بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیا تا کنون لذت سفر هیجان انگیز به مکان های عجیب و ترسناک را داشته اید؟ در تمام دنیا، مکان های عجیبی وجود دارند که بسیار عجیب و ترسناک می باشند و سفر به این مناطق می تواند هیجان بسیار زیادی را برای گردشگران به همراه داشته باشد. ممکن است این مکان ها یا سازه دست ساز انسان بوده و یا بصورت طبیعی باشند در این مطلب قصد داریم به عجیب ترین مکان های گردشگری از نگاه کاربران سایت لحظه آخر بپردازیم.

جنگل جیغ

یکی از ترسناک ترین و خوف انگیز ترین جاذبه های شهر مشهد جنگل جیغ می باشد. در حوالی شهر مشهد جنگلی کهنسال وجود دارد که درختان آن در هم تنیده شده اند و به نام جنگلی که فریاد میزند معروف می باشد. طبق گفته اهالی این منطقه صداهای ترسناک و خوف آوری از این جنگل شنیده می شود و نکته عجیب این موضوع این مسئله است که این صداها در طی چند سال اخیر به وجود آمده اند و قبل تر این موضوع وجود نداشته است.

عجیب ترین جاذبه های گردشگری از نگاه کاربران لحظه آخر

باداب سورت

یکی دیگر از خاص ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری ایران که در دنیا کم نظیر بوده باداب سورت می باشد و مانند این جاذبه در دنیا فقط در دو کشور ایران و ترکیه ثبت شده است. باداب سورت یک چشمه پلکانی تراورتنی می باشد که در شهرستان ساری قرار گرفته، این چشمه های پلکانی به قدری زیبا و چشم نواز هستند که سالانه گردشگران بسیار زیادی برای دیدن این جاذبه بی نظیر و عجیب کیلومترها سفر می کنند تا به این مکان زیبا برسند. این چشمه ها در ارتفاع 1841 متری از سطح دریا قرار گرفته اند. اگر علاقه مند به سفر های خارجی هستید میتوانید با استفاده از تور استانبول از تبریز به کشور ترکیه سفر کنید و از همتای چشمه های باداب سورت شمال ایران در ترکیه نیز دیدن نمایید.

عجیب ترین جاذبه های گردشگری از نگاه کاربران لحظه آخر

کوه گل افشان

یکی دیگر از عجیب ترین جاذبه های گردشگری ایران کوه های گل افشان می باشند. این کوه ها پدیده های طبیعی هستند که آن ها گل و لای به صورت چشمه وارد زمین می شوند. این پدیده های طبیعی را می توان در نقاط مختلف دنیا مشاهده نمود که در ایران و در استان سیستان و بلوچستان واقع شده اند.

عجیب ترین جاذبه های گردشگری از نگاه کاربران لحظه آخر

کال جنی طبس

یکی دیگر از زیباترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری ایران که میتواند هر گردشگری را به سوی خود جذب کند کال جنی طبس می باشد. کال جنی طبس یک دره قدیمی است که در میان بومی های این منطقه به دره جن مشهور شده، شکل این دره عمیق به شکل U بوده و در یکی از بیابان های فوق العاده زیبا ایران قرار دارد.

برای بازدید از دره کال جنی شما باید از جاده آسفالت فاصله گرفته و در دوراهی استخر شاعر، جاده خاکی را در حدود 5 کیلومتر طی کنید تا در نهایت به دره کال جنی برسید. در این محل شما دره هایی با دیوار های بلند و پرشیبی مشاهده می کنید که بازدید از این مکان ممکن است بسیار خطر آفرین باشد پس حتما به همراه یک تیم حرفه ای به بازدید از این مکان بپردازید.

عجیب ترین جاذبه های گردشگری از نگاه کاربران لحظه آخر

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز