرده است. اگر جز علاقه‌مندان مد‌وفشن هستید، در سفر به ایتالیا به شهر میلان که پایتخت مد و فشن در جهان می‌باشد نیز، سری بزنید.

  1. تور ژاپن، کشوری توسعه یافته

به احتمال زیاد می‌دانید که کشور ژاپن یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیاست که به سبب پیشرفتی که سالانه دارد، از نظر گردشگری نیز قوی‌تر می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که سبب خاص‌تر شدن این کشور می‌شود، این است که ژاپن همزمان دو دنیای سنتی و مدرنیته را به تصویر می‌کشد.

 

با رزرو تور ژاپن از فلای‌تودی هم می‌توانید شاهد زیباترین جاذبه‌های طبیعی همچون کوه فوجی باشید و هم می‌توانید از قدیمی‌ترین آثار این کشور دیدن کنید.

در ادامه برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های این کشور را معرفی خواهیم کرد:

  • جزیره معبد ایتسوکوشیما Itsukushima
  • پارک ملی چوبو سانگاکو
  • کوه‌های آلپ ژاپنی Chūbu-Sangaku
  • قلعه فوکوکا
  • فستیوال‌های شهر باستانی Fukuoka
  • پارک میمون جیگوکودانی Jigokudani
  • برج توکیوJigokudani (نماد تکنولوژی و زندگی مدرن مردمان ژاپن)
  1. تور ترکیه، سفری راحت به کشور همسایه

یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانیانی که علاقه‌مند به سفرهای خارجی هستند اما با قیمتی مناسب و به صرفه، سفر به کشور ترکیه است. سفر به ترکیه برای ایرانیان از این جهت به صرفه می‌باشد که نیازی به دریافت ویزا نیست. از طرفی دیگر به سبب همسایگی ایران با ترکیه، قیمت بلیط‌های هواپیمایی نیز به نسبت سایر کشورهای اروپایی کمتر می‌باشد.

از معروف‌ترین جاذبه‌های ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب‌انبار باسیلیکا
  • میدان تکسیم
  • میدان هیپودروم یا میدان اسب‌دوانی
  • کاخ توپکاپی استانبول
  • مسجد سلطان احمد
  • برج گالاتا استانبول
  • حمام خرم سلطان
  • کاخ دولما باغچه

5 تور ارزان خارجی برای نوروز 1403


 

  1. تور تایلند، بهشت جاذبه‌های طبیعی

اگر دوست دارید به اعماق بکرترین جاذبه‌های طبیعی و سواحل دنیا سفر کنید، به هیچ عنوان سفر به تایلند را از دست ندهید. چنانچه بخواهیم لیستی از جاذبه‌های طبیعی این کشور تهیه کنیم، قطعا لیستی بلندو بالا تهیه خواهد شد.

طبیعت استوایی تایلند می‌تواند آرامش واقعی را به افراد تزریق کند و آن‌ها را برای مدت زمانی کوتاه از زندگی‌های شهری و شلوغی حاصل از آن دور کند.

جنگل‌های استوایی، آب‌و‌هوای معرکه، جزایر پهناور، چشم‌اندازهای خیره کننده، سواحل دست نخورده، اقیانوس آبی، هتل‌های لوکس، غذاهای خوشمزه، کوه‌های سر به فلک کشیده شده و... همه و همه سبب می‌شود تا سفری رویایی را در تایلند تجربه کنید. رزرو تور تایلند از فلای‌تودی با بهترین قیمت امکان پذیر است.

رزرو تور خارجی از فلای‌تودی

هر چه به تعطیلات عید نوروز و فصل بهار بیشتر نزدیک می‌شویم، بازار سفرهای خارجی نیز داغ‌تر می‌شود. خوشبختانه با وجود تورهای متنوع فلای‌تودی، گردشگران با هر انتظارات و بودجه‌ای که مدنظر دارند، می‌توانند سفر مناسب خود را انتخاب کنند و تعطیلات نوروزی را به بهترین شکل بگذرانند.

اگر به دنبال سفرهای خارجی به صرفه هستید، امکان رزرو تورهای کشورهای همسایه از فلای‌تودی وجود دارد اما اگر هزینه برایتان اهمیت ندارد، تورهای اروپایی نیز از بهترین انتخاب‌ها هستند.

5 تور ارزان خارجی برای نوروز 1403

علاوه بر رزرو بهترین و ارزان‌ترین تورها از طریق فلای‌تودی، این مجموعه خدماتی مانند فروش ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش بلیط‌‌های قطار، رزرو بهترین هتل‌های خارجی، دریافت انواع ویزای کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری و سفارت) را انجام می‌‌دهد.

رزرو و خرید تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه هم به صورت مراجعه حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت فلای‌تودی قابل انجام است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. کارشناسان فلای‌تودی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد تا تجربه‌ای لذت بخش از این مجموعه در خاطر شما بماند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز