بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیفون 13 پرو مکس از لاکچری ترین هدایایی که می توانید خریداری کنید

بدون شک، گوشی‌های هوشمند یکی از کاربردی‌ترین ابزاری هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده‌های بسیار زیادی کرد. امروزه اکثر مردم با گوشی‌های هوشمند خود عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنند، به ایمیل‌هایشان جواب می‌دهند، تماس تصویری برقرار می‌کنند، قبوض خود را پرداخت می‌کنند، امور بانکی خود را با آن انجام می‌دهند و به عنوان یک ابزار تفریحی هم گیم‌های مورد علاقه‌شان را در آن بازی کرده و فیلم و سریال‌هایشان را با گوشی‌ هوشمندشان تماشا می‌کنند. در نتیجه، با گذشت زمان و پیشرفته‌تر شدن گوشی‌های هوشمند وابستگی ما هم به آن‌ها بیشتر شده است. به همین دلیل آمار خرید آیفون 13 و سایر گوشی‌های هوشمند بسیار بالاتر رفته است.

گوشی‌های آیفون یکی از بهترین محصولات شرکت اپل هستند که در چند سال اخیر پیشرفت‌ها و به‌روزرسانی‌های بسیار عالی را پشت سر گذاشته‌اند. شاید در ابتدا شاهد تکنولوژی‌های امروزی در گوشی‌های آیفون نبودیم. چرا که عدم برخورداری از بلوتوث در نسل‌های قدیمی و عملکرد نسبتا ضعیف‌شان باعث می‌شد تا این محصولات فروش خوبی نسبت به گوشی‌های هوشمند سامسونگ و یا ال‌جی که بسیار مقرون به صرفه هم بودند، نداشته باشد. اما امروز آمار بالای خرید آیفون 13 نشانگر استقبال بیش از حد مردم از این گوشی‌ها و عملکرد عالی آیفون در سال‌های اخیر بوده است. در واقع شرکت اپل بسیار زودتر متوجه این قضیه شد که نمی‌تواند محصولاتش را بیش از حد انحصاری کرده و باید توان رقابت با سایر گوشی‌های هوشمند را داشته باشد.

طراحی و زیبایی سری آیفون ۱۳

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم گوشی‌های آیفون در زمان گذشته بسیار انحصاری بود. یعنی شرکت اپل اعتقادی به ایجاد برخی ویژگی‌های مشابه با سایر گوشی‌ها،‌ مانند بلوتوث و... را نداشت. به همین دلیل، در یک برهه زمانی، محصولات آیفون با افت فروش بسیار شدیدی روبه‌رو شدند. اما مدیر عامل وقت شرکت اپل یعنی استیو جابز، با عملکرد عالی‌اش سعی کرد به‌روزرسانی‌های زیادی را در نسخه‌های جدید محصولاتش ایجاد کند و مانع از حذف شدن در بازار رقابت شود. محصولات آیفون از نسل 5s به بعد بسیار معروف شد، به خصوص رنگ خاکستری این گوشی توسط بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد معروف مورد استفاده قرار می‌گرفت. پس از آن، نسل‌های جدید آیفون یکی پس از دیگری توانست رکورد فروش را در بازار بشکند و امروزه شاهد حجم عظیمی از خرید آیفون 13 توسط مردم هستیم.

آیفون 13 پرو مکس از لاکچری ترین هدایایی که می توانید خریداری کنید

در واقع می‌توان بدون اغراق گفت که آیفون یکی از گوشی‌های لاکچری و سطح بالای بازار به شمار می‌آید. این موضوع فقط به خاطر مدل و زیبایی آن نیست. بلکه امکانات بسیار عالی در این گوشی‌ها وجود دارد که می‌توان آن را با خرید آیفون 13 پرو مکس تجربه کرد. این گوشی در حال حاضر و بدون اغراق، نقطه‌ی پایان و سرحد تمام گوشی‌های هوشمند جهان است. چرا که بهترین امکانات ممکن برای آن در نظر گرفته شده است و توانسته رضایت تمام کاربرانش را به نحو احسن جلب کند. صفحه‌ی نمایشگر بزرگ، ظرفیت باتری خارق‌العاده، دوربین‌های قدرتمند و خیره‌کننده و ده‌ّها ویژگی دیگر باعث شده تا این گوشی به عنوان یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند جهان در میان مردم شناخته شود.

آیفون 13 پرو مکس؛ یه هدیه منحصربه‌فرد

خرید آیفون 13 پرو مکس برای بسیاری از کسانی که قصد خرید یک هدیه بسیار خاص و لاکچری را دارند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. برای مثال، بسیاری از زوج‌های جوان و به خصوص نامزدهایی که تازه وارد یک رابطه‌ی بسیار شیرین شده‌اند، می‌توانند با خرید آیفون 13 همسر خود را غافلگیر کنند. چرا که مانند زمان گذشته، خرید طلا قیمت ارزانی ندارد که هر کسی بتواند به راحتی انواع سرویس طلا را برای همسر خود تهیه بکند. از طرفی دیگر، ممکن است اکثر خانم‌ها برای خرید یک هدیه لاکچری دچار تردید و یا سردرگمی شوند. در چنین شرایطی خرید آیفون 13 پرو مکس می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که هم کاربرد بسیار زیادی برای افراد دارد و هم یک هدیه کاملا لاکچری به شمار می‌آید.

شما با خرید آیفون 13 پرو مکس از یک صفحه‌ نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار خواهید بود که می‌توانید به آن فیلم‌های مورد علاقه‌تان را بدون کوچک‌ترین مشکلی تماشا کنید و از عریض بودن صفحه‌ نمایشگرتان نهایت لذت را ببرید. از طرفی دیگر پردازنده‌ی مرکزی بسیار قوی و ظرفیت رم عالی که این گوشی دارد، می‌تواند تجربه گیمینگ خارق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار بدهد. چرا که شما برای بازی کردن به‌روزترین گیم‌های دنیا، هم صفحه‌ی نمایشگر بزرگ را در اختیار خواهید داشت و هم بهترین پردازنده‌ی مرکزی و ظرفیت رم را. حافظه داخلی 1 ترابایتی این گوشی می‌تواند هر کاربری با به طور کلی شگفت‌زده کند. چرا که تا سالیان سال، نیازی به انتقال عکس‌ها و فیلم‌هایتان به کامپیوتر شخصی‌تان نخواهید داشت.

آیفون 13 پرو مکس از لاکچری ترین هدایایی که می توانید خریداری کنید

خرید آسان و به صرفه از بازرگانی سیب

همگی به خوبی می‌دانیم خرید یک هدیه لاکچری نیاز به هزینه بسیار بالایی دارد. اما ممکن است گاهی اوقات شرایط ایده‌آلی برای خرید هدیه‌های لاکچری پیش بیاید که بتوان بدون دردسر کمتر اقدام به خرید آن‌ها کرد. برای مثال،‌ مجموعه بازرگانی سیب یک شرایط ویژه برای خرید آیفون 13 پرو مکس ایجاد کرده تا بتوان به راحتی این کار را انجام داد. شما می‌توانید با پرداخت 40 درصد از کل هزینه گوشی، مابقی آن را به صورت اقساطی پرداخت کرده و برای عزیزترین افراد زندگی‌تان بهترین گوشی لاکچری دنیا را خریداری بکنید. جالب است نه؟ حالا خبر جالب‌تر این است که برای خرید اپل واچ به صورت اقساطی، نیازی به پیش‌پرداخت نخواهید داشت و حتی می‌توانید ایرپاد اپل را هم به همین شیوه و به صورت اقساطی از بازرگانی سیب تهیه بفرمایید.

حالا اگر مشتاق هستید بدانید نحوه خرید آیفون 13 پرو مکس دقیقا به چه شکل است، به شما توصیه می‌کنیم که حتما وارد وب‌سایت بازرگانی سیب بشوید. در وب‌سایت بازرگانی سیب، یک قسمت مخصوص برای محاسبه خرید اقساطی وجود دارد. شما در آنجا می‌توانید نام محصول، رنگ مورد نظر، مبلغ پیش‌پرداخت و همچنین مقدار اقساط را به طور دقیق انتخاب کنید که از 3 تا 12 ماه است. سپس وب‌سایت به صورت خودکار هزینه‌ها را برایتان محاسبه کرده و می‌توانید با خیال راحت و با اطلاعات کامل، به فروشگاه بازرگانی سیب، به همراه دسته چک خود مراجعه کنید تا در کمتر از 45 دقیقه گوشی مورد نظرتان را خریداری کرده و سپس آن را به عزیزترین فرد زندگی‌تان هدیه بدهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: