بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با گسترش روز افزون فعالیت بانوان در جامعه، استفاده از پوشش های اسلامی به طرق مختلف صورت گرفته است. یکی از بهترین پوشش¬هایی که می تواند حجاب بانوان را در جامعه حفظ کند، مقنعه است. مقنعه با توجه به میزان پوششی که دارد نسبت به روسری و شال گزینه بسیار بهتری برای فضاهای رسمی و غیر رسمی است. این موضوع سبب شده تا فروش مقنعه گسترش یابد و فروشگاه های مختلفی دست به خرید مقنعه عمده بزنند. در این مطلب قصد داریم نکات لازم در ارتباط با خرید عمده این پوشش اسلامی را به شما ارائه کنیم. پس اگر به دنبال خرید مقنعه عمده هستید تا پایان ما را همراهی کنید.

راهنمای خرید مقنعه عمده در مشهد
راهنمای خرید مقنعه عمده در مشهد

 

مقنعه چیست؟

مقنعه یکی از پوشش هایی است که بانوان برای پوشش دادن سر، گردن، سینه و کمر استفاده می¬کنند.  مقنعه را تا پیش از انقلاب خیلی استفاده نمی¬کردند، اما پس از آن مدل¬های مختلفی تولید و روانه بازار شد. با توجه به این که نگه داشتن روسری و شال روی سر کمی سخت است بهترین پوشش برای حضور در محیط های مختلف مقنعه است.

 

خرید آنلاین مقنعه

یکی از مزایایی که فضای مجازی و استفاده از اینترنت برای جوامع بشری داشته است، فراهم کردن کسب و کارهای اینترنتی است. به لطف این فضا خرید و فروش را میتوان به راحتی و با انجام تنها چند کلیک میسر ساخت. خرید آنلاین مقنعه یکی از شیوه  هایی است که توانسته موجب راحتی کار فروشنده ها شود.

خریداران مقنعه عمده میتوانند با استفاده از سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی خریدی آسان و امن را تجربه کنند. فروشگاه های آنلاین با دارا بودن صفحات مختلف توضیحات لازم را در ارتباط با محصولات خود ذیل محصول قرار داده ‌اند. از این رو با خواندن توضیحات، بررسی قیمت مقنعه و تماس با کارشناسان فروش این فروشگاه های اینترنتی مانند حجاب خورشید می ¬توان مقنعه مورد نظر را انتخاب و خریداری کرد.

 

انواع مقنعه از لحاظ کاربرد

خوشبختانه این روزها شاهد مدل های بسیار زیاد مقنعه هستیم که هر کدام از آن ها برای کار خاصی استفاده می¬شود. با توجه به کاربردی بودن هر مقنعه برای محیطی خاص می¬توان آن¬ها را به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  • مقنعه اداری: مقنعه اداری سبب شده تا بانوان به آسانی به کارهای شغلی خود رسیدگی کنند. این مقنعه¬ها برای محیط های رسمی طراحی شده و از ظاهری بسیار شیک نیز برخوردار میباشد.
  • مقنعه دانشجویی: مقنعه دانشجویی یکی از خریدهای الزامی دانشجویان است که می¬خواهند همواره ظاهری آراسته داشته باشند. مقنعه¬های دانشجویی با رنگ ها و جنس های متعددی تولید می¬شود. دانشجویان به کمک این مقنعه حجاب کاملی دارند و راحت می¬توانند در دانشگاه حضور یابند.
  • مقنعه مهمانداری: مقنعه مهمانداری یکی از مرسوم ترین مقنعه¬هایی است که بیشتر مدیران تصمیم می¬گیرند از این نوع مقنعه برای مهمانداران خود سفارش دهند. ظاهر زیبایی که این مقنعه¬ها دارند سبب تشریفاتی شدن مراسم ها خواهد شد.
  • مقنعه کرپ رنگی: مقنعه های کرپ رنگی جزو مقنعه¬های پر طرفدار هستند. این نوع مقنعه که در رنگ¬های بسیار مختلفی تولید می¬شوند جزو پر فروش¬ترین¬ها در بازار می¬باشند. 

راهنمای خرید مقنعه عمده در مشهد


انواع مقنعه از لحاظ کاربرد

نکات مهم در هنگام خرید مقنعه عمده

اولین نکته ای که در هنگام خرید عمده مقنعه باید به آن توجه شود این است که باید حتما نیاز جامعه را بشناسیم. در منطقه¬ای که قرار است مقنعه فروخته شود بیشتر چه بانوانی در رفت و آمد هستند. اگر بیشتر بانوان کارمند یا دانشجو هستند پس بهتر است با توجه به نیاز آن ها خرید انجام شود. نکته دیگر این است که حتما جنس را بررسی کنید و مطمئن گردید که همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

تمیزی دوخت مقنعه مسئله بسیار مهمی است که باید حتما از نزدیک آن را مشاهده کنید. جنسی که می-خرید را با ضمانت کیفیت تهیه کنید و عدم پارگی، عدم دوخته نشدن و ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری را از فروشنده عمده بخواهید. در صورتی که می¬خواهید تازه به کار فروش ملزومات حجاب مخصوصا مقنعه بپیوندید بهتر است که مقنعه¬های مختلفی را خریداری کنید تا بتوانید سلیقه مشتری برای خرید را نیز به دست آورید.

قیمت مقنعه عمده

همیشه خرید وسایل به صورت عمده قیمت نهایی محصول را کاهش میدهد. قیمتی که برای مقنعه در نظر گرفته می  شود بستگی به عوامل مختلفی دارد. جنس پارچه استفاده شده، مدل مقنعه، تولید کننده مقنعه و.. از عوامل اثرگذاری هستند که روی قیمت نهایی اثر مستقیمی دارند. پارچه ای که برای برخی از مقنعه ها به کار گرفته می شود خارجی هستند و از این رو می ¬توان گفت تورم¬ های موجود در بازار و همچنین بالا و پایین شدن نرخ ارز در قیمت مقنعه بی تاثیر نیست. به همین دلیل مشتریان خرید عمده بهتر است که به صورت روزانه آخرین قیمت جنس مورد نظر خود را به دست آورند و سپس اقدام به خرید کنند.

خرید مقنعه عمده در مشهد

مشهد را به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای تولید و عرضه ملزومات حجاب می شناسند. در این شهر تولیدی ها و فروشگاه  های بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که می¬ توانند به خریداران عمده مقنعه کمک کنند اجناس مورد نظر خود را تهیه نمایند. یکی از بهترین فروشندگان و تولید‌کنندگان در مشهد که در حال حاضر در فهرست بهترین های این شهر قرار دارد فروشگاه حجاب خورشید hejabkhorshid.com است. این فروشگاه با ضمانت کیفیت و همچنین قیمت بسیار ارزان به مشتری این اطمینان را می  دهد که بهترین خرید را داشته باشد. خرید مقنعه عمده در مشهد را می¬توانید با خیال راحت از طریق این فروشگاه انجام دهید.

سخن پایانی

مقنعه یکی از بهترین پوشش هایی بوده که سال¬ها است بانوان از آن استفاده می کنند. خوشبختانه صنعت مد توانسته طرح ¬ها و مدل  های مختلفی را برای این محصول به وجود آورد. از این رو مقنعه از حالت خشک و رسمی بیرون آمده و برای مجالس و میهمانی  های گوناگون نیز مورد استفاده قرار می¬ گیرند.

در صورتی که شما هم قصد دارید برای خرید عمده مقنعه اقدام کنید اما نمی‌دانید از طریق چه فروشگاهی می‌توانید این کار را انجام دهید، پس بهتر است سری به فروشگاه حجاب خورشید بزنید. این فروشگاه با دارا بودن سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه عرضه مقنعه و ارائه تخفیفات ویژه بهترین گزینه برای خرید است. سفارشات شما در صورت فوری بودن از طریق تیباکس و پست هوایی ارسال می شود و در غیر این صورت می¬توانید درخواست دهید از طریق اتوبوس یا باربری به دست شما برسد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز