بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تازه ازدواج کرده اید و پر از اشتیاق هستید برای اینکه با همسرتان خانه رویایی خود را بسازید؟ چالش برانگیز ترین قسمت ماجرا جست و خیز از یک مغازه به مغازه دیگر برای یافتن قطعه یا وسایل مورد نیاز برای طراحی اتاق خواب و پذیرایی و تک تک نقاط خانه است و جالب ترین قسمت ماجرا مواقعی است که چشم در چشم همسرتان به نقطه های مشترکی رسیده اید و احساس خوبی به شما دست می دهد .

چند ایده منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل تازه عروس

زندگی در خانه یا آپارتمان مشترک متناسب با سلیقه شما یکی از مهمترن مواردی است که پس از عروسی به دنبال آن هستید، ممکن است شما قبل از اینکه تصمیم به ازدواج بگیرید در مکان های مختلفی زندگی کرده باشید اما مکانی که هنگام ازدواج دارید باید عاشقانه ترین و به یاد ماندنی ترین برای شما باشد

ایده هایی که دراین مقاله برای طراحی دکوراسیون تازه عروس مطرح می کنیم برای کمک به شماست تا از زندگی مشترک خود در یک مکان مناسب و زیبا لذت کافی را ببرید

تفاوت های دوست داشتنی بین زن و شوهر

بیایید قبل از هر چیزی این موضوع را روشن کنیم که واقعا مهم نیست که دو نفر سبک های متفاوتی از طراحی داخلی را می پسندند و یا هنگام انتخاب رنگ پارکت به اختلاف نظر می رسند، این را بدانید که یک زن و شوهر حتی پس از سال ها زندگی مشترک نمی توانند در بعضی موارد به توافق برسند

اولین قدم برای جلوگیری از درگیری و سردرگمی این است که باید بدانید چه چیزی می خواهید و برای زتدگی شما بهتر است، تفاوت ها هرچه باشد شما باید همدیگر را به اندازه کافی بشناسید تا بتوانید نیازهای خود را در دکوراسیون داخلی برطرف کنید

چند ایده منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل تازه عروس

استفاده از رنگ های مناسب در خانه تازه عروس

اگر قبل از ازدواج خانه مشترک خود را پر از رنگ های صورتی تصور کرده اید باید بدانید که مردها در اکثر موارد در مورد رنگ ها نظرشان خنثی است به جز رنگ صورتی بنا براین از استفاده بیش از حد آن جدا خودداری کنید.

بهترین رنگ ها برای اتاق خواب زوجین

رنگ صورتی را سعی کنید با رنگ های قهوه ای که مردانه تر هستند ترکیب کنید تا به نقطه مشترکی رسیده باشید.آیا برای این موضوع به دنبال رنگ مناسب هستید ؟ چرا سعی نمی کنید از یک تصویر مورد علاقه تان الهام بگیرید؟

بیایید بر روی یکی از دیوارها از پوستر دیواری استفاده کنید که رنگ های تجمل گرایانه در آن استفاده شده باشد، رنگ های شرابی و طلایی و بنفش از احساس تجمل غنی هستند و می توانند ایده مورد نظر شما را محقق کنند.

برای تقویت فضای اتاق خواب از رنگ های گرم استفاده کنید، به کارگیری یک پوستر دیواری رمانتیک با رنگ های خاص و دوست داشتنی می تواند برای تازه عروس ها پر از احساسات عاشقانه باشد.

چند ایده منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل تازه عروس

دیوارها و پنجره ها

حتما یک دیوار را از رنگ های خنثی مثل بژ ، خاکستری و یا سفید استفاده کنید تا بتوانید با گذاشتن اکسسوری های مختلف آن را جلوه دهید از ایده جسورانه چشم پوشی نکنید و آن را با استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب اجرا کنید.

پوشش پنجرها را تا میتوانید ساده و پرکاربرد انتخاب کنبد برا اینکه بهترین بهره را از نور طبیعی برده باشید، استفاده از یک پرده حصیری بافته شده حتی می تواند شما را به هدفی که می خواهد برساند.

با چیدن وسایل هرچند ساده ولی شخصی در قفسه های اتاق خواب کم شخصیت خود را بیان کنید، حتی اضافه کردن کمی شوخ طبعی در چیدمان فضا می تواند جلوه های بیشتری از شخصیت شما را نشان دهد.

از یک علاقه مشترک الهام بگیرید

از یک شعر یا طرح مشترک الهام بگیرید، استفاده از یک پوستر دیواری نستعلیق با شعر دلخواه شما در رنگ های گرم و زمینه پتینه شکل می تواند نیاز شما را برآورده کند.

دیوارپوش مقرون به صرفه و پر کاربرد

بیایید کمی بیشتر در مورد پوستر دیواری صحبت کنیم، به جرات میتوان گفت یکی از مقرون به صرفه ترین و پر کرابرد ترین پوشش های دیوار استف در ادامه این متریال را بیشتر به شما معرفی میکنیم.

پوستر دیواری

پوستر دیواری یک نوع دیوار پوش است که در ساختار آن از کاغذ دیواری استفاده شده و همانند آن بر روی دیوار اجرا می گردد با این تفاوت که شما در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری دخیل نیستید و باید از میان طرح های مشخص یکی را برگزینید ولی در پوستر دیواری انتخاب طرح و رنگ کاملا می تواند به عهده شما باشد.

تنوع بالای طرح ها در پوستر دیواری موجب شده که جوابگوی هر سلیقه و علاقه ای باشد، این نوع کاغذ دیواری در دسته بندی های مختلف موجود است و هر کدام می تواند در سبکی منحصر به فرد استقاده شود.

اتاق خواب تازه عروس

برای اتاق خواب تازه عروس می توانید از دو روش فوق العاده استفاده کرده و تحولی اساسی در آن ایجاد کنید.

  • تبدیل عکس شخصی به پوستر دیواری
  • استفاده از پوستر دیواری طبیعت و یا چهره در اتاق خواب

اگر از مراسم عقد یا عروسی خودتان عکسی دارید که برای هر دو نفرتان دوست داشتنی و خاطره انگیز است درنگ نکنید، آن را به یک پوستر دیوار ی بزرگ تبدیل کرده و بر روی دیوار روبروی تخت خود نصب کنید.

چند ایده منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل تازه عروس

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت می تواند حس آرامش و زیبایی طبیعت را برای شما به ارمغان بیاورد، پوستر طبیعت طرح جنگل و یا ساحل دریا زمانی که بر روی یکی از دیوارهای اتاق خواب نصب شود قطعا میتوان گفت طبیعت را به خانه آورده اید.

پوستر دیواری چهره یا ترکیب چهره و خط نیز می تواند گزینه مناسب و رمانتیکی برای پوشش دادن دیوار های اتاق خواب باشد، در نظر داشته باشید برای استفاده از پوستر دیواری نیازی نیست تمام دیوار ها را دیزاین کنید نصب آن بر روی یک دیوار کفایت می کند.

دکوراسیون پذیرایی تازه عروس

پیشنهاد می کنیم برای دیزاین پذیرایی از پوستر دیواری با طرح های خاص تری استفاده کنید در زیر به چند مورد اشاره میکنیم

  • پوستر دیواری لاکچری
  • پوستر دیواری خطاطی
  • پوستر دیواری پتینه
  • پوستردیواری مدرن
  • پوستر دیواری پشت تلوزیون
  • پوستر دیواری گل سه بعدی
  • پوستر دیواری نقاشی

استفاده هر کدام از این طرح ها بسته به سبک دکوراسیون داخلی شما و علابق شما می تواند بر روی دیوار شما به صورت معجزه آسا تغییرات اساسی ایجاد کند

خرید پوستر دیواری برای طراحی دکوراسیون تازه عروس

برای خرید پوستر دیواری ساده یا پوستر دیواری سه بعدی می توانید فروش گاه های اینترنتی زیادی را در اینترنت جسنجو کرده و بیابید ، پیشنهاد می کنیم برای این امر به مراکز تخصصی فروش پوستر دیواری مراجعه کنید.

وقتی سالها به صورت اختصاصی یک شرکت اقدام به تولید پوستر دیواری می کند قطعا خروجی بهتری در این صنعت دارد، برای مثال شرکت دکوراسیون داخلی دکورتک یکی از فعالان حوزه تولید پوستر دیواری سه بعدی می باشد که با تجربه 10 ساله توانایی تولید محصولاتی با کیفیت بالا را داراست شما می توانید با مراجعه حضوری به آدرس این شرکت و یا خرید اینترنتی از سایت دکورتک طرح مناسب خود را برای خانه جدیدتان فراهم کنید.

در این مقاله سعی کردیم نکاتی ساده و کاربردی را بیان کنیم ، امیدواریم برای شما کاربردی و جذاب باشد



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: