بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

از جمله پر کاربرد ترین لوازم در همه آشپزخانه ها یخچال می باشد که وظیفه سلامت و تازه نگهداشتن مواد غذایی را دارد. همه یخچال ها بعد از مدتی استفاده، نیاز به سرویس و یا حتی تعمیرات را دارد. یکی از راه های تعمیر انواع یخچال، تماس با دیجی تعمیرکار می باشد. متخصصین با تجربه این مجموعه با حضور در محل، می توانند اقدام به تعمیر انواع مدل یخچال و ساید بای ساید نمایند. در ادامه قصد داریم شما را با ایراد و مشکلات یخچال های برند جنرال الکتریک، سامسونگ و کنوود آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

تعمیر انواع یخچال در محل توسط دیجی تعمیرکار

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

یخچال های جنرال الکتریک به دلیل کارایی و عملکرد قوی خود در بین خانواده های ایرانی محبوب شده اند. یخچال‌های جنرال الِکتریک بسیار مدرن هستند اما محصولات مدرن نیز در معرض اختلال در عملکرد و یا خرابی اند که البته تعمیر آن‌ها نیاز به تخصص دارد و کار هر کسی نیست. تعمیر یخچال جنرال الکتریک و تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک نیز مستلزم داشتن دانش، مهارت و تجهیزات است، لذا به این منظور نباید به افراد غیر متخصص اعتماد کرد.

مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک نیز با وجود کیفیت بالایی که دارد، ممکن است دچار یک سری مشکلات شود. در ادامه تعدادی از این عیوب اشاره خواهیم کرد:

  • یخچال روشن نمی شود
  • یخچال فریزر یک سره کار می کند
  • یخچال صدای زیاد و ناهنجاری دارد
  • یخچال نشت آب دارد
  • سرمای درون یخچال نامتعادل است
  • خرابی موتور و یا کمپرسور یخچال
  • یخ زدایی یخچال دچار ایراد شده است
  • خرابی یا سوختن برد

ارور HRS : ارور hrs از متداول ترین مشکلات در یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک است. علت نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر یخچال، می تواند به دلیل خرابی برد الکترونیکی باشد. پس باید یخچال را خاموش کنید تا سرمای دستگاه کم شود. سپس با تعمیرکار یخچال تماس حاصل نمایید.

صفحه نمایشگر یخچال خاموش شده : علت عدم نمایش دما و خاموشی صفحه نمایشگر در یخچال جنرال الکتریک مربوط به برد الکترونیکی و یا سیم کشی دستگاه است. در این صورت برد یخچال باید تعویض شود.

صدای زوزه شدید از درون یا پشت یخچال جنرال الکتریک : علت صدا در یخچال می تواند به چند دلیل باشد، یا صدا مربوط به برخورد لوله با بدنه دستگاه است. یا مربوط به کارکرد موتور است و حتی می تواند به دلیل فن کنار موتور یخچال باشد.

خروج آب از زیر دستگاه : علت خروج آب از زیر یخچال جنرال الکتریک می تواند به دلیل پوسیدگی و یا شکستگی شلنگ هایی داخل دستگاه هستند. که در این صورت باید فیلتر یخچال تعویض شود. با تعویض این شلنگ ها مشکل یخچال حل خواهد شد.

صدای تیک تیک در یخچال :
علت صدای تیک تیک در یخچال مربوط به برد یخچال و یا تایمر است. اگر صدا از پشت یخچال بود، مربوط به موتور یخچال می باشد.

تعمیر انواع یخچال در محل توسط دیجی تعمیرکار

داغ شدن بدنه و ستون ها در یخچال : داغ شدن بدنه یخچال جنرال الکتریک، به فن کنار موتور مربوط است. که در این صورت حتما و سریعا باید فن کمپرسور تعویض شود. چون در غیر اینصورت موتور یخچال داغ کرده و می تواند باعث آسیب و حتی سوختگی موتور یخچال شود. در صورت برخورد به این مشکل فورا با شماره های دیجی تعمیرکار تماس حاصل فرمایید تا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

نحوه تعمیر یخچال جنرال الکتریک

مجموعه دیجی تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را داشته و متخصصان کارکشته آن تسلط کافی در زمینه تعمیر این مدل یخچال در کمترین زمان ممکن را دارند. تکنسین هایی این مجموعه مرتبا در حال آموزش و کسب دانش روز می باشند.

روش کار به این صورت است که در ابتدا یخچال عیب یابی شده تا نوع ایراد یخچال پیدا شود. یافتن عیب بسیار مهم است چون تعمیر درست به این مرحله وابسته است. بعضی اوقات در تعمیر یخچال نیاز به تعویض قطعه می باشد که استفاده از قطعات اورجینال و اصلی بسیار مهم است. کارشناسان تعمیرگاه دیجی تعمیر همیشه از قطعه فابریک و اصلی استفاده می کنند که گارانتی معتبر نیز دارد.

 

تعمیرات یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ در مدل های مختلف تولید و در بازار عرضه موجود است. یخچال های جدید سامسونگ کاربرد دقیقی دارند. با این حال ممکن است بعضی مواقع یخچال ها دچار ایراد شوند، و نیاز به تعمیر یخچال وجود داشته باشد.

عیوب متداول یخچال سامسونگ

یک سری ایرادات متداول برای یخچال ها وجود دارد که باید به فکر تعمیر آن باشید. چون بروز این خطاها به علل فنی بروز می نماید. که تنها متخصصیان در امر تعمیر یخچال می توانند به راحتی آن را شناسایی و رفع نمایند. در ادامه تعدادی از این عیوب متداول یخچال سامسونگ آورده شده:

  • یخچال روشن نمی شود و چراغ آن خاموش است
  • چراغ یخچال روشن است اما کار نمی کند
  • چراغ یخچال فریزر کار نمی کند
  • یخچال فریزر به اندازه کافی سرد نیست
  • سرمای یخچال به میزان زیاد و غیر عادی
  • صدای ناهنجار و بلند فریزر
  • یخچال بدون اتومات و یک سره کار می کند
  • یخچال سریع کار می کند و تایم میانی بسیار کمی دارد
  • فریزر یخ زدایی نمی کند
  • درون یخچال بوی نامطبوعی دارد
  • از یخچال آب نشت می کند

یخچال سامسونگ خنک نمی کند: علت این مشکل می تواند مربوط به دلیل وجود برفک در اواپراتور ، نشت گاز، خرابی کمپرسور، خرابی فن، گرفتگی لوله دیفراست، خرابی دمپر هوا، خرابی کلید بین درب، خرابی سنسور یا ترموفیوز باشد.

صدای غیرطبیعی یخچال سامسونگ: صدای غیرطبیعی یخچال مربوط به خرابی فن یا خرابی کمپرسور و یا عدم تراز دستگاه باشد. لرزش لوله های متصل شده به کمپرسور نیز می تواند باعث بروز صدا گردد.

یخچال سامسونگ اتومات نمی کند: در صورتی که یخچال یکسره کار می کند، شاید به علت نشت گاز باشد که سرمای دستگاه افت می کند. علت این خطا می تواند خرابی ترموستات یا سنسورهای درون یخچال باشد.

یخچال سامسونگ روشن نمی شود: اگر یخچال روشن نمی شود، پریز برق و دوشاخه یخچال را بررسی کنید. و حتی ممکن است به علت خرابی برد اصلی، یخچال روشن نشود.
بهتر است بدایند که تمامی خطاها و عیوب یخچال فریزر سامسونگ را می توان به کمک تعمیرکار مجرب در سریعترین زمان ممکن رفع کرد. تعمیرکاران حاضر در دیجی تعمیرکار، در زمینه تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ بسیار وارد هستند، به همین دلیل مشتریان نیز از نحوه و انجام سریع کار رضایت کامل را دارند.

تعمیر انواع یخچال در محل توسط دیجی تعمیرکار

مراحل تعمیر یخچال سامسونگ

در حالت کلی تعمیر یخچال سامسونگ در دو مرحله انجام می شود.

مرحله اول: عیب یابی از یخچال است که باید توسط متخصص و با بررسی کارکرد یخچال مشخص شود. لازم به ذکر است اگر یخچال شما به هر دلیل دچار خرابی شد، تنها کافیست با دیجی تعمیرکار در تماس باشید. این مجموعه با اعزام تکنسین های مجرب خود، نسبت به شناسایی و رفع مشکل یخچال سامسونگ اقدام می نماید.

مرحله دوم: بعد از تشخیص عیب یخچال، رفع مشکل است، و برای رفع عیب نیز، احتمالا دستگاه نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب خواهد داشت. تکنسین های دیجی تعمیرکار، با توجه به دانش فنی خود سعی در تعمیر یخچال با استفاده از قطعات فابریک و باکیفیت هستند. و همچنین همواره سعی در مقرون به صرفه بودن هزینه تعمیر خواهند داشت.
دیجی تعمیرکار برای تعمیر انواع دستگاه ها فقط از قطعات اصل و فابریک استفاده می کند. و نیز تمام قطعات مورد استفاده در جریان تعمیر، دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر می باشند.

 

تعمیرات یخچال دوو

یخچال دوو از نظر فنی از جدیدترین تکنولوژی روز استفاده می کند و در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر است. در صورت مشاهده اختلال در کارکرد این دستگاه، باید سریعا نسبت به رفع و تعمیر آن اقدام نمایید تا دچار مشکل بزرگتری نشوید.

اگر مشکل یخچال شما به صورتی بود که نیاز به تعویض قطعه ای داشت، می توانید مطمئن باشید که تعمیرکاران حرفه‌ای مجموعه دیجی تعمیرکار فقط از قطعات فابریک و اصل استفاده می نمایند.

عیوب متداول یخچال دوو

یخچال های دوو در انواع مختلف و در معرض خطاها و اختلال هستند. از جمله مهمترین این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یخچال فریزر روشن است اما کار نمی کند.
  • یخچال اتومات نمی کند.
  • درب یخچال بسته نمی شود.
  • دمای دستگاه نا میزان است.
  • یخچال سر و صدای ناهنجاری دارد.
  • یخچال دارای نشت آب می باشد.
  • برد الکترونیکی یخچال خراب است.

 یخچال دوو به میزان کافی خنک نیست: سرد نبودن یخچال می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله می تواند به دلیل تنظیم دمای یخچال بر روی میزان کم باشد. دقت کنید که یخچال را در نزدیکی لوازم گرمایشی و نیز نور مستقیم خورشید قرار ندهید. بهترین دمای برای کارایی بهتر یخچال دوو باید بین ۱۶ تا ۳۲ درجه سانتی گراد باشد. و همچنین توجه داشته باشید که فاصله پشت یخچال با دیوار حتما بیشتر از ۱۰ سانتی متر باشد. اگر موتور یا کمپرسور یخچال دچار مشکل شد باید تکنیسین های دیجی تعمیرکار تماس بگیرید.

غذا درون محفظه یخچال یخ می زدند:
ابتدا دمای یخچال را چک کنید که بر روی، دمای بسیار بالا تنظیم نباشد. در صورتی که دمای داخل یخچال کمتر از ۵ درجه سانتی گراد باشد، غذا یخ خواهد زد. اگر میزان آب درون غذا زیاد باشد، و نیز ظرف غذا در نزدیکی دریچه هوای سرد یخچال قرار داشته باشد، غذا یخ می زند. همیشه به یاد داشته باشید که غذا های آبکی را در بخش بالای یخچال بگذارید.

دلیل سر و صدای زیاد یخچال دوو : یکی از علل صدای زیاد یخچال دوو می تواند نامیزان بودن یا عدم تراز یخچال باشد. پس ابتدا چک کنید که یخچال به صورت درست در جای خود ثابت باشد و تکان نخورد.بعد اطمینان حاصل کنید که فاصله بین دیوار و پشت یخچال بیشتر از 10 سانتی متر باشد. اگر باز هم از پشت یخچال  ثدا می شنوید، احتمالا موتور یخچال دچار مشکل شده است و یا فن کندانسور خراب شده. که در این  صرت حتما با تعمیرکار متخصص تماس بگیرد تا یخچال را چک کند.

داخل یخچال بوی نامطبوع می دهد: در ابتدا مطمئن شوید که غذا های درون یخچال دارای درب پوش مناسب هستند. همیشه قفسه های درون یخچال را مرتبا تمیز کنید. قرار دادن مواد غذایی بر روی قفسه ها می تواند، بوی نامطبوع ایجاد کند.

چک کنید که مواد غذایی درون یخچال بیشتر از ۴ روز در یخچال نمایند. چون احتمال خرابی برای مواد غذایی وجود خواهد داشت.

دلیل گرم شدن جلو و کنار درب یخچال :

لوله هایی به عنوان مخازن مبرد جهت تگهداری گرما درون یخچال قرار دارند. این لوله ها داخل حفره های یخچال تعبیه شده اند تا از ایجاد رطوبت و نم روی دستگاه جلوگیری کنند تا مشکلی ایجاد نشود. بنابراین با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید تا این لوله ها را بررسی کند تا دچار پوسیدگی و خرابی نشده باشند. در صورتی بروز این موارد نسبت به تعویض آن اقدام نماید.

جمع شدن آب بر روی لامپ داخلی یخچال :

رطوبت یا قطره های آب بر روی لامپ درون یخچال دوو، در زمان باز و بسته شدن درب و تغییر دمای ناگهانی به وجود می آید. جزو مشکلات دستگاه نیست.

تعمیر انواع یخچال در محل توسط دیجی تعمیرکار

هزینه تعمیر یخچال دوو

برای تعمیرات یخچال دوو تماس با دیجی تعمیرکار را به شما پیشنهاد می کنیم. چون این تعمیرگاه بهترین قیمت را با عالی ترین خدمات برای مشتریان خود در نظر می گیرد. هدف اصلی دیجی تعمیرکار راضی بودن مشتری و رفع عیوب دستگاه می باشد و همچنین در این امر، مقرون به صرفه بودن هزینه تعمیر یخچال را نیز در نظر دارد. در صورت نیاز، از قطعات فابریک در یخچال استفاده می کنند تا عملکرد و دوام دستگاه را تضمین کنند.

نتیجه گیری

تعمیرگاه دیجی تعمیرکار خدمات عیب یابی و تعمیر انواع دستگاه های برقی از جمله انواع برند یخچال را در شمال، شرق و غرب تهران ارائه می‌دهد. شما به راحتی می توانید به راحتی با شماره تلفن های ذکر شده در زیر تماس بگیرید. این مجموعه نیز با ارسال تکنسین های با تجربه خود به محل، اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند. ارسال متخصص در محل، استفاده از قطعات فابریک و اصل، قیمت و هزینه مناسب و مقرون به صرفه از مزایای تماس با دیجی تعمیرکار می باشد.
سایت: https://digitamirkar.com
شماره تماس: 660894100-021 و 09125018066
آدرس: خیابان آزادی خیابان بهبودی پلاک 212



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: