بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برند کرید خالق عطر های لاکچری طی صد ها سال همچنان در صدر جدول عطر های نیش و سلطنتی قرار دارد. کرید اونتوس از مجموعه شاهکار های این برند برای سالگرد کرید در سال 2010 عرضه شد و از همان تاریخ به پرفروش ترین و محبوب ترین عطر این برند تبدیل شد.

می گویند کرید اونتوس با الهام از زندگی پر فراز و نشیب یک امپراتور بدنام یونانی ساخته شده است. امپراتوری که در زندگی عشقی، سلطنتی و جنگ های خود سختی ها و فریب های زیادی دیده و برای دیگران نیز بد قدم بوده است.

کسی که معنای نامش را به هر زبان زندگی کرد. اونتوس از ترکیب دو واژه لاتین A به معنای از و Ventus به معنای باد ساخته شده است. همچنین در روم باستان از این کلمه به معنای موفقیت استفاده می کردند. امپراتوری که در زندگی خود تنها از باد پیروی می کرد و در جنبه های دیگر زندگی موفق نبود.

5 دلیل محبوبیت ادکلن اونتوس مردانه [مناسب سخت پسندان!]

راز پشت پرده موفقیت کرید اونتوس چیست؟ چرا پس از گذشت بیش از یک دهه از ورود این عطر به عرصه رایحه ها، همچنان همه طرفدار رایحه آن هستند؟ در این مقاله 5 دلیل محبوبیت ادکلن اونتوس مردانه که آن را به ادکلن محبوب سخت پسندان تبدیل کرده است، می پردازیم.

منبع: https://minimalperfume.com/product/%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%88%d9%86%d8%aa%d9%88%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/

 

اصالت و شهرت اولین دلیل محبوبیت کرید اونتوس

تاریخ کرید اولین دلیلی است که افراد را به خرید کرید اونتوس، سوگلی برند کرید دعوت می کند. خاندان کرید از قرن 17ام در خدمت اعضای سلطنتی و بزرگان کشور مشغول به عطرسازی بودند.

کرید اونتوس با اصل و نسب سلطنتی خود در اولین برخورد شما را مجذوب می کند. رایحه ای که از شما جنتلمنی با وقار و دست نیافتنی می سازد.

یک نظرسنجی جهانی اخیرا نشان داده است که زنان به مردانی جذب می شوند که رایحه هایی عمیق و لوکس می دهند. این موضوع صرف نظر از تیپ و ظاهر مرد است. کرید اونتوس کاری می کند که همه چیز در هاله ای از ابهام، گیجی و اغواگری فرو رود.

قدرت رایحه؛ در قدم دوم بعد از اصالت

موریس راسل عطار معاصر می گوید:«عطر شما پیام شما است. پیام آرمانی و خوشبو». هرگز قدرت رایحه را دست کم نگیرید. هنگامی که نورها کم سو می شوند و چهره ها در تاریکی و مه فرو می روند این رایحه ها هستند که می مانند.

راهنماهای روشنایی و تاریکی که شنونده را به نور می رسانند یا در تاریکی غرق می کنند. قدرت نت ها در کرید اونتوس دومین دلیل محبوبیت این عطر در بین مردان سخت پسند است.

5 دلیل محبوبیت ادکلن اونتوس مردانه [مناسب سخت پسندان!]

ترنج دست چینی که با تازگی و آبداری لیمو ترکیب می شود و اسید آناناس را در بازتاب گل های رز و یاس منحل می کند. آنجا که مشک و وانیل در بازی عشق با نعناع هندی و عنبر دوئل می کنند.

رایحه قدرتمند کرید اونتوس از گروه بویایی چایپر میوه ای، طعمی خوش و خنک دارد. کسانی که این ادکلن را می پوشند در گرم ترین و سردترین روزهای سال حس و حال بهار را در اطراف خود می پراکنند.

بالاترین کیفیت ساخت؛ از نت ها تا بسته بندی

برند لوکس و لاکچری کرید هرگز خود را با مواد بی کیفیت سبک نمی کند. کرید اونتوس این سوگلی دربار پادشاهی کرید چنان در کیفیت و اصالت پیشرو است که در تک تک جزئیات از هر عطر دیگری سر است.

نت به نت، آکورد به آکورد و حتی میل به میل در شیشه، جزئیات و کیفیت مواد رعایت شده است. ترکیبات با دقت تمام کنار هم نشسته اند تا بهترین رایحه را تبدیل به خاطرات خوش کنند.

بسته بندی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تا آنجا که برای کلاهبرداران حتی صرفه و توجیه مالی کپی کردن نداشته باشد. عرضه محدود و خاص کرید اونتوس کلاهبرداران را به کپی و فروش کلان این عطر لاکچری ترغیب می کند، اما کپی این شاهکار عملا غیر ممکن است.

ماندگاری و پخش بوی عالی کرید اونتوس مناسب سخت پسندان

مردانی که روی ماندگاری رایحه حساس هستند. کسانی که می خواهند رایحه مانند سایه ای آن ها را دنبال کند و هرگز از آن ها جدا نشود معمولا کرید اونتوس را انتخاب می کنند.

هرچند که طی سال های اخیر و با ریفرموله شدن های بسیار، از ماندگاری کاسته شده است، اما هنوز این ادکلن با قدرت تمام روی لباس ها می چسبد.

وقتی پس از هفته ها به سراغ لباسی می روید که در آن شب بهاری خاص غرق در کرید اونتوس پوشیده بودید، رایحه آن جا است تا خاطرات را به یادتان بیاورد.

در هر قدم و در هر نسیم، رایحه ادکلن کرید اونتوس، هر زنی را گیج از حضور شما می کند. ادکلنی که تا مدت ها ذهن را درگیر خود می کند و از یاد نمی رود. چهارمین دلیل برای محبوبیت ادکلن کرید اونتوس مردانه.

استفاده همیشگی بدون ایجاد خستگی

کرید اونتوس علیرغم رایحه اغواکننده و قدرتمند خود به هیچوجه زننده نیست. این ادکلن را حتی می توانید به عنوان عطر روزانه خود در تمام مکان ها استفاده کنید. کرید اونتوس با رایحه جوان، پر طراوت و ماندگار بدون خستگی می تازد و باد موفقیتش را پشت سرش می پراکند. درست مانند نامش.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت ادکلن کرید اونتوس مردانه همین قابلیت استفاده آن به صورت روزانه است. عطری لوکس که برای موقعیت های مختلف به کار می رود، بدون آن که نگاه غیردوستانه کسی را به خود بخرد.

این عطر چه در یک قرار عاشقانه و چه در یک جلسه کاری مهم، از شما یک جنتلمن می سازد. عطری که واقعا هوشمند است و آن چه را که باید به نمایش می گذارد.

خرید کرید اونتوس مردانه؛ محبوب ترین عطر مردانه در مینیمال پرفیوم

5 دلیل محبوبیت ادکلن اونتوس مردانه [مناسب سخت پسندان!]

از وینستون چرچیل گرفته تا میشل اوباما و فرانک سیناترا همگی از طرفداران کرید اونتوس هستند. آن هم نه کرید اونتوس دو دلاری که در متروها فروخته می شود.

ادکلن کرید اونتوس یک عطر نیش و لوکس است که قیمت بسیار بالایی دارد. این موضوع باعث می شود تا علاقه مندان به این رایحه به سراغ نسخه های فیک بروند. غافل از اینکه همین کار دور ریختن پول است.

به جای خرید ادکلن فیک، زمانی که قصد ندارید میلیون ها تومان برای شیشه 100 میلی کرید اونتوس اورجینال هزینه کنید، دکانت های ده میلی آن را از مینیمال پرفیوم تهیه کنید. مینیمال پرفیومی که مستقیما از شیشه اورجینال دستریز شما را پر می کند.

با minimalperfume.com دیگر نگران گران بودن محبوب ترین ادکلن مردانه مخصوص سخت پسندان نباشید. دکانت های ده میلی کرید اونتوس در بسته بندی های لوکس و کاملا رایگان تحویل شما خواهد شد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز