بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، حتما تا پایان این مقاله با ما باشید. همان‌طور که می‌دانیم، شیائومی یک برند مطرح و سومین فروشنده تلفن‌های همراه در سال‌های اخیر است که توانسته است پیشرفت خوبی را در بازارهای شرق آسیا و اکنون در اروپا و آمریکا به دست آورد. در این مقاله ما به معرفی بهترین مدل‌های گوشی شیائومی در سه دسته پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی می‌پردازیم تا شما خریداران و علاقه‌مندان به برند شیائومی، بتوانید آسوده‌تر در انتخاب یک تلفن همراه از این برند عمل کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید گوشی شیائومی

شیائومی، یک برند تازه به دوران رسیده از کشور چین می‌باشد که توانسته است در طول یک دهه، خود را به سومین فروشنده برتر جهان در حوزه فروش گوشی‌های هوشمند تبدیل کند. این برند بین‌المللی تولیدکننده محصولات الکترونیکی و خانگی مختلفی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، گروه تلفن‌های هوشمند می‌باشد. این برند تاکنون مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است که در 5 سال اخیر، به خوبی توانسته است رضایت مشتریان را با ارائه قیمت‌های قابل قبول و مناسب در کنار امکانات جذاب گوشی‌ها به خود جلب نماید.

سری‌های مختلفی از گوشی شیائومی ارائه می‌شود که شامل سری می و بلک شارک به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار این برند، سری ردمی و پوکو به عنوان محصولات میان‌رده و اقتصادی می‌باشند. در این مقاله اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، حتماً تا انتهای مقاله با ما باشید تا به معرفی بهترین مدل‌های برای خرید گوشی شیائومی در 3 گروه پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی با شما صحبت کنیم.

معرفی بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی شیائومی 2021

بهترین مدل‌های پرچم‌دار شیائومی

در ابتدا برای معرفی بهترین مدل‌های جهت خرید گوشی شیائومی، لیست خود را از مدل‌های پرچم‌دار این برند شروع می‌کنیم که همانند سایر برندها، هرساله در سری Mi و Black Shark عرضه می‌شوند. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • Xiaomi Mi 11: گوشی پرچمداری که شیائومی برای سال 2021 در نظر گرفته است، مدل Mi 11 است که در مدل‌های مختلفی از جمله Mi 11X Pro, Mi 11X, Mi 11 Ultra, Mi 11 Pro, Mi 11i, Mi 11 Lite 5G, Mi 11 Lite ارائه شده است. به عنوان مثال مشخصات گوشی Mi 11 عبارت است از: صفحه نمایش 6.8 اینچی با تراکم پیکسلی 515 ppi، حافظه 128/256 با رام 8/12، دوربین سه‌گانه 108+13+5 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه هشت هسته‌ای از نوع اسنپدراگون 888.
  • Xiaomi Black Shark 4: این مدل که در دو نسخه معمولی و Pro عرضه شده، مشخصات قابل توجهی را همانند سری Mi ارائه می‌دهد که از جمله آن می‌توان به صفحه نمایش 6.67 اینچی با تراکم پیکسلی 395 ppi، پردازنده 8 هسته‌ای با تراشه اسنپدراگون 870G، دوربین سه‌گانه 48+8+5 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت و حافظه 128/256 با رام 6/8/12 گیگابایت.
  • Xiaomi Mi Mix Fold: اولین گوشی تاشو شیائومی که بی‌شک می‌توان پرچمدار این برند و یکی از قوی‌ترین مدل‌ها دانست، مدل می میکس فولد است که در سال 2021 عرضه شد. این گوشی از صفحه نمایش 8.01 اینچی با تراکم پیکسلی 387 ppi، پردازنده هشت‌ هسته‌ای با تراشه اسنپدراگون 888، دوربین سه‌گانه 108+8+13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل و همچنین باتری 5020 میلی‌‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

معرفی بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی شیائومی 2021

بهترین مدل‌های میان‌رده شیائومی

در بخش دوم، به بررسی مدل‌های میان‌رده گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم که می‌تواند مدل‌های جذابی را برای خرید به شما ارائه کند. این مدل‌ها غالباً قیمت و امکانات مناسبی دارند که باعث می‌شود تا بیشترین فروش را به خود اختصاص دهند. از جمله این محصولات برای خرید گوشی شیائومی می‌توان گفت:

  • Xiaomi Redmi Note 10 Pro: Redmi Note 10 Pro یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید با قیمت مناسب خریداری کنید. شیائومی ارزش فوق العاده‌ای را برای شما در این مدل به ارمغان می‌آورد. از جمله مشخصات مهم این گوشی می‌توان به صفحه نمایش خیره کننده، ارائه فناوری صفحه نمایش AMOLED، مجموعه دوربین‌های باکیفیت 108 مگاپیکسلی، عملکرد روان با پردازنده Snapdragon 732G اشاره نمود.
  • Xiaomi Poco X3 NFC: به طور قطع یکی از مدل‌های این لیست به مدل Xiaomi Poco X3 NFC تعلق می‌گیرد که مشخصات کلاس پرچم‌دار را با هزینه بسیار کاهش یافته در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. کاربران برای خرید گوشی شیائومی می‌توانند این مدل را در نظر داشته باشند که از مشخصات آن باید به تراشه Qualcomm Snapdragon 732G همراه با یک مجموعه دوربین چهارگانه (که شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی است)، صفحه نمایش FullHd و سرعت بالای فریم در بازی های موبایل اشاره نمود. اگر بودجه خرید شما نمی‌تواند صرف خرید یک مدل پرچمدار و قوی برسد، بدون شک Xiaomi Poco X3 NFC باید در رأس برنامه خرید گوشی های هوشمند شما باشد. قیمت poco x3 در مدل 6 گیگابایت رام با حافظه 128 گیگابایتی، در حدود 6.500.000 تومان می‌باشد.
  • Xiaomi Mi 10T: سری تی در گروه گوشی‌های Mi نیز مدل‌های مقرون به صرفه‌ای را از پرچمداران ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند آن را برای خرید گوشی شیائومی در نظر داشته باشند. از جمله مشخصات این گوشی باید به رام 8 و حافظه 128/256 گیگابایت، دوربین سه‌گانه 108+13+8 و دوربین جلو 20 مگاپیکسل، پردازنده اسنپدراگون 865 اشاره نمود که می‌تواند پردازش قدرتمندی را به همراه داشته باشد.
  • معرفی بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی شیائومی 2021

    Xiaomi Note 8: نوت 8 یکی دیگر از محصولات در حوزه موبایل شیائومی است که توانست در سال عرضه خود، بیشترین فروش را در بین محصولات شیائومی کسب کند. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای از نوع اسنپ‌دراگون 665، 128/64 گیگابایت حافظه داخلی با رام 4/6، صفحه نمایش 6.3 اینچ با تراکم پیکسلی 409 ppi و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین 48+8+2+2 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل در جلو اشاره نمود.

بهترین مدل‌های اقتصادی شیائومی

در نهایت به مدل‌های اقتصادی از برند شیائومی می‌رسیم. یکی از ویژگی‌های مهم این شرکت، ارائه محصولات با قیمت‌های بسیار مناسب است که به واسطه پایین نگه‌داشتن حاشیه سود محصولات بر روی محصولات اعمال می‌شود. به همین جهت شما می‌توانید در خرید گوشی شیائومی، حتی مدل‌های ارزان قیمتی را در گروه تلفن‌های همراه اقتصادی این شرکت نیز بیابید. از جمله مدل‌های مختلف در این دسته می‌توان گفت:

  • Xiaomi Redmi Note 9s: Redmi Note 9S یکی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت از برند شیائومی است. این یک تلفن خارق العاده با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان است که عملکرد مناسب پردازشی، دوربین ها و همچنین ماندگاری باتری از مزایای آن می‌باشد. در تست های عمر باتری Geekbench 4، بهترین طول عمر و نگهداری شارژ را که از تلفن های هوشمند دیده‌ایم، به خود اختصاص می‌دهد. از مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش 6.67 اینچ با تراکم پیکسلی 395 ppi، دوربین چهارگانه 48+8+5+2 و باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.
  • Xiaomi Poco M3: سری Poco نیز جزو دسته محصولات اقتصادی و میان‌رده از برند شیائومی است که مشخصات بسیار خوبی را در بین محصولات هم‌رده خود ارائه می‌کند. این گوشی در بازه قیمتی کمتر از 4 میلیون تومان برای خرید گوشی شیائومی در بازار عرضه می‌شود که از مشخصات مهم آن باید به صفحه نمایش 6.53 اینچ با تراکم 395 ppi، دوربین 3 گانه 48+2+2 و دوربین سلفی 8، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون مدل 662 و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.
  • Xiaomi Redmi 9: یکی دیگر از گوشی‌های بسیار پرطرفدار در حوزه تلفن‌های هوشمند اقتصادی، گوشی shiaomi redmi 9 است. این گوشی با قیمت بسیار جذاب و امکانات مناسبی که ارائه کرده است، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی شیائومی می‌باشد که به خوبی توانسته است مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. از مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش 6.53 اینچ با تراکم 395 ppi، دوربین چهارگانه 13+8+5+2 در عقب و دوربین 8 در جلو، پردازنده هشت هسته‌ای از نوع Helio G80 و همچنین باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود. قیمت این گوشی در حدود زیر 3.5 میلیون تومان عرضه می‌شود.

معرفی بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی شیائومی 2021

خرید گوشی شیائومی از موبایل کمک

با تقسیم بندی بهترین گوشی‌های برند شیائومی در سه دسته، اکنون کاربران می‌توانند با توجه به قیمت موبایل شیائومی، انتخاب راحت‌تری را داشته باشند. به همین جهت اگر تمایل به خرید یک گوشی هوشمند از این برند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه این مقاله، مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به وب سایت فروشگاهی و خدماتی موبایل کمک مراجعه کنید تا قیمت دقیق و جزئیات هر محصول را با توضیحات کامل‌تر دریافت نمایید.

موبایل کمک یک وب سایت معتبر و جامع در حوزه موبایل و تلفن‌های هوشمند است که خدماتی از جمله:

  • تعمیرات کامل تلفن‌های هوشمند از برندهای مختلف در سراسر ایران
  • پشتیبانی کاربران
  • فروش قطعات مورد نیاز برای مدل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند
  • فروش گوشی‌های هوشمند
  • و ...

را ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این مجموعه، از خدمات پشتیبانی و راه‌های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: