بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

پنجره دوجداره عایق

این پنجره ها، عایق صوتی و حرارتی هستند، وضعیت انتقال صدا و هدر رفتن انرژی در ساختمان یا منزل پیشگیری می‌کنند.

در هر ساختمان چه در فصول گرما چه در فصول سرما نیاز به وسایل گرمایشی و سرمایشی هست پنجره های دوجداره با استفاده از، عایق بودن خود مانع خروج و ورود انرژی گرما و سرما از داخل به بیرون و از بیرون به داخل می شوند. این می‌تواند یک لطف بزرگ و یک ویژگی بسیار عالی برای این نوع پنجره ها باشد.

پنجره دوجداره را اگر بخواهیم با پنجره های عادی مقایسه کنیم باید بگوییم، پنجره های قدیمی از پروفیل آهنگ ساخته شده اند و بعلاوه این که وزن بیشتری دارند، در طول گذر زمان به دلیل شرایط ساختمانی دچار زنگ زدگی می شود، پروفیل های یو پی وی سی که در پنجره های دوجداره استفاده می شود، بسیار با کیفیت هستند و از مقاومت بالایی برخوردارند.

پنجره های دوجداره با استفاده از، شیشه های دوجداره، همراه با فریم ساخته می شود. یو پی وی سی، می توان گفت: یک جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیرفلزی در صنعت درب و پنجره می باشد.

از ویژگی های خاص آن میتوان به سبک بودن آن، مقاومت بسیار زیاد آن، در برابر تغییرات اشاره کرد اساس و بنیاد پنجره های دوجداره قطعا شیشه های دو جداره است.

ویژگی پنجره دوجداره

چند سالی می شود که با توجه به پیشرفت علم و دانش، یک نمونه جدید از پنجره ها به نام پنجره دوجداره به بازار ارائه شده است که با ویژگی های خواص خود، آسایش و آرامش را برای ساکنین منزل آورده است.

همان طور که در جریان هستید، شیشه و پنجره یزد قدیمیترین ساخته های بشر است. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم و جریان را پیگیری کنیم، به سه هزار سال قبل در بابل میرسیم.

به زبان راحت تر و ساده تر بخواهیم پنجره های دو جداره را توضیح دهیم، باید بگوییم که پنجره های دوجداره متشکل از شیشه های ۲ یا چند لایه است، فاصله بین هر دو شیشه ۲ میلیمتر است، این فضای خالی بین دو شیشه را با گاز خشک یا هوا پر می کنند.

پنجره دوجداره عایق

نمای اسپایدر چیست

نمای اسپایدر دارای تنوع بسیار بالایی است، به دلیل تعداد یراق آلات سیستمهای نصب کننده اسپایدر توصیه ما به تمامی کارفرمایان و سازندگان اسپایدر بالا بردن اطلاعات و بالا بردن دانش راجب به شیشه اسپایدر است.

نماهای اسپایدر را می توان با استفاده از انواع سازه های مختلف فلزی و کابلی به وجود آورد.

اجرا کردن نماهای اسپایدر کار بسیار پیچیده ای از که اندازه گیری های دقیقی را نیازمند این کار انقدر حساس است که باید هر بار قبل از انجام نصب شیشه اسپایدر تمام اندازه گیری ها را بر اساس میلی متر اندازه گیری کنید اگر یک مشکل کوچک در اندازه گیری به وجود بیاید کل پروژه به خطر می‌افتد.

مزایا و معایب نماهای اسپایدر

نماهای اسپایدر نیز مانند تمامی وسایل نمای ساختمان یک سری مزایا و معایب دارد که در برخی از این مزایا و معایب کاربرد را محدود می کند.

معایب نماهای اسپایدر: دیتیل پیچیده باز شو، مدام چک شدن برای صحیح بودن اجرای آب بندی، نیاز به مصاحبات کارشناسان و مهندسین عمران در مقابله کردن سیستم های همانند مانند کرتین وال.

مزایای نماهای اسپایدر: کم بودن وزن سازه و اتصال ان، شفاف بودن تمام نما، ساده بودن اجزا فرم دهی اسان، تنوع طرح های اسپایدر، مقاوم دربرابر زلزله.

نمای اسپایدر با سازه لوله ای، این سیستم نصب برای بقیه اجرا های متداول تر به دلیل اینکه هزینه مناسبی دارد و اجرای آن نسبت به بقیه آسان تر است و زیاد پیچیده نیست این نوع سازه برای نما هایی که کمتر ارتفاع دارند بیشتر استفاده می شود فولاد و استیل هستند که ضخامت و قطر آنها مدل بندی شیشه وزن شیشه و موقعیت پروژه بستگی دارد.

حفاظ استیل

به یک سری سازه یک پارچه که از جنس استیل مقاوم است و از قطعات کوچک برای محافظت از وارد شدن افراد غیر مجاز و خطر پرت شدن برای افراد را حفاظ های استیل میگویند.

حفاظ استیل میتوانند از ورود سارقین به مجتمع یا ساختمان جلوگیری کند و می تواند خطر پرت شدن وسایل و افراد را به طور چشمگیری جلوگیری کند.

حفاظ های استیل اکثرا از آلیاژهای ضد زنگ ساخته می شود که بیشترین نوع حفاظ های مقاوم از آلیاژ ۳۰۴ تشکیل می شوند.

پنجره دوجداره عایق

انواع حفاظ استیل

به طور کلی دو نوع حفاظ داریم یک حفاظ امنیتی برای حفاظ دیوار کوب ویژگیها و مزایا و معایب هرکدام بستگی به مکان و هدف نصب آن دارد.

حفاظ های امنیتی برای ساختمان ها و مناطق مسکونی اداره بانک ها و بقیه مکان های مهم استفاده می شود این نوع لباس های امنیتی از میله های به قطر های بالا هستند که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

برای ساختن حفاظ های استیل اولین کار ایجاد سوراخ برای ورود گاردهای افقی انجام می‌شود فاصله های برای بین میله ها در نظر گرفته شده است بین ۱۲ تا ۱۵ سانت است عبور میله ها با کمک جو شکاری میله ها را در جای خود ثابت می کنند.

البته در جاهای مهم مانند بانک ها برای داخل این میله ها از میلگرد های آهنی استفاده می کنند این کار برای بالا بردن مقاومت و بادوام بودن میله هاست.

ویژگی های حفاظ استیل

سازه های استیل زمانی از کیفیت بالایی برخوردار می شوند که دارای خاصیت ضد استیلی و ضد زنگ زدگی باشند تا بتوانند دوام محصول را بالا ببرند.

استیل های حاضر حفاظ های استیل به روش های متنوعی انجام می‌شود که هر یک از این روشها دارای مزایا و معایب مخصوص خودشان هستند و تنها چیزی که در بین آنها بسیار مهم است اتصال لوله ها و میلگرد های آهنی به پروفیل هاست

از طریق پیچ یا جو شکاری و منجر به بالا بردن مقاومت این حفاظ های استیل می شود.

از ویژگی های مهم و کاربردی سازه های استیل می توان به مقاومت و دوام بالا و کیفیت خوب آن و همچنین نصب سریع آن در محل اشاره کرد.

حفاظ استیل تقریبا در همه پنجره ها و بالکن ها قابل استفاده است نیازمند است که قبل از سال نصب ساخت آن را تعیین کرد.

نصب حفاظ های استیل فقط می‌تواند توسط شرکت‌ها و تکنسین های بسیار خبر انجام شود می‌تواند این کار را انجام دهند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز