بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نحوه آپدیت نود 32 ورژن 14 و 15 ما در این مقاله سعی می کردیم گام به گام مراحل نحوه آپدیت نود 32 را بررسی کرده و مشکلات احتمالی را بررسی و در یک آموزش کامل در اختیار شما قرار دهیم.

قدم اول نحوه آپدیت نود 32

قبل از پرداختن به نحوه آپدیت نود 32 ابتدا باید مطمئن شوید که آیا از لایسنس معتبر برای آنتی ویروس خود در اختیار دارید یا خیر! اگر همانند تصویر زیر با رنگ قرمز در بخش home آنتی ویروس تان نوشته شده Product not activated و یا License is expired و بالا آن نیز با رنگ آبی نوشته شده Buy license و یا renew license بدانید که لایسنس شما نامعتبر یا اعتبار آن به پایان رسیده است.

پس در اولین اقدام باید بررسی کنید که آیا لایسنس شما معتبر است یا خیر.

نحوه آپدیت نود 32

نحوه وارد کردن لایسنس در نود 32

اگر از قبل لایسنس خرید کرده اید یا لایسنس رایگان دارید و آنتی ویروس شما مانند تصویر بالا به رنگ قرمز در آمده پیشنهاد می کنیم نحوه وارد کردن لایسنس نود 32 را مطالعه کنید.

قدم دوم نحوه آپدیت نود 32

به روزرسانی منظم آنتی ویروس ESET NOD32 یا ESET Internet Security بهترین روش برای اطمینان از حداکثر سطح امنیت رایانه شما است. ماژول Update اطمینان می دهد که هم ماژول های برنامه و هم اجزای سیستم همیشه به روز هستند.

با کلیک روی به Update در پنجره اصلی برنامه ، می توانید وضعیت به روزرسانی فعلی را از جمله تاریخ و زمان آخرین به روزرسانی موفقیت آمیز و در صورت نیاز به بروزرسانی مشاهده کنید.

علاوه بر به روزرسانی های خودکار ، برای ایجاد به روزرسانی دستی می توانید روی گزینه Check for updates کلیک کنید . به روزرسانی منظم ماژول ها و خود نرم افزار جنبه مهمی برای حفظ محافظت کامل در برابر کد مخرب است. لطفا به پیکربندی و عملکرد ماژول های محصول توجه کنید. برای دریافت به روزرسانی ها باید با استفاده از لایسنسی که برایمحصول خود خرید کردید، آن را فعال کنید. اگر در هنگام نحوه نصب نود 32 این کار را انجام نداده اید ، برای دسترسی به سرورهای بروزرسانی ESET هنگام به روزرسانی ، باید کلید لایسنس خود را برای فعال کردن محصول وارد کنید.

 

خرید لایسنس نود 32

شما می توانید برای خرید لایسنس نود 32 از سایت معتبر اقدام به خرید کنید. همچنین سایت آی نود دارای نمایندگی ESET از کشور ایران و افغانستان می باشد شما می توانید از صفحه اصلی سایت سرویس های متوع ما را مشاهده کنید.

نحوه آپدیت نود 32

Current version – شماره نسخه نسخه فعلی محصول را که نصب کرده اید نشان می دهد.

Last successful update – تاریخ آخرین به روزرسانی موفقیت آمیز را نشان می دهد. اگر تاریخ جدیدی در تصویر نمی بینید ، دلیل آن تاریخ انتشار این مقاله می باشد. تاریخی که شما در سیستم خود مشاهده می کنید باید برای همان تاریخ روز یا نهایت یک روز قبل باشد.

Last successful check for updates – تاریخ آخرین بررسی موفقیت آمیز برای به روزرسانی ها را نشان می دهد.

Show all modules – لیستی از ماژول های برنامه نصب شده را نشان می دهد.

برای شناسایی جدیدترین نسخه موجود آنتی ویروس ESET NOD32 ، بر روی Check for updates کلیک کنید.

قدم سوم نحوه آپدیت نود 32

روند آپدیت

پس از کلیک روی Check for updates ، بارگیری شروع می شود. نوار پیشرفت بارگیری و زمان باقی مانده برای بارگیری نمایش داده می شود. برای قطع به روزرسانی ، روی Cancel update کلیک کنید.

نحوه آپدیت نود 32

نکته مهم

در شرایط عادی ، علامت تیک سبز را در پنجره Update مشاهده می کنید که نشان می دهد برنامه به روز است. اگر علامت تیک سبز مشاهده نکردید ، برنامه قدیمی است و در برابر ویروس آسیب پذیرتر است. لطفاً در اسرع وقت ماژول های برنامه را به روز کنید.

 

به روزرسانی ناموفق

اگر ماژول پیام به روزرسانی ناموفق را دریافت کنید ، ممکن است به دلیل مشکلات زیر باشد:

  1. لایسنس نامعتبر– کلید لایسنس به اشتباه در تنظیم به روزرسانی وارد شده است. توصیه می کنیم بررسی کنید کلید لایسنس شما به درستی وارد نشده باشد. با کلیک بر روی Setup وارد بخش Advanced Setup شوید. همچنین شما می توانید دکمه میانبر F5 برای ورود به بخش Advanced setup استفاده کنید. شامل گزینه های بروزرسانی اضافی است. برای وارد کردن لایسنس جدید نود 32 ، از فهرست اصلی روی Help and support > Change license کلیک کنید.
  2. هنگام بارگیری پرونده های بروزرسانی خطایی رخ داده است – این می تواند ناشی از تنظیمات اتصال اینترنت نادرست باشد . ما توصیه می کنیم اتصال اینترنت خود را بررسی کنید برای مثال سایت eset.com را باز کنید . اگر وب سایت باز نشود ، احتمالاً اتصال اینترنت برقرار نشده است یا مشکلات اتصال با کامپیوتر شما وجود دارد. اگر اتصال اینترنتی فعال ندارید ، با ارائه دهنده خدمات اینترنت ( ISP ) خود تماس بگیرید.

نحوه آپدیت نود 32

نکته مهم

برای اطمینان از به روزرسانی صحیح همه ماژول های برنامه ، توصیه می کنیم پس از به روزرسانی موفقیت آمیز آنتی ویروس ESET ، کامپیوتر خود را ری استارت کنید. لازم نیست پس از به روزرسانی منظم ماژول ها ، همچنین لازم نیست با هر بر بار بروز رسانی جدید کامپیوتر را مجدد ری استارت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: