بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این بخش چند استایل را که با خرید یک سویشرت بیسبالی تکمیل می شوند از نظر می گذرانیم.

جکت بیسبالی یکی از مدل های به روز و ترند سویشرت است که برای طرفداران استایل های اسپرت یک گزینه ایده آل به شمار می رود. این سویشرت ها در تنوع رنگی بالا طراحی می شوند و مدل زیبایی دارند. با استفاده از این لباس ها یک استایل پاییزی زیبا و جذاب خواهید داشت. البته باید به چند نکته برای ست کردن استایل خود با سویشرت بیسبالی شیک و اسپرت دقت داشته باشید. در این بخش چند استایل را که با خرید یک سویشرت بیسبالی تکمیل می شوند از نظر می گذرانیم.

استایل های شیک و اسپرت با خرید یک سویشرت بیسبالی

سبک طراحی سویشرت بیسبالی

برای دیزاین یک استایل شیک با سویشرت بیسبالی ابتدا باید به سبک طراحی این لباس های خاص نگاهی بیندازید. این لباس ها با ساختاری گشاد و اور سایز طراحی می شوند و در استایل شما هم باید با همین فرم به کار بروند. پوشیدن لباس های اورسایز برای افراد احساس امنیت قابل توجهی به همراه می آورد. این لباس خاص برای پوشیدن در قرارهای دوستانه و روزمره بهترین گزینه به شمار می رود. استفاده از انواع کفش های کتانی، شلوارهای اسپرت و... در کنار آن دیزاین جذابی برای استایل روزانه شما به وجود می آورد.

دیزاین استایل شلوار کارگو و سویشرت بیسبالی

یکی از زیباترین دیزاین هایی که با استفاده از یک ژاکت بیسبالی انجام می شود، ست سویشرت و شلوار کارگو است. شلوارهای کارگو که به تازگی وارد بازارهای مد و فشن شده اند. این شلوارها تا کنون بیشتر مورد توجه نوجوانان قرار داشتند. اما در استایل های بیسبالی جای گرفته و بسیار شکیل خواهند شد. برای زیباتر شدن این استایل باید به انتخاب کفش خود نیز دقت داشته باشید. کفش های هم رنگ با سویشرت بیسبالی در این استایل لباس بسیار جذاب تر خواهند بود و استایل شما را درخشان تر می کنند.

دیزاین استایل شلوار جین و سویشرت بیسبالی

یکی از استایل های کژوال که با استفاده از یک سویشرت بیسبالی تکمیل می شود، استایل شلوار جین و سویشرت است که برای خانم ها و آقایان مناسب خواهد بود. این دیزاین لباس در عین سادگی زیبایی شما را چندین برابر می کند. شما می توانید در زیر سیوشرت بیسبالی خود در این سبک از دورس های رنگی استفاده کنید. این ست لباس به سادگی شما را به یک ستاره تبدیل می کند! در این دیزاین انواع رنگ های فسفری، قرمز، آبی و مشکی و... سویشرت های بیسبالی مورد استفاده قرار می گیرند.

استایل های شیک و اسپرت با خرید یک سویشرت بیسبالی

دیزاین استایل کراپ و سویشرت بیسبالی

در کنار سویشرت بیسبالی دخترانه استفاده از لباس های خاص و جذاب هم چشم نواز و زیبا است. در این میان می توان به کراپ های خاص و دخترانه اشاره کرد که هر یک با دیزاین جذاب و زیبایی ارائه می شوند. طراحی کراپ ها اغلب به صورت نیم تنه است که در کنار سویشرت اورسایز شما نمایی خاص خواهد داشت. این استایل برای روزهای بهاری و نه چندان سرد شما به کار می رود. کراپ کوتاه باعث می شود که در روزهای سرد زمستانی سردتان شود. به همین خاطر همیشه کارایی ندارد! در کنار این دیزاین لباس یک شلوار مام استایل نیز انتخابی مناسب خواهد بود که با یک کفش اسپرت ست می شود. انواع کفش کالج در کنار ست سویشرت و کراپ شما نمایی خاص خواهند داشت. این استایل نسبت به موارد دیگر امروزی تر است و کمتر در دیزاین های سبک کژوال مشاهده می شود.

استایل ترکیبی هودی و سویشرت بیسبالی

در چند سال اخیر هودی ها جایگاه بسیار مهمی در میان مردم پیدا کرده اند؛ لباس های گرم و جذابی که برای همه رده های سنی اعم از دختر و پسر قابل استفاده هستند. ست کردن هودی ها با سویشرت بیسبالی نیز یک سبک لباس پرطرفدار به شمار می رود. این ترکیب لباس بسیار زیبا و راحت خواهد بود و برای انواع رویدادهای اطراف شما مناسب است. با پوشیدن این لباس ها در کنار هم رفتن به کوهنوردی، قرارهای دوستانه، کافی شاپ، پیک نیک و... ساده تر خواهد بود. گرمای این لباس ها بی شک راحتی شما را در طول روز فراهم می کند. با پوشیدن آن ها دیگر نگران سرمای هوا در هر یک از موقعیت های نام برده شده نخواهید بود.

برای استفاده از این لباس ها در کنار ژاکت بیسبالی باید به ترکیب رنگی مورد استفاده خود نیز دقت داشته باشید. بهترین روش برای دیزاین استایل با هودی و سویشرت های بیسبالی استفاده از رنگ های متضاد مثل سفید و مشکی است. این ترکیب رنگی جذابیت خانم ها و آقایان را چندین برابر می کند. شما می توانید کفش و کیف خود را نیز بر همین اساس انتخاب کرده و نمای سویشرت بیسبالی خود را شیک تر جلوه دهید.

قوانین دیزاین استایل های شیک و اسپرت با سویشرت بیسبالی

برای استفاده از جکت بیسبالی خود باید به برخی نکات و دستورالعمل های مد دقت داشته باشید. با این روش استایل لباس های شما چشم نوازتر می شود. در ادامه برخی از این نکات را مشاهده خواهید کرد:

استایل های شیک و اسپرت با خرید یک سویشرت بیسبالی

کیفیت سویشرت انتخابی

اولین و اساسی ترین مسئله که در خصوص انتخاب سویشرت بیسبالی مورد توجه قرار می گیرد، کیفیت جنس آن است. در صورتی که جنس یک لباس مرغوب نباشد، بر تن شما شیک به نظر نمی رسد. به همین خاطر پیش از توجه به شکل ظاهر، رنگ و طراحی این سویشرت ها به کیفیت جنس آن ها دقت داشته باشید.

استفاده از تناژ رنگی مختلف

برای دیزاین یک استایل با جکت بیسبالی نباید به رنگ مشکی اکتفا کنید. استفاده بیش از حد از رنگ مشکی استایل شما را زیباتر نمی کند! بهترین روش برای دیزاین استایل با سویشرت بیسبالی استفاده از رنگ های متنوع و شاد است. این رنگ ها استایل شما را زیباتر کرده و شخصیتی شاداب و سرزنده برایتان می سازند.

استفاده از شلوار مناسب در کنار سویشرت بیسبالی

یکی دیگر از قوانین ست کردن لباس در کنار سویشرت های بیسبالی، استفاده از شلوار مناسب است. در کنار این لباس ها اغلب از شلوارهای خیلی تنگ استفاده نمی شود. به همین خاطر در این استایل شلوارهای اسکینی حذف می شوند! سبک طراحی این شلوارها به صورت اورسایز است. به همین خاطر لازم است از شلوارهایی با همین ویژگی در استایل خود استفاده کنید.

استفاده از اکسسوری مناسب

در کنار یک سویشرت بیسبالی شیک باید از اکسسوری های مناسب نیز استفاده کنید. اکسسوری های اسپرت در کنار استایل اسپرت و جذاب شما خاص تر جلوه می کنند. برای انتخاب اکسسوری باید به سبک دیزاین لباس های خود دقت داشته باشید.

استایل های شیک و اسپرت با خرید یک سویشرت بیسبالی

توجه به لایه های لباس

در صورتی که دکمه های جکت خود را باز می گذارید، به لایه های زیر لباس نیز دقت داشته باشید. در این شرایط بیشتر از یک لباس زیر سویشرت خود نپوشید. در صورت استفاده از چندین لایه زیر جکت، استایل شما شلوغ و نامرتب به نظر می رسد.

صرفه نظر از همه این نکات و قوانین، پوشیدن این سبک لباس ها همیشه اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و سبب راحتی شما در طول روز خواهد شد.

جمع بندی

در این بخش انواع استایل های شیک و اسپرتی را که با پوشیدن یک سویشرت خاص بیسبالی تکمیل می شوند، معرفی کردیم. هر یک از این استایل ها برای برخی از مناسبت های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشیدن آن ها برای استفاده روزانه و مراسمات دوستانه بسیار مناسب تر خواهد بود. استایل های ایجاد شده با سویشرت بیسبالی برای رده های سنی نوجوانان جذاب تر هستند.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز