بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در اولین مهمانی چه کادویی ببریم؟

حس خانه خریدن یا مستقر شدن در خانه نو برای هر کسی حس هیجان انگیز و خوشحال کننده خواهد داشت. به همین دلیل معمولا افراد پس از چنین اتفاقاتی، مهمانی می‌گیرند و به مهمان‌ها بابت خانه جدید شیرینی می‌دهند.

مهمان‌ها نیز سعی می‌کنند با تهیه کادو چشم روشنی منزل که به آن منزل مبارکی هم می‌گویند صاحب خانه را خوشحال و شگفت زده کنند. اگر برای اولین بار به خانه جدید دوست یا آشنایی دعوت شدید و نمی‌دانید که هدیه مناسب برای خانه جدید چه هدیه‌ای بخرید نگران نباشید. در این مقاله، ایده‌هایی کاربردی و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با دست پر به مهمانی خانه جدید دوستان یا نزدیکان خود بروید. با ما همراه باشید.

لوستر دکوراتیو یا شمع‌دان؛ ایده کادو برای خانه دوست و آشنا

معمولا زمانی که صحبت از کادو چشم روشنی منزل می‌شود دوست داریم به مناسبت خانه نو وسیله‌ای جدید و حتی دکوری به عنوان کادو تهیه کنیم. یکی از انتخاب‌های هیجان انگیزی که دارید شمع‌دان یا لوسترهای تزیینی است. این وسایل کاربردی در خانه هر کسی مورد استفاده قرار می‌گیرند پس می‌توانید اطمینان داشته باشید که میزبان یا صاحب خانه از دریافت کادوی شما بسیار خوشحال خواهد شد.

در اولین مهمانی چه کادویی ببریم؟

تابلو یا مجسمه؛ کادویی زیبا و لوکس برای چشم روشنی خانه جدید

اگر دوست دارید هدیه‌ای لاکچری و زیبا برای خانه نو دوست یا اقوام خود تهیه کنید تابلو یا مجسمه را فراموش نکنید. تابلو‌های نقاشی، تابلو فرش و تابلوهای دکوراتیو از مواردی هستند که می‌توانند به عنوان کادوی شیک برای منزل بسیار مناسب باشند.

فراموش نکنید که هیچ کادویی نمی‌تواند جای شیرینی و طعم خوش آن را پر کند. اگر دوست دارید که علاوه‌بر کادو، شیرینی خاص و لاکچری را برای صاحب خانه همراه خود ببرید می‌توانید با سفارش کیک، کاپ کیک و دسرهای لذیذ و خاص، صاحب خانه را به خوبی سورپرایز کنید.

خرید گلدان طبیعی؛ هدیه‌ای جذاب و خواستنی برای تمام سلیقه‌ها

گل و گیاه با انرژی مثبتی که دارد جو خانه را عوض می‌کند و حال و هوای خوبی به آن می‌دهد. اگر دوست دارید هدیه‌ای که می‌خرید جدا از جنبه مالی، حس مثبتی را در صاحب خانه ایجاد کند گیاهان آپارتمانی و گلدان‌های طبیعی را فراموش نکنید.

گیاه بونسای، سانسوریا، آگلونما، فیلودندرون و هر گیاهی که دوست دارید را در گلدانی زیبا و شکیل قراردهید و آن را به میزبان خود هدیه کنید. اگر دوست دارید که برای سورپرایز میزبان، سنگ تمام بگذارید در کنار خرید گل و گلدان، می‌توانید با خرید چیز کیک، دسر و شیرینی‌های خاص که در هر قنادی پیدا نمی‌شود او را به شدت غافل‌گیر کنید.

در اولین مهمانی چه کادویی ببریم؟

ظروف مسی؛ هدیه‌ای گران قیمت برای چشم روشنی خانه نو

کم‌تر کسی است که از خواص پخت غذا یا سرو نوشیدنی در ظروف مسی بی‌خبر باشد. به دلیل تاثیر مثبتی که استفاده از طرف‌های مسی روی سلامت انسان می‌گذارند این ظروف محبوبیت و قیمت بسیار زیادی پیدا کرده است. اگر دوست دارید که هدیه‌ مناسب خانه نویی برای میزبان خود تهیه کنید قابلمه، دیگچه، سینی، پارچه و لیوان‌های مسی، گزینه‌های خوبی برای انتخاب خواهند بود.

خرید هدیه برای نوزاد یا فرزند خانواده؛ ایده‌ای که خانواده میزبان را غافل‌گیر می‌کند

معمولا خانواده‌ها زمانی که فرزند جدیدی به خانواده پا می‌گذارد به خانه بزرگتری که اتاق بیشتری دارد نقل مکان می‌کنند. اگرخانواده فرزند نوزادی دارد می‌توانید چشم روشنی یا هدیه‌ای مناسب هم برای کوچولوی خانواده تهیه کنید. می‌توانید با خرید کیک نوزاد یا خرید کیکی کودکانه به جای شیرینی معمولی، خانواده میزبان را به مناسبت ورود فرزند جدیدی به خانواده و نقل مکان به خانه‌ای نو سورپرایز کنید.

سفارش و خرید بهترین شیرینی و کیک‌های سورپرایزی از کیک ویترین

رفتن به خانه‌ای جدید برای اکثر افراد حس جذاب و خوشایندی به همراه دارد. زمانی که برای اولین بار به خانه دوست، آشنا یا یکی از اقوام خود دعوت می‌شوید می‌توانید با خرید هدیه یا به اصطلاح، چشم روشنی، آن‌ها را غافل‌گیر کنید. به همین دلیل در این مقاله، چند مورد از بهترین کادوهایی را که به عنوان چشم روشنی منزل نو می‌توانید تهیه کنید را به شما معرفی کردیم.

فروشگاه اینترنتی کیک ویترین، انواع دسر، کیک، فینگر فود و خوراکی‌هایی که برای برگزاری میهمانی خاص نیاز دارید را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر دوست دارید که با شیرینی و کیکی می‌خرید افراد مهم زندگی خود را سورپرایز کنید به سایت فروشگاهی کیک ویترین به آدرس cakevitrin.com سر بزنید و از تنوع مدل محصولات آن باخبر شوید. هدف کیک ویترین ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به مشتری و خلق لحظاتی شیرین و رویایی برای او است. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره 02166567512 تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:
  • Faeghe پنجشنبه, 21 بهمن 1400

    عالیییییییی

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنون از محبت شما دوست عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز