بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با این تکنولوژی‌ها آسوده و هوشمندانه بخوابید

حتما شنیده‌اید که می‌گویند دو دسته از آدم‌ها خیلی خوشبختند. اول کسانی که خیلی می‌خورند و چاق نمی‌شوند و دوم کسانی که تا سر خود را رو بالش می‌گذارند سریع به خوابی راحت فرو می‌روند. راستش برای من که موضوع دوم خیلی مهم است. چون جز آن دسته از آدم‌هایی هستم که ساعت‌ها باید با خودم کلنجار بروم تا بالاخره خوابم ببرد. در کل پریدن به رختخواب بعد از یک روز طولانی می‌تواند یک فعالیت شادی آور باشد، اما اگر به این خواسته نرسید، می‌تواند یک کار دلهره آور باشد. خوشبختانه، ابزارها و گجت‌های خواب زیادی در اطراف وجود دارد که هدف آنها کمک کردن به یک خواب شاد است.

Lumie Bodyclock Luxe 750DAB

این دستگاه پزشکی درجه 1 از نور تدریجی و محو شده برای تشویق یک الگوی خواب منظم استفاده می‌کند. جلوه‌های نوری مختلف به شما انرژی می‌دهند تا در صبح احساس هوشیاری داشته باشید، این نکنولوژی همچنین به شما کمک می‌کند در عصر که زمان استراحت کردن یا پایان کار است احساس خواب‌آلودگی دلپذیری داشته باشید. در این حالت با ویژگی غروب و طلوع خورشید، می‌توانید به آرامی سرتان را تکان دهید و با کمک رنگ‌های اصیل صورتی، نارنجی و قرمز بلند شوید و وانمود کنید که به جای تماشای نتفلیکس در اتاقتان در حال استراحت در یک ساحل آفتابی هستید.

وقتی به رختخواب می‌روید، می‌توانید نور آبی کم رنگ را تنظیم کنید تا به تأثیر منفی درخشش تلفن یا تبلت شما کمک کند. این ساعت علاوه بر یک ابزار خواب مفید، یک ساعت زنگ دار است که دارای بیش از 20 صدای مختلف خواب و بیداری برای انتخاب است. همچنین به عنوان رادیو و چراغ شب کار می‌کند، بنابراین یک ویژگی مفید همه جانبه برای اتاق خواب شما است. همچنین شایان ذکر است که Lumie Bodyclock Luxe برای کسانی که از اختلال عاطفی فصلی رنج می‌برند توصیه می‌شود.

The Morphée sleep aid ابزار کمک خواب مدیتیشن

اگر فکر مدیتیشن را دوست دارید اما احساس می‌کنید که حوصله کافی برای انجام کار ندارید، این ابزار خواب با جلسات کوتاه و هدایت‌شده‌اش می‌تواند راه‌حل شما باشد. بیش از 200 جلسه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی هر شب آن را با هم ترکیب کنید. اگر دوست دارید قبل از خواب به صدا درآید، اما پادکست‌ها یا کتاب‌های صوتی را خیلی پر جنب و جوش یا جذاب می‌بینید، این کار به خوبی جواب می‌دهد.

سه کلید برای چرخاندن وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ساخته خود را کنار هم قرار دهید. اولی به شما امکان می‌دهد یک موضوع را انتخاب کنید، دومی جلسه را انتخاب می‌کند و در نهایت، می‌توانید مدت زمانی را که می‌خواهید گوش کنید، با محدوده 8 تا 20 دقیقه انتخاب کنید. بنابراین، به لطف کلیدهای مختلف و عملکردهای آنها، می توانید با آزمایش طیف وسیعی از روال‌ها، کشف کنید که چه چیزی برای شما بهترین عملکرد را دارد.

Homni – Terraillon Smart Sleep Solution

این گچت ممکن است شبیه یک چراغ خواب شیک به نظر برسد، اما در واقع یک دستگاه خواب با سنسورهای یکپارچه، نور و یک بلندگوی بلوتوث است. با استفاده از برنامه متصل، Terraillon، محیط خواب شما را تجزیه و تحلیل می‌کند، کیفیت خواب و چرخه‌های خواب را ردیابی می‌کند و روال بیداری صبحگاهی شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

با این تکنولوژی‌ها آسوده و هوشمندانه بخوابید

بالش حرکتی 10minds

این بالش هوشمند به یک کامپیوتر کوچک مهندسی شده برای جلوگیری از خروپف متصل است. بالش هوشمند مذکور، موقعیت سر شما را در هنگام خواب ردیابی می‌کند و خروپف را تشخیص می‌دهد. سپس، Motion Pillow به طور خودکار تنظیم می‌شود تا شما را راحت نگه دارد و در عین حال جریان هوای مناسب را تسهیل می‌کند.

Cove

Cove یک دستگاه پوشیدنی مدرن است که از ارتعاشات خاصی استفاده می‌کند که به طور طبیعی بخشی از مغز شما را فعال می‌کند و احساسات را کنترل می‌کند. از آن به عنوان فناوری پیشرفتی برای کمک به کاهش استرس و اضطراب یاد می‌شود. افرادی که این گجت را امتحان کرده‌اند می‌گویند که به آنها کمک کرده تا سریع‌تر بخوابند و مدت طولانی‌تری خواب راحت داشته باشند.

Kokoon Relax headphones

Kokoon Relax headphones تجربیات زیادی برای انتخاب در اختیار شما می‌گذارد، از آهنگ‌های نویز سفید و صداهای آرامش‌بخش معمولی امواج اقیانوس یا بارندگی گرفته تا تمرین‌های آرام‌سازی بدن و تمرین‌های تنفسی. به‌علاوه، این برنامه قادر است داده‌های ردیابی خواب را ضبط کند و بر اساس پاسخ‌های شما به سؤالات مربوط به خواب، صدا را توصیه کند.

البته، هدفون Kokoon را می‌توان در خارج از برنامه برای گوش دادن به موسیقی هم استفاده کرد. آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال و عایق صدای غیرفعال هستند و در رنگ مشکی یا خاکستری جذاب به نظر می‌ر‌سند.

کولر گازی پرتابل وای فای هوشمند

در بسیاری از بازارها انواع مختلفی از کولرهای گازی وجود دارد که نوع هوشمند آن جز آخرین ورژن‌هایی است که تولید و عرضه شده است. این کولرها تاثیر مهمی بر کیفیت خواب به خصوص در روزهای گرم تابستان داردند و علاوه بر پیش تنظیم برنامه‌های خنک کننده با استفاده از اپلیکیشن مربوط به خود، با دستورات صوتی برخی از شرکت‌ها نیز سازگار هستند. در مواردی ترموستات دیجیتال هوشمند این کولرها، به طور خودکار AC را بر اساس شرایط اتاق از پیش تعیین شده فعال می‌کند و شرایط آب و هوای بیرون را ردیابی می‌کند و متناسب با آن به طور خودکار تنظیم می‌شود.

 کولر گازی دارای یک ریموت کنترل نیز می‌باشد. در ایران نیز انواع مختلفی از این کولرها از جمله سامسونگ موجود است و اگر موضوع تنظیم دمای اتاق در کیفیت خوابتان تاثیرگذار است، توصیه می‌کنیم حتما یکی از این کولرها را تهیه کنید. برای خرید آن هم اصلا نگران نباشید، چرا که می‌توانید با خرید لوازم خانگی سامسونگ به صورت اقساطی ، به راحتی صاحب یک کولر گازی در انواع مختلف آن شوید.

تماس با برخی از تلفن‌های گویای قصه‌گو

در گذشته برخی از تلفن‌های گویای قصه‌گو وجود داشتند که از طریق تماس با آنها داستان‌هایی روایت می‌شدند و از این طریق خوابی آسوده را به کاربر می‌دادند. این تلفن‌ها هنوز هم هستند و طرفداران خاص خود را دارند. معمولاً تماس با این تلفن‌ها کم هزینه است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز