بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بابک جهانبخش ترکیب موسیقی با زندگی

اخلاق همیشه می تواند انسان به بهترین جایگاه ها در زندگی هدایت کند و این اخلاق را باید ساخت چرا که خلق و خو موردی نیست که اکتسابی بدست بیاید. همین کافی است تا بدانید زندگی همه چیزش برپایه اخلاق می باشد.

اخلاق سازنده اصلی هنر بود. برای این است که همیشه می گویند هنرمند اخلاق مدار و از این کلمه بارها در صحبت ها و رفتار استفاده شده است. خواننده های ایرانی که در زمینه پاپ فعالیت دارند اکثرا اخلاق مدار می باشند.

اما برخی از این افراد را به نام اخلاق موسیقی می شناسند و حتی از آن ها یاد میکنند. بابک جهانبخش یکی از این خواننده های خوب و دوستداشتنی می باشد که به خواننده اخلاق شهرت دارد. برای معرفی برای دانلود اهنگ شاد جدید بابک جهانبخش با ما همراه باشید.

این خواننده احساسات بسیاری داشته و از جمله کسانی است که زندگی در بسیاری از نقاط دنیا را تجربه کرده است اما همیشه در صحبت ها و سؤال هایی که از وی پرسیده می شود ایران را به عنوان کشور محل فعالیت خود می داند.

همیشه احساسات می توانند در بیان مفاهیم مهم باشند. این احساسات از عشق نشات میگیرد و خیلی از عاشقانه های امروزی با اهنگ های احساسی رنگ طبیعت را به خود گرفته و زیبایی بسیاری را بوجود می آورد.

شنونده های اهنگ های جدید همیشه دوست دارند تا خوانندگان مورد علاقه اشان اگرچه با ریتمی تند و یا آرام موزیک را منتشر می کنند اما احساس را با صدایشان به این افراد منتقل کنند. می توان گفت همین مورد از دشوارترین کارها می باشد.

دشواری از آن جهت می باشد که باید سلیقه هر شنونده را در صدای خود بگنجانید و علاقه های آن ها را در کلمات. بیایید از این استعداد بابک جهانبخش جدید اطلاع یابیم.

بابک جهانبخش ترکیب موسیقی با زندگی

5 سالگی و آغاز موسیقی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین سال 1362 می باشد که در بوخوم آلمان دیده به جهان گشود. او و مادرش به دلیل تحصیل پدر چند سالی در المان زندگی می کردند. در پنج سالگی علاقه خود را به موسیقی نشان داد و خانواده وی با توجه به علاقه کودکشان بابک را زیر نظر استاد موسیقی شهر بوخوم برای فرا گرفتن موسیقی گذاشتند.

وی اولین موسیقی های خود را با ساز اصیل پیانو فراگرفت و یادگیری با ساز مادر مشوق خوبی برای ادامه این مسیر بود. در همین یادگیری ها بود که تحصیل پدر تمام شد و بابک برای ادامه زندگی به ایران بازگشت.

 

گرفتن مجوز در 14 سالگی و انتشار اولین آلبوم بابک جهانبخش

بابک جهانبخش که اکنون تمامی زمینه های موسیقی را فرا گرفته بود و با نت ها و ملودی ها آشنایی کامل داشت وقت آن بود که خودی نشان دهد و علاقه اش را بیشتر پیش ببرد.

زمانی که به ایران بازگشته بود زیر نظر مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی شروع به دوره کردن و یادگیری دوره ای جدید از موسیقی کرد. سرانجام بعد از تلاش های مداوم در سال 1376 و در سن 14 سالگی توانست مجوز اجرا در تلویزیون را با تایید علی معلم بدست بیاورد.

این تلاش ها با گرفتن مجوز تمامی نداشت و بابک عزیز و با اخلاق سعی داشت بیشتر از این پیش برود برای همین در سال 1382 شروع به ساخت اولین آلبوم موزیک خود به نام «چی شد» کرد. این آلبوم وی را در سال 1384 پس از انتشار کامل و رسمی به دومین پدیده موسیقی ایران تبدیل کرد که موفقیت بسیار بالایی بود.

بابک جهانبخش ترکیب موسیقی با زندگی

با استقبال شدید شنونده های موزیک سرانجام بابک مسیر درست را پیش برد و در سال 1391 آلبوم «من و باران» او را وارد مرحله جدید و بهتری در دنیای موسیقی کرد.

ترانه من و باران همین البوم که به این اسم نیز نام گذاری شده است با همکاری رضا صادقی خوانده شد که با استقبال بسیار زیاد مردم و شنونده های اهنگ جدید بابک جهانبخش روبه رو شده بود. همچنین این ترانه در لیست 100 ترانه برتر سال 2012 در لیست رادیو جوان رتبه 13 را از آن خود کرد.

 

تعداد آلبوم های بابک جهانبخش از سال 1384 تاکنون

بابک جهانبخش را می توان از پرکارترین خواننده های کشور در زمینه پاپ تلقی کرد چرا که از سال 1384 تاکنون 8 آلبوم رسمی را منتشر کرده که همه انها از استقبال بسیاری برخوردار بوده اند.

این اسامی عبارت اند از :

  • چی شده (اواخر آذر سال 1384)
  • بی اسم (22 آبان 1387)
  • احساس(30 خرداد 1389)
  • زندگی من(17 خرداد 1390)
  • من و بارون (21 تیر 1391)
  • اکسیژن (22 مرداد 1392)
  • مدار بی قراری(23 شهریور1393)
  • حالم خوبه (22 اردیبهشت 1395)

این اسامی فوق نام تمامی البوم های بابک جهانبخش می باشد. که قطعا با آن ها آشنایی دارید.

بابک جهانبخش در سال گذشته بسیار کم کار بود و کمی از دنیای موسیقی فاصله گرفته بود. اما بعد از شروع سال جدید اهنگی را به نام حیف منتشر کرد و بر سر زبان ها کلمه دانلود اهنگ جدید بابک جهانبخش روانه شده بود.

اهنگ جدید بابک جهانبخش حیف یکی از کارهای بسیار احساسی و زیبای او بوده که توانسته نهایت احساسات را در آن بکار ببرد. همین مورد سبب شد تا باز هم بابک جهانبخش در لیست خواننده ها خوب چندماه اخیر باشد. دانلود این موزیک را می توان از رسانه بسیار خوب موزیکیشو انجام داده که برای دانلود 2 کیفیت را قرار داده تا کار برای شنونده ها آسان تر باشد.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق نهایت لذت را برده باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: