بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بسیاری از سازمان برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های مختلف به نرم اتوماسیون اداری در محل کار روی می‌آورند. بسیاری از مدیران سازمان ها از فواید راه اندازی اتوماسیون اداری در محل کار آگاه هستند. به خصوص در شرایط فعلی که بیماری کرونا بسیاری از پرسنل را دورکار نموده است. در اینجا قصد داریم به بیان مزایای ایجاد اتوماسیون اداری در محل کار بپردازیم.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب چه کمکی به ما میکند.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

اتوماسیون اداری به خودکار سازی فرایندهای اداری و عملیات اداری سازمان ها است. در حقیقت یک ابزار مناسب برای ایجاد، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها می باشد. هدف این سیستم حذف گردش کاغذ از چرخه سازمان و خودکار سازی فرایندهای اداری می باشد.

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب شما می توانید در هر زمان و مکانی به داده ها و اطلاعات سازمانتان دسترسی داشته باشید. اطلاعات به محض ورود در سیستم به راحتی در دسترس افرادی که مجوز دریافت این اطلاعات را داشته باشند قرار میگیرد. این کار بدون نگرانی در خصوص حضور یا عدم حضور این افراد در محل کار می باشد.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب چه کمکی به ما میکند.

مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب:

 

1. دسترسی در هر زمان و مکان(تحت وب)

اتوماسیون اداری تحت وب به شما این امکان را می دهد که با استفاده از اینترنت در هر مکانی که هستید به راحتی به اطلاعات کارتابل خود دسترسی داشته باشید و کارها را ز راه دور مدیریت نمایید.

2. مدیریت فکس و ایمیل

اتوماسیون با هدف حذف کاغذ توانایی ارتباط مستقیم با فکس و ایمیل های سازمانی شما را دارد. با استفاده از این امکان توانایی دریافت و ارسال اطلاعات از طریق فکس و ایمیل را خواهید داشت.

3. فرم ساز پویا و قوی

هر کسب و کاری به جز نامه های دریافتی و ارسالی مستندات دیگری را نیز دارد. این مستندات اکثرا در قالب فرم های سازمانی می باشند.(فرم مرخصی، فرم سفارش و...) براین اساس نرم افزار اتوماسیون اداری با استفاده از امکان فرم ساز به کمک کسب و کارها می آید تا بتوانند فرم های سازمانی خود را تعریف نمایند و در نهایت به گردش بیاندازند.

4. تقویم کاری و مدیریت جلسات

هماهنگی ملاقات ها و جلسات کاری و پیگیری و ثبت ونگهداری صورتجلسات برگزار شده و همچنین اطلاع رسانی این صورتجلسات به سایر اعضاء حاضر در جلسه از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار اتوماسیون اداری می باشد.

5. پشتیبانی از پروتکل ECE

این پروتکل زبان مشترک دو اتوماسیون اداری مختلف می باشد. در حقیقت با استفاده از این پروتکل دو سازمان مختلف با استفاده از دو نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب مختلف با یکدیگر به صورت الکترونیک مکاتبه نمایند.

و...

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب چه کمکی به ما میکند.

چرا از سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنیم؟

در عصر دیجیتال امروزی، سیستم‌های اتوماسیون اداری تحت وب مزایای بسیار زیادی را برای سازمان‌های مختلف به همراه دارند. سیستم‌های اتوماسیون اداری قدرتمند انجام فعالیت‌ها به صورت دستی را کاهش می‌دهند و حجم زیادی از داده‌ها را در فضای کم ذخیره می‌کنند. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از اتوماسیون اداری به صورت زیر هستند:

  • کاهش تلاش دستی برای تکمیل کارهای روزمره
  • کاهش خطاهای دستی
  • کاهش زمان پردازش
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • ذخیره سازی و مدیریت داده‌ها
  • بهبود فرآیند کسب‌وکار
  • دریافت بینش در مورد معیارهای مختلف عملکرد فرآیند
  • به دست آوردن دید بیشتر فرآیند و شناسایی مشکلات سیستم
  • اتخاذ تصمیمات تجاری صحیح بر اساس داده‌های موجود
  • افزایش کارایی سیستم
  • امکان انجام فعالیت های اداری بدون محدودیت در زمان و مکان پرسنل
  • حذف کاغذ از چرخه امور اداری در سازمان و حفظ محیط زیست
  • امکان بایگانی الکترونیک و دسته بندی اسناد و مکاتبات اداری
  • افزایش سطح امنیت نگهداری اسناد و مکاتبات اداری
  • جستجوی سریع و دستیابی سریع به مکاتبات
  • امکان رهگیری سریع مکاتبات اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب چه کمکی به ما میکند.

جمع‌بندی اتوماسیون اداری تحت وب

همان‌طور که گفته شد نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب با کمک فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای مفید انجام فعالیت‌های مختلف سازمان را راحت‌تر می‌کنند و مزایای زیادی برای سازمان‌ها به همراه دارند. سیستم‌های اتوماسیون اداری در انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که هرکدام مزیت‌های خاص خود را برای سازمان به همراه دارند. استفاده از این سیستم ها باعث افزایش میزان بهره‌ وری سازمان و افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع می‌شود.

دمو و قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

جهت مشاهده نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب می توانید وارد وب سایت https://yeganehsoft.com شوید و روی دکمه درخواست دمو کلیک کنید. یا با شماره 22466748و22469490 – 021 تماس بگیرید و درخواست مشاوره و دمو نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: