بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مو یکی از مهم‌ترین بخش‌های اصلی در زیبایی بانوان است که نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد. اهمیت به زیبایی و سلامت مو‌ها باعث می‌شود تا زیبایی چهره نیز در سطح بسیار مناسبی قرار داشته باشد. حال بسیاری اوقات به منظور ایجاد طرح و مدل‌های زیبا بر روی مو، از اکسسوری‌های مختلفی استفاده می‌شود اما نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که استفاده از این وسایل به روشی انجام گیرد که آسیبی به سلامت مو‌ها وارد نشود و همچنین اینکه وسایل مورد استفاده در کیفیت بالایی قرار داشته باشند. گیره مو یکی از اکسسوری‌های بسیار پرکاربرد در زیبایی مو‌های خانم‌ها است که در انواع مدل‌های مختلف مورد استفاده  قرار می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که لازم است درباره گیره مو بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بعد از عروسی هم به زیبایی موهاتون اهمیت بدید

کلیپس مو

یکی از انواع گیره مو برای خانم‌هایی با مو‌های بلند، کلیپس مو است که شاید کمتر خانمی پیدا شود که از این وسیله پرکاربرد استفاده نکرده باشد. لازم به ذکر است که کلیپس مو در انواع رنگ و مدل‌های مختلف در بازار موجود است اما باید بدانید که بیشترین استفاده از این وسیله برای بستن مو‌های بلند خواهد بود. اگر دارای مو‌های بلند و پر پشت هستید، قطعاً کلیپس یکی از انواع گیره مو پر کاربرد برای شما است. توجه داشته باشید که برخی از کلیپس‌ها تنها برای تزئین مو به کار ‌می‌روند و برخی دیگر بیشتر از جنبه زیبایی، پرکاربرد هستند اما در مجموع تنوع کلیپس‌ها بسیار بالا است به طوریکه انواعی از کلیپس‌های نگین‌کاری شده، کلیپس فلزی، کلیپس‌های تزئینی با پارچه و... برای استفاده خانم‌های عزیز موجود هستند.

نکته‌ای که در خرید گیره مو از نوع کلیپس باید به آن توجه داشته باشید این است که ابعاد دندانه‌های آن باید با حجم مو در تناسب باشد؛ به این صورت که برای مو‌های پر پشت‌تر از کلیپس‌های بزرگ‌تر استفاده کنید و برعکس برای مو‌های کم حجم‌تر از کلیپس‌های کوچک‌تر برای بستن مو‌ها کمک بگیرید.

چگونه از کلیپس مو استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از کلیپس اینگونه است که در ابتدا باید مو‌ها را به حالت دم اسبی در اختیار گرفته و سپس با چند بار پیچیدن مو از حجم آن بکاهید. حال مو‌های دم اسبی پیچیده را کمی به سمت بالا ببرید و به کمک کلیپس آن را از پایین ببندید تا به این طریق علاوه بر پیشگیری از آسیب به مو‌ها، آن‌ها را زیباتر از گذشته جلوه دهیم.

یکی دیگر از موارد کاربرد کلیپس، پیشگیری از خیس شدن صورت در هنگام شستن صورت است؛ جاییکه می‌توان کل حجم مو‌های جلو و پشت سر را از طریق کلیپس جمع کرد تا در هنگام وضو گرفتن و یا شست و شوی صورت از خیس شدن مو جلوگیری گردد.

مدل موی مناسب برای کلیپس

همانطور که پیش از این گفتیم، کلیپس در مدل‌هایی با اندازه دندانه متفاوت وجود دارد که هر کدام از این مدل‌ها برای انواعی از مو مناسب هستند. به طور مثال کلیپس‌هایی با دندانه کوچک بیشتر برای دختر بچه‌ها و یا خانم‌هایی که دارای مو‌های ظریف و کم حجم هستند استفاده می‌شود و در طرف مقابل اگر دارای مو‌های پر پشت و بلند هستید، احتمالاً به کلیپس‌هایی با دندانه بزرگ‌تر احتیاج پیدا خواهید کرد.

بعد از عروسی هم به زیبایی موهاتون اهمیت بدید

مـشاهده تمـامی مـدل هـای اکـسسوری مـو

مدل موی اسبی را با یک کلیپس نگین دار و زیبا تصور کنید که چقدر زیبا و دلنشین است اما طبیعتاً کلیپس‌های نگین دار تاحدودی سنگین‌تر از کلیپس‌های ساده هستند و به همین دلیل ممکن است در صورت استفاده طولانی مدت، احساس خستگی کنید؛ از این‌رو از این کلیپس‌ها بیشتر در مهمانی‌ها، عروسی و یا جشن تولد استفاده می‌شود. اگر دارای مو‌های کوتاه هستید، برای زیبایی بیشتر مدل مو‌هایتان می‌توانید به سراغ کلیپس مو تزئین شده با پر و یا پارچه‌های توری بروید چرا که این تزئینات برای مو‌های کوتاه بیشتر خود را نشان می‌دهد.

شانه سر یکی دیگر از انواع گیره مو

شانه سر یکی دیگر از پرکاربرد‌ترین انواع گیره‌های مو مورد استفاده برای خانم‌ها است که با دندانه‌های پلاستیکی که دارد در بین مو‌ها محکم می‌شود. طبیعتا شانه سر با دندانه‌های درشت‌تر برای مو‌های پرپشت و نیز‌ شانه سر با دندانه‌های ظریف برای مو‌های کم پشت کارایی دارد. نحوه استفاده از‌ شانه کار چندان سختی نیست به این صورت که کافیست مو‌های خود را به حالت دلخواه قرار دهید و سپس‌شانه را به صورت برعکس در داخل مو‌ها محکم کنید تا مدل موی شما فیکس شود. 

انواع مدل موی مناسب با‌ شانه سر

بسیاری از مدل مو‌هایی که در مهمانی‌ها و یا دیگر مجالس استفاده می‌کنید، با یک یا چند گیره مو ردیف می‌شود؛ حال در این میان برای فرم‌دهی به مو‌های متوسط تا بلند به راحتی می‌توانید از انواع‌شانه‌های پلاستیکی و یا فلزی استفاده کنید. یکی از انواع مدل مو‌های پرطرفدار، مدل موی چتری است که تنها به کمک یک گیره مو می‌توان جلوی مو را محکم کرد. مدل موی اسبی با پیچ و تاب فرانسوی از دیگر مدل مو‌هایی است که با یک گیره مو از نوع‌شانه سر رو به راه می‌شود. در مجموع می‌توان گفت که برای انواع شینیون‌های مختلف، مدل موی چتری و یا مدل موی دم اسبی می‌توان از‌ شانه سر استفاده کرد.

بعد از عروسی هم به زیبایی موهاتون اهمیت بدید

و در پایان

با توجه به اهمیت بالای مو‌ها در زیبایی صورت، لازم است که در هر صورت به سلامتی آن اهمیت دهید. یکی از روش‌های حفظ زیبایی و سلامت مو استفاده از اکسسوری‌های با کیفیت است چرا که گاهی مشاهده می‌شود استفاده از گیره مو بی‌کیفیت حتی موجب بروز ریزش مو هم می‌شود. اما فروشگاه آنلاین هیس با پخش بهترین و باکیفیت انواع گیره مو اطمینان خاطر را برای یک خرید اینترنتی خوب برای شما عزیزان فراهم می‌کند. انواعی از گیره مو، کلیپس مو، کلیپس فلزی، کش مو و... را می‌توانید از فروشگاه آنلاین هیس تهیه کنید. ارائه کالا‌های با کیفیت، ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی تمام وقت، ضمانت بازگشت وجه و.. ‌. همگی از خدمات فروشگاه آنلاین هیس است. 

علاوه بر عرضه‌ی محصولات بالا شما می‌توانید انواع لوازم‌التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، ماگ و لیوان و.... را در این وبسایت مشاهده کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://hiss.ir/ مراجعه نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:
  • نگین سه شنبه, 14 دی 1400

    من واسه تولدم از هیس کلی گیره مو خریدم واقعا عااالی بود تازه یه اشانتیون تووووپ هم گذاشته بودن برای یک بارم شده حتما حتما به سایتشون سر بزنید انقدر تنوع دارن که مطمئنم از دیدنش پشیمون نمیشید .

  • نسرین رضایی سه شنبه, 14 دی 1400

    من رفتم توی سایت هیس و قیمتاش خیلی خوب بود

  • مریم سه شنبه, 14 دی 1400

    سلام بچه ها م ناز این فروشگاه 3 روز مونده بود به مراسمم خرید داشتم ولی چون عجلهای بود تا فهمیدن مراسم من نزدیک هست سفارشاتمون با اتوبوس ارسال کردن تهران و چند ساعته رسید به دستم . واقعا ممنونم ازشون و به شما هم پیشنهاد میکنم

  • سمانه اکبری يكشنبه, 05 دی 1400

    کلیپس فلزی خیلی خوبه بچه ها اگه جایی پیدا کردید بخرید

  • مریم يكشنبه, 05 دی 1400

    محصولاتشون واقعا عالی هست من خرید کردم ازشون