بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

همانطور که گفتیم نوارهای خطر دارای رنگ های مختلف و یا ترکیبی از رنگ های متفاوت هستند. رنگ زرد، رنگی است که به سرعت توسط چشم دیده می شود و می توان از آن در شب و روز استفاده کرد.

به همین دلیل سازمان ها و افراد زیادی به منظور ایجاد هشدار از این رنگ و یا از ترکیب این رنگ با دیگر رنگ ها استفاده می کنند.

سازمان های برق، افراد خصوصی و کارگران شهرداری برای خطر ریزش مصالح ساختمانی، مناطق آلوده به مواد شیمیایی، پلیس آگاهی به منظور محصور کردن صحنه جرم، ایستگاه های آتش نشانی و ... همگی از این رنگ برای مطلع شدن مردم از خطر استفاده می کنند.

نوار خطر زرد رنگ

فروش ویژه نوار خطر

فروش انواع نوار خطر در رنگها و سایزهای مختلف- کیفیت عالی – قیمت مناسب- تخفیف ویژه برای خریدران عمده و عزیزانی که برای اولین بار از ما خرید می کنند

نوار خطر ها در انواع مختلف هستند که ما به شما همه ی انها را معرفی میکنیم تا برحسب نیاز خود سفارش دهید . به عبارات زیر توجه فرمایید ????

1-نوار خطر سفید / قرمز برای پیشگیری از آتش سوزی و تجهیزات حفاظتی
2- نوار خطر سفید / مشکی برای خانه داری و علامت گذاری راهروها
3- نوار خطر زرد / بنفش برای خطر تشعشعات
4- نوار خطر سفید / سبز برای ایمنی و کمک های اولیه
5- نوار خطر سفید / آبی برای دستگاه های معیوب
6- نوار خطر سفید / نارنجی برای ترافیک و هشدار برای احتیاط
7- نوار خطر زرد / مشکی برای خطرات فیزیکی

نوار خطر برق – نوار خطر لوله گاز – نوارخطرلوله نفت – کابل شرکت مخابرات – کابل فیبر نوری – شرکت آب و فاضلاب – آب و فاضلاب روستایی – آب و فاضلاب شهری …

کلیشه های اکثر نوار خطر های عمومی موجود می باشد و نیازی به هزینه کلیشه نمی باشد .

نوار خطر زرد رنگ

فروش نوار خطر برق

ادارات برق نیز یکی دیگر از سازمان هایی هستند که روزانه می توانند با مشکلات زیادی روبرو شوند و یا به دلیل روند کاری خود به طور دائمی در حال انجام پروژه های جدید و برق رسانی به مکان های مختلف هستند.

به همین دلیل این ادارات نیز نیاز زیادی به استفاده از نوارهای خطر نارنجی و زرد پیدا می کنند.

این ادارات عموما از نوارهای خطر زرد و یا نارنجی با متن های اعلام خطر و یا احتیاط با عنوان برق گرفتگی استفاده می کنند.

این ادارات نیز با استفاده از این نوارها محدوده ای که دارای مشکلات تاسیساتی و اتصالی کابل های برق و یا راه اندازی تاسیسات هستند را محصور می کنند و از مردم می خواهند که به این محدوده ها نزدیک نشوند.

قابل ذکر است که فروش نوار زرد رنگ به خودی خود بالا می باشد، اما ادارات برق سراسر کشور نیز می توانند یکی از خریداران اصلی این نوع نوارهای خطر با نوشته های خطر و یا هشدار اداره برق باشند.

نوار خطر زرد رنگ

فروش نوار خطر

حالا که با این نوارها آشنا شدیم باید بدانیم که بیشترین فروش این نوارها شامل نوارهای زرد رنگ و قرمز رنگ می باشد، در این میان نوارهای شبرنگ نیز دارای فروش خوبی می باشند و تاسیسات و افراد از آنها استقبال خوبی می کنند. زیرا این نوارها می توانند در شب نیز دارای دید خوبی باشند و اعلام هشدار کنند.

شرکت های سازنده این نوارها را در کیفیت های مختلف از نظر جنس، نوع رنگ پاشی و تنوع رنگی در درجه های ممتاز، درجه یک و درجه دو تولید می کنند.

برخی اوقات کیفیت و نوع رنگ پاشی انواع نوار خطر برای افراد مهم نمی باشد، اما برخی اوقات نیز افراد و شرکت ها با توجه به نوع استفاده و میزان ماندگاری آنها را تهیه می کنند.

نوارهای خطر علاوه بر رنگ های زرد، قرمز، دارای رنگ های آبی، سفید، سبز، نارنجی و ... نیز می باشند.

برای فروش نوار خطر باید قانون های خاصی را رعایت کرد، ابتدا اینکه باید نوع رنگ پاشی، کیفیت و جنس نوارهای خطر مطابق با استانداردهای سازمان ایمنی باشد.

این نوار های خطر باید از عرض های مشخصی که بتوان نوشته های مختلف را روی آنها نوشت و از دور نیز قابل مشاهده باشند، برخوردار باشند.

افراد نمی توانند هر رنگی از این نوارها را بر موارد مشابه استفاده کنند و نوع رنگ انتخابی باید با نوع استفاده مطابقت داشته باشد. به طور مثال برای مشکلات آتش نشانی باید از نوارهای خطر نارنجی یا قرمز استفاده کرد و نمی توان از رنگ آبی برای اعلام خطر استفاده کرد.

یکی دیگر از مواردی که می تواند بر میزان فروش انواع نوارهای خطر تاثیرگذار باشد، میزان مقاومت آنها در بر پوسیدگی، تغییرات جوی، ابعاد و وزن آنها می باشد.

قابل ذکر است که وزن نوار های خطر به ابعاد و طول و عرض آنها بستگی دارد و شرکت های مختلف سعی می کنند نوارهای خطر چند گرمی تا چند کیلوگرمی را بسازند.

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت www.navarekhtar.com مراجعه نمایید.

تلفن های تماس :09127007008

تلفن کارخانه : 6-02155293301

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز