بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

امروزه با افزایش سرقت، صاحبان فروشگاه راه های پیشگیرانه ای را جهت کاهش این امر در پیش گرفته اند. چنانچه شما صاحب یک تجارت بزرگ یا حتی یک فروشگاه کوچک هستید، شکی نیست که امنیت آن برای شما بسیار مهم است. امروزه تکنولوژی حفاظت از کالاهای فروشگاهی بسیار راحت تر شده است. در ادامه ما می خواهیم با معرفی فروشگاه شاپ گیت آلارم، انواع لوازم ضد سرقت مانند دزدگیر پوشاک و گیت فروشگاهی نگرانی های شما را بابت این دغدغه برطرف کنیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس ارزان از کجا بخرم؟

دزدگیر پوشاک

برای آشنایی با انواع دزدگیر و گیت پوشاک باید توجه داشت که با پیشرفت هایی که در زمینه خرید و فروش یا تجارت مشاهده می شود، امنیت امر بسیار مهمی است. استفاده از ترکیب فن آوری های مختلف امنیتی و اقدامات پیشگیرانه، محیطی امن و راحت برای مشتریان و کارکنان شما فراهم می‌کند. این اطمینان خاطر با محصولات فروشگاهی شاپ گیت آلارم، مانند دزدگیر پوشاک حاصل خواهد شد.

 

تگ پوشاک چگونه کار می کند؟

گیت لباس یکی از ابزار های لازم گیت ضد سرقت یا دزدگیر امنیتی است که در فروشگاه ها نصب می شوند. آنتن های گیت پوشاک که معمولا در درب ورودی فروشگاه نصب می شود و با رد شدن دزدگیر لباس آلارم هشدار به صدا در می آید و صاحب فروشگاه یا فروشنده ها را در جریان دزدی قرار می دهد.

این تگ ها در زبان فارسی به صورت تگ گلفی به کار برده می شود. جنسی که تگ ها از آن ساخته شده است، پلاستیک تزریق شده قالبی می باشد که به همراه دو قسمت تگ همراه با فریت و سیم پیچ و قسمت دیگر سوزن آن است.

دزدگیر پوشاک در دو باند فرکانسی RF و AM ساخته می شود، که تنها با گیت پوشاک هم فرکانس خود کاربرد دارند و به هشدار در می آیند. عملکرد دزدگیر لباس این گونه است که با وصل کردن به پوشاک یا هر کالای دیگری از سرقت جلوگیری می کند. در فروشگاه ها دزدگیر های پوشاک به لباس ها وصل شده و در هنگام فروش پوشاک توسط مشتری، فروشنده آن را با جداکننده مخصوص جدا می کند. سپس پوشاک از فروشگاه خارج می شود. اما اگر خروج پوشاک از فروشگاه بدون اطلاع فروشنده انجام شود، آنتن های گیت پوشاک، که در ورودی و خروجی فروشگاه نصب شده اند، به منظور اعلام هشدار به صدا در می آیند و فروشنده را مطلع جریان سرقت می نمایند.

 

کاربردهای دزدگیر پوشاک

گیت لباس شاپ گیت آلارم یا عموما تگ گلفی در بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما کاربرد عمده این تگ ها در فروشگاه های پوشاک است. دزدگیر لباس عموما برای استفاده روی لباس‌ها مانند مانتو، لباس ورزش و... هستند، که فقط توسط دستگاه جداکننده مخصوص باز می شوند. دزدگیر پوشاک فروشگاهی قابلیت استفاده مجدد را دارا می باشد، بدین گونه که بعد از جدا شدن از لباس ها دوباره بر روی پوشاک دیگری نصب می شوند و دزدگیر لباس شاپ گیت آلارم با ضربه و انداختن بر روی زمین به هیچ عنوانی باز نمی شود. این نکته قابل توجه است که مواد مورد استفاده در دزدگیر پوشاک ارزان شاپ گیت آلارم از جنس پلاستیک مرغوب و درجه یک هستند.

 

انواع دزدگیر لباس

انواع گیت لباس بسته به شکل و اندازه‌ای که دارند، متفاوت هستند. و با نام های تگ شل، تگ گلفی، تگ پنسیل یا مدادی، تگ آرک، تگ مینی، تگ سنسورماتیک، تگ جواهر، تگ حوله، تگ جوهری، تگ مگا، تگ سه گوش و تگ عینک در بازار شناخته می شوند.

  • تگ گلفی یکی از قدیمی ترین انواع دزدگیر ها می باشد، بسیار محکم بوده و اکثرا در فروشگاه های مانتو استفاده می شود. روی تگ مثل توپ گلف است. به صورت معمول در دو سایز بزرگ و متوسط موجود می باشد.
  • تگ شل یا صدفی یکی از معمولی ترین دزدگیر پوشاک است. از نظر شکل طراحی به روزتر و وزنی سبک تر از تگ گلفی دارد. بیشتر در لباس فروشی ها مورد استفاده است، اندازه قطر آن ۴ الی ۵ سانتی متر است و دارای سطح صافی است.
  • تگ چهار گوش به شکل مربع یا مستطیل است، و یک سوزن جدا گانه دارد که به قفل وصل می شود. تگ چهار گوش، نسبت به تگ گلفی و صدفی یا شل قیمت کمتری دارد.
  • تگ خرگوشی، این تگ ویژه لباس نوزاد است. به شکل عروسک یا خرگوش بوده و همانند تگ مربعی سوزن خاص خود را دارد و به دزدگیر وصل می شود.
  • تگ پاندا، به صورت پاندا است. این نوع تگ مخصوص لباس کودک و نوزاد بوده و عملکردی همانند تگ مربعی دارد.
  • تگ سه گوش، استفاده ی معمول آن در آنتن های AM می باشد، این دزدگیر عملکردی مشابه تگ سوزنی دارد.

 

قیمت دزدگیر لباس

قیمت های دزدگیر لباس به دو عامل مهم بستگی داشته و بنابراین عوامل که ذکر خواهیم کرد، ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند.

  • کیفیت فریت و سیم پیچ تگ داخل گلفی
  • جنس پلاستیک دزدگیر پوشاک که از پسماند و ضایعات نباشد.

گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس ارزان از کجا بخرم؟

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی دستگاهی است شامل آنتن که در خروجی فروشگاه نصب می شود و برد الکترونیکی در داخل آنتن قرار می‌گیرد که اصلی‌ترین نقش را به عهده دارد و تگ‌ها و لیبل‌هایی که به کالا وصل می‌شوند؛ که اگر شخصی قصد خروج کالا بدون پرداخت هزینه را داشته باشد، آنتن نصب شده در خروجی فروشگاه پیغام هشدار داده و فروشنده را آگاه می‌سازد.

معمولاً وقتی که بخواهیم وارد فروشگاه‌هایی بشویم که گیت ضد سرقت را دارد. در کنار درهای خروجی فروشگاه یک نوع سیستم نرده مانند را می بینیم که در واقع این سیستم های نرده شکل همان آنتن‌های فرستنده یا گیرنده امواج رادیویی هستند. پس با دیدن این سیستم جلوی درب ورودی مغازه یا فروشگاه ها یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی را می بینیم که از دو آنتن و تگ های روی لباس تشکیل شده است.

 

کاربرد گیت هایپرمارکت

درباره کارایی این سیستم ها باید بگوییم، ۲ سیستمی که در جلوی درب ورودی قرار دارد به عنوان آنتن هستند، که یکی فرستنده و دیگری گیرنده امواج در فرکانس رادیویی است. سیستم وقتی شروع به آلارم یا هشدار دادن می کند که تگی بین دو آنتن قرار بگیرد و فروشنده یا صندوق دار متوجه خروج کالا از فروشگاه می شوند.

 

شناخت بهترین گیت ضد سرقت فروشگاهی

بهترین گیت ضدسرقت سیستم سخت افزاری است که مجهز به آنتن و مدارات الکترونیکی پردازش سیگنال می باشد. آنتن در خروجی فروشگاه ها نصب شده، و دارای برد الکترونیکی است که در داخل آنتن وجود دارد و مهمترین نقش را بر عهده دارد. به این صورت که تگ ها و لیبل هایی که به کالا وصل شده اند، اگر شخصی قصد خارج نمودن کالا بدون پرداخت هزینه و مخفیانه را داشته باشد، آنتن نصب شده در خروجی فروشگاه پیغام هشدار و بوق آلارم هشدار داده و فروشنده را مطلع می کند. بهترین گیت ضد سرقت ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • طراحی مناسب برای فروشگاه های پرتردد
  • ایجاد امنیت و آرامش
  • وزن مناسب جهت جابجایی
  • نصب راحت و سریع در فروشگاه ها
  • کم بودن طول سیم کشی، جهت صرفه جویی
  • ضریب خطای حداقل، هنگام به صدا در آوردن آلارم
  • استفاده از متریال های به روز ABS
  • کم عرض بودن پایه‌ها، جهت اشغال فضای کم در محیط کار
  • دارا بودن بردهای جدید و قدرتمند SMART PLUS
  • دارا بودن گارانتی (محصولات شاپ گیت آلارم، دارای ۱۸ ماه دارای گارانتی تعویض می باشند)
  • دارا بودن خدمات پس از فروش (از جمله ارتقاء محصول، جابجایی گیت هایپرمارکت، تعمیر گیت فروشگاه، گارانتی تعویض گیت دزدگیر و…) .

 

قیمت گیت ضد سرقت

قیمت گیت فروشگاهی شاپ گیت آلارم بنا بر نوع گیت دزدگیر، تعداد آنتن های، محدوده ی فرکانسی (یعنی طول محدوده ای که عمل خواهد کرد) و... متفاوت است. ما در شرکت شاپ گیت آلارم با سابقه یک دهه فعالیت با هدف ایجاد آرامش و امنیت، همواره جهت خدمت رسانی آماده هستیم.

گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس ارزان از کجا بخرم؟

لیبل و تگ دزدگیر

تگ دزدگیر و لیبل دزدگیر از ابزار های امنیتی هستند که در فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم طبق الگوی خاصی طراحی می گردد که جزئیات آن شامل سه بخش عمده می باشد.

  • گیت دزدگیر یا همان آنتن هشدار دهنده
  • تگ دزدگیر در قالب تگ یا لیبل
  • خنثی کننده

بسته به نوع محصول از تگ یا لیبل برای محافظت از کالا بهره می برند. اغلب در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی یا صنایع تغذیه ای به علت عدم کاربرد لیبل دزدگیر خرید تگ دزدگیر ارزان پیشنهاد می شود. تگ دزدگیر توسط دستگاه مخصوص غیر فعال می شوند که اصطلاحا به آن خنثی کننده می گویند.

 

ویژگی های لیبل دزدگیر

انواع گیت ضد سرقت لیبل مخصوص به خود را دارند. لیبل دزدگیر فروشگاهی کلاس AM که نسبت به سایر گیت دزدگیر موجود متداول تر است، در مقایسه با سایر لیبل ها فرکانس پائین تری دارد. لذا برای فروشگاه هایی که اجناس کوچک ولی گران قیمت می فروشند بهترین گزینه است. تگ دزدگیر AM عملکردی با دقت بسیار بالا دارد که این امر به علت کاربرد تکنولوژی مغناطیسی- آکوستیکی در آن می باشد. تگ دزدگیر باید چسبی قدرتمند داشته باشد تا از روی کالا به سهولت باز یا کنده نشود و همین طور ابعاد آن مناسب انواع محصولات کوچک نیز باشد.

 

نحوه استفاده از لیبل دزدگیر فروشگاهی

تگ دزدگیر به طور گسترده در اغلب فروشگاه ها کاربرد دارد. گفتنی است لیبل های دزدگیر در کل به دو دسته تقسیم می شوند:

  • لیبل دزدگیر بارکد دار
  • لیبل دزدگیر بدون بارکد

از تگ دزدگیر هوشمند در اجناسی که امکان نصب تگ ندارند به عنوان یک برچسب امنیتی بر روی کالا استفاده می کنند. نحوه الصاق لیبل بسیار ساده است؛ گاهی آن را مستقیما روی خود کالا می چسبانند و یا گاهی برای برخی کالاها توسط یک تکه نخ به کالا آویزان می کنند که در هر دو صورت فعال بوده و گیت دزدگیر خروجی به آن حساس می باشد.

قابلیت تگ دزدگیر

معمولا در فروشگاه های پوشاک از تگ دزدگیر استفاده می کنند اما این فرایند برای فروشگاه های لوازم کوچک تر جواب نمی دهد. لذا باید دانست کدام اجناس قابلیت استفاده از لیبل دزدگیر دارند. در این راستا می توان موارد زیر را نام برد:

  • کالاهایی که فلزی نباشند اما داشتن روکش فلزی بلامانع است.
  • کالاهای کوچک و داخل جعبه
  • طلا و جواهرات
  • انواع عینک
  • لوازم و قطعات موبایل
  • بسته بندی گوشت
  • جعبه های دارو
  • ظروف شیشه ای حامل مایعات مثل ظرف عطر

انواع تگ دزدگیر از نظر سیستم کارکرد

تگ دزدگیر که در حال حاضر در گیت‌ ضدسرقت مورد استفاده قرار می‌گیرند، از نظر سیستم کارکرد به دو نوع RF و AM تقسیم می‌شوند. تگ ها اشیا سختی هستند که عموماً از جنس پلاستیک ABS ساخته می‌شوند. تگ‌های دزدگیر از سه قسمت بدنه، سوزن اتصال و فریت در تگ دزدگیر AM و در تگ‌های دزدگیر RF تشکیل می‌شوند. در حقیقت قسمت اصلی تگ دزدگیر همان فریت یا خازن است که با ایجاد میدان مغناطیسی، حین عبور گیت و تغییر در امواج آن باعث اعلام هشدار و به صدا درآمدن صدای آلارم می‌شود.

قیمت تگ دزدگیر شاپ گیت آلارم

شرکت شاپ گیت آلارم تولید کننده انواع تگ دزدیگیر با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. در واقع مشتریان با پرداخت هزینه انتظار طول عمر و سلامت کالا را خواهند داشت. یکی از محصولات این برند تگ دزدگیر است که قدرتمندانه در عرصه رقابت حاضر شده و به راحتی می توان گفت هم اینک رقیبی در این زمینه ندارد. چرا که لیبل دزدگیر این شرکت از لحاظ کیفی بی نظیر عمل می کند. لذا خریدار با اطمینان خاطر می تواند آن را خریداری نموده و از مزایای بی شمار تکنولوژی به کار رفته در آن بهره مند گردد.

گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس ارزان از کجا بخرم؟

نتیجه گیری

بهترین راهکار جهت داشتن خیالی راحت از نظر امنیت در فروشگاه ها استفاده از لوازم ضد سرقت و تگ روی کالا ها می باشد. شرکت شاپ گیت آلارم یکی از بهترین شرکت در ایران و خاورمیانه، در زمینه طراحی و ساخت انواع محصولات ضد سرقت می باشد. خریداران محترم می‌توانند با توجه به نیاز خود انواع لوازم ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت را خریداری نمایند و با خیالی راحت از آن ها استفاده کنند.

آدرس: تهران، میدان فردوسی، خیابان استاد نجات الهی، کوچه سلمان پاک، پلاک 18، واحد 2

شماره های تماس:41635000-021 | 034744-0919



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز