بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خرید مانتو بهاره با توجه به تغییر فصل بهترین گزینه برای استایل خانم های شیک و امروزی می باشد. این مانتو ها غالبا ار جنس پارچه های ظریف و خنک تولید می شود و رنگ های روشن و شاد دارد.

نکات خرید مانتو بهاره چیست؟ برای خرید مانتوهای بهاره باید به چه مواردی دقت کنیم؟ چگونه میتوانیم با مانتو بهاری، استایل بهاره زیبا و جذابی داشته باشیم؟ در این مقاله از سایت سوربان با راهنمای خرید مانتو بهاره قصد داریم با شما عزیزان به مواردی که قبل از خرید مانتو لازم است درنظر بگیرید اشاره کنیم.

در فصل بهار و تابستان، مانتوهای با طراحی های ساده و پارچه های خنک مورد توجه خانم ها قرار می گیرند. در طراحی این مانتوهای بهاره، از الگوهای آزادتر و رنگ های روشن غالبا سفید و کرم و همینطور شاد استفاده می شود تا با فصل بهار و تابستان طبیعت همخوانی بیشتری داشته باشند و گرمای کمتری را جذب کند.

خرید مانتو بهاره
خرید مانتو بهاره از سایت مانتو میرداماد

داشتن استایل زیبای زنانه با انتخاب آیتم های متناسب با فرم بدن و همینطور رنگ پوست رابطه مستقیمی دارد، همانطور که می دانید مانتو جزو مهمترین پوشش های زنان ایرانی محسوب می گردد و در انتخاب مدل و رنگ آن حساسیت زیادی نشان داده می شود. اگر می خواهید با نکات خرید مانتوی بهاره آشنا شوید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید!

خرید مانتو بهاره
خرید مانتو شلوار طرح دار بهاره از سایت مانتو میرداماد

نکات و راهنمای خرید مانتو بهاره

1- با توجه به سن و سالتان، مانتوی بهاره زیبا و مناسب خود را پیدا کنید

اگر قصد خرید مانتو بهاره ای مناسب و کاربردی دارید باید با توجه به سن و سالتان پیش بروید تا از خرید خود راضی باشید. اگر یک خانم نوجوان هستید می توانید از مدل مانتوهای بهاره ای استفاده کنید که طرح های فانتزی و کیوت دارند، اگر جوان تر هستید مانتو بهاره کتی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، همچنین مانتو بهاره جلوباز هم برای شما مناسب خواهد بود. اگر در سن ورود به میانسالی یا میانسال هستید هم پیشنهاد می کنیم سراغ طرح مانتو بهاره سنگین و باوقارتر بروید و به این ترتیب به عنوان یک بانوی خوشتیپ و موقر جلوه کنید.

خرید مانتو بهاره

2- هنگام خرید مانتو به فرم اندامتان توجه کنید

توجه به ویژگی های اندام موضوع مهمی است که در خرید مانتو بهاره باید درنظر بگیرید. مانتو با سایز و طرح های مختلف در فروشگاه ها عرضه می شود. اگر قد کوتاهی دارید، لطفا به سراغ مانتوهای خیلی بلند نروید و اگر قد کشیده و بلند هستید، مانتوهای خیلی کوتاه مناسب شما نیستند، چون پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند و مانتو کمر دار با قد متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

اگر قد بلندی دارید به هیچ عنوان از مانتو و شلوار یک رنگ استفاده نکنند. مانتو شلوار یک رنگ شما را قد بلندتر نشان خواهد داد و اگر این استایل را انتخاب کرده بودید حتما شال و روسری و کیف و کفش خود را در تضاد با رنگ مانتو شلوار انتخاب کنید.

خرید مانتو بهاره

3- سایز مانتو دقیقا فیت تنتان باشد!

در انتخاب مانتو زنانه بهاره، یکی از نکات مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، انتخاب سایز مناسب با اندام است. هر خانمی اندام منحصر به فردی دارد و انتخاب سایز مناسب برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت تا مانتو به اصطلاح بر روی بدنتان بنشیند و شیک به نظر برسید.

اگر از مانتویی بزرگ تر از سایز خود استفاده کنید شلخته و نامنظم به نظر می رسید و همینطور مانتوهای خیلی تنگ تر از سایز اصلی شما، باعث می شود معذب و تحت فشار باشید. پس سایز اصلی خودتان را پیدا کنید و با توجه به همان الگو، خرید کنید.

خرید مانتو بهاره

4- رنگ مانتو بهاره باید به شما بیاید! انتخاب مانتو با توجه به تناژ پوست

در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای مانتو، شما را زیباتر و خوش تیپ تر به نظر می رساند. یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه به رنگ پوست است.

اگر پوست روشنی دارید...

رنگ هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد. استفاده از رنگ های گرم اصلا پیشنهاد نمی شود. در این گروه بطور کلی باید از رنگ های خشن و روشن استفاده کرد تا تضاد کافی با رنگ پوست بوجود آید.

  • استفاده نکنید: قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید
  • استفاده کنید: آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر

اگر پوست تیره ای دارید...

این اشخاص باید لباسی را انتخاب کنند که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد. اگر رنگ پوست شما جزو این دسته است، از پوشیدن لباس با رنگهای گرم و تیره خودداری کنید. از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره معمولا به عنوان لباس رسمی کار در نظر گرفته شده و نمی توان بطور کامل آن را کنار گذاشت، سعی کنید استفاده از آن ها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آن ها استفاده نمایید.

  • استفاده نکنید: مشکی، قهوه ای تیره، فیروزه ای، سبز یشمی، قرمز تیره
  • استفاده کنید: صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن

اگر رنگ پوست شما معمولی است...

افرادی که رنگ پوستشان نه تیره است نه روشن، می توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند، اما تنها رنگ هایی که در این گروه اصلا نباید بکاربرد، رنگهای نزدیک به رنگ پوست است.

  • استفاده نکنید: مغز پسته ای، بنفش، قهوه ای تیره و قرمز
  • استفاده کنید: بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی، صورتی
خرید مانتو بهاره
خرید مانتو شلوار مجلسی از سایت مانتو میرداماد

5- مدل مانتو بهاره

مدل مانتو عبایی، جلوباز و کیمونو برای مانتو بهاره بسیار مناسب هستند. مانتو عبایی نواردار به دلیل طراحی گشادی که دارد از بدن فاصله می گیرد، که با پوشیدن آن احساس آزادی و راحتی بیشتری خواهید داشت. اما در هر صورت مدل های مانتو بهاره به این صورت خواهد بود:

مانتو بهاره ساده

این مانتو برای هر موقعیتی مناسب است، مزیت خرید مانتو ساده امکان ست کردن آن با انواع مختلف شال، شلوار، کیف و کفش است. برای پوشیدن در ادارات یا جلسه کاری، ملاقات های دوستانه، مکان های عمومی و... می توان از این مدل مانتو بهاره کمک گرفت.

خرید مانتو بهاره
خرید مانتو بهاره مجلسی از سایت مانتو میرداماد

مانتو جلوباز بهاره

مانتوهای بهاره جلوباز در بین خانم ها در همه سنین طرفدارانی سرسخت پیدا کرده اند. مانتوهای جلوباز همچنین با لباسی که زیر آن ها پوشیده می شود قابل استفاده برای فصل های مختلف هم هستند. به عنوان مثال می توان این مانتوها را با یک تاپ نخی برای فصل بهار و با یک بافت یقه اسکی برای فصل پاییز یا زمستان استفاده کرد. ویژگی این مانتوهای بهاره جلوباز راحتی استفاده از آن هاست، همچنین طراحی آن ها در انواع سبک های اسپرت، مجلسی و... باعث شده که برای هر سلیقه ای مناسب باشند.

خرید مانتو بهاره

مانتو رسمی بهاره

در خرید مانتو اداری بیشتر از هر چیز باید به کیفیت پارچه آن توجه کنید. مانتو بهاره رسمی معمولا به صورت ست با شلوار دوخته می شوند و از پارچه هایی تولید می شوند که خنک و راحت بوده و دیرتر چروک شوند.

خرید مانتو بهاره
خرید کت بهاره از سایت مانتو میرداماد

مانتو بهاره مجلسی

خرید مانتو مجلسی کمتر از سایر مانتوها انجام می شود و بیشتر مناسب مهمانی ها یا مجالس رسمی است. مانتو مجلسی بهاره با جنس خاص پارچه شناخته می شود، مرتب ایستادن این مانتوها روی بدن مهم ترین نکته در مورد آن هاست که گاهی باعث سخت شدن پوشیدن این مانتو می شود. برای خرید مانتو مجلسی بهاره باید به فرم بدن و رنگ پوستتان با توجه به مواردی که قبل تر عنوان کردیم توجه کنید.

خرید مانتو بهاره
خرید مانتو کتی بهاره از سایت مانتو میرداماد

مانتو بهاره اسپرت

این مدل مانتو انتخابی بسیار مناسب برای استایل دانشجویی یا دورهمی دوستانه است. ویژگی اکثر مانتوهای اسپرت راحتی آن هاست. خرید مانتو بهاره اسپرت برای مجلس یا مهمانی های رسمی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. این مانتوها از پارچه هایی تولید می شوند که دیرتر چروک می شوند، بنابراین برای پوشیدن در مدت زمان طولانی هم انتخاب مناسبی هستند.

 

نکات دیگری که برای خرید مانتو بهاره کمکتان می کند...

در زمان خرید مانتو، افزون بر نکات و راهنمای خرید مانتوی بهاره که ارائه کردیم، به نکات زیر هم توجه داشته باشید:

  • بهترین قد برای مانتویی که شما را به یک خانم شیک و متشخص تبدیل می کند، تا روی زانو است.
  • تا می توانید سراغ مانتوهای خیلی تنگ نروید چون هم بعد از چندبار پوشیدن خیلی زود چروک می شوند و هم برای بیشتر اندام ها مناسب نیستند.
  • جلوبازیِ مانتو، کوتاهی یا بلندی اش را با استانداردهای اندامِ خودتان چک کنید، نه با آن چیزی که در تنِ مانکن می بینید.
  • اگر مانتو را برای یک مهمانی خانوادگی می خرید، فرهنگ خانوادگی تان را هم در نظر داشته باشید.
  • پیش از خرید مانتو به آرشیو لباس های خود سری بزنید تا هم از لباس هایی که کمتر ازشان استفاده کرده اید با خبر شوید و هم به کمبودهای رنگی لباس هایتان پی ببرید.
  • در زمان خرید مانتو توجه کنید قیمت محصول با کیفیتش همخوانی داشته باشد. قیمت بالا لزوما کیفیت بالا را هم تضمین نمی کند.

 

در گالری مانتو میرداماد، هر مانتوی بهاره ای که نیاز دارید را پیدا کنید!

گالری مانتو میرداماد یکی از بهترین فروشگاه های مانتو بهاره است که با زیباترین و جذاب ترین مدل های مانتو بهاره در کنار شماست تا با هر سلیقه، رنگ پوست و اندام بتوانید استایلی شیک و جذاب داشته باشید. همین حالا برای خرید مانتو به سایت گالری مانتو میرداماد به نشانی www.mantomirdamad.com مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر مدل ها لذت ببرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز