بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

گیشا اسپرت، فروشگاه اینترنتی مورد علاقه ورزشکاران

وجود یک فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم و پوشاک ورزشی کار را برای ورزشکاران لذت بخش است. به دنبال خرید لباس ورزشی مردانه هستید یا لباس ورزشی زنانه؟ دستکش و کمربند بدنسازی یا اکسسوری خاص ورزشی؟ شاید هم کش های ورزشی و سایر لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای ورزش؟ هر چه بخواهید اینجاست.

شاید انتخاب و خرید لوازم و پوشاک ورزشی برای ورزشکاران کار دشواری باشد. لباس های ورزشی شاید پرتکرار ترین خرید یک ورزشکار باشند و هر ورزشکار آقا و خانم در ماه دو یا سه لباس ورزشی خریداری کند. همچنین با توجه به نوع ورزش ، لوازم و تجهیزاتی مورد نیاز است که برای خرید آن ها باید وسواس زیادی به خرج داد. سختی طی کردن مسیر برای رسیدن به فروشگاه های لوازم و پوشاک ورزشی، پیدا کردن لباس ورزشی مناسب و تجهیزات مورد نیاز در اوضاع کنونی دشوار است.

فروشگاه آنلاین لوازم و پوشاک ورزشی گیشا اسپرت، به منظور ارائه کالاهای خاص ورزشی ایجاد شده است و سعی دارد با پشتیبانی و کیفیت بالای خدمات، تجربه خرید لوازم ورزشی را برای شما ورزشکاران عزیز لذت بخش سازد. در ادامه به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم.

دسته بندی محصولات گیشا اسپرت

محصولات موجود در فروشگاه آنلاین گیشا اسپرت در چند دسته بندی اصلی تقسیم بندی می‌شوند.

  • لباس ورزشی مردانه
  • لباس ورزشی زنانه
  • قمقمه و شیکر ورزشی
  • تجهیزات بدنسازی
  • اکسسوری ورزشی

در دسته بندی لباس ورزشی مردانه تنوع بالایی از تیشرت و بلوز ورزشی مردانه، لگ ورزشی، رکابی بدنسازی، شلوارک و شلوار ورزشی و همچنین ست های ورزشی دیده می‌شود. در دسته بندی لباس ورزشی زنانه هم انواع تاپ و نیم تنه ورزشی، دامن و شلوارک ورزشی زنانه، لگ ورزشی زنانه و همچنین ست لباس ورزشی زنانه به چشم می‌خورد. تنوع بالایی از شیکر و انواع قمقمه های ورزشی در این دسته بندی و همچنین کمربند بدنسازی، دستکش بدنسازی، مچبند و بندلیفت، زانوبند ورزشی و سایر تجهیزات ورزشی وجود دارد. در دسته اکسسوری ورزشی، انواع ساک و کوله ورزشی، اسکارف، گردنبند های بدنسازی و اکش فیگور موجود است.

گیشا اسپرت، فروشگاه اینترنتی مورد علاقه ورزشکاران

پشتیبانی قوی

اگر قبل از خرید لباس و لوازم ورزشی در خصوص کیفیت و جنس کالا، سایز بندی و یا سایر موارد سوالی دارید، می‌توانید با پشتیبانی آنلاین سایت، دایرکت اینستاگرام و یا شماره واتساپ فروشگاه در ارتباط باشید تا رفع ابهام صورت گیرد و بتوانید خرید خوبی انجام دهید. همچنین بعد از خرید اگر کالا مورد نظر شما نبود و یا مشکل سایز یا خرابی داشت، فروشگاه در اسرع وقت آن را مرجوع و یا تعویض خواهد کرد. هدف ما ایجاد تجربه یک خرید لذت بخش برای شما ورزشکاران عزیز است.

تخفیف خرید اول از گیشا اسپرت

اگر تا به حال از فروشگاه اینترنتی گیشا اسپرت خرید نداشته اید، می‌توانید اولین خرید خود را با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان ثبت کنید. فقط کافیست کد تخفیف fisrt50 را در باکس مخصوص کد تخفیف در هنگام تسویه حساب وارد کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز