بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

امروزه جراحی بینی و علاقه به زیبایی بسیار مورد توجه سنین متفاوت و جنسیت‌های مختلف شده است.

بینی یکی از اعضایی است که به دلیل قرارگیری در صورت در مرکز توجه افراد بیننده قرار دارد. بدفرمی و یا نقص در این عضو می‌تواند چهره فرد را بسیار دچار تغییرات کند. در عصر حاضر هیچ‌کس ملزم به تحمل بینی بدفرم خود تا آخر عمر نخواهد بود و به‌راحتی می‌توان با جراحی زیبایی بینی و رفع نقص‌های موجود زیبایی را به چهره فرد باز‌گرداند.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

در این میان افرادی هستند که هدف اصلی آن‌ها رفع نقص و مشکل ایجادشده در بینی است. اما افرادی نیز وجود دارند که هدفی جز تغییرات اساسی در ساختار بینی نداشته و دنبال طرح‌هایی هستند که مد نظر آن‌هاست.

در این میان، در جراحی بینی فرم طبیعی و فانتزی وجود دارد که به بررسی بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت.

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد بینی فرد را دچار تغییرات اساسی خواهد کرد. معیار استاندارد در زیبایی یک بینی زاویه مناسب لب بالایی با نوک بینی است. این زاویه می‌تواند با 90 درجه بودن تناسب خوبی باشد. در این عمل بنا به شکل و فرم عروسکی‌ای که دارد این زاویه از 90 درجه بیشتر می‌گردد.

به دلیل بالارفتن زاویه نوک بینی لازم است که سوراخ‌های بینی هم دچار تغییرات شده و از عرض و ابعاد آن کم شود.

این عمل ریسک بالاتری داشته و می‌تواند کمی سخت‌تر باشد. خیلی افراد اصرار بر انجام جراحی بینی فانتزی دارند و فرم مورد نظر خود را از پزشک طلب می‌کنند که البته برای پزشک مشکلی وجود ندارد اما بهتر است فرد متقاضی جوانب منطقی این عمل بینی را نیز در نظر داشته باشد و با مشورت از پزشک بهترین فرمی که به بینی می‌آید را برای جراحی انتخاب نماید.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

پزشک متخصص و یک جراح زبردست با تجربه‌ای که دارد می‌تواند بهترین فرم که با چهره فرد تناسب دارد را توصیه کند تا عوارض کمتری را در سالیان بعد در بینی و چهره خود شاهد باشد.

اگر در اثر حادثه و اتفاقی بینی شما دچار مشکلات ساختاری شده است بهتر است که ابتدا به‌صورت طبیعی ایرادات را رفع نمایید تا چهره شما دچار تغییرات زیاد نگردد. البته باید به این نکته توجه کرد که جراحی بینی فانتزی می‌تواند تغییرات زیادی را در چهره شما ایجاد نماید، زیرا این عمل می‌تواند اجرا و فرم بینی را بیشتر از انواع دیگر دستخوش تغییرات کند.

اگر جزو افرادی هستید که نمی‌خواهید عمل جراحی بینی شما زیاد به چشم بیاید و یا اینکه فرم چهره شما زیاد تغییر کند، بهتر است عمل فانتزی را فراموش کنید و عمل جراحی بینی را به‌صورت فرم طبیعی انتخاب نمایید.

این عمل بین خانم‌ها بیشتر از آقایان طرفدار دارد و خیلی از بانوان علاقه خود را به این عمل نشان می‌دهند که البته باید ظاهربین نبوده و به توصیه‌های پزشک نیز توجه داشته باشند، زیرا گاهاً یا شدنی نیست یا با چهره شما تناسب نخواهد داشت.

عمل بینی می‌تواند چهره شما را زیبا نماید و چهره‌ای جدید از شما در معرض نمایش بگذارد اما دقت کنید که بینی فانتزی با چهره شما همخوانی داشته باشد. هر بینی فانتزی و عروسکی نمی‌تواند با هر چهره‌ای زیبا به‌نظر برسد.

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی از طرفداران زیادی برخوردار است. زیرا این عمل نقایص بینی را رفع می‌نماید و ساختار کلی و شکل و فرم بینی را دچار تحول زیاد نمی‌کند. هر بینی اگر ایرادات و مشکلات  موجود در آن برطرف گردد زیبا شده و فرم طبیعی و زیبایی ذاتی خود را حفظ می‌نماید.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

بسیاری از آقایان هم که دچار آسیب‌هایی شده‌اند و یا فرم بینی آن‌ها کمی بدفرم است از جراحی بینی طبیعی مردانه استقبال می‌کنند و چهره خود را بسیار تحت‌تأثیر تغییرات قرار نمی‌دهند.

خیلی از افراد اعم از خانم‌ها و آقایان هستند که دوست ندارند مشخص باشد که عمل روی بینی انجام داده‌اند و یا فرم بینی آن‌ها طبیعی باشد، این افراد گزینه مناسبی چون عمل بینی به‌صورت طبیعی پیش‌رو دارند که می‌تواند زیبایی را با کمترین تغییر و عوارض به آن‌ها هدیه دهد.

در عمل بینی طبیعی چهره فرد دچار تغییرات شگرف نشده و خود فرد و دیگران نیز بهتر می‌توانند ارتباط با چهره جدید فرد برقرار نمایند. بینی هر فرد به‌طور طبیعی دارای تناسبات خاصی با دیگر اعضای صورت است که باید حفظ شده و تنها ایرادات نازیباکننده برطرف گردد تا چهره‌ای جذاب را داشته باشیم.

در این میان پزشک متخصص و متبحر در جراحی زیبایی بینی نقش مؤثر و حیاتی دارد. پزشک جراح می‌تواند بهترین پیشنهادات را پیش‌روی افراد قرار دهد و توصیه‌های عالی در این زمینه به متقاضیان دهد. پس بهترین جراح بینی را پیدا کرده، به وی اعتماد کنید و اصرار‌های نابه‌جا نداشته باشید؛ چون ممکن است مشکلاتی را در آینده برای خود ایجاد نمایید.

جراحی بینی طبیعی می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد که با تغییرات جزئی اما تخصصی چهره‌ای زیبا را شاهد باشید و کمترین عوارض را نیز در این عمل شاهد باشید. البته این عمل به ظاهر ساده و طبیعی به‌نظر می‌رسد، اما بسیار تخصصی بوده و باید زیرنظر پزشک باتجربه انجام شود تا شاهد اثرات عالی آن در چهره بود.

سخن پایانی

عمل بینی بسته به آنچه می‌خواهید، می‌تواند طیف گسترده‌ای از نتایج را در صورتتان برای شما به ارمغان داشته باشد.

برای خانم‌ها و آقایانی که به دنبال زیباتر شدن فرم بینی خود هستند، دکتر امید ابراهیمی می‌تواند کمک شایانی نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ایشان مراجعه کنید. هر گونه اطلاعات در مورد عمل جراحی بینی را در آدرس https://drebrahimi.orgمی‌توانید مطالعه نمایید. همچنین با مطب‌ ونک با شماره  88876200-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز