بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین سفر خارجی با تور ارمنستان

یکی از پر مخاطب ترین تورهای گردشگری خارجی، تور ارمنستان است که با توجه به زمان و هزینه آن مورد پسند بسیاری از مسافران می باشد. این سفر به قدری انتخاب خوبی است که حتی به عروس خانم ها و آقا دامادها هم پیشنهاد می کنیم که برای سفر ماه عسل، بعد از مراسم ازدواج و عروسی، ارمنستان را برای شروع زندگی شیرین انتخاب کنند.

شاید با خودتان بگویید به چه روشهایی می شود به این کشور سفر کرد؟ در ادامه شما را با این گونه تورها آشنا خواهیم ساخت، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آشنایی با ارمنستان

با توجه به اینکه این تور مسافرتی خارجی است، لازم است ابتدا شما را با کشور مقصد، یعنی ارمنستان آشنا سازیم.

کشور ارمنستان با اسم رسمی جمهوری ارمنستان، کشوری است در قفقاز جنوبی که با کشورهای گرجستان، آذربایجان، ترکیه، ایران و جمهوری خودمختار نخجوان همسایه می باشد.

پایتخت کشور ارمنستان ایروان می باشد و با بافت قدیمی که دارد دارای آثار و مکان های تاریخی قرون وسطایی بسیاری است. و طبق نظریه سایت viator.com برای تورهای گردشگری بسیار مناسب است.

زبان رسمی این کشور ارمنی می باشد ولی بیشتر مردمان این سرزمین با زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند. همچنین اکثر مردم این منطقه پیرو دین مسیحیت می باشند.

موقعیت جغرافیایی ارمنستان تنوع بسیاری دارد. آب و هوای قسمتی از این کشور با توجه به مجاورت آن با دریای خزر و دریای سیاه کوهستانی و در برخی مناطق شرجی می باشد. در قسمتی دیگر با رشته کوه های قفقاز احاطه شده است و دارای آب و هوایی کوهستانی می باشد.

ارمنستان دارای تنوع زیست بومی و گیاهی بسیاری است و به همین دلیل دارای پارک های ملی و جنگل های بسیاری به همراه حیوانات اهلی و وحشی بسیاری است.

کشور ارمنستان دارای رودها و دریاچه های زیادی است که مهمترین دریاچه آن دریاچه زیبای سوان است که یکی از مقاصد گردشگری ارمنستان به حساب می آید.

توجه داشته باشید، طبق توافق صورت گرفته بین دولت های ایران و ارمنستان، در حال حاضر، گردشگران دو کشور نیازی به دریافت ویزا جهت ورود به کشور ندارند.

انواع تورهای ارمنستان

تا این جا با این کشور زیبا آشنا شدیم. حالا وقتش است که با روشهای مختلف سفر به ارمنستان آشنا بشویم. پیشنهاد می کنم که در قالب تور ارمنستان فارا گشت سفر کنید. چون با رزرو این تور ارزان ترین قیمت و کامل ترین خدمات را خواهید داشت.

معمولا آژانس های مسافرتی با تجربه و آشنایی کامل به منطقه برای شما برنامه ریزی از صفر تا صد را انجام می دهند تا شما به راحتی و در کمال امنیت به مسافرت بروید و برگردید.

تور ارمنستان هوایی

در این روش شما با هواپیما های مختلف عازم می شوید. فاصله نزدیک ارمنستان تا ایران باعث شده که طول مدت پرواز بسیار کم باشد و شما اصلا خسته راه سفر نخواهید شد.

این روش برای کسانی که می خواهند خیلی راحت و با سرعت به این کشور رفته و به تفریحات برسند بسیار مناسب است.

بهترین سفر خارجی با تور ارمنستان

تور زمینی ارمنستان

یکی از پر طرفدارترین تورهای مسافرتی، تور زمینی است. در این روش از سفر شما با اتوبوس های vip سفر می کنید. این اتوبوس ها مجهز به صندلی های تخت شو هستند که به شما فرصت استراحت در حین سفر را می دهند.

از ویژگی های دیگر این نوع از مسافرت کردن جدای از ارزان بودن، هم گروهی با افراد دیگر است که می تواند ساعات بسیار خوشی رو از شادی به شما هدیه دهد.

پیشنهاد می کنم برای اطلاع از خدمات و قیمت تور زمینی ارمنستان به سایت

https://faragasht.com/tour/armenia-land-tour/

مراجعه کنید. شرایط کامل رزرو تور ارمنستان برای شما درج شده است.

تور لحظه آخری ارمنستان را چطور رزرو کنیم؟

اصولاً ثبت نام تورها در مدت زمانی خاص انجام می پذیرد، اما در 2 الی 3 روز باقیمانده به شروع سفر، اگر تعدادی ثبت نام جهت تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد، یعنی اصطلاحا خالی مانده باشند می شود لحظه آخری. در این زمان است که بلیط های باقی مانده با تخفیف های 10 تا 50 درصد پایین تر از قیمت واقعی به فروش می رسند و این مورد مورد پسند بسیاری از افراد است که علاقه مند به گردش خارجی هستند.

این مورد اغلب برای تورهایی اتفاق می افتد که نیازی به ویزا یا روادید در مقصد ندارد؛ مانند: کشورهای ارمنستان، ترکیه، گرجستان و...

حال اگر آژانس مسافرتی و هواپیمایی رزرو کننده تور، مجری مستقیم یا بدون واسطه باشد می تواند شما را از ظرفیت باقی مانده مطلع کند تا در زمان مناسب، تور را به صورت لحظه آخری و ارزان خرید کنید.

مکان های گردشگری ارمنستان

کشور ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخ غنی آن دارای مکان های گردشگری بسیاری است. برخی از این مکان ها در طول تاریخ بوجود آمده اند و برخی دیگر به دلیل توسعه گردشگری در ارمنستان توسط دولت این کشور ایجاد شده اند که در ادامه تعدادی از آن ها را معرفی خواهیم کرد تا در تور ارمنستان بتوانید با آگاهی قبلی، از آن ها دیدن فرمایید.

مادر ارمنستان

مجسمه ای نمادین در شهر ایروان ارمنستان که مفهوم ایستادگی مردم ارمنستان در برابر ناملایمات و جنگ ها می باشد. این مجسمه جایگزین مجسمه ژوزف استالین شده است.

میدان جمهوری ایروان

میدانی تاریخی که در دوران اتحاد جماهیر شوروی ساخته شد و از همان زمان یکی از مهمترین میدان های این منطقه به حساب می آمد. امروزه این میدان یکی از دیدنی ترین و پر رفت و آمدترین میادین ارمنستان است که ساختمان های مهم دولتی نیز در این میدان قرار گرفته اند و جشنواره ها و مراسمات زیادی نیز در این میدان برگزار می گردد.

صومعه خور ویراپ

این صومعه با منظره زیبای کوه آرارات چشم اندازه فوق العاده ای را ایجاد کرده است و یکی از مقاصد اصلی گردشگری ارمنستان می باشد.

بهترین سفر خارجی با تور ارمنستان

صومعه تاتو

یکی دیگر از صومعه های زیبای ارمنستان است که زیبایی آن در فصل تابستان دو چندان می شود. این صومعه در استان سیونیک در فضایی بکر و طبیعی و بر روی صخره ای بزرگ واقع شده است.

دریاچه سوان

بزرگترین دریاچه قفقاز و یکی از بزرگترین دریاچه های کوهستانی آب شیرین جهان می باشد که در ارتفاعی معادل 19116 متری از سطح دریا قرار گرفته است و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این دریاچه به مروارید ارمنستان معروف است.

صومعه نوراوانک

این صومعه دارای دو طبقه کلیسا می باشد و برای ورود به صحن این کلیسا باید از طریق پله های سنگی باریک و تنگ وارد شوید. طبیعت زیبای اطراف این صومعه باعث جذابیت بیشتر این مکان تاریخی شده است.

کلیسای سنت گریگور

کلیسای جامع سنت گریگور برای هزار و هفتصدمین سالگرد اعلام مسیحیت به عنوان دین رسمی ارمنستان ساخته شد. این بنا هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است.

پارک کودک

این پارک یکی از یادگارهای دورا اتحاد جماهیر شوروی است که در شهر ایروان ساخته شد و پذیرای بسیاری از گردشگران خارجی است.

کوه آراگاتس

این کوه دارای 4 قله می باشد که در کنار یک آتشفشان خاموش قرار گرفته است و این کوه مرتفع ترین نقطه ی ارمنستان می باشد. این کوه در ارمنستان دارای مفهومی مقدس می باشد و الهام بخش فولکور و هنرمندان بومی ارمنستان بوده است. بسیاری از کوهنوردان برای پیاده روی و کوه نوردی به این کوه می روند. پایین این کوه دریاچه ای معروف به دریاچه سنگی قرار دارد که از سنگ و یخ پوشیده شده است.

کلیسای کاتولیک (مریم مقدس)

کلیسای کاتولیک در شهر ایروان و در سال 1264 ساخته شد و به زیبایی با معماری ارمنی ساخته شده است. این کلیسا در شهر ایروان و در ناحیه کنترون قرار دارد.

صومعه گغارد

این صومعه یکی از منحصر به فردترین صومعه های ارمنستان است. ورودی این کلیسا به صورت غار می باشد که در صخره ای سنگی کنده شده است و نشان از شگفت انگیز بودن مراحل ساخت آن دارد.

کلیسای سنت هریپسیمه

این کلیسا یکی از شاهکارهای معماری ارمنی است که به ثبت میراث فرهنگی جهانی یونسکو رسیده است.

کشور ارمنستان دارای جاهای دیدنی و توریستی بسیار زیاد دیگری است که در این مقاله فرصت پرداختن به همه آن ها نیست.

بهترین سفر خارجی با تور ارمنستان

نحوه رزرو تور ارمنستان

با توجه به اینکه برای تورهای خارجی محدودیت زمان و تعداد وجود دارد، باید هر چه زودتر اقدام کنید. بدین صورت می توانید انتخاب بیشتری از هتل های 3 الی 5 ستاره ارمنستان داشته باشید. به همچنین تنوع بیشتری از ساعت پرواز یا حرکت اتوبوس موجود خواهد بود تا طبق دلخواهتان آن ها را نیز انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم که برای رزرو تور ارمنستان هوایی و تور زمینی ارمنستان به آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر که در آدرس سایت faragasht.com در دسترس هستند، مراجعه کنید. سابقه چند ساله در اجرای تور و فرصت آشنایی با بهترین کارگزاران گشت ها، رستوران ها و هتل های ارمنستان به همراه تخفیف ویژه ای که در قالب کمیسیون از شرکت های مختلف هواپیمایی و اتوبوس رانی را دارند، نوید تور ارزان، کامل و متنوعی را می دهند. وقتش است که برای استراحت و آرامش خودتان برنامه ریزی کنید.

برای رزرو تور می توانید با شماره های 02188909296 و 09208008108 تماس بگیرید و با انتخاب بهترین مسافرت خودتان به ارمنستان، شروع زندگی جدید، تجدید خاطره های خوب دوران گذشته، سالگرد ازدواج و حتی در ایام نوروز در قالب تور نوروزی ارمنستان، را شیرین تر کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:
  • تهمینه ناصری سه شنبه, 13 مهر 1400

    سلام چقدر خوب بود این مطلب. امیدوارم ماه عسل رو بتونم با همسری با تور ارمنستان سفر کنیم. خیلی خوشم اومد. فکر نمی کردم انقدر جای دیدنی داشته باشه. اینطور هم که شنیدم قیمت مناسبی هم داره. مرسی که از این مطالب خوب می گذارید تا اطلاعات ما بیشتر بشه.