بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در این مقاله می خواهم شما را با انواع جذاب چاپ عکس که با پیشرفت تکنولوژی امکان پذیر شده آشنا کنم. امروزه هر کسی با داشتن یک گوشی همراه می تواند زیباترین عکس ها را بگیرد اما همیشه داشتن عکس ها به شکل فیزیکی لطف دیگری دارد. عکس نایت این امکان را به شما می دهد تا در خانه سفارش چاپ عکس دلخواه خود را ثبت نمایید.

حتما این شعر معروف را شنیده اید که: ما نمانیم و عکس ما ماند/ گردش روزگار برعکس است.

شما به همراه دوستان و خانواده دوره های سنی مختلف را در کنار هم سپری می کنید و لحظه های کودکی و جوانی و میانسالی مثل برق و باد می گذرد و هیچ چیزی جز خاطرات از آن ها باقی نمی ماند. جادوی تصویر و عکس می تواند لبخندهای شادی و غم شما را برای همیشه جاودان کند.

قاب عکس های قدیمی مادرها و مادربزرگ ها از جذاب ترین دارایی های معنوی یک خانواده است. پیشنهاد می کنیم شما به چاپ عکس بیشتر توجه کنید، زیرا ممکن است به هر دلیلی عکس ها از گوشی موبایل یا سیستمتان حذف شود و افسوسش برایتان باقی بماند اما چاپ انواع عکس به شکل فیزیکی خاطرات شیرین شما را ماندنی تر می کند.

چاپ عکس در دنیای مدرن

چاپ عکس آنلاین به چه صورت است؟

با پیشرفت تکنولوژی فرآیند چاپ از هر نظر پیشرفت کرده و تنوع زیادی پیدا کرده است. برای راحتی کار و صرفه جویی در زمان و اتلاف انرژی کمتر امکان سفارش چاپ عکس آنلاین در عکس نایت فراهم شد. شما با یک تاچ ساده می توانید عکس مورد نظرتان را برای چاپگرهای عکس دیجیتال آپلود کنید و در مدت کوتاهی آن را درب منزل خود دریافت کنید.
شما با مراجعه به سایت عکس نایت می توانید انواع مدل چاپ عکس را در هر سایزی سفارش بدهید. از چاپ معمولی و ساده روی کاغذ تا چاپ انواع عکس روی شاسی یا چیدمان عکس کنار یکدیگر و به صورت آلبوم و ...

زوج های جوانی که تازه زیر یک سقف رفته اند از مشتری های پروپاقرص چاپخانه های چاپ عکس هستند. معمولا آن ها دوست دارند عکس های دو نفره ی رمانتیک روز عروسیشان را در اتاق خواب یا پذیرایی خود داشته باشند و همیشه خاطره بهترین روز زندگی خود را زنده نگه دارند.

کیفیت عکس های دیواری خیلی مهم است و باید با رزولوشن بالا و متریال عالی چاپ شوند تا همواره زیبا و نو باقی بمانند. همچنین انواع قاب عکس و آلبوم عروسی را با ایده های متنوعی که برای چاپ این عکس ها ارائه و عرضه شده می توانید سفارش دهید.

 

درباره انواع مدل چاپ عکس

همانطور که اشاره شد پیشرفت تکنولوژی به فرآیند چاپ انواع عکس کمک زیادی کرده و کیفیت و تنوع بی نظیری در حرفه ی عکاسی و چاپ ایجاد شده است.

اگر معرفی انواع و اقسام مدل های چاپ عکس به زمان بسیار زیادی نیاز است. ما در این جا تنها چند نمونه از این خلاقیت های مدرن را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

قاب عکس

قاب عکس که چیز جدیدی نیست اما امروزه تنوع و رنگارنگی قاب عکس ها بسیار زیاد است. نگهداری عکس در قاب عکس بسیار آسان است، می توان آن را در هر جای خانه یا حتی محیط کار در جلوی چشم قرار داد. با دیدن عکس های جذاب و خاطره انگیز لذت ببرید.

شاسی عکس

چاپ عکس روی شاسی باید با بهترین دستگاه های چاپ انجام شود. جنس چوب شاسی و کاغذی که استفاده می شود باید بهترین باشد. این نوع عکس ها روی دیوار نصب می شود و بسیار زیبا و شیک جلوه می کند.

چاپ عکس روی شاسی به نسبت انواع دیگر چاپ ارزان محسوب می شود. معمولا جنس کاغذی که عکس روی آن چاپ می شود، لاستر و سیلک است. شاسی هایی در ابعاد گوناگون به صورت عمودی یا افقی برای این منظور استفاده می شوند. اگر شاسی تمام ام دی اف باشد کیفیت بالاتری دارد.

گاهی کاغذی که برای چاپ روی شاسی استفاده می شود از جنس تمام ابریشم و در اصطلاح سیلک بوده که قیمت گران تر اما کیفیت فوق العاده ای دارند.
استفاده از شاسی برای عکس یک راه عالی با قیمت مناسب برای زیبا کردن دکوراسیون منزل با نصب انواع عکس شخصی یا عکس طبیعت و... است.

چاپ عکس در دنیای مدرن

فوتوبوک
چاپ عکس به صورت کتابچه یک خلاقیت بسیار عالی است. این عکس ها را می توان بر روی کاغذ گلاسه بسیار با کیفیت به شکل کتاب چاپ کرد.

کارت تبریک

یک ایده جالب برای کارت تبریک، چاپ عکس دلخواه داخل کارت است. فکر کنید می خواهید تولد یک دوست یا عزیز سفر کرده ای را به او تبریک بگویید. حتما دیدن عکسی که حاوی خاطره ی مشترکی با شماست بسیار او را خوشحال خواهد کرد و لبخند شادی و رضایت را بر لبانش نقش خواهد زد.

عکس پولاروید

اگر آدم خاطره بازی هستید و دلتان می خواهد عکستان را مدلی چاپ کنید که شبیه عکس های کلاسیک سیاه و سفید باشد یا مدلی که گوشه هایش از چند جهت سفید باشد چاپ عکس پولاروید را انتخاب کنید.
در عکس پولاروید امکان این که تاریخ عکس یا توضیحاتی که دلتان می خواهد زیر آن در قسمت سفید نوشته شود، وجود دارد.

در چاپ این نوع عکس از تکنولوژی فوتوشیمی استفاده می شود، اگر دوست دارید عکستان پس زمینه با رنگهای متفاوت داشته باشد این امکان وجود دارد.

چاپ عکس پولاروید آسان است و اگر به صورت آنلاین سفارش داده باشید یک روز کاری بیشتر برای ارسال عکس به درب منزلتان زمان نمی برد.

چاپ عکس در دنیای مدرن

چاپ عکس دلخواه روی مگنت

از ایده های خلاقانه ی دیگر برای چاپ عکس، چاپ آن بر روی مگنت است که بیشتر برای چسباندن عکس ها با خاطرات شیرین و بیاد ماندنی شما روی یخچال استفاده می شود. هم زیبایی آشپزخانه را دارید و هم همیشه خاطرات شیرینتان جلوی چشمتان هستند و شیرینی آن ها یادآور شما می شوند.

سخن پایانی

چاپ عکس به روش فتوشیمی با کیفیت بالا به هیچ وجه کار آسانی نیست و نیاز به استفاده از دستگاه های چاپگر حرفه ای و پیشرفته دارد. قیمت چاپ انواع عکس با توجه به کیفیت آن و متریالی که برای چاپ استفاده شده، متفاوت است.

دقت کنید که چاپ عکس خود را به بهترین ها بسپارید. یک چاپ کننده حرفه ای باید به کار گرافیک کاملا مسلط باشد رنگ شناسی بالایی داشته باشد و ذوق و سلیقه هنری را با تجربه و تکنیک عالی عجین کند. بنابراین چاپ عکس همچون عکاسی یک جور هنر است.

شما می توانید به راحتی چاپ عکس های خود را چه در گوشی موبایلتان باشد چه در سیستمتان، به چاپ عکس آنلاین نایت بسپارید و درب منزل تحویل بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: