بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

وجود جای زخم یا بخیه روی پوست به خصوص اگر در معرض دید هم باشد آزار دهنده است و می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس شود. از این رو بیشتر مردم دنبال محصولاتی هستند که بتوانند جای زخم و بخیه را از بین ببرند.

یک سری محصولات مرتبط در این باره تولید شده اند مانند کرم های زخم و بخیه که افراد به استفاده از آن ها می توانند این مشکل را حل کنند و به نتیجه مطلوبی نیز دست یابند. تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا درباره بهترین کرم های ترمیم کننده جای زخم یا بخیه به بحث و گفت و گو بپردازیم.

کرم جای زخم سیلکر: ترمیم و بازسازی پوست با کیفیت بالا

بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم و بخیه

قبل از این که اقدام به خرید یک کرم مناسب کنید باید از یک سری موارد مطمئن شوید، مثلا چه نوع کرمی مناسب زخم شماست و آیا محصولی که خریداری میکنید اورجینال است یا خیر؟ به طور کلی مواردی که هنگام خرید کرم ترمیم کننده باید به آن توجه کنید شامل موارد زیر است:

در قدم اول باید نوع زخم خود را مشخص کنید. مثلا چای زخم است، یا جای بخیه است و... البته امروزه ممحصولاتی تولید شده اند که برای انواع زخم ها تولید شده اند که می توانید از آن ها خریداری و کنید تا بیشترین تاثیر را روی محل مورد نظر بگذارد.

یکی دیگر از مواردی که هگام خرید باید به آن توجه کنید ترکیبات استفاده شده در ساخت کرم های ترمیم کننده است. چون اگر محصولی خریداری کنید که ویژگی های مورد نیاز را نداشته باشد، تاثیرات لازم را نمیگذارد و تقریبا به درد نخور است.

از مهم ترین ترکیبات موثری که یک کرم ترمیم کننده باید داشته باشد شامل سیلیکون، عصاره ریشه آشواگاندا، زینک اکساید، روغن بادام، آلانتوئین و … است. این ترکیبات در کنار هم تاثیر خوبی روی بخش مد نظر می گذارد و به بهبود آن کمک شایانی میکند.

کرم ترمیم کننده باید از ترکیباتی ساخته شده باشد که آسیب و حساسیتی روی پوست شما ایجاد نکند.

استفاده از سرم و قرص ها برای ترمیم زخم و جای آن، توصیه نمی شود چون می تواند عوارضی هم به همراه داشته باشد. بهترین گزینه کرم های مالشی میباشد که حساسیت و عوارض هم ندارد.

بهترین کرم ترمیم کننده کدام است؟

در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای مختلفی فعلایت میکنند اما یکی از خوشنام ترین و با سابقه ترین برند ها شرکت سیلکر است که محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازار میکنند.

یکی از محصولاتی که این برند تولید می کند، کرم ترمیم کننده جای زخم است که یکی از بهترین های موجود در بازار به حساب می آید. که می توانید به کمک آن زخم و جای زخم خود را ترمیم کنید از قرمزی اطراف زخم و بخیه و... خلاص شید.

برای زخم هایی که بسته شده و دیگر ترشح ندارند میتوایند از کرم های ترمیم کننده جای زخم سیلکر استفاده کنید و بیشترین تاثیر را بعد از استفاده از آن ببینید. تر ساخت این کرم از فرمول خاصی طبق استاندارد های جهانی ساخته شده و از ترکیبات آن می توان به سیلیکون، عصاره پیاز، آلانتوئین و  عصاره ریشه آشواگاندا اشاره کرد که وجود این ترکیبات کنار هم محصولی فوق العاده را برای ترمیم زخم و جای زخم ایجاد کرده اند.

کرم جای زخم سیلکر: ترمیم و بازسازی پوست با کیفیت بالا

کاربرد کرم ترمیم کننده سیلکر

درست است که کاربرد اصلی این کرم برای از بین بردن جای زخم، جای بخیه و خود زخم است، اما ویژگی های دیگری هم دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده برای جای زخم
  • موثر برای ترمیم جای بخیه انواع جراحی ها
  • ترمیم جای آکنه
  • موثر در از بین بردن زخم های کهنه و کلوئیدی
  • جلوگیری از ایجاد ضایعات در زخم های تازه
  • کمک به درمان ترک های پوستی
  • داشتن خاصیت مرطوب کنندگی
  • دارای خاصیت بازسازی پوست مانند چین و چروک
  • داشتن خاصیت نرم کنندگی پوست زمخت و سفت و ….

طبق بازخورد های گرفته شده از مشتریان تمامی مواردی که گفته شد فقط با یک بار استفاده از این کرم هم درمان می شوند. از این رو میتوان گفت کرم تمریم کننده جای زخم سیلکر جزو بهترین های بازار به حساب می آید. شما می توانید برای خرید کرم جای زخم سیلکر به سایت مای سیلکر مراجعه کنید و با قیمتی کاملا اقتصادی این محصول را به صورت کامل اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

کرم جای زخم سیلکر: ترمیم و بازسازی پوست با کیفیت بالا

چگونه از کرم ترمیم کننده جای زخم سیلکر استفاده کنیم؟

برای این که بتوانید بیشترین بازدهی را از کرم جای زخم سیلکر بگیرید باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید و به صورت اصولی از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از این کرم آنچنان سخت نیست صرفا بسته به شدت محل مورد نظر باید روزانه 2 الی 3 بار به اندازه نصف بند انگشت از آن را باید روی زخم بمالید و به خوبی مالش دهید و بگذارید که خشک شود.

البته همانطور که پیشتر هم گفتیم این کرم مناسب برای زخم هاییست که ترشحی ندارند و کاملا بسته شده اند و شما با استفاده از این کرم می توانید به راحتی و در کمترین زمان جای زخم را از بین ببرید و آن را ترمیم کنید.

بعضی افراد هم از این کرم برای از بین بردن ترک های پوستی استفاده میکنند که کرم ترمیم کننده سیلکر از پس این عارضه پوستی هم بر میاید. البته نحوه استفاده از این کرم برای این مورد کمی متفاوت است و برای این که کامل ترین بازدهی را بگیرید باید روزانه چهار بار از این کرم استفاده کنید تا کمتر از 1 ماه تاثیر بی نظیر آن را ببینید.

نتیجه گیری

سیلکر جزو محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های موجود در بازار شناخته می شود که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند و طرفداران مخصوص به خود را دارد. شما می توانید برای خرید کرم جای زخم سیلکر و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی به سایت مای سیلکر مراجعه کنید و مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

با خرید از سایت سیلکر هزینه ارسال برای شما رایگان میباشد و محصولات مد نظر خود را در کمترین زمان درب منزل خود تحویل خواهید گرفت. همچنین برای دریافت مشاوره درباره محصولات و خرید می توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز