بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

همه خانم ها هنگام انتخاب لباس سخت گیری های بسیاری را انجام می دهند و توجه می کنند تا لباسی بخرند که متناسب با اندام و فرم کلی بدنشان باشد یا به عبارت دیگر زیبا به بدن آنها بنشیند. شاید جالب باشد که بدانید هنگام خرید کیف هم لازم است تا به همین اندازه وسواس به خرج دهید و کیفی را خریداری نمایید که متناسب با اندام شما باشد. کیف ها هم جزئی از استایل شما هستند، آنها می توانند جلوه یک لباس و پوشش شما را چندین برابر کنند و یا اینکه تمام وسواس و زحمات شما برای خرید لباس و ساختن یک استایل شیک را از بین ببرند.

پس لازم است که به همان اندازه که در انتخاب لباس حساس هستید، در انتخاب کیف هم سخت گیر باشید. در عین حال کیف ها هم مانند لباس ها می توانند ایرادات اندام ما را بپوشانند. مثلا شخصی که از بازوهای خود ناراضی است، می تواند کیفی را انتخاب کند و مورد استفاده قرار دهد که توجه ها را از بازوهای او منحرف کند و یا حتی کسی که شکم بزرگی دارد هم همینطور و یا کسی که ران بزرگی دارد و یا کسی که ... .

همه این دلایل سبب می شود تا از کیف ها هم به عنوان یک مکمل برای استایلمان نگاه کنیم و هم به عنوان یک هموار کننده نازیبایی هایمان. البته همه انسان ها زیبا و شایسته زیبایی هستند. پس با انتخاب کیفی مناسب اندام خود، شما هم زیبا هستید و هم زیبا دیده می شوید. اما آیا می دانید که چه کیفی مناسب اندام شماست؟

مهمترین نکته برای خرید یک کیف زنانه خوب اینجاست!

خرید کیف بر اساس اندام و فرم بدن

همانطور که گفتیم، کیف ها به عنوان مکملی برای استایل، باید سبب زیبا دیده شدن شما شوند. به همین دلیل به بررسی این موضوع می پردازیم که برای هر اندام و هر قامتی چه کیفی مناسب است.

اندام گلابی شکل

یکی از اندام های موجود بین خانم ها، اندام گلابی شکل است. در این نوع اندام، فرد دارای پایین تنه درشت تر از بالاتنه است. به همین دلیل باید کیفی را انتخاب نماید که توجه را به سمت بالاتنه او جذب نماید. بنابراین بهتر است این خانم ها به سراغ کیف های دستی و بند کوتاه بروند و کیف هایی که روی آرنج قرار می گیرند، مناسب ترین انتخاب هستند. کیف هایی که بلند بلند دارند و یا روی لگن قرار می گیرند، به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای این افراد نیست. زیرا سبب می شود که پایین تنه آنها درشت تر نمایش داده شود.

سایز مناسب کیف برای این افراد، سایز متوسط است و کیف های بزرگ اصلا مناسب نیستند. کیف های به رنگ شاد و روشن هم بسیار مناسب این افراد است.

اندام سیبی شکل

ویژگی اندام های سیبی شکل، بالاتنه بزرگ و پایین تنه کوچک است. این اشخاص برخلاف اندام گلابی شکل، باید کیفی را انتخاب نمایند که توجه را به سمت پایین تنه آنها جلب نماید. این افراد باید به سراغ خرید کیف زنانه بند بلند بروند. کیف هایی که روی آرنج قرار می گیرند هم مناسب این افراد هستند. اما این اندام ها، هرگز نباید به سراغ کیف های کوچک با دسته کوتاه بروند. کیف های دوشی بند کوتاه و سایز بزرگ هم برای این افراد مناسب نیستند.

مهمترین نکته برای خرید یک کیف زنانه خوب اینجاست!

خانم های سایز بزرگ

اگر شما در دسته این خانم ها قرار می گیرید، بهتر است کیف هایی با سایز متوسط انتخاب نمایید، زیرا کیف های کوچک و یا کیف های بزرگ، شما را حجیم تر نشان خواهند داد. همچنین سعی کنید کیف هایی انتخاب نمایید که فرم مستحکمی داشته و شل و آویزان نباشند.

خانم های ورزشکار

اگر شما جزء خانم هایی با اندام ورزشکاری هستید، در ابتدا به شما تبریک می گوییم که به سلامت و تناسب اندام خود توجه می کنید و در ادامه این نکته را یادآوری می کنیم که به کیف های زاویه دار مانند کیف هایی با شکل هندسی که زاویه تند دارند، انتخاب مناسبی برای شما نیستند. شما بهتر است به سراغ کیف های منحنی و گرد و یا حتی کوله پشتی بروید.

قدبلند و لاغر

اگر شما جزء این افراد هستید دست بازی در انتخاب کیف دارید، انواع کیف های هم کوچک و هم بزرگ با بند کوتاه و یا بند بلند و حتی کوله پشتی، می تواند انتخاب شما باشد.

اما نکته ای که لازم است در نظر داشته باشید، این است که کیف هایی که کوچک تر از حد معمول هستند می توانند شما را بلندتر نشان دهند. اگر قدتان از حد نرمال بلندتر است بهتر است به سراغ کیف های با سایز متوسط بروید. کیف های طرح دار و رنگارنگ، می تواند استایل جذاب تری از شما بسازد.

قد کوتاه و ریز جثه

مناسب ترین کیف برای این افراد، کیف هایی با سایز کوچک و متوسط است. کیف های دوشی و یا کیف هایی که روی آرنج قرار می گیرند، مناسب ترین انتخاب هستند. این افراد نباید به سراغ کیف های بزرگ و یا کیف هایی که بند بلند تا زیر لگن دارند بروند، زیرا این مدل کیف ها آنها را کوتاه تر نمایش خواهد داد. کیف های تک رنگ مناسب ترین انتخاب برای این افراد هستند.

مهمترین نکته برای خرید یک کیف زنانه خوب اینجاست!

معرفی فروشگاه اینترنتی بگ مگ

برای خرید یک کیف مناسب، نیاز داریم تا با یک مجموعه بسیار متنوع از انواع کیف ها مواجه باشیم، تا بتوانیم کیفی که دقیقا مطابق نیازمان باشد را خریداری نماییم. فروشگاه آنلاین بگ مگ یکی از بزرگترین و متنوع ترین فروشگاههای اینترنتی است که انواع کیف های برند و باکیفیت را برای خانم ها و دختر خانم های خوش سلیقه فراهم نموده است. بگ مگ انواع متنوع کیف پول، کیف دوشی، کیف دستی، کیف بند بلند، مینی کیف و ... را در رنگ ها و سایزهای بسیار متنوع گردآوری نموده است که قیمت کیف بند بلند با توجه به کیفیت بینظیر محصولات این فروشگاه بسیار عالی و به صرفه است. شما برای هر موقعیتی، استفاده روزمره و یا مجلسی و رسمی به دنبال یک کیف باشید، مطمئن باشید که از بگ مگ دست خالی بر نخواهید گشت. این فروشگاه آنلاین بهترین محصولات را به بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه می نماید.

بگ مگ کیف های خود را روزانه با تخفیفات عالی به فروش می رساند و شما هر تعدادی کیف خریداری نمایید، سفارش خود را به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن (یک تا دو روز) تحویل می گیرید. پشتیبانی ۲۴ ساعته بگ مگ هم پاسخگوی سوالات و ابهامات شماست.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: