بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در عصر تکنولوژی با بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک علاوه بر راحتی کار شاهد امنیت بیشتر نیز هستیم. برای مثال قفل الکترونیکی یا همان قفل هوشمند با قابلیت هایی که دارد امنیت دو چندانی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. علاوه بر این استفاده از اتوماسیون هایی نظیر اتوماسیون پارکینگ و یا اتوماسیون باشگاهی موجب کنترل سریع و با کم ترین درصد خطا می شوند.

شرکت راماتیم با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه سیستم های هوشمند اداری، باشگاهی، مسکونی و غیره مشغول فعالیت بوده و شما برای بهره گیری از خدمات این مجموعه می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در انتهای این صفحه با کارشناسان راماتیم تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان واحد پشتیبانی برخوردار شوید.

در ادامه این مطلب به بررسی قفل الکترونیکی، اتوماسیون پارکینگ و اتوماسیون باشگاهی که در حیطه فعالیت این شرکت میباشند، می پردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قفل الکترونیکی / اتوماسیون پارکینگ / اتوماسیون باشگاهی

قفل هوشمند چیست؟

امروزه قفل ها و کلید ها درحال تغییر فاز از حوزه مکانیکی به الکترونیکی هستند. قفل های الکترونیکی طیف وسیعی از روش های احراز هویت را برای ما فراهم می آورند . قفل هوشمند در واقع مطابق یک الگوریتم از پیش طراحی شده یک الگوی فیزیکی یا دیجیتالی را برای رد یا پذیرش ذخیره می کند. قفل هوشمند کمد و یا آپارتمانی مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده و از ضریب اطمینان و ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند. قفل‌ الکترونیکی از میکروچیپ‌هایی برای نگهداری اطلاعات استفاده می‌کنند و یوزر معینی ندارند. از جمله مزایای قفل هوشمند این است که وابسته به سیستم و نرم افزار است و تایمرهای کاربران به طور خودکار قادر به عملکرد مطابق زمانبندی تعریف شده می باشند؛ ناگفته نماند که این قفل های الکترونیکی نیاز به اتصال مستقیم به سیستم برق رسانی نداشته و منبع تغذیه و تامین انرژی آنها وجود نهایت 12 ولت است که در سیستم هوشمند تعبیه شده است.

مزایای نصب قفل هوشمند آپارتمانی

گفتنی است در وهله اول استفاده از قفل هوشمند الکترونیکی میتواند فضایی لوکس و مورد پسند در یک ساختمان ایجاد کند. چنین امکانی منجر به ایجاد احساس آرامش در ساکنان می‌گردد. اما باید گفت علاوه بر این مزیت محاسن بسیاری دیگر نیز باید برای استفاده از این قفل ها متذکر گردید:

ساکنین ساختمان ها دیگر نیاز به حمل و نقل و مراقبت از کلیدهای دست و پاگیر و دردسر ساز ندارند و بدون تماس فیزیکی می توانند درب اتاق خود را باز کنند.

دیگر مزیت قفل های هوشمند نسبت به قفل های سنتی این است که در قفل‌های هوشمند می‌توان با انجام زمان‌بندی، برای دسترسی و تردد، محدودیت‌های متفاوت اعمال نمود. که می تواند برای محیط هایی نظیر مهد کودک یا بیمارستان و بطور کلی مراکز حساس، بسیار مفید و کاربردی باشد.

قفل‌های هوشمند معمولا می‌توانند از راه دور یا دوربین نصب‌شده بر در کنترل شوند و به شما حالت باز یا بسته بودن قفل در را نشان دهند. و همچنین امکانات ویژه ای نظیر آپدیت‌های جدید باعث می‌شود قابلیت‌های قفل هوشمند به سادگی با نسخه های پیشرفته تر تقویت گردند.

قفل الکترونیکی / اتوماسیون پارکینگ / اتوماسیون باشگاهی

با توجه به ماهیت مدرن قفل هوشمند آپارتمانی امکان طراحی های ظاهری بر اساس طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های مختلف در مقایسه با قفل های سنتی میسر است.

از جمله مزایای دیگر قفل هوشمند آپارتمانی، این امکان برای ساکنین ساختمان ها مهیا است تا بوسیله استفاده همزمان بعنوان سوئیچ اتصال برق نیز از این قفل های هوشمند در مشاعات ساختمان استفاده نمایند تا در مصرف انرژی و متعاقبا در هزینه های جاری ساختمان نیز صرفه جویی صورت پذیرد.

اتوماسیون پارکینگ

نرم افزار مدیریت پارکینگ یکی از جدیدترین روش‌های کنترل پارکینگ‌ها بحساب می آید و قادر است خودرو را از فاصله 3 متری گيت يا راه‌بند شناسایی نماید و پس از تصمیم‌گیری در مورد مجاز بودن خودرو، دستور باز شدن راه‌بند بصورت اتوماتیک صادر می‌شود. این نرم افزار حاصل تلاش های شبانه روزی برنامه نویسان شرکت راماتیم بوده و در عین سادگی محیط نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی می باشد.

مهم ترین مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت پارکینگ

برای داشتن اطلاعات کامل از ورودی و خروجی در پارکینگ‌ها علاوه بر مدیریت بسیار دقیق استفاده از نرم افزار مدیریت پارکینگ یا اپراتور نرم افزار بسیار کاربردی است زیرا با استفاده از نرم افزار مدیریت پارکینگ می توان در هر زمان اطلاعاتی دقیق و آنلاین از پارکینگ را به دست آورد. اطلاعاتی نظیر: تعداد تردد خودروها، تعداد جایگاه های خالی، میزان درآمد و... .

کاملا مشخص است که با داشتن اتوماسیون پارکینگ مدیریت تمامی برنامه و کارها طبق روال و سرعت بیشتری صورت می گیرد از این رو نرم افزار مدیریت پارکینگ موجب صرفه جویی در زمان نیز تا حدود زیادی می شود. زیرا وسایل نقلیه می توانند که با سرعت بیشتری حرکت کنند و ترافیک را می توان با شیوه ای بهتر کنترل کرد. پس نتیجه می گیریم که صرفه جویی مالی در نیرو های انسانی و تجهیزات، کاهش خطاهای انسانی و حداقل شدن سرقت خودروها از مهم ترین مزیت های نرم افزار مدیریت پارکینگ هستند.

قفل الکترونیکی / اتوماسیون پارکینگ / اتوماسیون باشگاهی

انواع سیستم اتوماسیون پارکینگ هوشمند پارکینگ

سیستم اتوماسیون پارکینگ بصورت سه فناوری مختلف ارائه می‌شود:

1 ) سامانه کنترل تردد خودرو پلاک خوان

2 ) سامانه آنتن برد بلند مبتنی بر تگ‌های برد بلند

3 ) سامانه کنترل تردد مبتنی بر کارت‌های برد کوتاه و کارت‌خوان

طی سال‌های اخیر با گسترش استفاده از اتوماسیون پارکینگ، مدل‌های مختلف این سیستم معرفی و استفاده شده‌اند که PGS، PMS، RFID و ANPR تعدادی از آن‌ها می‌باشند. PGS یا سیستم راهنماي پارکينگ شامل چراغ‌های قرمز و سبز، حس‌گرهای التراسونيک و… می‌باشد که در مکان استقرار اتومبیل و تابلوهای راهنمايی و مقدار فضای خالی داخل پارکينگ استفاده می‌شود. PMS یا سيستم مديريت پارکينگ شامل کنترل ورود و خروج و محاسبه هزینه پارک بر اساس زمان حضور است. RFID یا سيستم شناسايي برد بلند اتومبیل شامل ابزارهای برد بلند براي شناسايي اتومبیل از فاصله 3 الی 10 متري و باز شدن اتوماتیک راهبند در صورت مجاز بودن خودرو می‌باشد. ANPR یا سيستم تشخيص پلاک خودرو، پلاک ماشین را بصورت خودکار تشخیص داده و در زمان تردد آن به داخل و یا خروج آن، پلاک را ثبت می کند.

سيستم اتوماسیون پارکینگ، بر روی تردد اتومبیل ها در پارکينگ هاي خصوصي، سازمان ها، پارکینگ‌های اداري و … نظارت می کند. این نظارت بدین‌صورت انجام می‌شود که تمام رخدادها ثبت می شوند و بعلاوه بصورت خودکار، در صورت تشخيص مجاز بودن ورود اتومبیل، فرمان باز کردن گيت ورودی (درب) صادر می‌شود. تمام اين اطلاعات و گزارش ها نيز به صورت آنلاين در اختيار مديران مربوطه قرار مي گيرند.

ویژگی های اتوماسیون پارکینگ

خصوصیاتی این اتوماسیون عبارتند از:

امنيت، پردازش سریع، تهیه گزارش هاي کامل بر اساس اطلاعات ثبت شده، قابلیت تعريف کاربران با سطوح دسترسي متفاوت و کاربري آسان یا به اصطلاح انگلیسی User Friendly بودن و این که باعث دوام و پیوستگی ارائه خدمات به مشتریان می‌شود، کارایی پارکینگ را بسیار افزایش داده و موجب افزایش درآمدزایی خواهد شد. همین ویژگی ها موجب رواج زیاد و اقبال به سمت نرم افزار مدیریت پارکینگ شده است.

قابلیت های سیستم اتوماسیون پارکینگ

  • تشخیص اتومبیل ها
  • کنترل انواع ورود و خروج ها
  • کار شبانه روزی (24 ساعته) بدون مشکلات همتای انسانی نظیر خستگی و یا کاهش کارایی
  • ارائه آمار و اطلاعات سودمند مانند فضای خالی موجود در پارکینگ
  • تعداد اتومبیل خارج و وارد شده
  • و ...

سیستم اتوماسیون باشگاهی

همانطور که می دانید مجموعه های ورزشی یکی از پر ازدحام ترین مکان هایی که است که به مدیریت بی نقص و دقیق نیازمند است. باشگاه ها و استخرها امروزه بیشتر از گذشته اهمیت یافته اند، با افزایش روند پیشرفت تکنولوژی و کاهش تحرک افراد به فکر مراجعه به باشگاه های ورزشی می افتند تا بتوانند سلامت و تناسب اندام خود را حفظ نمایند. بنابراین مدیریت درست باشگاه که منجر به معتبر شناخته شدن آن خواهد بود، از اهمیت دو چندانی برخوردار شده است. در نتیجه صاحبان مجموعه های ورزشی به فکر داشتن یک سیستم برای مدیریت می باشند. اتوماسیون باشگاهی سیستمی است که همواره در حال توسعه و بهبود است. سیستم اتوماسیون باشگاهی اکنون به یک سیستم مدیریتی معروف باشگاه و استخر تبدیل شده است که توسط بسیاری از مراکز ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی کنترل ورود اعضا در اتوماسیون باشگاهی به شما این امکان را می دهد که مدیریت اعضای باشگاه خود را به بهترین صورت انجام دهید. در این صورت زمینه پیشرفت، افزایش فعالیت ها و کاهش وظایف کارکنان فراهم می شود. همچنین با وجود اتوماسیون باشگاه شما این اطمینان خاطر را دارید که ایمنی حسابهای مشتری تامین است.

قفل الکترونیکی / اتوماسیون پارکینگ / اتوماسیون باشگاهی

سیستم اتوماسیون باشگاهی به شما امکان می دهد تا از اطلاعات اعضای باشگاه خود مراقبت کنید. با این سیستم امکان ایجاد و ذخیره سازی پایگاه مشتری و اسناد و قراردادهای مهم نیز وجود دارد. اتوماسیون باشگاهی دارای ویژگی های برنامه ریزی است که امکان رزرو ، لغو یا جابجایی برنامه ها را آسان می کند.

امکانات این نرم افزار

  • امکان مدیریت سهل و راحت یک مجموعه ورزشی
  • قابلیت فرمان دادن به قفل ها و دستگاه های نصب در مجموعه
  • مدیریت تردد استفاده کنندگان از سیستم
  • امکان تعریف سالن ها و سانس های متعدد برای هر فرد و گروه
  • امکان ثبت نام افراد میهمان
  • امکان تخصیص کارت ویژه برای ورزشکاران
  • امکان استفاده از کارت تخفیف برای سازمان ها و ادارات
  • امکان تعریف همراه برای فرد و استفاده از اعتبار فرد برای همراهان
  • امکان تعریف سقف زمانی و ریالی اعتبار هر کارت
  • امکان تعریف کسر اعتبار بصورت ریالی و جلسه ای
  • امکان تعریف برنامه برای سانس و تفکیک جنسیت و مشروط کردن ساعات استفاده برای هرفرد
  • استفاده از بوفه باشگاه و کسر از اعتبار کارت و یا پرداخت نقدی
  • گزارش تردد افراد به تفکیک تاریخ و ساعت و میزان کسرمبلغ
  • گزارش مبالغ پرداختی در بازه‌های زمانی خاص
  • امکان دریافت خروجی از گزارشات
  • امکان تعریف ادمین و یوزرهای متعدد برای ورود به برنامه
  • امکان تهیه بک آپ و بازیابی آن

اهمیت سیستم اتوماسیون باشگاه

اتوماسیون باشگاهی یک راه حل جهت مدیریت باشگاه های ورزشی است که در درجه اول توسط باشگاه های بدنسازی، مراکز تناسب اندام تهیه می شود. اتوماسیون باشگاهی از ابزارها و کارکردهایی است که در رسیدگی و مدیریت فرآیندهای رایج و پیچیده موجود در باشگاه ها از جمله مدیریت و برنامه ریزی های ورزشی، محاسبه صورتحساب، محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان و گزارش های ورزشی را ارائه می دهد.

اتوماسیون باشگاهی، همانطور که از نام آن مشخص است، نحوه مدیریت و گردش کار اصلی و منحصر به فرد باشگاه ها را به صورت خودکار انجام می دهد. در این صورت کاربرانی که به باشگاه مراجعه می کنند می تواند بر روی برنامه رشد خود تمرکز کنند. صاحبان باشگاه با داشتن سیستم اتوماسیون باشگاه می توانند بهترین تجربه را به مشتریان خود هدیه دهند. اتوماسیون باشگاه راه حلی است که توسط صاحبان باشگاه تهیه شده است تا زمینه اجرای امکانات سلامتی و تناسب اندام مشتریان را فراهم سازد.

سیستم جامع باشگاهی و مدیریت راما

در این روش کل مجموعه از طریق یک نرم افزار کنترل می شود. به عبارتی یک ورزشکار از زمان ورود به مجموعه توسط دستگاه ورودی و به کمک کارت، اثرانگشت و یا چهره ثبت نام شده و براساس تعاریف مورد نظر باشگاه قابلیت استفده از امکانات مختلف باشگاه را پیدا می کند. این سیستم می تواند شامل ادوات و تجهیزات زیر باشد:

  • دستگاه ثبت نام و ورودی:

این دستگاه بر اساس درخواست مشتری می تواند راه های شناسایی مختلفی داشته باشد من جمله: کارت یا مچبند هوشمند، اثرانگشت و چهره.

  • گیت کنترل تردد:

این وسیله در محل ورودی نصب گردیده و فقط مجوز تردد به افرادی را که طبق دستگاه ورودی شناسایی می گردند، می دهد. گیت‌ها براساس نوع باشگاه در مدل های اهرمی و شیشه ای ارائه می گردند.

سخن آخر

تا اینجا با سه مورد از خدمات شرکت راما تیم یعنی قفل الکترونیکی اتوماسیون پارکینگ و اتوماسیون باشگاهی آشنا شدیم. این موارد هر کدام موجب افزایش امنیت، مدیریت و کنترل بهتر و در نتیجه آسایش و آرامش خاطر شما خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش می توانید از طریق شماره تلفن های 02144024403 با واحد اداری و فروش ما در تماس باشید. همچنین مشاوران مجموعه راماتیم از طریق شماره تلفن های 09220503295 و 09220541463 به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما: