بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

زمانی که بخواهید آداب غذا خوردن صحیح را به فرزند خود آموزش دهید می‌توانید از یک صندلی مناسب برای کودک استفاده کنید. صندلی غذای کودک زمانی می‌تواند کاربردی باشد که بخواهید به فرزند خود غذای جامد بدهید. آموزش غذا خوردن به کودک یک کار سخت و دشوار است که با انتخاب یک صندلی غذا خوری راحت می‌توان به بهترین شکل، این کار را به کودک آموزش داد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع صندلی غذا خوری کودک بپردازیم و مزایای آن را بیان کنیم. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است تا پایان همراه ما باشید.

مزایای استفاده از صندلی غذای کودک در هنگام خوردن غذا

آشنایی با انواع صندلی غذای کودک

یکی از لوازم و وسایل کاربردی که مادران باردار به دنبال تهیه آن هستند صندلی غذای نوزاد است. انتخاب یک صندلی مناسب از میان صندلی‌های موجود در بازار باعث می‌شود تا کودک بتواند در هنگام غذا خوردن احساس راحتی زیادی داشته باشد. تنوع صندلی‌ غذای بچه در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است که انتخاب را برای مادران دشوار می‌نماید. در این بخش قصد داریم تا به انواع صندلی غذای نوزاد اشاره داشته باشیم:

  • صندلی غذای نوزاد استاندارد

صندلی غذای کودک استاندارد با توجه به طرح ساده‌ای که دارند مورد پسند بسیاری از مادران قرار گرفته‌اند. جنس آنها از پلاستیک، چوب و یا فلز است. با توجه به این که این نوع صندلی‌ها امکانات قابل توجهی را به کودکان ارائه نمی‌دهند، دارای قیمت مناسب هستند. اگر بخواهید از صندلی‌های دارای امکانات پیشرفته استفاده کنید خرید مدل استاندارد توصیه نمی‌شود. در صورتی که بخواهید صندلی کودک را جا به جا کرده و یا از قابلیت تاشو بودن آن استفاده کنید، بهتر است به دنبال خرید صندلی‌های چند کاره باشید.

  •  صندلی غذای نوزاد چندکاره

صندلی‌های چندکاره بسیار پیشرفته هستند و قابلیت‌های مختلفی را به کودکان ارائه می‌نمایند. این نوع صندلی‌ها متناسب با نیاز کودکان طراحی شده‌اند و همزمان با رشد کودک می‌توان اندازه و شکل و شمایل صندلی را تغییر داد. این صندلی‌ها به صورت معمولا برای کودکان تا سن 3 سال قابل استفاده هستند. صندلی‌های چندکاره یک سری قابلیت جالب و کاربردی دارند که مهم‌ترین آن به شرح زیر است:

قابلیت‌های صندلی غذای کودک چندکاره

این نوع صندلی‌ها از سه بخش پایه، نشیمن‌گاه و سینی تشکیل شده است که حدالامکان بخش‌های مختلف آن جدا می‌شوند. در مدل‌های پیشرفته‌تر می‌توانید پایه صندلی را جدا کرده و یا بخش نشیمن‌گاه صندلی را بر روی صندلی غذای بزرگسالان متصل نمایید. حمل و نقل صندلی‌های چندکاره بسیار آسان است و باعث راحتی در هنگام غذاخوردن خواهد شد. قیمت این گونه صندلی‌ها به نسبت مدل استاندارد بالاتر است اما راحتی کودکان را به دنبال خوهد داشت. بسیاری از مدل‌های پیشرفته دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که متناسب با جثه کودکان قابل تنظیم هستند.

  • صندلی غذای نوزاد با قابلیت تنظیم ارتفاع

همان‌طور که از نام این صندلی پیداست، می‌توان به آسانی ارتفاع صندلی را متناسب با نیاز کودک تنظیم کرد. صندلی غذای کودک با قابلیت تنظیم ارتفاع برای کودکان تا سن 5 سال مناسب هستند. کودکانی که دارای وزن سنگین هستند می‌توانند به آسانی بر روی این صندلی‌ها قرار گرفته و غذای خود را میل کنند. با توجه به جاگیر بودن این صندلی‌ها برخی از مادران به دلیل کمبود فضا از خرید آن اجتناب می‌کنند.

  • صندلی غذاخوری حمایتی

این صندلی‌ها با توجه به شکل و شمایل و طراحی که دارند به راحتی بر روی صندلی بزرگسالان قرار می‌گیرند. به این نوع صندلی، صندلی غذای بوستر نیز گفته می‌شود و مناسب کسانی است که می‌خواهند به کودکان خود آموزش غذا خوردن بدهند. اگر فضای کمی در منزل دارید و می‌خواهید یک صندلی غذای کودک مناسب خریداری کنید، انتخاب این مدل پیشنهاد می‌شود.

مزایای استفاده از صندلی غذای کودک در هنگام خوردن غذا

نکات کلیدی در هنگام خرید صندلی غذای بچه

زمانی که بخواهید از میان صندلی‌های نوزاد یک صندلی مناسب خریداری کنید، ضمن در نظر گرفتن بودجه خود باید از یک فروشگاه مناسب خرید خود را نهایی کنید. انتخاب یک فروشگاه مناسب باعث می‌شود تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و به بهترین محصول دسترسی پیدا کنید. از مهم‌ترین نکات خرید صندلی غذای کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب نوع صندلی

با توجه به توضیحات بالا می‌توانید از میان صندلی‌های کودک، متناسب با نیاز فرزند خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. در هنگام خرید نهایی صندلی بهتر است اندازه صندلی و فضای درونی اتاق کودک خود را در نظر بگیرید.

راحتی در تمیز کردن صندلی نوزاد

بهتر است از میان صندلی‌های موجود در بازار مدل‌هایی را انتخاب کنید که قطعات زیادی نداشته باشند و به راحتی تمیز شوند. این امر باعث می‌شود تا مادران بتوانند غذای ریخته شده را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تمیز نمایند.

استحکام صندلی غذای کودک

صندلی‌هایی که دارای پایه‌های ظریف هستند، بر روی زمین استحکام بیشتری داشته و مقاومت زیاد‌تری دارند. بهتر است در هنگام خرید صندلی غذای نوزاد، مدل‌هایی را انتخاب کنید که از جنس مقاوم تشکیل شده باشد.

راحتی نوزاد

برخی از مدل‌های موجود در بازار دارای تشکچه‌های فرو رفته‌ای هستند که باعث می‌شود نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد. قبل از خرید نهایی توجه کردن به ارگونومی صندلی غذای کودک دارای اهمیت است.

سینی صندلی غذای نوزاد

محبوب‌ترین صندلی‌ها مدل‌هایی هستند که دارای سینی متحرک بوده و به راحتی جا به جا می‌شوند. این مدل از سینی‌ها به راحتی شسته شده و باعث می‌شود تا مادران راحتی بیشتری در هنگام غذا دادن به کودک خود داشته باشند.

خرید از فروشگاه معتبر

با توجه به گستردگی فروشگاه‌های مختلف، اگر بخواهید یک خرید مطمئن و کامل حرفه‌ای داشته باشید بهتر است به دنبال انتخاب بهترین مجموعه باشید. از میان فروشگاه‌های مختلف ارائه دهنده صندلی غذای کودک، بدو نی نی با داشتن امکانات بی‌نظیر به عنوان یک انتخاب هوشمندانه شناخته می‌شود.

مزایای استفاده از صندلی غذای کودک در هنگام خوردن غذا

خرید صندلی غذا خوری کودک از بدو نی نی

فروشگاه بدو نی نی یک فروشگاه مرتبط با فروش محصولات، لوازم نوزاد و کودک است که با داشتن یک مجموعه حرفه‌ای توانسته است نیاز بسیاری از مادران در تهیه انواع سیسمونی نوزاد را برطرف نماید. اگر بخواهید صندلی غذای کودک را متناسب با نیاز فرزند دلبند خود و با قیمت بسیار عالی خریداری کنید، می‌توانید به سایت بدو نی نی سر بزنید. بخش پشتیبانی سایت به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز مشکلات و نیازهای خود را در کمترین زمان ممکن مرتفع کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید صندلی غذا خوری کودک کافی است به آدرس bodonini.com مراجعه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز