بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
فروشگاه های رادیاتور مدرن اینترنتی و حضوری مباحث بسیار جذاب امروز اینترنت مسیاشد، گلزرار رادیاتور یکی از قدیمی ترین فروشگاه حوله خشک کن استیل مدرن در طرح های دلخواه شماست که برای آشنایی بیشتر باید به آن مراجعه نمایید.

گلزار رادیاتور : بهترین فروشگاه حوله خشک کن استیل مدرن دکوراتیو

خشک کن ها وسایلی هستند که پس از تولید آن ها به فروشگاه های مختلف فرستاده می شوند و برای فروش گذاشته می شوند. شوفاژ ها و دیگر وسایل گرمایشی در فروشگاه های مخصوص به فروش می ‌رسند. فروشگاه های حوله خشک کن استیل نیز در سراسر کشور وجود دارند که انواع حوله خشک کن های استیل را عرضه می کنند. در ادامه ابتدا به توضیح رادیاتور خواهیم پرداخت و سپس در مورد حوله خشک کن ها و فروشگاه های حوله خشک کن استیل توضیح خواهیم داد.

رادیاتور چیست؟

پیش از آنکه به حوله خشک کن ها بپردازیم، بیایید بدانیم که اصلا رادیاتور ها چه هستند و چه انواعی دارند.

رادیاتور وسیله ای فلزی یا نیمه فلزی است که بسته به کاربردهایی که دارند، جنسی متفاوت دارند و برای انتقال انرژی حرارتی به محیط مورد نظر یا خانه شما است که بیشترین سایه به غیر از استفاده در محیط های منزل یا ادارات برای خودروها نیز استفاده می شود به عنوان یکی از کاربرد آنها خنک نگه داشتن ماشین ها است.

گلزار رادیاتور : بهترین فروشگاه حوله خشک کن استیل مدرن دکوراتیو

انواع مختلف رادیاتورها

در واقع رادیاتورها یا شوفاژ ها دارای جنس های متفاوتی هستند که یکی از پرکاربردرترین نوع آن ها حوله خشک کن ها می باشند. حوله خشک کن ها معمولاً در حمام یا آشپزخانه یا حتی در محیط های اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.

از این وسیله ها معمولاً برای خشک کردن حوله یا لباس های کوچک با الیاف نخ و غیره استفاده می شود و بیشتر برای این منظور طراحی و تولید شده است. اما به غیر از خشک کردن حوله و لباس ها معمولا برای گرم کردن فضاهای کوچک هم از این حوله خشک کن ها استفاده می شود. حوله خشک کن ها دارای انواع مختلفی از نظر جنس هستند برای مثال حوله خشک کن شیشه ای، مسی، فولادی، آلومینیومی، چدنی، استیل و غیره. در این مقاله قصد داریم شما را به حوله خشک کن های استیل و فروشگاه های حوله خشک کن استیل آشنا کنیم. در ادامه سعی داریم اطلاعات کافی در مورد مزایا و معایب حوله خشک کن های استیل و همچنین نوع کارکرد آن ها ارائه دهیم تا شما را در داشتن یک خرید مطمئن و مناسب همراهی کنیم .

گلزار رادیاتور : بهترین فروشگاه حوله خشک کن استیل مدرن دکوراتیو

بررسی ویژگی های حوله خشک کن استیل

معمولاً برای ساخت و تولید حوله خشک کن های استیل گاهی از سرب استفاده می شود . انتقال گرما در مسافت های متفاوت از این حوله خشک کن استیل استفاده می شود. از کاربرد اصلی حوله خشک کن استیل می توان به استفاده آن ها در سیستم های گرم شوفاژ منازل و اماکن مختلف برای گرم نگه داشتن محیط اشاره کرد. معمولا حوله خشک های استیل سبک تر و زیبا تر از حوله خشک کن های دیگر هستند. این نوع حوله خشک کن ها در مراکز فروش و فروشگاه های حوله خشک کن های استیل نسبت به دیگر خشک کن ها فروش بیشتر دارند.

اما توجه داشته باشید که حوله خشک کن های استیل با وجود فروش زیادی که دارند، دارای قیمت بالایی هستند و معمولاً در فضای که رطوبت زیادی دارد نصب می شوند. اکنون بیابید با مزایا و معایب آن ها بیشتر آشنا شویم:

مزایای حوله خشک کن استیل:

در محیط ‌های مرطوب مانند حمام ها زنگ نمی زنند.

حوله خشک کن های استیل بسیار سازگار با محیط زیست هستند چرا که این فلز قابل بازیافت است.

راندمان انتقال حرارت حوله خشک کن استیل نسبت به رادیاتورها و حوله خشک کن های فولادی بالاتر است.

در این حوله خشک کن ها امکان افزایش یا کاهش طرح‌ ها وجود دارد که در نتیجه امکان افزایش توان گرمادهی رادیاتور ها را بالا می برد.

نکاتی که پیش از ورود به فروشگاه های حوله خشک کن استیل باید بدانید!

مطمئنا در هنگام خرید در فروشگاه های حوله خشک کن استیل به این موضوع توجه کرده اید که حوله خشک کن های استیل معمولاً به صورت های مختلف تولید می شوند و به دلیل زیبایی زیادی که دارند توجه شما را بسیار جلب خواهد کرد.

معمولا حوله خشک کن های استیل ممکن است که به صورت پره ای تولید شوند طرح های حوله خشک کن های استیل به علت داشتن پره های فرعی جانبی دارای سطح تماس بیشتری نسبت به رادیاتور چدنی و فولادی می باشند.

هر متر مربع حوله خشک کن استیل در شرایط معمولی و اختلاف دمای ۶۰ درجه سانتیگراد حدود ۲۵۰ کیلو کالری در ساعت به محیط حرارت می بخشد که این عدد زیادی است. البته برای شرایط آب و هوایی چون تهران به شرط عدم نفوذ بیش از حد هوای سرد به داخل و وجود تنها یک بار در معرض هوای سرد خارج در طبقات بست ساختمان ها می ‌توان به صورت تقریبی برای هر متر مربع از بنای مفید ۸۵ کیلو کالری برای طبقه بالای پارکینگ و برای هر متر مربع بنای مفید حدود ۹۵ کیلوکالری و همچنین برای واحد که هایی که در زیر سقف شان واقع شده اند حدود ۱۲۰ کالری در نظر گرفته شود.

گلزار رادیاتور : بهترین فروشگاه حوله خشک کن استیل مدرن دکوراتیو

چه مکان هایی مناسب نصب حولع خشک کن های استیل است؟

معمولا در فروشگاه های حوله خشک کن استیل به مشتریان خود در مورد محل نصب این نوع خشک کن ها توضیح می دهند. در واقع بهترین مکان برای استفاده از حوله خشک کن ها مکان هایی هست که نیاز به کنترل دقیق دما و رطوبت ندارد، چرا که تنها توانایی رادیاتورها و حوله خشک کن ها تولید گرما است و به قابلیت تنظیم درجه حرارت و رطوبت محیط نیاز نیست.

این وسیله میزان رطوبت نسبی اتاق را کاهش می دهد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی توانستند این نوع از معایب آن ها را نیز برطرف کنند، اما باید به این نکته توجه کرد که به دلیل تجمع هوای گرم در زیر سقف ها استفاده از حوله خشک کن ها نه تنها در شرایطی که فاصله کف تا سقف محل مورد نظر حداکثر ۳ متر باشد مناسب است که برای فضاهایی که با ارتفاع بیشتر نیز مناسب است البته اگر می خواهید حوله خشک کن های خود را در این مکان ها نصب کنید از وسایل گرمایشی چون سند کویل هواساز و غیره استفاده کنید.

محل نصب حوله خشک کن های استیل

در فصل زمستان توسط حوله خشک کن های استیل گرما به محیط داخل ساختمان منتقل می‌ شود ولی دمای اتاق ها معمولاً ثابت بوده و افزایش نمی‌ یابد.

تلفات حرارتی در ساختمان ها معمولا از دو طریق انجام می‌ گردد یکی تلفات حرارت ناشی از جدار های سقف کناف دیوار و پنجره و غیره دیگری تلفات ناشی از نفوذ هوای سرد در عرض‌ های پنجره می باشد.

در فضای که رطوبت زیاد است مانند حمام دستشویی و غیره از حولهخشک کن های استیل استفاده می شود. این حوله خشک کن ها معمولا به صورت دیواری نصب شده و در زیر پنجره های اتاق هم قابل نصب می باشد و فاصله پایین هر بلوک از فاصله اتاق یا سالن ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر می باشد.

نحوه ساخت حوله خشک کن استیل

شاید در هنگام بازدید از فروشگاه های حوله خشک کن استیل به این نکته توجه کرده باشید که حوله خشک کن های از چه فرآیندی ساخته و تولید می شوند حوله خشک های استیل از فرآیند تولید متشکل از ریخته گری تحت فشار دهیم کاری سخت رنگ آمیزی و کنترل طرفیت برخوردار بوده که شمش ‌های استیل ماده اولیه و اساسی تولید این نوع خشک کن است. ماهیت عملکرد مکانیکی و فرآیند تولید این حوله خشک کن ها در واحدهای تولیدی آلودگی‌ های زیست محیطی را در برخی از صنایع عامل بازدارنده و محدوده کنترل به شمار می آید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند .



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز