بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این مقاله چکیده ای از راهنمای انتخاب و خرید تشک رویال در سایت تشک رویال را توضیح داده‌ایم.

راهنمای خرید تشک رویال

اگر مدت‌هاست وقت تعویض تشکتان رسیده و آن را پشت گوش می‌اندازید، دست از مقاومت بکشید! نگه‌داشتن تشک‌های زوار در رفته قدیمی هم چهره اتاق را به‌هم می‌ریزد، هم به سلامت ستون فقرات آسیب می‌زند و هم راحتی خواب شبانه را مختل می‌کند. از آنجا که رویال یکی از بهترین، باکیفیت‌ترین و خوش‌نام‌ترین برندهای تولید کالای خواب است، احتمال می‌دهیم قبل از تعویض تشکتان به این راهنمای خرید تشک رویال نیاز داشته باشید. در این مقاله تصمیم داریم با معرفی چند نکته کاربردی، فرایند انتخاب و خرید این تشک را برایتان ساده‌تر کنیم. همراه ما باشید.

۱. زمان تعویض تشک قدیمی را بدانید.

راهنمای خرید تشک رویال+ ۵ نکته کاربردی

برای رعایت بهداشت، حفظ زیبایی اتاق‌ خواب و سلامت بدن فرد، تشک‌های رنگ‌رو‌رفته، زوار در رفته و قدیمی باید تعویض و با تشک‌های جدید جایگزین شوند. عمر مفید تشک‌ها به گفته تولیدکنندگان محصولات، بین ۵ تا ۱۰ سال است. به‌مرور زمان، تشک‌ها در تماس مستقیم با عرق بدن و در معرض تابش نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند؛ یا گاهی به‌صورت ناخواسته لکه‌هایی روی آنها ایجاد می‌شود که قابل پاک‌کردن نیست.

تیر آخر، بیرون‌زدگی، فرورفتگی و خراب شدن فنر تشک‌هاست. خیلی وقت‌ها تشک فنر دراثر استفاده مداوم یا استفاده بد، خراب می‌شوند و چاره‌ای جز تعویض تشک باقی نمی‌گذارند. شاید تصور کنید می‌توان با چرخاندن تشک یا جابه‌جا‌ کردن آن از سر به پا، محل فشار را تغییر داد و فعلا با آن تشک کنار آمد! در‌حالی‌که استفاده از تشک‌هایی که آسیب‌دیدگی این‌چنینی دارند، قطعا موجب آسیب بدنی و کمردرد می‌شود.

۲. انواع مدل‌های تشک رویال را بشناسید.

در این بخش از راهنمای خرید تشک رویال با انواع مدل‌های تشک این برند آشنا می‌شوید:

تشک پاکت اسپرینگ رویال

راهنمای خرید تشک رویال+ ۵ نکته کاربردی

تشک پاکت اسپرینگ ازجمله محصولات خواب مدرن است که در فناوری ساخت آن از تکنولوژی‌های برتر روز استفاده شده تا در برابر صدا و دما عایق باشد. این تشک راحت‌ترین و آرام‌ترین تشکی است که می‌توانید با خود به خانه ببرید. منطقه‌بندی فنرها در مدل‌های پیشرفته جلوی تجمع فشار در یک ناحیه خاص را می‌گیرد تا نه خبری از دفرمه‌شدن تخت باشد، نه آسیب به سلامت کاربران.

تشک فنری (بونل رویال)

طراحی این تشک متناسب با ساختار بدنی و وزن کودکان، نوجوانان و بزرگسالان صورت گرفته و با فنرهای مارپیچ فولانی به بازار عرضه شده تا بیشترین دوام ممکن را داشته باشد. این تشک‌ها در ظاهر مشابه مدل‌های کلاسیک به نظر می‌رسند؛ اما در عمل از تکنولوژی‌های جدید سود می‌برند تا کاملا بدون لرزش و سروصدا باشند.

تشک‌ طبی فنری

تشک‌های طبی فنری کامل‌ترین تشک‌های برند رویال محسوب می‌شوند. این محصول راحت و پردوام هم کاربرد طبی دارد و هم برای افراد سالم قابل استفاده است. خصوصا با توجه به اینکه اسفنج به‌کاررفته در آن جلوی صدا و لرزش را می‌گیرد و به هر فرد با هر سلیقه، خوابی آرام هدیه می‌دهد.

تشک‌ تمام طبی یا بی‌فنر

تشک‌ بی‌فنر تماما از اسفنج خالص تولید می‌شود و در اسلکت آن خبری از فنر نیست؛ به همین خاطر نسبت به سایر تشک‌های رویال سفت‌تر است. همان‌طور که از نامش پیداست، این تشک غالبا برای استفاده افراد با سوابق کمردرد یا مشکلات ستون فقرات تولید و روانه بازار می‌شود. البته با درجات سفتی متفاوت تولید می‌شود تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

۳. ویژگی‌های مهم تشک‌های رویال را بشناسید.

در ادامه این راهنمای خرید تشک طبی رویال می‌رسیم به ویژگی‌های مهمی که مشخصه بارز محصولات این برند هستند. از‌آنجا‌که نمونه‌های غیراصل تشک رویال به وفور وارد بازار شده، خوب است این ویژگی‌ها را بدانید و هنگام خرید به آنها توجه کنید.

گردش هوا و تنظیم دما در تشک

هوا باید در بافت تشک گردش داشته باشد. راکد ماندن این هوا عواقب ناخوشایندی مثل بو گرفتن تشک را به‌دنبال دارد. این بوی ناخوشایند از تجمع باکتری‌ها، ریزگردها و گرد و غبار هوای اطراف در تشک خبر می‌دهد و سلامت پوست و دستگاه تنفسی را به خطر می‌اندازد.

از سوی دیگر تشک‌های رویال قابلیت تنظیم دما دارند. به این معنی که با وجود یک هسته پشتیبانی از سیم‌پیچ یا سیم‌های راحتی لاتکس، گرمای کمتری را در خود نگه می‌دارند. تشک‌هایی که از فوم سوراخ‌دار تهیه می‌شوند، بهترین تهویه را دارند و برای ایجاد خنکی در بعضی از آنها از ژل خنک‌کننده استفاده می‌شود.

عدم فرورفتگی دراثر فشار وزن

راهنمای خرید تشک رویال+ ۵ نکته کاربردی

اگر ابعاد و جنس تشک متناسب با وزن فرد انتخاب شود، تشک دراثر استفاده کمترین تغییر شکل را دارد و به ستون مهره‌ها آسیب نمی‌زند. به شرطی که بهترین و مناسب‌ترین گزینه را از میان انواع تشک فنری، ترکیب فنر و اسفنج یا تمام اسفنج انتخاب کنید. دقت کنید که خاصیت ارتجاعی برای تشک الزامی است. فقط نه آن‌قدر زیاد که به‌محض بلندشدن از روی تخت، بافت تشک به‌سرعت به حالت اولیه بازگردد. تغییرپذیری زیاد تشک اگرچه در نگاه اول موجب راحتی آن می‌شود، در طول زمان کیفیت خواب را پایین می‌آورد و آرامش خواب شبانه را از بین می‌برد!

تشک‌های باکیفیت رویال طوری طراحی و تولید می‌شوند که فشار زیادی در نواحی حساس بدن تجمع نکند.

رویه ضدحساسیت تشک

رویه تشک قسمتی است که با پوست بدن در تماس است  و جنس آن، از همین جهت، بی‌نهایت اهمیت دارد. برند خوشنام رویال در تولید محصولات خود توجه ویژه‌ای به این مسئله نشان می‌دهد و در محصولات خود از الیاف پنبه و پارچه‌های ضدحساسیت استفاده می‌کند تا نرمی و لطافت مطلوب فراهم شود.

از‌آنجا‌که تشک‌ها به‌سرعت آلوده می‌شوند و تمیزکردنشان حسابی دشوار است، از فناوری نانو در ساخت رویه‌های تشک استفاده می‌شود تا به آن خواص آنتی‌باکتریال ببخشد. به این ترتیب حشرات و موجوداتی مثل کپک، کنه‌های تشک و باکتری‌ها راه نفوذی ندارند و در برابر این مهاجمان کاملا مصون هستند.

پشتیبانی مناسب از لبه‌ها

یکی از ویژگی‌های برجسته تشک‌های رویال، برخورداری از پشتیبانی مناسب در لبه‌های تشک است. یعنی برخلاف تشک‌هایی که تکیه‌گاه و لبه ضعیف دارند و به‌محض نشستن روی لبه، فرو می‌روند، این تشک‌ها به فرد اجازه می‌دهند به‌راحتی روی لبه‌ها بنشیند بی‌آنکه احساس لیزخوردن داشته باشد.

تشک عایق صدا

در سایت تشک رویال که بگردید و ویژگی‌های محصولات را با دقت بخوانید، می‌بینید که اکثر تشک‌های تمام لاتکس و تمام فوم کاملا بی‌صدا هستند و تولید سروصدای اضافه نمی‌کنند. اگر از آن‌دسته افرادی هستید که با کوچکترین تکان همسرتان از خواب می‌بپرید، این ویژگی تشک‌های رویال مشکلتان را حل می‌کند.

۴. ابعاد تشک را بررسی کنید.

راهنمای خرید تشک رویال+ ۵ نکته کاربردی

محال است بتوانید بدون در نظر گرفتن ابعاد تشک، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای اتاق خواب خود خریداری کنید. بهترین ابعاد تشک براساس وزن‌ و با توجه به سن خریدار انتخاب می‌شود. برای مثال تشک یک نوجوان که نهایتا ۶۰ کیلو وزن دارد، با تشک یک سالمند بالای ۱۰۰ کیلو قطعا متفاوت است. باید چنین باشد تا عضلات و ستون مهره فرد آسیب نبیند. می‌پرسید علت این تفاوت چیست؟ علت، اختلاف میزان الیاف به‌کاررفته در تشک‌های مختلف است. برند رویال مثل اکثر برندهای خوب تولید محصولات خواب، تشک‌های خود را در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار می‌کند تا به نوبه خود جلوی آسیب‌های استخوانی کودکان و نوجوانان را بگیرد.

۵. بودجه خود را در نظر بگیرید.

با نیم نگاهی به کاتالوگ تشک رویال و بررسی قیمت محصولات، رنج قیمت این کالای ضروری خواب دست‌تان می‌آید. انواع تشک‌ها بسته به کیفیت و نوع کاربرد، با قیمت‌های مختلف در بازار موجودند. برای مثال تشک‌های ارزان‌قیمت که کیفیت نسبتا پایین‌تری دارند، به‌عنوان تشک مهمان برای استفاده روی تخت یا روی زمین کاربرد دارند و تشک‌های گران‌تر و باکیفیت‌تر، خواب راحتی برایتان رقم می‌زنند. به همان نسبتی که بودجه خرید شما بیشتر می‌شود، ترکیبات بهتری از راحتی، زیبایی و دوام پیش رویتان قرار می‌گیرد. به زبان ساده‌تر، تمام مبلغی برای خرید یک تشک می‌پردازید، در قالب کیفیت به شما باز می‌گردد.

سخن پایانی

آوازه برند، کیفیت و دوام محصولات، تشک رویال را به انتخاب اصلی خریداران تشک در کشورمان تبدیل کرده است. اوج دقت و کیفیت در ساخت محصولات این برند کاملا ملموس است و از آنجا که دقیقا مطابق با خواست و سلیقه مشتریان طراحی می‌شود، طرفداران پروپاقرص خود را دارد. با توجه به تنوع محصولات تشکی این برند، وجود یک راهنمای خرید تشک رویال برای انتخاب راحت‌تر مشتریان ضروری است. در این مقاله تلاش کردیم نکات کاربردی خرید این تشک را در اختیارتان بگذاریم.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین سایت تشک رویال با شماره تماس های 09120463685 و 09129532629 مشاوره رایگان بگیرید و خرید انواع تشک طبی و طبی فنری رویال خود را انجام دهید.

اگر قصد دارید برای خودتان یا عزیزانتان این تشک‌ها را تهیه کنید، حتما سری به سایت تشک رویال به نشانی www.royalmatress.com بزنید و نگاهی به محصولات آنها بیاندازید. اگر هم تجربه خرید تشک رویال برای بیمار را دارید، بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات ارزشمندتان هستیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز