بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اجاره تجهیزات مراسم گرشا صوت

احتمالا شما هم زمان برنامه ریزی برای جشن و مهمانی قبل از هر چیزی به دنبال اجاره تجهیزات مراسم هستید. برای هر نوع جشن بزرگ یا کوچکی باید لوازمی را تهیه کرد. گرشا صوت برگزاری مراسم را برای شما راحت کرده است. شما می توانید انواع تجهیزات مورد نیاز در مهمانی و جشن را از این سایت اجاره کنید. اما چرا گرشا صوت را باید انتخاب کرد؟ در ادامه خدمات این مجموعه و مزایای آن نسبت به رقبا را برای شما ذکر می کنیم.

 

اجاره سیستم صوتی از گرشا صوت

در سایت گرشا صوت انواع سیستم های صوتی مناسب برای مراسم های کوچک و بزرگ قرار گرفته است. اسپیکرها دارای قابلیت اتصال به فلش، بلوتوث و کابل AUX هستند. قدرت اسپیکرها مناسب بوده و می توان در فضای باز یا بسته به راحتی از آن ها استفاده کرد. اسپیکرهای مناسب مراسم ها و جشن ها اکتیو هستند. این نوع بلندگوها از برند سناتور بوده و طرفداران زیادی دارند.

این اسپیکرها همراه پایه اجاره داده می شود و نیازی به هزینه اضافی برای اجاره پایه بلندگو نیست. برای اجاره سیستم صوتی با هر نوع قدرت و امکاناتی می توانید با کارشناسان گرشا صوت تماس بگیرید، تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

اجاره تجهیزات مراسم گرشا صوت

اجاره رقص نور از گرشا صوت

یکی از جذاب ترین تجهیزات برای هر نوع مهمانی و جشنی رقص نور است. در سایت گرشا صوت رقص نورها پکیج بندی شده تا مناسب نیاز هر شخص باشد. در این پکیج ها انواع پار ال ای دی، افکت، لیزر و بلک لایت موجود است. از بلک لایت می توان برای ایجاد تم بلک لایت استفاده کرد. با خرید لوازم بلک لایت مثل عینک، تل یا دستبند و استفاده از نور بلک لایت فضای مهمانی خیره کننده می شود.

در کنار این رقص نورها امکان اجاره دستگاه مه ساز نیز وجود دارد. مه ساز با ایجاد دود در فضا رنگ‌های لیزر و تجهیزات رقص نور را به خوبی نشان می دهد. این رنگ ها به شکل خط در محیط دیده شده و زیبایی آن ها دوبرابر می شود. همچنین امکان کرایه باند در کنار رقص نور به صورت یک پکیج نیز موجود است.

 

اجاره تلویزیون شهری از گرشا صوت

در جشن ها و مراسم های بزرگ اجاره تلویزیون شهری می تواند یک گزینه عالی باشد. در قسمتی از سالن با نصب تلویزیون شهری در ابعاد مورد نظر می توان انواع تصاویر را پخش کرد. ابعاد یکی از دیوارهای اصلی سالن را اندازه گیری کرده و متناسب با آن تلویزیون را نصب کنید.

تلویزیون های شهری در دو نوع Indoor و Outdoor بوده که برای فضای بسته و باز مناسب هستند. در بیشتر مراسم ها و جشن ها از تلویزیون های Indoor برای فضای بسته استفاده می شود.

 

چرا اجاره تجهیزات از گرشا صوت؟

گرشا صوت برای جلب رضایت مشتریان بهترین خدمات را ارائه می دهد. برخی از خدمات این شرکت را برای شما شرح می دهیم.

  • اجاره تجهیزات با کیفیت : تمامی تجهیزات گرشا صوت باکیفیت بوده و هیچ گونه مشکلی ندارند. احتمالا برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است، که تجهیزاتی را اجاره کرده و به دلیل کیفیت پایین از آن ناراضی بوده اید. گرشا صوت تمامی تجهیزات را قبل از ارسال بررسی کرده و در صورت وجود مشکل لوازم جدید خریداری و جایگزین می کند.
  • ارسال و نصب در محل : یکی از مشکلات اجاره این است، که مجبور هستید زمانی را برای اجاره، حمل و نقل و نصب تجهیزات اختصاص دهید. در صورتی که تجهیزات مشکل داشته باشند، زمان بسیار بیشتری هم برای تعویض آن ها صرف خواهید کرد. گرشا صوت این مسئله را برای شما حل کرده است. تنها کافیست با یک تماس و انجام روند رزرو فرآیند اجاره را انجام دهید. کارکنان گرشا صوت تجهیزات را در تاریخ مشخص شده ارسال کرده و در محل به طور کامل نصب می کنند.
  • ارسال به موقع تجهیزات : یکی از مشکلات بزرگ در زمان برگزاری هر نوع مراسمی بدقولی ارائه دهندگان خدمات است. در این صورت تمامی برنامه ها به هم خورده و احتمالا مراسم آن طور که باید برگزار نمی شود. گرشا صوت برای جلوگیری از این مشکل یک بازه زمانی برای مشتری تعیین کرده و در همان بازه تجهیزات را تحویل می دهد. تا به امروز هیچ مشتری در رابطه با زمان تحویل با مشکل مواجه نشده است.

اجاره تجهیزات مراسم گرشا صوت

گرشا صوت همراه شما در مراسم ها

اگر به دنبال بهترین خدمات برای برگزاری مراسم خود هستید، حتما به سایت گرشا صوت مراجعه کنید. در این سایت امکان اجاره انواع سیستم صوتی، رقص نور، تلویزیون شهری، میکروفون، دستگاه ترجمه همزمان و ... وجود دارد. برای اجاره این تجهیزات می توانید با کارشناسان گرشا صوت تماس گرفته و از مشاوره آن ها استفاده کنید. کارشناسان با توجه به نیاز شما، تعداد مهمانان و فضای مورد نظر بهترین تجهیزات را پیشنهاد می دهند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز