بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نمای ساختمان با شما صحبت می کند!

آخرین باری که جذب یک ساختمان شدید چه زمانی بود؟ یادتان می آید به چه دلیل جذب آن شدید؟
چه چیز یک بنا در اولین نگاه شما را جذب می کند؟ فکر می کنید مهم ترین عنصر یک خاه برای جلب توجه و به رخ کشیدن دانش و هنر معمارانش چیست؟

نمای خانه شما در مرحله اول خودنمایی می کند! درست است!
همه ما اول از همه جذب نمای ویلا ، ساختمان و یا هر خانه دیگری می شویم. معماری های عجیب و غریب. آسمان خراش هایی تمام شیشه و یک خانه با معماری سنتی و یا حتی ستون هایی شبیه به تخت جمشید. خارق العاده است! نمای خانه می تواند معجزه کند!

نمای ساختمان واقعا چیست؟؟

در واقع نما به یک طرف و معمولاً به جلوی یک ساختمان اشاره دارد. این قسمت از ساختمان قطعه ای جدایی ناپذیر در طراحی کلی ساختمان است. نمای یک ساختمان فرصت را برای ایجاد شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نماها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند و فرصتی برای معمار است که با جان بخشیدن به نمای یک ساختمان استعداد خود را به نمایش بگذارد.

اگرچه یک نما اغلب با ساختمانهای قدیمی و ساختمانهای معتبر در ارتباط است ، اما هر ساختمانی می تواند نمایی قابل تشخیص ایجاد کند. بسیاری از ساختمان ها ممکن است محدودیت هایی در تغییر نمای خود داشته باشند. این موضع اهمیت آنها را نه تنها به ساختمان بلکه برای جوامع محلی و محیط نشان می دهد.

نمای ساختمان با شما صحبت می کند!

چرا نمای ساختمان مهم است؟

نمای ساختمان مهم است زیرا فرصتی برای تأکید بر طراحی است. تعداد زیادی از ساختمان ها به طرح های استانداردی که مطابق با مقررات ساختاری هستند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند ، بسنده می کنند. این موضوع تأثیر مخربی بر مکان هایی که در آنها زندگی می کنیم با ساختمانهایی که فاقد چیز خاصی هستند، دارد.

نمای ساختمان علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در بهره وری انرژی و همچنین پیوند دادن طراحی ساختمان بیرونی با طراحی داخلی دارد. با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، یک نمای ساختمانی می تواند فرصت های زیادی را برای ساختمان ها باز کند.

نمای ساختمان یا دیوار پرده تأثیر زیادی در جریان هوا و نور در ساختمان و همچنین نحوه کنار آمدن آن با شرایط محیطی خواهد داشت. به عنوان مثال ، نمای ساختمان می تواند از تشکیل یک تونل باد جلوگیری کند و یا یک ساختمان در معرض تاب خوردن در اثر شدت باد نباشد.

معماری نما

نمای ساختمان با شما صحبت می کند!

معماری نما و دیوارهای پرده می توانند به چیزهای مختلفی برای یک معمار کمک کنند. در دکوطرح، تمام موارد ممکن را با الوار برای نمای ساختمان به نمایش گذاشته ایم.

روکش های الوار به دلیل داشتن مشخصات زیست محیطی، هزینه، ویژگی های نصب و سهولت استفاده ، ماده ای مناسب برای این کار هستند. روکش های چوبی به ما امکان ایجاد نماهایی را می دهد که برای ساختمان ارزش ایجاد می کنند و همچنین زیبایی هایی را ایجاد می کنند.

ما متوجه شده ایم که توانایی ما برای استفاده از الوار برای ترکیب ساختمان به طور طبیعی در مکان آن، چیزی بوده است که ساختمان را به سطح بعدی می رساند.

نمای ساختمان با شما صحبت می کند!

نمای چوبی به معمار اجازه می دهد جزئیات فوق العاده ای ایجاد کند که با سایر مواد امکان پذیر نیست. این باعث می شود که یک پایان بسیار تمیز و مرتب برای یک ساختمان ایجاد شود. از روکش های الوار می توان برای ایجاد الگوهایی روی دیوار استفاده کرد یا در کنار مواد ناهموار و روستایی از آن استفاده کرد تا ظاهر متضاد و زیبایی ایجاد کند.

نوع روکش های چوبی نیز می تواند سهم بزرگی در شکل گیری شخصیت ساختمان داشته باشد. گونه های مختلف این روکش ها بر رنگ و شکل چوب تأثیر می گذارد. این فرصت ها تضادها و طراحی های هوشمندانه ای را فراهم می کند که از ویژگی های طبیعی روکش الوار استفاده کنیم.

هیچ قانون یا فرایندی وجود ندارد که شما در هنگام طراحی و ساخت نما باید از آنها پیروی کنید. این کاملاً به خود شما بستگی دارد و یک فرصت واقعی برای نمایش شخصیت در ساختمان است. نما و دیوارهای پرده از ویژگی هایی است که هم خانه ها و هم ساختمانهای تجاری می توانند از آن استفاده کنند. از آنجا که افراد بیشتری در برابر طراحی خسته کننده و سازه های استاندارد ساختمان اظهار ناراحتی می کنند، نمای ساختمان به احتمال زیاد به بخشی جدایی ناپذیر از طراحی تبدیل می شود.

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.

خوشحال می شویم که نظر ها و پیشنهادات خود را در ارتباط با این نوشته برای ما بنویسید.

موفق و پیروز باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز