بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
فروشگاه امیر یدک یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین فروشگاه های سپر خودرو در تهران است. این فروشگاه با داشتن انبارهای بزرگ از انواع سپر های خودرو، به مشتریان خود خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه می دهد.در فروشگاه امیر یدک، می توانید انواع سپر های مختلف برندهای معتبر را پیدا کنید.

فروشگاه سپر خودرو در تهران 

فروشگاه امیر یدک یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین فروشگاه های سپر خودرو در تهران است. این فروشگاه با داشتن انبارهای بزرگ از انواع سپر های خودرو، به مشتریان خود خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه می دهد.در فروشگاه امیر یدک، می توانید انواع سپر های مختلف برندهای معتبر را پیدا کنید. از سپر های معمولی تا سپر های اسپرت و زیبا، همه در اینجا موجود هستند. همچنین، این فروشگاه با توجه به نیاز مشتریان، امکان سفارش سفارشی سازی سپر ها را نیز فراهم می کند.

با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات ارائه شده در این فروشگاه، امیر یدک توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار سپر خودرو ایران برای خود ایجاد کند. به علاوه، خدمات پس از فروش و مشاوره حرفه ای این فروشگاه، تضمینی برای رضایت مشتریان است.بنابراین، اگر به دنبال یافتن سپر خودرو با کیفیت و قیمت مناسب هستید، به فروشگاه امیر یدک مراجعه کنید و از تنوع و تجربه خریدی لذت ببرید.

فروشگاه سپر خودرو در تهران

خرید سپر خودرو بصورت تک و عمده از فروشگاه امیر یدک

فروشگاه امیر یدک یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید سپر خودرو به صورت تکی یا عمده است. با تنوع محصولات و قیمت‌های رقابتی، این فروشگاه انتخاب ایده‌آلی برای تهیه قطعات خودرو است. از سپر‌های مخصوص برندهای مختلف تا سپر‌های عمومی، در اینجا می‌توانید به راحتی نیازهای خود را برآورده کنید. همچنین، با توجه به سیاست خدمات پس از فروش عالی این فروشگاه، مطمئن باشید که همیشه بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد. به فروشگاه امیر یدک مراجعه کنید و سپر خودروی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

سپرهای جلو و عقب خام و رنگ شده بصورت اصلی فروشگاه امیر یدک 

سپرهای جلو و عقب خام و رنگ شده از محصولات متنوع فروشگاه امیر یدک می‌باشند. این سپرها با کیفیت بالا و قابلیت نصب آسان بر روی خودروهای مختلف عرضه می‌شوند. با استفاده از این سپرها، می‌توانید خودروی خود را در برابر ضربه‌ها و خط و خش‌های احتمالی محافظت کرده و ظاهر زیبا و شیکی به آن ببخشید. برای خرید و اطلاعات بیشتر می‌توانید به فروشگاه امیر یدک مراجعه کنید.

قیمت سپر جلو ۲۰۶ ایساکو شرکتی اصل

قیمت سپر ۲۰۶ شرکتی، با توجه به شرکت سازنده و رنگ دلخواه شما متفاوت است. به طور کلی قیمت سپر ۲۰۶ سفیدو خاکستری از برند مهرخواه، علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسب تری نسبت به محصولات هم رده خود دارند. اگر به دنبال خرید با هزینه ای کمتر هستید،  قیمت سپر ۲۰۶ جلو خام که از همان برندهای معروف شرکتی ما بدون رنگ تهیه می شوند، بسیار ارزان و مناسب تر می باشد. برای اطلاع از جدیدترین قیمت سپر جلو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳ و ۵، از برندهای بازاری و شرکتی و داشتن خریدی مطمئن، شماره خود را در کادر زیر وارد کرده تا کارشناسان امیر یدک در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

سپر جلو پژو پارس

فروشگاه سپر خودرو در تهران

سپر پژو پارس یکی از قطعات اصلی خودرو است که برای به منظور محافظت و همچنین زیبایی به کار می‌رود. که اگر سپر خودرو در اثر ضربه یا تصادف دچار شکستگی، خراش یا ترک شود، باید برای تعویض سپر اقدام کنید، زیرا ظاهر خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ضربات وارده به خودرو در ابتدا توسط سپر خنثی می‌شوند، به طوری که در تصادف‌هایی که سرعت کم است، در صورت برخورد به مانع یا به خودرو دیگر، آسیبی به بدنه ماشین وارد نمی‌شود. در ادامه ضمن بررسی ویژگی های سپر جلو پژو پارس، راهنمای خرید این قطعه را نیز بررسی می‌کنیم.

ویژگی های سپر جلو پژو پارس

دو ویژگی اصلی سپر خودرو، حفظ ایمنی خودرو و زیبایی ظاهری آن می‌باشد. از دیگر ویژگی های سپر پرشیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی آیرودینامیک سپر پژو پارس باعث عبور هوا از سپر و حفظ شتاب خودرو می‌شود.
  • طراحی منحصر بفرد سپر جلو پژ پارس باعث زیبایی ظاهری خودرو شده است.
  • سپر پژو پارس از مواد سبک و پلیمری مانند پلی استایرن و پلی پروپیلن ساخته شده است.
  • عدم استفاده از مواد فلزی در ساخت سپر پژو پارس باعث حفظ امنیت عابران می‌شود. اگر در سپر خودرو مواد فلزی به کار رفته باشد، در صورت برخورد عابر پیاده به خودرو آسیب جدی به شخص وارد می‌شود.
  • قابلیت جذب ضربه و خنثی کردن نیروی وارد به سپر از دیگر ویژگی های سپر جلو پرشیا است.

خرید سپر پژو 207

فروشگاه سپر خودرو در تهران

برای خرید سپر 207 می توانید به فروشگاه‌های خودروسازی معتبر مراجعه کرد. همچنین، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های خودروسازی نیز استفاده کنید و این قطعه را به صورت آنلاین خریداری کنید. فروشگاه امیر یدک یکی از عرضه کنندگان قطعات بدنه خودرو 207 است که بصورت اینترنتی در این زمینه فعالیت دارد. برای خرید سپر عقب و جلو ۲۰۷ به صورت آنلاین می‌توانید در وب‌سایت امیر یدک سفارش خود را ثبت کرده و خریدی باکیفیت و مطمئن را تجربه کنید.

قیمت سپر عقب پژو 207

قیمت سپر عقب پژو 207 با توجه به برند، کیفیت و نوع قطعه متغیر خواهد بود. برای این منظور بهتر است تا قبل از خرید این قطعه، اولویت را بر کیفیت آن بگذارید تا علاوه بر قیمت مناسب، کارایی مناسبی نیز داشته باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان