بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای مانیکور ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

مانیکور ناخن روشی برای زیباسازی و فرم دادن به ناخن هاست که قدمت زیادی دارد. این روش در آرایشگاه های زنانه و توسط ناخن کاران حرفه ای انجام می شود. شاید مانیکور در گذشته با چند وسیله ساده انجام می شده است. اما امروزه ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که آن را به یک حرفه تخصصی تبدیل کرده است. بنابراین برای یادگیری و مسلط شدن به تکنیک های مانیکور باید در یک آموزشگاه آرایشگری ثبت نام کرده و در دوره های مربوط به مانیکور و پدیکور ناخن ثبت نام کنید.

برای یادگیری و انجام حرفه ای این کار به ابزارهای خاصی نیاز دارید. ما در ادامه درباره این ابزارها و نقش هریک در مرتب کردن و فرم دادن ناخن های شما صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

 

ابزارهای لازم برای مانیکور ناخن

۱.  قیچی و ناخن گیر

قیچی و ناخن گیز از ابتدایی ترین ابزار مانیکور ناخن هستند که در هر خانه ای در دسترس هستند. از ناخن گیر برای کوتاه کردن قد ناخن و از قیچی برای گرفتن پوست ها و پرزهای اطراف ناخن استفاده می شود.

۲. سوهان دستی

سوهان دستی نیز از ابزارهایی است که احتمالا هر خانمی از آن استفاده کرده است. این ابزار دو طرف دارد. یک طرف آن زبر است که برای شکل دادن به ناخن مناسب است. طرف دیگر آن نیز نرم است که از آن برای صیقلی کردن سطح ناخن استفاده می شود.

۳. سوهان برقی

سوهان برقی ناخن ابزار حرفه ای تری است که در سالن های زیبایی استفاده می شود. برای استفاده از این ابزار باید آموزش دیده باشید و نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا ممکن است به ناخن های خود آسیب برسانید. سوهان برقی نسبت به سوهان دستی نتیجه بهتر و سریع تری خواهد داشت. این وسیله تنها برای کاشت ناخن نبوده و در کارهای مربوط به مانیکور و پدیکور نیز استفاده می شود. بنابراین نحوه استفاده از آن هم در دوره آموزش طراحی ناخن و هم در دوره های کاشت ناخن و پدیکور آموزش داده می شود. سوهان برقی از یک مته برقی به شکل قلم ضخیم تشکیل شده که در انتهای آن سیم قرار دارد. برای کار با این نوع سوهان فقط کافیست دستگاه را به برق زده و سری سوهان را روی لبه ناخن ها قرار دهید تا شکل بگیرند. سوهان برقی دارای سری های متعددی است که علاوه بر شکل دادن به ناخن ها، در طراحی و کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
سوهان برقی این مزیت را دارد که در وقت صرفه جویی کرده و حتی برای از بین بردن پینه های پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مانیکور ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

۴. بافر

بافر ناخن وسیله ای است که در ظاهر بسیار شبیه به سوهان دستی است؛ اما با سوهان متفاوت است. بافر ناخن به درخشان و براق شدن سطح ناخن کمک می کند. همانطور که می دانید، سطح ناخن ممکن است در اثر استفاده از سوهان زبر و خشن شود. بافر این زبری ها را از بین برده و سطح ناخن را صاف و درخشان می کند.

۵. پوشر کوتیکول

از پوشر کوتیکول برای عقب زدن کوتیکول ناخن استفاده می شود. همچنین، می توان از این وسیله برای برطرف کردن پوسته های اضافی روی ناخن ها نیز استفاده کرد. این ابزار معمولا طرح های متفاوتی دارد. اما شکل همه آن ها حالت قاشقی دارد که بوسیله آن کوتیکول انتهای ناخن به راحتی عقب زده می شود.

۶. نیپر یا گوشت گیر

از نیپر می توان برای گرفتن گوشت و پوست اضافی اطراف ناخن ها استفاده کرد. البته زمان به کار گیری آن بسیار دقت کنید تا موجب خونریزی و بروز آسیب های بیشتر نشود.

۷. لاک پاک کن

لاک پاک کن جزء جدایی ناپذیر ست مانیکور است. زیرا اولین کاری که در روند مانیکور انجام می شود، پاک کردن لاک قبلی است. همچنین، دقت کنید که برای پاک کردن ناخن از استون استفاده نکنید. زیرا به ناخن های شما آسیب می زند.

۸. بیس کت

 بیس کت نوعی لاک بی رنگ است که از آن برای محافظت از ناخن ها و ماندگاری بیشتر لاک ناخن قبل از زدن لاک استفاده می شود. روش استفاده از بیس کت به این صورت است که قبل از زدن لاک روی ناخن زده و منتظر بمانید تا خشک شود یا زیر دستگاه UV آن را خشک کنید.

۹. تاپ کت

از تاپ کت نیز می توان برای محافظت از ناخن ها استفاده کرد. البته نه محافظت از ناخن، بلکه محافظت از مانیکور ناخن. این محصول را باید در انتهای مانیکور مورد استفاده قرار داد. تاپ کت باعث می شود که مانیکور شما درخشان و براق به نظر برسد.

۱۰. روغن مانیکور

پس از این که مانیکور ناخن را انجام دادید، می توانید از کرم مرطوب کننده و انواع روغن های طبیعی برای پیشگیری از خشک شدن پوست استفاده نمایید.

برای مانیکور ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

رز سرخ، انتخابی مطمئن برای آموزش مانیکور ناخن

شاید فکر کنید مانیکور کردن ناخن کار ساده ای است. اما واقعیت این است که برای این کار به آموزش حرفه ای و تخصصی نیاز دارید تا بتوانید به بهترین شکل و به سرعت کار مانیکور مشتری های خود را انجام دهید. آموزشگاه رز سرخ یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین آموزشگاه هایی است که می توانید برای آموزش این حرفه به آن اعتماد کنید.

این آموزشگاه تمام دوره های آموزشی رشته های آرایشگری مهم و پرطرفدار مانند آموزش میکروبلیدینگ، آموزش رنگ و مش، براشینگ مو، لیفت مژه و … را با بهترین کیفیت و در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می کند 

آنچه که رز سرخ را نسبت به سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز می کند، کیفیت بالای آموزش با استفاده از بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی است. همچنین این آموزشگاه از حرفه ای ترین مربیان استفاده می کند تا تمام مطالب آنطور که باید به هنرجویان منتقل شود.

بعلاوه، خدمات مهم دیگری که آموزشگاه رز سرخ با افتخار به هنرجویان خود ارائه می دهد، پشتیبانی طولانی مدت پس از پایان دوره آموزشی است. با این کار، هنرجویان پس از پایان کلاس خود می توانند برای آمادگی آزمون فنی و حرفه ای و راه اندازی کسب و کار خود از اساتید خود مشورت بگیرند و اشکالات خود را برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: