بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اقامتی شیرین در استان تهران، با میهمان شو

 زندگی در شهرهای بزرگ‌ در کنار مزایا و امکانات فراوان، با مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا، ترافیک سرسام‌آور و … همراه است. اگر در تهران زندگی می‌کنید، برای دور شدن از دغدغه و  تخلیه‌ فشارهای روانی، بد نیست که آخر هفته‌ای را در طبیعت اطراف خود بگذرانید. میهمان شو پلتفرمی حرفه‌ای در زمینه پیدا و رزرو کردن اقامتگاه است که به شما کمک می‌کند که تنها در چند لحظه اقامتگاهی مناسب در استان تهران پیدا کنید. در سایت میهمان شو می‌توانید با دنیای از اقامتگاه‌ها روبه‌رو شوید و بهترین آن‌ها را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید. اگر علاقه دارید که با برخی از جاذبه‌های اطراف تهران و پلتفرم میهمان شو آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

کردان، مجموعه‌ای سبز رنگ

اگر به دنبال این هستید که اوقات خود را در کنار آبی روان و درختان سرسبزی که تا خورشید قد کشیده‌اند سپری کنید، قطعا روستای کردان، انتخاب مناسبی برای شما است. روستاهای زیادی در استان تهران وجود دارد، اما عاملی که این روستا را منحصربه‌فرد می‌کند اتمسفر سرسبز و دست‌نخورده‌ آن است. هنگامی که در میان درختان قدم می‌زنید، صدای پرندگان و آب جاری شما را همراهی می‌کنند و حسی که اجدادتان قرن‌ها پیش چشیده‌اند را برای شما دژاوو می‌کنند.

همانطور که به نظر می‌رسد، روستای کردان مقصدی مناسب برای سفرهای چند روزه به‌شمار می‌رود، اما معمولا درخصوص این گونه‌ روستاهای کوچک تصورات غلطی وجود دارد. بسیاری از گردشگران تصور می‌کنند که روستاهایی مانند کردان از امکانات رفاهی‌ای مناسبی به‌ خصوص اقامتگاه با کیفیت برخوردار نیستند و سکونت در آن‌ها با مشکل همراه است. اگر شما هم اینطور تصور می‌کنید بهتر است قبل از آغاز سفر خود، برنامه‌ای در خصوص اقامتتان در نظر بگیرید. شما با ورود به پلتفرم میهمان شو و جستجوی نام کردان، با اقامتگاه‌های موجود در این روستا روبه‌رو ‌می‌شوید و می‌توانید تنها در چند دقیقه به اجاره ویلا کردان متناسب با شرایط خود بپردازید.

 

آبتنی در آبشار کلوگان

اگر در تابستان سوزان تهران هستید، گذری به آبشار کلوگان داشته باشید. این آبشار بی‌نظیر در که در اطراف شهرستان شمیرانات واقع شده از ارتفاعی در حدود 30 الی 40 متر برخوردار است. آب خنک و گوارایی که از این آبشار جاری می‌شود، در حوضچه‌ای در پایین کلوگان جمع‌آوری می‌شود و استخری طبیعی با آبی خنک و معدنی را به‌وجود می‌آورد. آب پرشور آبشار کلوگان می‌توان مرحمی بی‌نظیر برای گرمای طاقت‌فرسای استان تهران باشد، پس این مکان دیدنی را از دست ندهید و گردشی در آن داشته باشید.

اگر به دنبال رزرو اقامتگاهی در نزدیکی آبشار کلوگان هستید، در سایت میهمان‌ شو می‌توانید با دنیای از تنوع در خصوص اقامتگاه مواجه شوید. در سایت میهمان شو می‌توانید متناسب با هر شرایطی اقامتگاهی مناسب پیدا کنید؛ حال این بستگی به شما دارد که هتلی‌ای لوکس با امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده، جکوزی و … را انتخاب کنید یا در ویلایی‌ای ساده و دوست‌داشتنی اقامتی اقتصادی را پشت‌سر بگذارید. پس اگر به دنبال رزرو و اجاره ویلا در اطراف تهران هستید، سایت میهمان شو را فراموش نکنید.

 

استراحتی کوتاه بر روی تخت‌های دربند

اگر قصد دارید که برای چندین ساعت هم که شده از ترافیک و دود و دم تهران فرار کنید، دربند گزینه‌ خوبی برای شما به‌شمار می‌رود. تهرانی‌ای نیست که در هوای خنک و باصفای دربند قدم نزده باشد و آلوچه و لواشک‌های رنگارنگ آب دهانش را جاری نکرده باشد. استراحتی کوتاه بر روی تخت‌های دربند و تنفسی از هوای دل‌انگیز آن می‌توان خستگی را از تن شما بیرون کند و آرامش را به زندگی شما بازگرداند. غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی دربند هم که نیاز به اشاره ندارند؛ اگر دوست دارید هوش از سرتان برود، آن‌ها را امتحان کنید.

شاید برایتان جالب باشد که در پلتفرم میهمان شو دسته‌بندی‌ای به نام ویلا و اقامتگاه‌های تهران و حومه وجود دارد. این دسته‌بندی برای افرادی مانند شما که قصد دارند مسافرتی کوتاه در اطراف تهران داشته باشند، طراحی شده و شما را با انواع اقامت‌های گوناگون موجود آشنا می‌کند. اگر شهری را مدنظر ندارید، در این بخش می‌توانید بر اساس انتخاب اقامتگاه شهر مقصد را انتخاب کنید.

 

 با میهمان شو، میزبان شوید

همانطور که تا به اینجا متوجه شدید در سایت میهمان شو می‌توانید به اقداماتی مانند رزرو و اجاره روزانه خانه در تهران و دیگر شهرهای ایران بپردازید؛ اما حال وقت آن رسیده که با دیگر قابلیت‌های این پلتفرم آشنا شوید. شما با کمک میهمان شو علاوه بر میهمان شدن می‌توانید میزبان هم بشوید و ویلا و اقامتگاه‌های خود را اجاره دهید. برای ثبت اقامتگاه خود تنها نیاز است که به سایت میهمان شو مراجعه کنید و با ثبت اطلاعات خود، کسب درآمدی مناسب را راه بیاندازید. پس فرصت را از دست ندهید و اگر اقامتگاهی مناسب برای پذیرش مسافر دارید آن را در میهمان شو به ثبت برسانید.

اقامتی شیرین در استان تهران، با میهمان شو

در این نوشته با برخی از جاذبه‌های دیدنی اطراف شهر تهران آشنا شدیم و نگاهی کلی به آن‌ها داشتیم. همچنین در ادامه یکی از بهترین پلتفرم‌های اجاره اقامتگاه یعنی میهمان شو را بررسی کردیم و در خصوص برخی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن اطلاعات کسب کردیم. میهمان شو پلتفرمی حرفه‌ای به‌شمار می‌رود و از مجوز رسمی اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی برخوردار است؛ پس همین حالا با رزرو اقامتگاه خود به میهمان شو اعتماد کنید و اقامتی مطمئن را سپری کنید. امیدواریم که مطالب امروز مفید واقع شده باشد و شما را با گوشه‌ای از جاذبه‌های استان تهران آشنا کرده باشد. اگر نظر یا سوالی دارید فراموش نکنید که آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز