بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بانوان با گذشت زمان و گاهی براثر بارداری طراوت و زیبایی اندام های خود را ازدست می دهند که همین موارد می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس گردد. عدم رضایت بانوان از اندام خود می تواند موجب کاهش میل جنسی و یا نرسیدن به ارگاسم گردد. با این مقدمه اهمیت جراحی زیبایی زنان در دنیای پزشکی مشخص شد.

در ادامه دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان توضیحات بیشتری در مورد اهمیت جراحی زیبایی زنان و انواع درمان ها و جراحی های این حوزه ارائه خواهند داد.

اهمیت جراحی زیبایی زنان

جراحی های زیبایی واژن و لابیاپلاستی صرفاً برای افزایش لذت جنسی و یا زیبایی نیست، این جراحی به افراد کمک می کند تا حس بهتری نسبت به خود داشته باشند و سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد می گردد. با کمک جراحی های زیبایی واژن و لابیاپلاستی می توان چین و چروک و لبه های اضافی دستگاه تناسلی خارجی را از بین برد که در نتیجه فرد احساس بهتری نسبت به ظاهر خود خواهد داشت.

دکتر شیوا مدنی حسینی : پس از زایمان و یا با افزایش سن و بروز علائم پیری ظاهر دستگاه تناسلی دچار تغییرات گاه آزاردهنده می‌گردد و ممکن است فرد در رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی دچار مشکل شود و همچنین زنان دچار نارضایتی از رابطه جنسی می گردند و در نتیجه ظاهر نازیبای دستگاه تناسلی سبب کاهش اعتماد به نفس و افسردگی می گردد که با جراحی های زیبایی واژن مانند (پرینورافی - واژینوپلاستی - لابیاپلاستی - تزریق ژل به واژن) می توان ظاهر دستگاه تناسلی را زیباتر ساخت و در نتیجه فرد از رابطه جنسی لذت بیشتری خواهد برد و سبب افزایش اعتماد به نفس و افزایش میل جنسی در فرد خواهد شد.

در مورد عمل لابیاپلاستی بیشتر بدانید

یکی از اعمال جراحی زیبایی که امروز مورد توجه زنان قرار گرفته و در زیبایی آلت تناسلی حائز اهمیت است، لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی چیست : جراحی لابیاپلاستی به برداشت کامل یا قسمتی از لابیا مینور (لب های اطراف واژن) لابیاپلاستی گویند. که جهت کوچک کردن و قرینه سازی لب های خارجی یا مینور واژن انجام می شود. این عمل نیازی به بستری و بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.

چه کسانی کاندید انجام عمل جراحی لابیاپلاستی هستند

دکتر شیوا مدنی حسینی : شکل ظاهری لب های اطراف واژن لابیا مینور در افراد مختلف متفاوت است. در اکثر موارد علت بزرگی لابیاها ژنتیکی است، و در برخی موارد اختلالات هورمونی، بارداری و خودارضایی نیز می تواند سبب بزرگی لابی ها گردد. بیشتر خانم ها به دلیل زیبایی مایل به انجام لابیاپلاستی هستند.

روش های انجام عمل لابیاپلاستی

1- تکنیک تریم : در این روش لب های مینور کلامپ میشود و برش داده می شود و در نهایت با نخ قابل جذب بخیه زده می شود، این جراحی به طور متوسط ۳۵ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد.

۲- وج تکنیک : در این روش با استفاده از برش V لابیا مینور برش داده می شود و سپس لبه ها با نخ قابل جذب به هم نزدیک و بخیه می شود.

۳- استفاده از لیزر واژینال : در این روش با استفاده از لیزر بافت لابیا برش داده میشود و همزمان انعقاد خون انجام میشود. در نتیجه خونریزی در این روش بسیار کمتر است و نیاز به بخیه زدن ندارد.

از هر کدام از این تکنیک ها می توان در عمل لابیاپلاستی استفاده کرد که بستگی به ظاهر لابیاها و تصمیم پزشک دارد.

اهمیت جراحی زیبایی زنان

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

دکتر شیوا مدنی حسینی : در روش لیزری لابیاپلاستی چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است و تورم درد پس از عمل جراحی بسیار کمتر از روش جراحی است، همچنین دوره نقاهت و بهبودی در روش لابیاپلاستی با لیزر سریعتر انجام می شود و فرد روز بعد از عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد معمولا بدون بخیه و یا با حداقل بخیه انجام می شود ،اسکار جراحی یا جای عمل باقی نمی ماند. روش لیزری لابیاپلاستی با بیحسی موضعی انجام می شود و به صورت سرپایی است و نیازی به بستری کردن نمی باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز