بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

هتل های اصفهان مناسب بهار 1400

شهر اصفهان همچون جواهری در دل تاریخ ایران می‌درخشد و با تمام فراز و نشیب‌های تاریخی که مردم این مرزوبوم پشت سر گذاشته‌اند، شکوه و عظمت فوق‌العاده خود را حفظ نموده است. ابهت و جلال و زیبایی اصفهان به حدی در جهان طنین‌انداز شده است که یکی از نویسندگان فرانسوی، تنها شهر فلورانس را قابل قیاس با آن دانسته است.

اصفهان، شهری اصیل به همراه مردمانی دوست‌داشتنی با گویشی شیرین، فرهنگی غنی و طبیعتی روح‌نواز است که بازدید از آن در هر موقع از سال جلوه‌ای کامل و هیجان‌انگیز را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. شهر چهارفصل اصفهان با شاهکارهای معماری و جاذبه‌های شگفت‌انگیز خود گنجینه‌ای با ارزش در دل تاریخ ایران‌زمین است. شیرینی بازدید از اصفهان در فصل بهار حال و هوایی دیگر دارد که لذت بردن از طبیعت سرسبز و آرامش‌بخش اصفهان را نیز مقدر می‌سازد. با آشنایی با هتل های اصفهان مناسب فصل بهار 1400 می‌توان در سفر خود به این دیار رؤیایی، اقامتی مفرح و فراموش‌نشدنی را تجربه کرد.

شهر اصفهان با گستره‌ای بزرگ از هتل های لوکس و با قیمت مناسب می‌تواند خاطره‌ای سبز در بهاری رؤیایی را برای گردشگران رقم بزند. قیمت‌ هتل های اصفهان بسته به خدمات رفاهی و امکانات آن با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هتل های اصفهان می‌پردازیم تا برای رزرو هتل های اصفهان برای بهار 1400 فرصت را از دست ندهید و تجربه یک سفر ناب و دل نشین را کسب کنید.

هتل عباسی

هتل های اصفهان مناسب بهار 1400

هتل عباسی، ساختمانی 300 ساله به قدمت تاریخ ایران دارد که از دوران صفویان و به دستور سلطان حسین صفوی ساخته شد، به یادگار مانده است. بنایی مجلل و باشکوه که دل هر بیننده‌ای را می‌رباید و روح آدمی را به پرواز درمی‌آورد.

اقامت در اتاق‌های هتل عباسی که هر کدام معماری شگفت‌انگیز و متفاوتی دارند، تصویری ملوکانه از تاریخ ایران را به رخ جهانیان می‌کشد. اتاق‌هایی با سبک معماری دوران صفویان گرفته تا دوران قاجاری و حتی امروزی، هر کدام با فراهم آوردن تمامی امکانات رفاهی در کنار هم، شکوهی چشم‌نواز و جلوه‌ای خاص به خود گرفته‌اند تا تن خسته را دمی آسوده سازد و تداعی‌گر خاطرات خوش باشند. هتل عباسی با ارائه مناسب‌ترین قیمت هتل های اصفهان در کنار خدمات فاخر خود، گردشگران بسیاری را برای گذراندن ایام سفر به سوی خود جذب می‌کند.

از مهم‌ترین دلایل اقامت در هتل عباسی در فصل بهار 1400 می‌توان به حیاط سرسبز و روح‌بخش آن اشاره کرد که در حال تماشای باغ شگفت‌انگیز آن می‌توان نمایی دیدنی از گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ را نظاره‌گر شد. علاوه بر این، تجربه دیدار از مهیج‌ترین و تحسین‌برانگیزترین رستوران سنتی ایران را تنها در هتل عباسی می‌توان کسب کرد. رستورانی که تزیینات به کار رفته در آن سحرآمیز است و شما را وامی‌دارد تا زمانی طولانی مشغول ثبت تصاویر آن در خاطرات خود شوید.

هتل پارسیان کوثر

هتل های اصفهان مناسب بهار 1400

هتل کوثر، هتلی پنج ستاره و لوکس در دل شهر تاریخی اصفهان است که با امکانات و خدمات به روز خود، میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا شده است. هتلی که در زمان رزرو هتل های اصفهان نباید آن را فراموش کرد تا بتوان اقامتی رؤیایی و راحت را تجربه کرد.

تماشای اصفهان از پشت پنجره‌های اتاق‌های مجهز هتل کوثر نیز جذاب و دوست‌داشتنی است. منظره‌ای زیبا از رودخانه زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل که در شب همچون نگینی درخشان شوق تماشای مردم و قدم زدن بر روی رودخانه را صدچندان می‌کند. برای خلق تجربه‌ای رؤیایی و دیدن هرچه بهتر اصفهان بهتر است به سمت بالا حرکت کرده و در زمان رزرو هتل در اصفهان، اتاق‌های طبقات فوقانی هتل کوثر را انتخاب کنید.

اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید در فصل دوست‌داشتنی بهار به باغ زیبای هتل بروید و طبیعت زیبای اصفهان را از نزدیک لمس کنید. رستوران فصلی آبشار و رستوران تابستانه باغ در دل فضای سبز هتل، تجربه‌ای بی‌نظیر و آرامش‌بخش بهاری را به ارمغان می‌آورند. رستوران زرین هتل کوثر در لابی نیز با چشم‌اندازی جذاب به باغ، فضایی رؤیایی برای خلق خاطرات فراموش‌نشدنی است.

هتل آسمان

اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل های اصفهان که جزو هتل های چهار ستاره این شهر به شمار می‌آید، اقامتی راحت و شیرین خواهد بود. هتل آسمان با چشم‌انداز باورنکردنی از شکوه اصفهان، رودخانه زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل، شب‌های فراموش‌نشدنی و شگفت‌انگیزی را برای میهمانان این هتل رقم میزند.

تجربه چشیدن طعم غذاهای دل‌چسب بر فراز بلندترین ساختمان شهر اصفهان که نمایی 360 درجه از اصفهان و بافت تاریخی آن را در برابر دیدگان قرار می‌دهد، لذتی وصف‌ناپذیر را به همراه خواهد داشت.

هتل عالی‌قاپو

هتل عالی‌قاپو، از بهترین هتل های اصفهان برای گذراندن ایام سفر در بهار است. این هتل چهار ستاره و لوکس با مناسب‌ترین قیمت هتل در اصفهان، در یکی از بهترین مناطق این شهر تاریخی قرار گرفته است که دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های شگفت‌انگیز و دیدنی را تسهیل می‌کند.

بنای چهار طبقه و چشم‌نواز هتل عالی‌قاپو نویدبخش اقامت در هتلی مجهز و استاندارد خواهد بود که شما را از رزرو هتل های اصفهان برای گذراندن فصل بهار پشیمان نخواهد کرد.

اصالت و قدمت هتل عالی‌قاپو باعث شده است تا گردشگران بسیاری برای خلق رؤیای اقامتی فراموش‌نشدنی به سوی این هتل بیایند. کارآزمودگی و خوش‌رویی کارکنان هتل عالی‌قاپو زبانزد همگان است. اتاق‌های مجهز و خدماتی کامل که با بازسازی‌های آن انجام گرفته در طول سالیان فعالیت هتل، اقامتی راحت و بی‌دغدغه را برای میهمانان فراهم می‌آورد. امکاناتی همچون: روم سرویس، دراور، یخچال، چای‌ساز، مینی بار، مبلمان، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش مجهز در کنار لوازم بهداشتی از قبیل صابون، شامپو، مسواک، حوله و سشوار برای مسافران در اتاق‌ها تدارک دیده شده است.

هتل پیروزی

هتل پیروزی با فاصله کم خود از عمارت چهل‌ستون، خود بنایی مجلل به شمار می‌آید که گردشگران بسیاری را به سوی مرکز شهر و رزرو هتل در اصفهان سوق داده است. هتل پیروز (هتل داریوش سابق) از هتل های چهار ستاره و بهترین هتل های اصفهان است که تجربه‌ای طولانی برای میزبانی از مسافران به اصفهان دارد.

ساختمان 5 طبقه هتل پیروزی با 95 واحد اقامتی مجهز و شیک بر اساس استانداردهای روز دنیا از گردشگران داخلی و بین‌المللی خود پذیرایی می‌کند. مسافران هتل پیروزی می‌توانند در زمان رزرو هتل در اصفهان از میان اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت یکخوابه دونفره سانترال و سوئیت یکخوابه دونفره رویال هتل پیروزی، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنند. روم سرویس، یخچال، مینی بار، میز تحریر، مبلمان، دراور، کمد لباس، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندوق امانات از امکانات در نظر گرفته شده داخل اتاق‌های این هتل هستند.

هتل سفیر

هتل سفیر که روبه روی هتل عباسی قرار دارد، از محبوب‌ترین هتل های اصفهان به شمار می‌رود که با معماری مدرن در سال 1371 افتتاح گردیده است. این هتل با 78 واحد اقامتی شیک در مرکز شهر اصفهان پذیرای مسافرانی است که خواهان دسترسی آسان به جاذبه‌های دیدنی اصفهان هستند. خیابان چهارباغ، بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، میدان نقش‌جهان، مدرسه چهارباغ و بسیاری اماکن جذاب دیگر اصفهان در فاصله کوتاهی از هتل سفیر قرار گرفته‌اند.

هتل سفیر با خدمات و امکانات رفاهی مناسب هتل های چهار ستاره همچون روم سرویس 24 ساعته، خشکشویی، سالن مجلل همایش، استخر، سونا، حمام سنتی و ایرانی، مرکز بدن‌سازی، اینترنت رایگان، رستوران، کافی‌نت، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین و فروشگاه‌های مختلف در داخل هتل، اقامتی مفرح و دوست‌داشتنی را برای میهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل عطار

هتل عطار را می‌توان نمونه‌ای بی‌نظیر از معماری اصیل ایرانی دانست که چشم هر بیننده‌ای را به تحسین خود وامی‌دارد و کلامی جز بیان شگفتی در برابر عظمت و زیبایی آن نمی‌توان گفت. هتل عطار از لوکس ‌ترین هتل های اصفهان است که با گچ‌بری، آیینه‌کاری و نقاشی‌های نفیس خود میهمانان را مسحور و مدهوش خود کرده است.

هتل عطار بنایی شگفت‌انگیز از معماری سنتی ایرانی دارد که مطابق با استانداردهای روز دنیا و در شان یک هتل پنج ستاره از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. ساختمان باشکوه هتل عطار در محله قدیمی سید اصفهان قرار دارد و از این رو دسترسی میهمانان را به اماکن و ابنیه دیدنی اصفهان هموار ساخته است. حمام علی‌قلی آقا، حمام قاضی و حمام شیخ بهایی، کاخ چهل‌ستون، عمارت هشت‌بهشت در چهارباغ عباسی، مسجد رحیم خان، عمارت عالی‌قاپو، خانه تاریخی زهتاب، کلیسای بیت اللحم و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی دیگر در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. این هتل فراموش‌نشدنی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل در اصفهان است که در سفر به اصفهان نباید آن را فراموش کرد.

بهترین هتل های 5 ستاره و هتل های سنتی در اصفهان کدامند؟

لیست هتل های اصفهان را در سایت ایران هتل آنلاین اگر جستجو کنید با تعداد زیادی هتل در اصفهان روبرو خواهید شد که هر کدام امکانات مناسبی را برای اقامت شما تدارک دیده اند. در میان بهترین هتل های اصفهان اغلب هتل های سنتی اصفهان نیز در صدر بهترین هتل های این شهر قراردارند. از بهترین هتل های اصفهان می توان به هتل عباسی اصفهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان اشاره کرد. در میان هتل های سنتی اصفهان نیز هتل سنتی عتیق اصفهان، هتل سنتی اصفهان، هتل سنتی ابن سینا اصفهان را نیز میتوان نام برد. انواع هتل های اصفهان از نظر نوع واحد اقامتی همانند اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی، هتل آپارتمان، هتل، هتل سنتی و... بر اساس انتخاب فیلتر موردنظر در سایت به تفکیک قابل مشاهده است.

سخن آخر

اصفهان را به‌حق می‌توان نصف جهان دانست که بازدید از تاریخ کهن این مرزوبوم را امکان‌پذیر می‌سازد. شهری که با وجود بافت تاریخی و جذاب خود به همراه مردمان دوست‌داشتنی و مهمان‌نواز، با دنیای مدرن همراه شده است و تلفیقی زیبا از جهان نوین با اصالت را پدید آورده است . اقامت در هتل های اصفهان بر شیرینی سفر به این شهر تاریخی می‌افزاید و به تجربه‌ای خوش مبدل می‌شود. به‌منظور آشنایی با قیمت هتل های اصفهان و نیز رزرو هتل های اصفهان با بیشترین تخفیف در بهار 1400 اینجا کلیک کنید و خود را برای شروع ماجراجویی خارق‌العاده در تاریخ آماده کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: