بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با این لباس ها خود را برای هوای بارانی آماده کنید.

بارانی‌های امروزی از نوادگان یونیفرم‌های نظامی هستند که در جنگ جهانی اول، نظامیان برای استفاده در شرایط سخت اقلیمی به تن می‌کردند. بارانی در اصل لباسی مردانه بود، از زمانی که پارچه فروش 21 ساله انگلیسی "توماس باربری" پارچه‌های مخصوص بارانی‌های خود را در "همپشایر" به دست مصرف کنندگان می‌رساند تا امروز که بارانی‌ها لباس جذاب موجود در کمد لباس‌های ما هستند چیزی بیشتر از صد سال می گذرد و همچنان بارانی‌ها از جذاب‌ترین لباس‌های تاریخ هستند. لباس هم مانند هر تغییر دیگری در طول تاریخ دچار تحول شد و از استفاده نظامیان به عنوان لباس مرسوم شهری بدل شد و حالا پیر و جوان، مرد و زن از طرفداران بارانی‌ها هستند.

یک دست بارانی زنانه، لباسی با تم کلاسیک که می‌توانید با هر لباس دیگری آن را ست کنید. اگر در کمد لباس‌تان یک دست بارانی زنانه دارید مطمئن باشید می‌توانید آن را برای هر مراسم و مناسبتی به تن کنید، تنها کافی است در انتخاب سایر لباس‌های خود کمی دقت کنید. در این مقاله قصد داریم انواع ست‌های مختلف برای بهتر دیده شدن شما را ارائه دهیم.

چگونه بارانی می تواند تیپ شما را متحول کند؟

از بارانی زنانه با رعایت این نکات بهتر و بیشتر استفاده کنید.

نکته اول: یکی از نکاتی که باید در استفاده از بارانی‌ها به یاد داشته باشید این است که بارانی زنانه می‌تواند در طول روز شما را خسته کند پس باید لباس مناسبی به تن داشته باشید. بارانی‌ها اصولا مناسب فضای باز هستند و برای استفاده در محل کار و فضاهای مسقف پیشنهاد نمی‌شوند.

نکته دوم: حتما دیده‌اید که بیشتر بارانی‌ها به رنگ کرم هستند و شاید باور نکنید اما بارانی در طرح ها و رنگ‌های متنوعی به بازار مصرف کننده عرضه می‌شود. پس اگر قصد خرید بارانی را برای امسال دارید پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌های دیگر هم دیدن فرمایید. بارانی با رنگی بجز کرم و بژ می‌تواند تیپ شما را متفاوت تر نشان بدهد.

نکته سوم: بارانی را می‌توانید به شکل‌های مختلفی بپوشید اگر زیر بارانی‌تان از لباس‌هایی استفاده کرده‌اید که قصد دارید دیده شوند می‌توانید کمربند بارانی‌تان را به جای جلو در پشت ببندید. یا اگر قصد دارید که کمی رسمی‌تر دیده شوید می‌توانید کمربند را در جلو کمرتان ببندید. به همین دلیل می‌توان بارانی زنانه را از راحت‌ترین لباس‌های فصول سرما دانست. استفاده از ترکیب شلوار و پلیور با بارانی زنانه همیشه از جذاب‌ترین ست‌ها بوده‌است.

نکته چهارم: بارانی‌ها جزء لباس‌های کلاسیک دسته‌بندی می‌شود. اما به لطف تحول در دنیای مد می‌توان لباس‌های کلاسیک را هم با سایر تیپ‌های حتی اسپرت به بهترین شکل ست کرد. البته ست کردن مناسب به عواملی نظیر محلی که قصد حضور در آن را دارید یا رنگ سایر لباس‌ها هم بستگی دارد.

چگونه بارانی می تواند تیپ شما را متحول کند؟

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

چگونه بارانی می تواند تیپ شما را متحول کند؟

شلوار جین و بارانی، ترکیبی برای همیشه.

اگر قصد دارید در مراسمی رسمی و یا نیمه رسمی حضور داشته باشید می‌توانید بارانی‌تان را با شلوار جین ست کنید. برای خرید بارانی زنانه اینجا کلیک کنید. شلوار جین که در دسته بندی تیپ‌های خنثی قرار می‌گیرد دست شما را برای پیدا کردن استایل مناسب‌تان باز می‌گذارد. شلوار جین به همراه بارانی این امکان را به شما می‌دهد که از کفش‌های اسپرت مانند کانورس و یا حتی بوت‌های بلند و نیمه‌بلند هم استفاده کنید.

چگون بارانی را با بوت یا نیم بوت هماهنگ کنیم؟

یک ترکیب ایده‌آل و همیشه برنده در ست زنانه استفاده از بارانی زنانه، بوت و نیم بوت است. فرقی نمی‌کند که بارانی شما بلند باشد یا کوتاه، بارانی را در هر سایز و رنگی می‌توانید با بوت وحتی نیم بوت و با هر پاشنه‌ای، بلند یا کوتاه ست کنید. اگر قصد دارید ست جذابی را برای مراسمی رسمی یا جلسه‌ای کاری انتخاب کنید، می‌توانید روی بارانی و هر بوتی با هر پاشنه‌ای حساب ویژه باز کنید.

ست کردن بارانی زنانه با کفش پاشنه بلند.

برای داشتن استایلی کلاسیک در کلاس شیک و کاملا رسمی می‌توانید بارانی‌تان را با کفش پاشنه بلند هماهنگ کنید. این ست برای حضور در محافل رسمی تجویز می‌شود. اگر قصد پوشیدن بارانی زنانه و کفش پاشنه بلند را دارید حتما حواستان به سردی هوا باشد.

سخن پایانی

پیش از پوشیدن بارانی و قبل از انتخاب ست پاییزی مد نظرتان باید به یک نکته حیاتی توجه کنید که سایز بارانی را متناسب با سایز و فرم بدنتان انتخاب کنید. و در نهایت می‌توانید از اکسسوری‌های جذاب و هماهنگ با بارانی و کفش‌تان انتخاب کنید تا زیبایی شما چند برابر کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: