بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

زمان خرید لوازم جهیزیه، وسایل زیادی هستند که توجه نوعروس‌ها و تازه‌دامادها را به خودشان جلب می‌کنند؛ اما برای سالن پذیرایی، مبلمان شیک و لوکس مهم‌تر از خیلی از لوازم دیگر است. مبل مناسب می‌تواند رنگ و طرح دیگری به دکوراسیون منزل ببخشد. حتی اگر به دنبال طرح خاص و شیکی هستید، با انتخاب بهترین مدل مبل جهیزیه عروس، می‌توانید دکوراسیون خانه خود را کامل کنید. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید مبل جهیزیه، خیلی عجله نکنید و علاوه‌بر توجه به قیمت مبل، مبلی را انتخاب کنید که از نظر ظاهر و رنگ با سایر وسایل دکوری خانه شما هماهنگ است. پس اگر بین مدل‌های مختلف مبل با قیمت‌های متنوع، نمی‌دانید که کدام مدل برای جهیزیه عروس بهتر است، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مبل جهیزیه عروس چی بخرم؟

برای جهیزیه عروس چه مبلی بخریم؟

اولین و مهم‌ترین موضوعی که در هنگام خرید مبل جهیزیه عروس باید توجه داشته باشید، این است که بدانید دقیقاً به دنبال چه سبکی هستید؛ چراکه علاوه‌بر هماهنگی مبلمان با سایر لوازم خانه، قیمت مبلمان کلاسیک و مبل راحتی و مبل کلاسیک ساده و باقی مدل‌ها با هم متفاوت است. از میان مدل‌های مختلف مبل اعم از کلاسیک، استیل، مدرن و...، اینکه بدانید به دنبال چه سبکی هستید، به شما کمک خواهد کرد تا مبلمانی هماهنگ با تم منزل خود خریداری کنید و نمایی زیبا و دوست‌داشتنی به آن ببخشید. بنابراین آنچه که انتخاب یک مبل مناسب جهیزیه عروس را برای شما راحت‌تر می‌کند، آشنایی با انواع سبک مبلمان موجود در بازار است.

مبلمان راحتی

مبلمان راحتی همواره موردتوجه طرفداران راحتی قرار می‌گیرد. این نوع مبل، مناسب هر اندازه‌ای از فضا است و به‌راحتی با تمام لوازم خانگی شما هماهنگ می‌شود. اگر خانه‌ای کوچک و نقلی دارید، حتماً باید به خرید مبل کلاسیک راحتی یا سایر مدل‌های راحتی فکر کنید؛ زیرا علاوه‌بر اینکه بسیار راحت هستند و قیمت مبل راحتی جدید مناسب است، فضای کمتری را اشغال می‌کند و به خانه‌تان آرامش و فضای بازتری می‌بخشد. اما اگر فضای خانه‌تان به اندازه کافی بزرگ است، می‌توانید که این نوع مبلمان را در سالن نشیمن یا اتاق تلویزیون استفاده کنید و کنار آن از مبل استیل یا مبل کلاسیک ساده برای سالن پذیرایی استفاده کنید. حضور مبل راحتی در هر منزل امری ضروری است، بنابراین حتماً در انتخاب‌های خود، مبل راحتی را نیز در نظر داشته باشید.

حدود قیمت مبل راحتی 7 نفره و بیشتر، به صورت زیر است:

  • مبلمان صدفی مبل راحتی 7‌ نفره: شروع از ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • مبل نیلپر 7‌ نفره مدل سینان: شروع از ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • مبل راحتی ایتالیایی: شروع از ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبلمان استیل

اگر به دنبال خرید مبل با قیمت ۵ میلیون تومان هستید، احتمال اینکه از میان مدل‌های مبلمان استیل، طرح موردعلاقه خود را پیدا کنید کم است؛ اما برای نوعروس‌هایی که تم رسمی و لوکس دوست دارند، مبل استیل بهترین انتخاب خواهد بود. مبل استیل جدید از چوب بیشتری نسبت‌به سایر مبل‌ها ساخته می‌شود، که این باعث افزایش استحکام و مقاومت آن شده‌است. البته از بالا بودن قیمت مبل استیل نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

حدود قیمت محبوب‌ترین مدل‌های مبلمان استیل به صورت زیر است:

  • مبل استیل مدل کلاسیک: شروع از ۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • مبل استیل مدل زمرد هونامیک کلاسیک: شروع از ۵۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • ست مبل هفت ‌نفره استیل الارا: شروع از ۱۹,۲۷۵,۰۰۰ تومان

 

مبل جهیزیه عروس چی بخرم؟

مبلمان کلاسیک

مبل‌های کلاسیک، مدلی بین مبل استیل و مبل راحتی هستند. اگر سبک مبلمان استیل و راحتی مبلمان راحتی را می‌پسندید، مبلمان کلاسیک برای جهیزیه عروس می‌توانند انتخاب مناسبی باشند؛ چراکه قیمت مبلمان کلاسیک نیز نسبتاً مناسب‌ است. این سبک از مبلمان، ترکیبی از زیبایی و راحتی است و باعث می‌شود تا ترکیب دکوراسیون منزل شما فوق‌العاده باشد. اگر فضای خانه شما متوسط است، یعنی نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که از چوب‌های ظریف‌تری در بدنه آن‌ها استفاده شده‌است. همچنین، بهتر است مبلی که انتخاب می‌کنید، دسته و تکیه‌گاه خیلی بلندی نداشته باشد و پارچه آن رنگ روشن یا خنثی باشد تا فضای منزلتان را دلگیر و بسته نکند.

حدود قیمت محبوب‌ترین مدل‌های مبل کلاسیک راحتی و سلطنتی به صورت زیر است:

  • مبلمان کلاسیک 7‌ نفره الیزابت: شروع از ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • ست مبلمان کلاسیک هفت ‌نفره ویکتوریا: شروع از ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • مبل مبلمان کلاسیک و سلطنتی ۱۰‌نفره کینگ و کویین: شروع از ۱۸۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان

نکات مهمی که قبل از خرید مبل جهیزیه باید بدانید

یک‌سری نکات طلایی هستند که به شما در انتخاب بهترین مبل برای جهیزیه عروس کمک می‌کنند. اغلب همه ما به قیمت مبل توجه می‌کنیم، اما با آگاهی از اشتباهات رایج در خرید مبل، خیلی راحت‌تر می‌توانید مبلمانی زیبا و شیک با قیمت مناسب پیدا کنید. قبل از خرید خانه، بهتر است مبل نخرید؛ به این دلیل که باید باتوجه به فضای دقیق منزل، مبلمان موردنیاز و مناسب خود را انتخاب کنید. یک نکته مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید، متراژ راهروها و پله‌ها است. به‌عنوان‌مثال، بعضی خانه‌ها پاگردهای کوچکی دارند که مبلمان بزرگ برای چنین خانه‌هایی مناسب نیست.

همچنین، دیگر مثل سابق نیاز نیست که برای خرید مبل به فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر سر بزنید تا بهترین قیمت را متناسب با سلیقه خود پیدا کنید؛ فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری هستند که امکان خرید آنلاین، مقایسه قیمت مبل راحتی7‌ نفره، کلاسیک، مبل استیل، راحتی و... را با شرایط ارسال سریع فراهم کرده‌اند. حتی می‌توانید مبل موردعلاقه خود را با رنگ و پارچه دلخواهتان به تولیدکنندگان مختلف سفارش دهید تا همان چیزی که می‌خواهید را تحویل بگیرید.

مبل جهیزیه عروس چی بخرم؟

جمع‌بندی

برای انتخاب مبل جهیزیه عروس، پیشنهاد می‌کنیم اول از همه سبک دکوراسیونی که دوست دارید را انتخاب کنید تا متناسب با رنگ و سبک سایر وسایل منزل، بهترین انتخاب را داشته باشد. به‌علاوه، حتماً راحتی و ظاهر مبل را در کنار قیمت مبل در نظر داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال خرید مبل تا ۵ میلیون تومان هستید یا حتی اگر محدودیتی از بابت قیمت مبل راحتی جدید موردعلاقه خود ندارید، یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای خرید مبل راحتی، کلاسیک ساده، استیل یا مبل نیلپر این است که از طریق فروشگاه‌های آنلاین اقدام کنید.

حال فرض کنید که امکان ارتباط با انواع فروشندگان در بستری امن فراهم شده باشد تا بتوانید مقایسه کاملی از قیمت‌ها داشته باشید. سایت ایمالز دقیقاً همان بستری است همه نوعروس‌ها و تازه‌دامادها می‌توانند برای خرید لوازم خانه خود به صورت آنلاین، به آن سری بزنند تا خریدی راحت و امن را از یک فروشنده معتبر تجربه کنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز