بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برگزاری جشن ها و مهمانی ها در ویلاهای کردان

کردان نام یکی از مناطق خوش آب و هوا در حوالی کرج است. این روزها به دلیل امکان اقامت و گذراندن اوقاتی به یاد ماندنی در طبیعت زیبا و اجاره ویلاهای لوکس و ویلا استخردار در کردان، این منطقه زیبا و خوش آب و هوا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

شب های به یاد ماندنی کنار دوستان و خانواده در کردان

در روزهای پرمشغله و شلوغی که زندگی و فعالیت در دنیای امروز برای هر یک از ما به ارمغان آورده است فکر این که بتوانیم اوقاتی را در کنار خانواده و دوستان در جایی دور از هیاهوی شهر بگذارنیم آرامش‌بخش است. تماشای آسمان پرستاره در جایی دور از آلودگی نوری شدید شهر، دوری از صدای تردد ماشین‌ها، هوای آلوده و ترافیک و هم‌نشینی با دوستان و نزدیکان تمام آن چیزی است که برای استراحت و تجدید قوا به آن نیاز داریم.

ویلاهای کردان با امکاناتی که در اختیار اقامت‌کنندگان خود قرار می‌دهد، از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن یک شب به‌یادماندنی در کنار عزیزانتان هست. شهرک‌های متعدد ویلایی که در کردان واقع شده‌اند این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید با توجه به تعداد مهمان‌هایتان، بودجه‌ای که دارید و امکاناتی که برای شما اهمیت بیشتری دارد بهترین انتخاب را داشته باشید.

این ویلاها از ویلاهای بسیار لوکس تا باغ ویلاهای نسبتا معمولی‌تر متنوع هستند. استخر و جکوزی سرپوشیده برای فصول سرد سال و سر باز برای فصول گرم، باربیکیو، آلاچیق و فضای نشیمن در باغ از امکاناتی هستند که بیشتر ویلاهای این منطقه دارند؛ ویلاهای کردان به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جشن تولد، مهمانی‌های شما و یا حتی یک دورهمی دوستانه هستند.

این مطلب هم بخوانید: قیمت اجاره ویلا در کردان

 

هزینه های کرایه ویلا در کردان

هزینه ویلاهای این منطقه با توجه به تعداد مهمان‌ها، امکانات ویلا و حتی طراحی ویلاها متنوع است. هزینه رزرو ویلا در کردان برای یک شب، از 500 هزار تومان تا 50 میلیون تومان متغیر است. چه قصد یک دورهمی دوستانه و کوچک داشته باشید و چه بخواهید یک جشم مجلل در یک کاخ ویلا برگزار کنید؛ در هر دو حالت ویلاهایی مطابق با نیاز خود در این منطقه پیدا می‌کنید. بسیاری از این ویلاها امکاناتی مانند گل‌آرایی یا تزئینات و پذیرایی از مهمانان شما را هم فراهم می‌کنند تا شما بتوانید بدون نگرانی از پیش نیازهای جشنتان از یک شب به یاد ماندنی در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرید.

به دلیل تنوع زیاد ویلاهای این منطقه امکان شخصی‌سازی کردن بیشتر امکانات این ویلاها برای اقامت‌کنندگان وجود دارد. در اقامت‌گاه‌هایی که امکان برگزاری مراسم و مهمانی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند امکان پیدا کردن ویلاهایی وجود دارد که برخی امکانات اولیه را ندارند اما در عوض بعضی امکانات خاص مانند میز بیلیارد، استخر آب گرم و مواردی از این دست دارند که برای مهمانی مناسب است.

برگزاری جشن ها و مهمانی ها در ویلاهای کردان

فاصله تهران تا کردان

یکی دیگر از دلایلی که کردان را به مقصدی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها تبدیل می‌کند نزدیکی زیاد این منطقه به شهر تهران است. فاصله مرکز شهر تهران تا روستای کردان چیزی در حدود 65 کیلومتر است به همین دلیل چیزی در حدود 70 دقیقه طول می‌کشد تا از شهر تهران به کردان برسید.

این فاصله در مقایسه با دیگر نقاطی که امکان برگزاری جشن و مهمانی در فضایی طبیعی و خوش آب و هوا وجود دارد از نظر زمانی بسیار به صرفه‌تر است خصوصا اگر ساکن نواحی غربی استان تهران و یا شهر کرج باشید.

همین موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا برای برگزاری یک مهمانی و یا تجربه یک شب به یاد ماندنی در کنار عزیزان خود در ویلاهای لوکس و ویلاهای استخرداد کردان نیاز به مرخصی گرفتن برای روزهای زیادی ندارید و می‌توانید به راحتی بعد از به پایان رسید مهمانی و دورهمی خود را به خانه برسانید و برای هفته کاری خود آماده شوید.

 

آب و هوای و طبیعت

روستای کردان به سبب موقعیت خاصی طبیعی آن از آب و هوای معتدل و دلپذیری برخوردار است. روستای کردان رودخانه‌ای با همین نام دارد که از ارتفاعات کهار بزرگ سرچشمه می‌گیرد و موجب سرسبزی و زیبایی این روستا شده است. رودخانه کردان از شمال شرقی به جنوب غربی جاری است و در مسیر خود از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد عبور می‌کند و نهایتا در اطراف روستا نجم‌آباد به رودخانه شور می‌پیوندد.

منطقه کردان پر از مزرعه و زمین‌های زراعتی شخصی است. کوچه باغ‌های سرسبز و زیبای اطراف این ییلاق خود از جاذبه‌های طبیعی زیبایی هستند که در روستا به چشم می‌خورند. این باغ‌ها و طبیعت سرسبز باعث می‌شوند که تابستان‌های این منطقه متعادل و خوش آب‌وهوا باشد و زمستان‌ها سرمای ملایمی با خود داشته باشند. همین ویژگی کردان را به مقصدی مناسب در تمام فصول تبدیل می‌کند.

 

برگزاری مهمانی خانوادگی و دوستانه در کردان

درمیان ویلاهای کوچک و کاخ ویلاهای لوکس کردان، ویلاها و اقامت‌گاه‌هایی هم به چشم می‌خورند که برای برگزاری یک مهمانی خانوادگی و دوستانه در کردان بسیار مناسب به نظر می‌رسند. از طرف دیگر با توجه به سکونت مردمانی اصیل و مهمان‌نواز در روستای کردان ویلاهای این مناطق از امنیت لازم برای برگزاری مهمانی‌های کوچک و خانوادگی برخوردار هستند. بعضی ویلاهای استخردار کردان برای همین نوع از مهمانی‌ها تدارک دیده شده‌اند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده  خود سپری کنید.

برای این نوع از مهمانی‌ها که شامل موسیقی و مواردی از این دست نمی‌شود نیازی به رزرو اقامتگاه برای مراسم و مهمانی ندارید؛ تنها در هنگام رزرو ویلا به سقف ظرفیت آن توجه کنید.

برگزاری مراسم یا تولد درویلای کردان

برگزاری جشن ها و مهمانی ها در ویلاهای کردان

تعداد زیادی از ویلاهای منطقه کردان به منظور برگزاری مراسم و تولد در نظر گرفته شده‌اند. برخی از این ویلاها بعضی از امکانات اقامت خانوادگی را شامل نمی‌شوند اما در عوض امکاناتی مخصوص برگزاری تولد و مراسم دارند. این موضوع باعث می‌شود بتوانید این ویلاها را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. ویلاهای مناسب برای برگزاری تولد تنوع گسترده‌ای دارند و می‌توانید همه امکانات مورد نظر خود را در ویلاهای متنوع کردان پیدا و رزرو کنید.

اگر قصد برگزاری مهمانی مجلل‌تری دارید کاخ ویلاهای کردان با چشم‌انداز خیره‌کننده و امکانات لوکسی نظیر میز بیلیارد، اتاق بازی، اتاق سینمای خانگی و استخر و سونای روبسته و استخر آب گرم و جکوزی روباز می‌توانند همه آن چه برای داشتن یک مهمانی بی‌نظیر، لوکس و به یادماندنی لازم دارید در اختیار شما قرار دهد. اما اگر قصد دارید مهمانی نسبتا کوچک‌تری با هزینه پایین‌تری برگزار کنید باز هم ویلاهای زیبا و دلپذیری را با توجه به نیاز خود می‌توانید پیدا کنید. بسیاری از این ویلاها امکان گل‌آرایی و انجام تزئینات لازم برای تولد را هم دارند و خود این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا نگران تشریفات برگزاری مراسم و تزئینات لازم نباشید و با خیال راحت از مهمانی خود لذت ببرید.

 

یک آخر هفته آرام به دور از ترافیک و شلوغی

برای بسیاری از ما داشتن یک آخر هفته زیبا و دلنشین به دور از شلوغی و ترافیک آرزویی نسبتا دست نیافتنی است؛ خصوصا در فاصله‌ای نه چندان دور از شلوغی و آلودگی‌های پایتخت! اما روستای کردان با زیبایی‌های فراوان خود این آرزو را محقق و دست یافتنی کرده است. برای فرار از شلوغی و داشتن یک آخر هفته آرام و به دور از سر و صدا در طبیعتی زیبا نیازی به هزینه زیاد و رفتن به شهرهای دورتر نیست. روستای کردان در نزدیکی شهر تهران جا خوش کرده و می‌تواند برای همه کسانی که از ترافیک و شلوغی‌های بی پایان پایتخت به تنگ آمده‌اند برای چند روز هم که شده در پناه آرامش خود نگه دارد و برای آن‌ها تجربه‌ای زیبا و رویا گونه بسازد.

نکته قابل توجه این است که برای به دست آوردن این تجربه احتیاجی به نگرانی از مشغله‌های کاری که در هر حالی ما را مجبور می‌کند در دسترس و نزدیک کلان شهر تهران باشیم وجود ندارد. دسترسی مناسب این روستا به همه این امکان را می‌دهد تا بتوانند به سرعت و به راحتی هرچه سریع‌تر به تهران دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر آنتن‌دهی و اینترنت مناسب این منطقه خیال شما را از این بابت هم راحت می‌کند که در صورت به وجود آمدن هر موقعیت ضروری از آن مطلع خواهید شد.

 

سفر به کردان با رزرو اقامتگاه

اگر تا به حال به این منطقه سفر نکرده‌اید و برای بار اول می‌خواهید جادوی طبیعت زیبای کردان را تجربه کنید، می‌توانید با انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظر خود از میان صدها سوئیت، کاخ ویلا و ویلای استخردار در اطراف تهران به ویژه کردان، سفری به یاد ماندنی و با خیالی آسوده به این منطقه زیبا داشته باشید. وبسایت علی بابا امکان رزور ویلاهای متنوعی را در این منطقه برای گردشگران فراهم کرده است. شما می‌توانید ویلای مورد نظر خود را با توجه به بودجه و امکاناتی که در نظر دارید در وبسایت علی بابا پیدا و رزرو کنید. با رزرو اینترنتی ویلا از طریق وبسایت علی بابا نگرانی از بابت پیدا کردن ویلای مناسب، کیفیت ویلا و این که ویلا امکانات مورد نظرتان را شامل باشد نخواهید داشت و می‌توانید بدون نگرانی به لذت بردن از این سفر یک روزه کوتاه و شگفت‌انگیز بپردازید.

 با رزرو ویلا در کردان با علی بابا سفری به یاد ماندنی و نیز با خیالی آسوده به این منطقه زیبا داشته باشید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز